Lehekülgi: 1 2 |
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 10.12.13 16:47
|
|
|
Külmkäivitusel 4.2 mootoris kehv hääl 3-4 sek.
Tere,
Selline küsimus, et -6-ga juba oli 4.2 mootoril külmkäivituse hääl umbes nagu peksaks haamriga mootorit, et päris jube sound oli, kas peabki nii
olema? 24h seisnud auto. Hääl kestis 3-4s ehk.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 10.12.13 16:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Tere,
Selline küsimus, et -6-ga juba oli 4.2 mootoril külmkäivituse hääl umbes nagu peksaks haamriga mootorit, et päris jube sound oli, kas peabki nii
olema? 24h seisnud auto. Hääl kestis 3-4s ehk. |
Kuidas on ketipingutite olukord?
Millal viimati õli vahetatud ja mis õli sees?
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 10.12.13 17:11
|
|
|
Hüdrotõukurid?
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 11.12.13 05:22
|
|
|
Õli sai 2 kuud tagasi pandud 5w-40, rihm, rullikud vahetatud, kompuutri järgi ketipingutid ok, hüdrotõukuritest ei tea ma midagi.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 11.12.13 06:26
|
|
|
Kui õlisurve seistes kaob, siis pole siin mingit "lihtsat lahendust" ja v8 32 ja 40v hääl on tõesti jube kui õlisurve on seistes kadunud. Pöördu
endale meelepärasesse töökotta ja uuri, kas sellise veaga tööd sellisel mootoril üldse nemad teha tahaks/pigem küll oskaks. Alustaks õlisurve
mõõtmisest, siis teeks plokikaaned korda ja viimane on juba mootori allapoole ronimine kepsusaalede ja õlipumba vahetuseks. Need siis raskusastmelt
järjekorras tööd, mida võiks teha. Kui finantsi on vähe, soovitan kasutada kasvõi X-1R õlilisandit, mis kuni remondini veidikegi leevendab sellest
laginast tulenevaid täiendavaid kahjustusi. Kas tead, milline õlifilter tootja jne. Sul masinale õlivahetuse käigus pandi?
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 11.12.13 06:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Kui õlisurve seistes kaob, siis pole siin mingit "lihtsat lahendust" ja v8 32 ja 40v hääl on tõesti jube kui õlisurve on seistes kadunud. Pöördu
endale meelepärasesse töökotta ja uuri, kas sellise veaga tööd sellisel mootoril üldse nemad teha tahaks/pigem küll oskaks. Alustaks õlisurve
mõõtmisest, siis teeks plokikaaned korda ja viimane on juba mootori allapoole ronimine kepsusaalede ja õlipumba vahetuseks. Need siis raskusastmelt
järjekorras tööd, mida võiks teha. Kui finantsi on vähe, soovitan kasutada kasvõi X-1R õlilisandit, mis kuni remondini veidikegi leevendab sellest
laginast tulenevaid täiendavaid kahjustusi. Kas tead, milline õlifilter tootja jne. Sul masinale õlivahetuse käigus pandi? |
Ma ise ostsin, ma tavaliselt kõige odavamat ei osta, võtan nn keskmise, aga nime ei mäleta enam. Viljandis vist väga ei oskagi kuhugi pöörduda sellise
murega, hetkel on tal on üks lambda läbi, mis läheb vahetusse, aga vaevalt see seotud on. Kas õlisurve viga ei peaks ülesse lööma või ta läheb nii
kiiresti korda, et ei tule? Kui soojemad ilma on, siis on suht normaalne heli, -30-ga vist ei julgeks hetkel töölegi panna.
http://www.youtube.com/watch?v=b2mkTOUD1og Sellist häält ta nüüd küll ei
tee, peaks video tegema mingiaeg, ehk siis kergem tuvastada.
Nüüd meenub, et õli oli mingi 2x5L Valvoline 5w-40, äkki pole piisavalt hea õli sellejaoks? Nii palju ka veel, et auto on palju seisnud eelnevalt
talve/poolsuve ja nüüd siis juba parandatud käigukast (tihendid lendasid), võibolla ka mootoril mõni tihend lennanud sellega?
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 11.12.13 15:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Nüüd meenub, et õli oli mingi 2x5L Valvoline 5w-40, äkki pole piisavalt hea õli sellejaoks? |
Otseselt vahet pole mis sisse paned, oluline et masina ja õlitootja andmed omavahel sobivad.
