Opicuz
huviline
Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4Q 2.0
|
postitati 29.01.14 15:09
|
|
|
Esimese auto valik - Opicuz
Tere!
Mul varsti ees esimese auto ost/valik ja sooviks soovitusi selles osas, tahan bensukat ja manuaali, 5(4) ukseline (3(2) ukseline ka pole välistatud),
kere korras, mootor hea, hinnaklass 1000 ja alla, kulujupid vahetatud. Mõttes on olnud Audi 80 1.8-2.0 midagi, Audi A3 (seda tõenäoliselt ei saaks
siiski, hinnaklass tsipa kõrgem tal), Volkswagen Golf 2 1.8 66kW / Golf 3 1.8 66kW, soovitusi siin osas?
Cheers!
Opi
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 29.01.14 15:19
|
|
|
Kui tahta natuke suuremat ja mugavamat, otsiks ise mõne C4-ja. Neil ka 2.0-ne bensukas täitsa olemas. Kui niiväga mugavat ei taha, siis vaataks
näiteks 2.0 85kw 80 B4-ja.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 29.01.14 15:36
|
|
|
Kui tahad selle raha eest korralikku autot, mida hiljem jaksaks/oskaks ise remontida, siis võta Audi 80 2.0 66kW. Endal oli samuti selline esimeseks
autoks. Tegemist üsnagi ökonoomse ja lihtsa mootoriga ja võiks öelda, et peaaegu ainsad probleemid mootoriga on rikkis temp andurid ja üks kummipadi,
mis asub õhufiltri all. Need asjad ei maksa palju ja neid on üsnagi lihtne vahetada. Sillad on ehituselt lihtsad ja peaks ütlema, et ka vastupidavad.
Kui auto just pauku pannud ei ole, siis kerel üldjuhul roosteprobleeme ei tohiks esineda (välja arvata esitiivad). VW-de kohta sa siit vaevalt infot
või soovitusi saad. 
|
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 29.01.14 15:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Kui tahad selle raha eest korralikku autot, mida hiljem jaksaks/oskaks ise remontida, siis võta Audi 80 2.0 66kW. Endal oli samuti selline esimeseks
autoks. Tegemist üsnagi ökonoomse ja lihtsa mootoriga ja võiks öelda, et peaaegu ainsad probleemid mootoriga on rikkis temp andurid ja üks kummipadi,
mis asub õhufiltri all. Need asjad ei maksa palju ja neid on üsnagi lihtne vahetada. Sillad on ehituselt lihtsad ja peaks ütlema, et ka vastupidavad.
Kui auto just pauku pannud ei ole, siis kerel üldjuhul roosteprobleeme ei tohiks esineda (välja arvata esitiivad). VW-de kohta sa siit vaevalt infot
või soovitusi saad. |
Soovitaks ise täpselt sama asja. Endal oli ka esimene 80 2,0 66kw-ise mootoriga. Ökonoomne ja lihtsa ehitusega. Endal olid täpselt samad probleemid -
temp andur ja kummipadi. Veermiku remont lihtne ja jõukohane, kuna jupid odavad. Esimeseks autoks ideaalne.
|
|
|
Opicuz
huviline
Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4Q 2.0
|
postitati 29.01.14 16:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Kui tahta natuke suuremat ja mugavamat, otsiks ise mõne C4-ja. Neil ka 2.0-ne bensukas täitsa olemas. Kui niiväga mugavat ei taha, siis vaataks
näiteks 2.0 85kw 80 B4-ja. |
Mugavusi ja suurt masinat ma ei otsi, tahan lihtsat töölooma õppimiseks, plaan enda näpud ikka õliseks ja tahmaseks ka teha. Tundub kalduvat sinna
80-e poole siis ikka.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 29.01.14 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ehanurm
Soovitaks ise täpselt sama asja. Endal oli ka esimene 80 2,0 66kw-ise mootoriga. Ökonoomne ja lihtsa ehitusega. Endal olid täpselt samad probleemid -
temp andur ja kummipadi. Veermiku remont lihtne ja jõukohane, kuna jupid odavad. Esimeseks autoks ideaalne. |
Ja kui soovid rohkem infot otsida, siis mootori koodiks on ABT (ei tasu küll segamini ajada samanimelise uuematele audidele pakutava tuuning
paketi/firmaga). 
|
|
|
|
Andres89
huviline
Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
|
Opicuz
huviline
Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4Q 2.0
|
postitati 01.02.14 18:46
|
|
|
Aitäh! Ja vihjete eest ka tänud!
Olen nüüd jõudnud natukene uurida fookuses oleva Audi 80 kohta.
Soovitatav oleks ainult täispritsega - 2.0 E 85 kw, 2.3 E 98-101kw ja edasi turboversioonid Audi 80 B4.
Kui teada pole täpselt kuna rihm ja rullik vahetatud siis need kohe igaks juhuks vahetada, (veermik?!).
