Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Esimese auto valik - Opicuz (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3080)
Opicuz
huviline



Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4Q 2.0

postitati 29.01.14 16:09 Tsiteeri
Esimese auto valik - Opicuz



Tere!
Mul varsti ees esimese auto ost/valik ja sooviks soovitusi selles osas, tahan bensukat ja manuaali, 5(4) ukseline (3(2) ukseline ka pole välistatud), kere korras, mootor hea, hinnaklass 1000 ja alla, kulujupid vahetatud. Mõttes on olnud Audi 80 1.8-2.0 midagi, Audi A3 (seda tõenäoliselt ei saaks siiski, hinnaklass tsipa kõrgem tal), Volkswagen Golf 2 1.8 66kW / Golf 3 1.8 66kW, soovitusi siin osas?

Cheers!
Opi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 29.01.14 16:19 Tsiteeri


Kui tahta natuke suuremat ja mugavamat, otsiks ise mõne C4-ja. Neil ka 2.0-ne bensukas täitsa olemas. Kui niiväga mugavat ei taha, siis vaataks näiteks 2.0 85kw 80 B4-ja.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 29.01.14 16:36 Tsiteeri


Kui tahad selle raha eest korralikku autot, mida hiljem jaksaks/oskaks ise remontida, siis võta Audi 80 2.0 66kW. Endal oli samuti selline esimeseks autoks. Tegemist üsnagi ökonoomse ja lihtsa mootoriga ja võiks öelda, et peaaegu ainsad probleemid mootoriga on rikkis temp andurid ja üks kummipadi, mis asub õhufiltri all. Need asjad ei maksa palju ja neid on üsnagi lihtne vahetada. Sillad on ehituselt lihtsad ja peaks ütlema, et ka vastupidavad. Kui auto just pauku pannud ei ole, siis kerel üldjuhul roosteprobleeme ei tohiks esineda (välja arvata esitiivad). VW-de kohta sa siit vaevalt infot või soovitusi saad. :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 29.01.14 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Kui tahad selle raha eest korralikku autot, mida hiljem jaksaks/oskaks ise remontida, siis võta Audi 80 2.0 66kW. Endal oli samuti selline esimeseks autoks. Tegemist üsnagi ökonoomse ja lihtsa mootoriga ja võiks öelda, et peaaegu ainsad probleemid mootoriga on rikkis temp andurid ja üks kummipadi, mis asub õhufiltri all. Need asjad ei maksa palju ja neid on üsnagi lihtne vahetada. Sillad on ehituselt lihtsad ja peaks ütlema, et ka vastupidavad. Kui auto just pauku pannud ei ole, siis kerel üldjuhul roosteprobleeme ei tohiks esineda (välja arvata esitiivad). VW-de kohta sa siit vaevalt infot või soovitusi saad. :P


Soovitaks ise täpselt sama asja. Endal oli ka esimene 80 2,0 66kw-ise mootoriga. Ökonoomne ja lihtsa ehitusega. Endal olid täpselt samad probleemid - temp andur ja kummipadi. Veermiku remont lihtne ja jõukohane, kuna jupid odavad. Esimeseks autoks ideaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Opicuz
huviline



Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4Q 2.0

postitati 29.01.14 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Kui tahta natuke suuremat ja mugavamat, otsiks ise mõne C4-ja. Neil ka 2.0-ne bensukas täitsa olemas. Kui niiväga mugavat ei taha, siis vaataks näiteks 2.0 85kw 80 B4-ja.


Mugavusi ja suurt masinat ma ei otsi, tahan lihtsat töölooma õppimiseks, plaan enda näpud ikka õliseks ja tahmaseks ka teha. Tundub kalduvat sinna 80-e poole siis ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 29.01.14 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ehanurm
Soovitaks ise täpselt sama asja. Endal oli ka esimene 80 2,0 66kw-ise mootoriga. Ökonoomne ja lihtsa ehitusega. Endal olid täpselt samad probleemid - temp andur ja kummipadi. Veermiku remont lihtne ja jõukohane, kuna jupid odavad. Esimeseks autoks ideaalne.