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 11.12.13 15:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Nüüd meenub, et õli oli mingi 2x5L Valvoline 5w-40, äkki pole piisavalt hea õli sellejaoks? |
Otseselt vahet pole mis sisse paned, oluline et masina ja õlitootja andmed omavahel sobivad. |
See sai suht nii nime järgi võetud, et 5w-40 ja bensiini oma... müüja eriti midagi ei ütlend, ega küsinud.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 11.12.13 15:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
See sai suht nii nime järgi võetud, et 5w-40 ja bensiini oma... müüja eriti midagi ei ütlend, ega küsinud. |
Siis oleksid võinud samahästi ka Lada õli võtta/küsida .
Ja tavaliselt on müüjal suht poogen, mida kunde ostab kui ei uuri eraldi midagi.
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 11.12.13 15:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
See sai suht nii nime järgi võetud, et 5w-40 ja bensiini oma... müüja eriti midagi ei ütlend, ega küsinud. |
Siis oleksid võinud samahästi ka Lada õli võtta/küsida .
Ja tavaliselt on müüjal suht poogen, mida kunde ostab kui ei uuri eraldi midagi. |
Kas vale õli võib sellist asja tekitada, tekib mul nüüd küsimus? Nii palju võin veel mainida, et kui auto ostetud sai, siis sai külmalt tööle pandud
ja sellist häält ta ei teinud.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.12.13 05:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
See sai suht nii nime järgi võetud, et 5w-40 ja bensiini oma... müüja eriti midagi ei ütlend, ega küsinud. |
Siis oleksid võinud samahästi ka Lada õli võtta/küsida .
Ja tavaliselt on müüjal suht poogen, mida kunde ostab kui ei uuri eraldi midagi. |
Kas vale õli võib sellist asja tekitada, tekib mul nüüd küsimus? Nii palju võin veel mainida, et kui auto ostetud sai, siis sai külmalt tööle pandud
ja sellist häält ta ei teinud. |
Ikka võib, mulle tundub see hääl vana hea hüdrotõukurite klõbinana. Õlivahetus on asja paremaks teinud küll, mu 4,2 kunagi tegi ka paar sek. Klõbinat.
Kahjuks ma ei mäleta, mis õli täpselt oli, mis klõbina praktiliselt likvideeris. Siin seda kuskil teemas pikalt arutatud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 12.12.13 06:23
|
|
|
Proovin vast õli vahetada esialgu siis, äkki tõesti polnud kõige parem kraam, mis sisse läks.
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 13.12.13 06:44
|
|
|
Nii leitsin pudeli ülesse ja peal on "SynPower™ Motor Oil SAE 5W-40" Valvoline toodang.
Äkki peaks selle vastu vahetama? http://www.ladu24.ee/et/kemikaalid/7060,142348,0,1/407614
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.12.13 07:14
|
|
|
Valvoline SynPower on hea õli küll. Täissünteetilisest siis ikka jutt ?
Õli vahetusega vist ikka mootorit ei paranda.
|
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 13.12.13 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Valvoline SynPower on hea õli küll. Täissünteetilisest siis ikka jutt ?
Õli vahetusega vist ikka mootorit ei paranda. |
Õli vahetust pakkusin, kuna arvasin, et äkki vale õli sees lihtsalt, aga kui see on piisavalt hea õli, siis muidugi sellepoole pealt vähemalt korras.
Peab igaksjuhuks ikka kaane maha keerama ja vaatama, mis seal toimub ma usun.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.12.13 07:18
|
|
|
Kui oli kinnisest (äsjaavatud) kanistrist või kontrollitud vaadist, siis on kindlasti normidele vastav.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 13.12.13 08:22
|
|
|
Lõpetage siin teemas see õli süüdistamine. Kui õlitus on mootoris ikka hõre, siis on see hõre vahet pole mis õliga. Surve kaob ja surve uuesti
saavutamiseks läheb lihtsalt pumbal pisut aega. See, kas külma on -6C või -30C ei mõjuta enam miskit. See lagin jääb ikkagi sama kauaks. Kaante
normaalse korrastusega ei maksa alla 1k eurist arvet kindlasti loota. Enne kaante tegemist soovitaks mootorile teha ka pesuõliga korralik läbipesu
arvestades, et mootor on seisnud, siis kaaned korda ja värske kvaliteetne täissünteetiline 5w-40 õli sisse koos X-1R õlilisandiga (sellele mootorile
soovitan soojalt, proovitud - toimib ainult positiivselt rääkigu naised saunas mida tahavad). Peale seda on masinal ka ilmselt muretuid kilomeetreid
kuhjaga.