- Kriitilise pilguga kuidas ülevaatus on läbitud
- Mootorist kontrollida tosooli - kas õline või mitte (kui õline siis lõppev plokaane tihend)
- Õli - Kui hall siis tosool sees, plokikaaneremonti vaja
- Tühikäigu pöörded ei tohi kõikuda (100 pööret max)
- Tühikäigul töötava mootoriga õlikork maha, kui mootor korraks häält muudab (nagu tahaks välja surra) või välja sureb sis on motos kõvasti veel
potensiaali ja peaks olema hea diil
- Mootor ei tohi olla õline (immitseda võib klapikaane kambri tihendi vahelt, mis pole hull asi). Kaheliitriste mootorite õlilekked on peaasjalikult
seotud klapikambri kaane tihendi või lekkivate rõngastihenditega
- Esisilla amortisaatorite tugilaagrid, õõtshoova puksid, rooliotsad ja kuulliigendid, poolteljed
- Pidurid (hooldatakse halvasti/harva)
Need siis minu leitud tüüpvead, (erinevate kasutajate poolt välja toodud) millele tuleks rohkem rõhku pöörata autot üle vaadates.
Lisaksin veel siis, et nüüd ka load käes ja tahaksin varsti auto omanikuks saada.
Kui leiate midagi vastuolulist või oskate täiendada siis info on alati teretulnud!
Head õhtut!
Opicuz.
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Škoda Superb 2017
|
postitati 01.02.14 18:58
|
|
|
Ei soovitaks 2.3
Ise oman 2.0 nii 66kw kui ka 85 kw. 85kw jõudu ikka tunduvalt rohkem kui 66kw. Kütusekulu praktiliselt sama. Jupid megaodavad. Just läks uus radikas
peale (alla 40€). Sillajuppe saab praktiliselt kilohinnaga. Suht lollikindel auto.
|
|
|
|
Opicuz
huviline
Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4Q 2.0
|
postitati 01.02.14 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TDN
Ei soovitaks 2.3
Ise oman 2.0 nii 66kw kui ka 85 kw. 85kw jõudu ikka tunduvalt rohkem kui 66kw. Kütusekulu praktiliselt sama. Jupid megaodavad. Just läks uus radikas
peale (alla 40€). Sillajuppe saab praktiliselt kilohinnaga. Suht lollikindel auto. |
Vaatangi 2.0 85 kw .
Mõned isendid siis mida olen vaadanud -
http://www.auto24.ee/used/1641459
Audi 80 B4 2.0 85kW
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 19.07.2005
93625 km Eesti teedel olnud.
Piiranguid ei ole.
Sõiduk (AUDI 80, WAUZZZ8CZSA004319) ei ole osalenud liikluskindlustuse kindlustusjuhtumis.
http://www.auto24.ee/used/1602134
Audi 80 B4 2.0 85kW
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 23.10.2004
56725 km Eesti teedel olnud.
Piiranguid ei ole.
Sõiduk (AUDI 80, WAUZZZ8CZPA160371) ei ole osalenud liikluskindlustuse kindlustusjuhtumis.
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Škoda Superb 2017
|
postitati 01.02.14 19:39
|
|
|
Too must tundub juba lisade poolest etem. 4xel. aknad, el peeglid ja konditsioneer.
Siit saad lisainfi ülevaatuste ja omanike kohta: http://af.ee/vin/
|
|
|
|
tagakumm
huviline
Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C3Q ,C4 s4 V8,C5,C6Q
|
postitati 01.02.14 19:40
|
|
|
Vaata seda nelikvedu ka mis ülevalpool lingitud on.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 01.02.14 19:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tagakumm
Vaata seda nelikvedu ka mis ülevalpool lingitud on. |
+1, kuid peab kähku liigutama, sest kui auto tõesti aus, siis super hind.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Opicuz
huviline
Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4Q 2.0
|
postitati 01.02.14 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Tsitaat: | Algselt postitas: tagakumm
Vaata seda nelikvedu ka mis ülevalpool lingitud on. |
+1, kuid peab kähku liigutama, sest kui auto tõesti aus, siis super hind. |
Ma olen seda uurinud küll kuid mul pole võimalik vaatama minna (üksinda üle vaadates oskaks ma ainult tulesid, elektroonikat, roostet ja värvi
kontrollida ning asi sellega piirduks, Tartus saaks heal juhul tuttavalt abi üle vaatamisel).
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 01.02.14 20:35
|
|
|
Mine kasvõi kuskile suvalisse remonditöökotta, kus saab auto ülesse tõsta ja läbi logistada jms. Ülevaatuspuktides saad ka mingi väikese vastukaja.
Loomulikult selle rahaeest ideaalset autot ei saa, aga neil b4 müüakse juppe kilohinnaga.
Q ei anna Fwd võrrelda ning kui hind on sama ja tagasild korras, siis eelistaks igaljuhul Q + selle auto hind enam langeda ei saa, muidugi juhul kui
avariid ei tee või mootorit kokku ei lase.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Opicuz
huviline
Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4Q 2.0
|
postitati 04.02.14 17:52
|
|
|
Mul nüüd siis Audi 80 Quattro 2.0 85kW, vigu ikka on korralikult, enamus pisivead, kui esimese vasaku amordi puksi ära vahetab siis sõitu häirivaid
vigu polegi rohkem.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 04.02.14 19:29
|
|
|
Hea valik ja usun, et kui jääle jõuad, siis ei kahetse.
Hea odav auto ja küllaltki ökonoomne ka. Soojaks läheb hästi ja kerepoolest peaks ka hästi säilima, kui kuskile otsa pole sõidetud ja halvasti
taastatud.
Oli endalgi kunagi b4 2.0 ABK mootoriga ja välimuselt prillikivi.
Suveks ilus 16 tolli alla ja väga sümpaatne.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|