Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Külmkäivitusel 4.2 mootoris kehv hääl 3-4 sek. (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 11305)
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 10.12.13 17:47 Tsiteeri
Külmkäivitusel 4.2 mootoris kehv hääl 3-4 sek.



Tere,

Selline küsimus, et -6-ga juba oli 4.2 mootoril külmkäivituse hääl umbes nagu peksaks haamriga mootorit, et päris jube sound oli, kas peabki nii olema? 24h seisnud auto. Hääl kestis 3-4s ehk.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 10.12.13 17:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik
Tere,

Selline küsimus, et -6-ga juba oli 4.2 mootoril külmkäivituse hääl umbes nagu peksaks haamriga mootorit, et päris jube sound oli, kas peabki nii olema? 24h seisnud auto. Hääl kestis 3-4s ehk.


Kuidas on ketipingutite olukord?
Millal viimati õli vahetatud ja mis õli sees?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 10.12.13 18:11 Tsiteeri


Hüdrotõukurid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 11.12.13 06:22 Tsiteeri


Õli sai 2 kuud tagasi pandud 5w-40, rihm, rullikud vahetatud, kompuutri järgi ketipingutid ok, hüdrotõukuritest ei tea ma midagi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.12.13 07:26 Tsiteeri


Kui õlisurve seistes kaob, siis pole siin mingit "lihtsat lahendust" ja v8 32 ja 40v hääl on tõesti jube kui õlisurve on seistes kadunud. Pöördu endale meelepärasesse töökotta ja uuri, kas sellise veaga tööd sellisel mootoril üldse nemad teha tahaks/pigem küll oskaks. Alustaks õlisurve mõõtmisest, siis teeks plokikaaned korda ja viimane on juba mootori allapoole ronimine kepsusaalede ja õlipumba vahetuseks. Need siis raskusastmelt järjekorras tööd, mida võiks teha. Kui finantsi on vähe, soovitan kasutada kasvõi X-1R õlilisandit, mis kuni remondini veidikegi leevendab sellest laginast tulenevaid täiendavaid kahjustusi. Kas tead, milline õlifilter tootja jne. Sul masinale õlivahetuse käigus pandi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 11.12.13 07:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kui õlisurve seistes kaob, siis pole siin mingit "lihtsat lahendust" ja v8 32 ja 40v hääl on tõesti jube kui õlisurve on seistes kadunud. Pöördu endale meelepärasesse töökotta ja uuri, kas sellise veaga tööd sellisel mootoril üldse nemad teha tahaks/pigem küll oskaks. Alustaks õlisurve mõõtmisest, siis teeks plokikaaned korda ja viimane on juba mootori allapoole ronimine kepsusaalede ja õlipumba vahetuseks. Need siis raskusastmelt järjekorras tööd, mida võiks teha. Kui finantsi on vähe, soovitan kasutada kasvõi X-1R õlilisandit, mis kuni remondini veidikegi leevendab sellest laginast tulenevaid täiendavaid kahjustusi. Kas tead, milline õlifilter tootja jne. Sul masinale õlivahetuse käigus pandi?


Ma ise ostsin, ma tavaliselt kõige odavamat ei osta, võtan nn keskmise, aga nime ei mäleta enam. Viljandis vist väga ei oskagi kuhugi pöörduda sellise murega, hetkel on tal on üks lambda läbi, mis läheb vahetusse, aga vaevalt see seotud on. Kas õlisurve viga ei peaks ülesse lööma või ta läheb nii kiiresti korda, et ei tule? Kui soojemad ilma on, siis on suht normaalne heli, -30-ga vist ei julgeks hetkel töölegi panna.

http://www.youtube.com/watch?v=b2mkTOUD1og Sellist häält ta nüüd küll ei tee, peaks video tegema mingiaeg, ehk siis kergem tuvastada.

Nüüd meenub, et õli oli mingi 2x5L Valvoline 5w-40, äkki pole piisavalt hea õli sellejaoks? Nii palju ka veel, et auto on palju seisnud eelnevalt talve/poolsuve ja nüüd siis juba parandatud käigukast (tihendid lendasid), võibolla ka mootoril mõni tihend lennanud sellega?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 11.12.13 10:39 Tsiteeri


Väikene heli test siis, tundub veits karmim videos, kui reaalselt on, võibolla sellepärast, et sai ülesse peale lisatud.

http://www.youtube.com/watch?v=zs41Mm5G2Ds&feature=youtu.be


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 11.12.13 16:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik

Nüüd meenub, et õli oli mingi 2x5L Valvoline 5w-40, äkki pole piisavalt hea õli sellejaoks?