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 13.12.13 08:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Lõpetage siin teemas see õli süüdistamine. Kui õlitus on mootoris ikka hõre, siis on see hõre vahet pole mis õliga. Surve kaob ja surve uuesti
saavutamiseks läheb lihtsalt pumbal pisut aega. See, kas külma on -6C või -30C ei mõjuta enam miskit. See lagin jääb ikkagi sama kauaks. Kaante
normaalse korrastusega ei maksa alla 1k eurist arvet kindlasti loota. Enne kaante tegemist soovitaks mootorile teha ka pesuõliga korralik läbipesu
arvestades, et mootor on seisnud, siis kaaned korda ja värske kvaliteetne täissünteetiline 5w-40 õli sisse koos X-1R õlilisandiga (sellele mootorile
soovitan soojalt, proovitud - toimib ainult positiivselt rääkigu naised saunas mida tahavad). Peale seda on masinal ka ilmselt muretuid kilomeetreid
kuhjaga. |
Mida see siis tähendab minu jaoks? Et kuu pärast jookseb kõik kokku või sõidab 2 aastat, aga lagiseb ja jõudu vähe, mis see täpsemalt tähendab?
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.13 08:39
|
|
|
Kas on nii, et 220kw (A6) mootor on rihmaga ning 250kw (S6) on ketiga? Põhilised probleemid tavaliselt on ikkagi ketipingutid ja/või õlipump.
Jaanus - otsi foorumis ringi, selle kohta on juttu päris mitmel pool. Ühel on aidanud pingutite vahetus, teisel piisas õlipumba (või selle korpuse)
vahetamisest. Mõni sõidab aastaid muretult, teine ei sõida...
Muudetud: Pean vabandama, jõudsin end vahepeal natuke harida ning minu postituse võib jätta suht tähelepanuta 
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 13.12.13 08:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: priidik
Kas on nii, et 220kw (A6) mootor on rihmaga ning 250kw (S6) on ketiga? Põhilised probleemid tavaliselt on ikkagi ketipingutid ja/või õlipump.
Jaanus - otsi foorumis ringi, selle kohta on juttu päris mitmel pool. Ühel on aidanud pingutite vahetus, teisel piisas õlipumba (või selle korpuse)
vahetamisest. Mõni sõidab aastaid muretult, teine ei sõida... |
Minu meelest mul ei tule see klõbin ketipinguti juurest, ma täna kuulasin lähedalt, see tuli sealt pealt, kus see hall kaan on mingi keskel, ma ei
tea, mis selle nimi on.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 13.12.13 08:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Mida see siis tähendab minu jaoks? |
Lase õlisurve ära mõõta, kui selle kohta hakatakse torisema, siis pead lihtsalt kiiremini remondikohta otsima. Kui õlisurvega ok, siis päris homne
päev see mootor kokku ei jookse.
Otse küsimusele vastates, Sinu jaoks tähendab see lihtsalt jälle üht kulutust varuosade ja töö näol ja mõne päeva jagu autost ilma olemist. Kui ka
juba kast on tehtud, siis pole mõtet remondiga "peatuda" ja müügile mõelda. Tee lõpuni ja naudi.
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 13.12.13 08:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.lepik
Mida see siis tähendab minu jaoks? |
Lase õlisurve ära mõõta, kui selle kohta hakatakse torisema, siis pead lihtsalt kiiremini remondikohta otsima. Kui õlisurvega ok, siis päris homne
päev see mootor kokku ei jookse.
Otse küsimusele vastates, Sinu jaoks tähendab see lihtsalt jälle üht kulutust varuosade ja töö näol ja mõne päeva jagu autost ilma olemist. Kui ka
juba kast on tehtud, siis pole mõtet remondiga "peatuda" ja müügile mõelda. Tee lõpuni ja naudi. |
Müüa on mõttetu,autol pole enam hindagi, mul on umbes 2k eest remonti hetkel tehtud,rihmad jne, ega eeldagi,et odav oleks midagi, pigem,et kes teeks
ja hästi teeks.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 13.12.13 15:44
|
|
|
Tartu pole väga kaugel. Kindel on see, et enne tahavad kõik
masinale pilku peale heita.
Enda eelistusteks sellise mootoriga masina remondi puhul oleks Autofiks OÜ ja MT-Autohooldus.
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 13.12.13 15:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tartu pole väga kaugel. Kindel on see, et enne tahavad kõik
masinale pilku peale heita. |
Tartus ma saatsin MT autole hinnapäringu 2 nädalat tagasi vist, kuid siiani vaikus. Teisi kohti väga ei tea seal.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|