Ja kui soovid rohkem infot otsida, siis mootori koodiks on ABT (ei tasu küll segamini ajada samanimelise uuematele audidele pakutava tuuning paketi/firmaga). ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 29.01.14 22:12 Tsiteeri


http://www.auto24.ee/used/1649196 on hetkel tolle hinnaklassis hää pakkumine, vist. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 29.01.14 22:44 Tsiteeri


Kõigepealt vaata need teemed läbi:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=99677&page=1&highlight=audi%2080%20esimeseks%20autoks#pid534036

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=18430&page=1&highlight=audi%2080%20esimeseks%20autoks#pid138969

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28952&page=1

Siis vaata ka veel otsingus ringi. OTSING! Kirjuta sinna näiteks Audi 80 esimeseks autoks.

Ja siis vaata ka REEGLID läbi. Kui see tehtud, vaheta oma avatar ära. :)

See kõik üldse mitte pahapärast.

Audi 80 miskise 85kw mootoriga peaks kõige paren valik olema. Piisavalt tegemist selle hooldamisega, kuid kõik on lihtne ja jubinad ka odavad veel.

Welcome to the club. ;)


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Opicuz
huviline



Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4Q 2.0

postitati 01.02.14 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Kõigepealt vaata need teemed läbi:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=99677&page=1&highlight=audi%2080%20esimeseks%20autoks#pid534036

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=18430&page=1&highlight=audi%2080%20esimeseks%20autoks#pid138969

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28952&page=1

Siis vaata ka veel otsingus ringi. OTSING! Kirjuta sinna näiteks Audi 80 esimeseks autoks.

Ja siis vaata ka REEGLID läbi. Kui see tehtud, vaheta oma avatar ära. :)

See kõik üldse mitte pahapärast.

Audi 80 miskise 85kw mootoriga peaks kõige paren valik olema. Piisavalt tegemist selle hooldamisega, kuid kõik on lihtne ja jubinad ka odavad veel.

Welcome to the club. ;)


Aitäh! Ja vihjete eest ka tänud!
Olen nüüd jõudnud natukene uurida fookuses oleva Audi 80 kohta.

Soovitatav oleks ainult täispritsega - 2.0 E 85 kw, 2.3 E 98-101kw ja edasi turboversioonid Audi 80 B4.
Kui teada pole täpselt kuna rihm ja rullik vahetatud siis need kohe igaks juhuks vahetada, (veermik?!).



  • Kriitilise pilguga kuidas ülevaatus on läbitud
  • Mootorist kontrollida tosooli - kas õline või mitte (kui õline siis lõppev plokaane tihend)
  • Õli - Kui hall siis tosool sees, plokikaaneremonti vaja
  • Tühikäigu pöörded ei tohi kõikuda (100 pööret max)
  • Tühikäigul töötava mootoriga õlikork maha, kui mootor korraks häält muudab (nagu tahaks välja surra) või välja sureb sis on motos kõvasti veel potensiaali ja peaks olema hea diil
  • Mootor ei tohi olla õline (immitseda võib klapikaane kambri tihendi vahelt, mis pole hull asi). Kaheliitriste mootorite õlilekked on peaasjalikult seotud klapikambri kaane tihendi või lekkivate rõngastihenditega
  • Esisilla amortisaatorite tugilaagrid, õõtshoova puksid, rooliotsad ja kuulliigendid, poolteljed
  • Pidurid (hooldatakse halvasti/harva)


Need siis minu leitud tüüpvead, (erinevate kasutajate poolt välja toodud) millele tuleks rohkem rõhku pöörata autot üle vaadates.

Lisaksin veel siis, et nüüd ka load käes ja tahaksin varsti auto omanikuks saada.
Kui leiate midagi vastuolulist või oskate täiendada siis info on alati teretulnud!