Otseselt vahet pole mis sisse paned, oluline et masina ja õlitootja andmed omavahel sobivad.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 11.12.13 16:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik

Nüüd meenub, et õli oli mingi 2x5L Valvoline 5w-40, äkki pole piisavalt hea õli sellejaoks?


Otseselt vahet pole mis sisse paned, oluline et masina ja õlitootja andmed omavahel sobivad.


See sai suht nii nime järgi võetud, et 5w-40 ja bensiini oma... müüja eriti midagi ei ütlend, ega küsinud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 11.12.13 16:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik


See sai suht nii nime järgi võetud, et 5w-40 ja bensiini oma... müüja eriti midagi ei ütlend, ega küsinud.


Siis oleksid võinud samahästi ka Lada õli võtta/küsida :).
Ja tavaliselt on müüjal suht poogen, mida kunde ostab kui ei uuri eraldi midagi.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 11.12.13 16:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik


See sai suht nii nime järgi võetud, et 5w-40 ja bensiini oma... müüja eriti midagi ei ütlend, ega küsinud.


Siis oleksid võinud samahästi ka Lada õli võtta/küsida :).
Ja tavaliselt on müüjal suht poogen, mida kunde ostab kui ei uuri eraldi midagi.


Kas vale õli võib sellist asja tekitada, tekib mul nüüd küsimus? Nii palju võin veel mainida, et kui auto ostetud sai, siis sai külmalt tööle pandud ja sellist häält ta ei teinud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 12.12.13 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik


See sai suht nii nime järgi võetud, et 5w-40 ja bensiini oma... müüja eriti midagi ei ütlend, ega küsinud.


Siis oleksid võinud samahästi ka Lada õli võtta/küsida :).
Ja tavaliselt on müüjal suht poogen, mida kunde ostab kui ei uuri eraldi midagi.


Kas vale õli võib sellist asja tekitada, tekib mul nüüd küsimus? Nii palju võin veel mainida, et kui auto ostetud sai, siis sai külmalt tööle pandud ja sellist häält ta ei teinud.


Ikka võib, mulle tundub see hääl vana hea hüdrotõukurite klõbinana. Õlivahetus on asja paremaks teinud küll, mu 4,2 kunagi tegi ka paar sek. Klõbinat. Kahjuks ma ei mäleta, mis õli täpselt oli, mis klõbina praktiliselt likvideeris. Siin seda kuskil teemas pikalt arutatud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 12.12.13 07:23 Tsiteeri


Proovin vast õli vahetada esialgu siis, äkki tõesti polnud kõige parem kraam, mis sisse läks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 13.12.13 07:44 Tsiteeri


Nii leitsin pudeli ülesse ja peal on "SynPower™ Motor Oil SAE 5W-40" Valvoline toodang.

Äkki peaks selle vastu vahetama? http://www.ladu24.ee/et/kemikaalid/7060,142348,0,1/407614


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 13.12.13 08:14 Tsiteeri


Valvoline SynPower on hea õli küll. Täissünteetilisest siis ikka jutt ?

Õli vahetusega vist ikka mootorit ei paranda.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 13.12.13 08:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Valvoline SynPower on hea õli küll. Täissünteetilisest siis ikka jutt ?

Õli vahetusega vist ikka mootorit ei paranda.


Õli vahetust pakkusin, kuna arvasin, et äkki vale õli sees lihtsalt, aga kui see on piisavalt hea õli, siis muidugi sellepoole pealt vähemalt korras. Peab igaksjuhuks ikka kaane maha keerama ja vaatama, mis seal toimub ma usun.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 13.12.13 08:18 Tsiteeri


Kui oli kinnisest (äsjaavatud) kanistrist või kontrollitud vaadist, siis on kindlasti normidele vastav.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.12.13 09:22 Tsiteeri


Lõpetage siin teemas see õli süüdistamine. Kui õlitus on mootoris ikka hõre, siis on see hõre vahet pole mis õliga. Surve kaob ja surve uuesti saavutamiseks läheb lihtsalt pumbal pisut aega. See, kas külma on -6C või -30C ei mõjuta enam miskit. See lagin jääb ikkagi sama kauaks. Kaante normaalse korrastusega ei maksa alla 1k eurist arvet kindlasti loota. Enne kaante tegemist soovitaks mootorile teha ka pesuõliga korralik läbipesu arvestades, et mootor on seisnud, siis kaaned korda ja värske kvaliteetne täissünteetiline 5w-40 õli sisse koos X-1R õlilisandiga (sellele mootorile soovitan soojalt, proovitud - toimib ainult positiivselt rääkigu naised saunas mida tahavad). Peale seda on masinal ka ilmselt muretuid kilomeetreid kuhjaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 13.12.13 09:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Lõpetage siin teemas see õli süüdistamine. Kui õlitus on mootoris ikka hõre, siis on see hõre vahet pole mis õliga. Surve kaob ja surve uuesti saavutamiseks läheb lihtsalt pumbal pisut aega. See, kas külma on -6C või -30C ei mõjuta enam miskit. See lagin jääb ikkagi sama kauaks. Kaante normaalse korrastusega ei maksa alla 1k eurist arvet kindlasti loota. Enne kaante tegemist soovitaks mootorile teha ka pesuõliga korralik läbipesu arvestades, et mootor on seisnud, siis kaaned korda ja värske kvaliteetne täissünteetiline 5w-40 õli sisse koos X-1R õlilisandiga (sellele mootorile soovitan soojalt, proovitud - toimib ainult positiivselt rääkigu naised saunas mida tahavad). Peale seda on masinal ka ilmselt muretuid kilomeetreid kuhjaga.


Mida see siis tähendab minu jaoks? Et kuu pärast jookseb kõik kokku või sõidab 2 aastat, aga lagiseb ja jõudu vähe, mis see täpsemalt tähendab?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.13 09:39 Tsiteeri


Kas on nii, et 220kw (A6) mootor on rihmaga ning 250kw (S6) on ketiga? Põhilised probleemid tavaliselt on ikkagi ketipingutid ja/või õlipump.

Jaanus - otsi foorumis ringi, selle kohta on juttu päris mitmel pool. Ühel on aidanud pingutite vahetus, teisel piisas õlipumba (või selle korpuse) vahetamisest. Mõni sõidab aastaid muretult, teine ei sõida...

Muudetud: Pean vabandama, jõudsin end vahepeal natuke harida ning minu postituse võib jätta suht tähelepanuta :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 13.12.13 09:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: priidik
Kas on nii, et 220kw (A6) mootor on rihmaga ning 250kw (S6) on ketiga? Põhilised probleemid tavaliselt on ikkagi ketipingutid ja/või õlipump.

Jaanus - otsi foorumis ringi, selle kohta on juttu päris mitmel pool. Ühel on aidanud pingutite vahetus, teisel piisas õlipumba (või selle korpuse) vahetamisest. Mõni sõidab aastaid muretult, teine ei sõida...


Minu meelest mul ei tule see klõbin ketipinguti juurest, ma täna kuulasin lähedalt, see tuli sealt pealt, kus see hall kaan on mingi keskel, ma ei tea, mis selle nimi on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.12.13 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik
Mida see siis tähendab minu jaoks?

Lase õlisurve ära mõõta, kui selle kohta hakatakse torisema, siis pead lihtsalt kiiremini remondikohta otsima. Kui õlisurvega ok, siis päris homne päev see mootor kokku ei jookse.
Otse küsimusele vastates, Sinu jaoks tähendab see lihtsalt jälle üht kulutust varuosade ja töö näol ja mõne päeva jagu autost ilma olemist. Kui ka juba kast on tehtud, siis pole mõtet remondiga "peatuda" ja müügile mõelda. Tee lõpuni ja naudi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 13.12.13 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik
Mida see siis tähendab minu jaoks?

Lase õlisurve ära mõõta, kui selle kohta hakatakse torisema, siis pead lihtsalt kiiremini remondikohta otsima. Kui õlisurvega ok, siis päris homne päev see mootor kokku ei jookse.
Otse küsimusele vastates, Sinu jaoks tähendab see lihtsalt jälle üht kulutust varuosade ja töö näol ja mõne päeva jagu autost ilma olemist. Kui ka juba kast on tehtud, siis pole mõtet remondiga "peatuda" ja müügile mõelda. Tee lõpuni ja naudi.


Müüa on mõttetu,autol pole enam hindagi, mul on umbes 2k eest remonti hetkel tehtud,rihmad jne, ega eeldagi,et odav oleks midagi, pigem,et kes teeks ja hästi teeks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.12.13 16:44 Tsiteeri


Tartu pole väga kaugel. Kindel on see, et enne tahavad kõik masinale pilku peale heita.

Enda eelistusteks sellise mootoriga masina remondi puhul oleks Autofiks OÜ ja MT-Autohooldus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 13.12.13 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tartu pole väga kaugel. Kindel on see, et enne tahavad kõik masinale pilku peale heita.


Tartus ma saatsin MT autole hinnapäringu 2 nädalat tagasi vist, kuid siiani vaikus. Teisi kohti väga ei tea seal.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 71.3% - SQL: 28.7%]