Head õhtut!
Opicuz.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 01.02.14 19:58 Tsiteeri


Ei soovitaks 2.3
Ise oman 2.0 nii 66kw kui ka 85 kw. 85kw jõudu ikka tunduvalt rohkem kui 66kw. Kütusekulu praktiliselt sama. Jupid megaodavad. Just läks uus radikas peale (alla 40€). Sillajuppe saab praktiliselt kilohinnaga. Suht lollikindel auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Opicuz
huviline



Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4Q 2.0

postitati 01.02.14 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TDN
Ei soovitaks 2.3
Ise oman 2.0 nii 66kw kui ka 85 kw. 85kw jõudu ikka tunduvalt rohkem kui 66kw. Kütusekulu praktiliselt sama. Jupid megaodavad. Just läks uus radikas peale (alla 40€). Sillajuppe saab praktiliselt kilohinnaga. Suht lollikindel auto.


Vaatangi 2.0 85 kw ;).

Mõned isendid siis mida olen vaadanud -

http://www.auto24.ee/used/1641459
Audi 80 B4 2.0 85kW
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 19.07.2005
93625 km Eesti teedel olnud.
Piiranguid ei ole.
Sõiduk (AUDI 80, WAUZZZ8CZSA004319) ei ole osalenud liikluskindlustuse kindlustusjuhtumis.

http://www.auto24.ee/used/1602134
Audi 80 B4 2.0 85kW
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 23.10.2004
56725 km Eesti teedel olnud.
Piiranguid ei ole.
Sõiduk (AUDI 80, WAUZZZ8CZPA160371) ei ole osalenud liikluskindlustuse kindlustusjuhtumis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 01.02.14 20:39 Tsiteeri


Too must tundub juba lisade poolest etem. 4xel. aknad, el peeglid ja konditsioneer.

Siit saad lisainfi ülevaatuste ja omanike kohta: http://af.ee/vin/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tagakumm
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C3Q ,C4 s4 V8,C5,C6Q

postitati 01.02.14 20:40 Tsiteeri


Vaata seda nelikvedu ka mis ülevalpool lingitud on.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 01.02.14 20:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tagakumm
Vaata seda nelikvedu ka mis ülevalpool lingitud on.:)

+1, kuid peab kähku liigutama, sest kui auto tõesti aus, siis super hind.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Opicuz
huviline



Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4Q 2.0

postitati 01.02.14 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Tsitaat:
Algselt postitas: tagakumm
Vaata seda nelikvedu ka mis ülevalpool lingitud on.:)

+1, kuid peab kähku liigutama, sest kui auto tõesti aus, siis super hind.


Ma olen seda uurinud küll kuid mul pole võimalik vaatama minna (üksinda üle vaadates oskaks ma ainult tulesid, elektroonikat, roostet ja värvi kontrollida ning asi sellega piirduks, Tartus saaks heal juhul tuttavalt abi üle vaatamisel).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 01.02.14 21:35 Tsiteeri


Mine kasvõi kuskile suvalisse remonditöökotta, kus saab auto ülesse tõsta ja läbi logistada jms. Ülevaatuspuktides saad ka mingi väikese vastukaja.
Loomulikult selle rahaeest ideaalset autot ei saa, aga neil b4 müüakse juppe kilohinnaga.
Q ei anna Fwd võrrelda ning kui hind on sama ja tagasild korras, siis eelistaks igaljuhul Q + selle auto hind enam langeda ei saa, muidugi juhul kui avariid ei tee või mootorit kokku ei lase.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Opicuz
huviline



Registreerunud 29.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4Q 2.0

postitati 04.02.14 18:52 Tsiteeri


Mul nüüd siis Audi 80 Quattro 2.0 85kW, vigu ikka on korralikult, enamus pisivead, kui esimese vasaku amordi puksi ära vahetab siis sõitu häirivaid vigu polegi rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.02.14 20:29 Tsiteeri


Hea valik ja usun, et kui jääle jõuad, siis ei kahetse.
Hea odav auto ja küllaltki ökonoomne ka. Soojaks läheb hästi ja kerepoolest peaks ka hästi säilima, kui kuskile otsa pole sõidetud ja halvasti taastatud.
Oli endalgi kunagi b4 2.0 ABK mootoriga ja välimuselt prillikivi.
Suveks ilus 16 tolli alla ja väga sümpaatne.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]