Lehekülgi: 1 2 |
england79
huviline
Registreerunud 04.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 09:33
|
|
|
DPF
Kas keegi oskab öelda, millise vahendiga pesta DPF filtrit ?.... ja on see keeruline kätte saada?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 09:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
Kas keegi oskab öelda, millise vahendiga pesta DPF filtrit ?.... ja on see keeruline kätte saada? |
Pesemine seal küll ei aita.
Alusta sellest, et mis auto ja mootriga tegu ja siis räägi sümptomitest ja probleemist.
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 21.08.13 09:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
Kas keegi oskab öelda, millise vahendiga pesta DPF filtrit ?.... ja on see keeruline kätte saada? |
Pesemine on lihtsalt probleemi edasilükkamine. See tuleks sealt eemaldada ja ajust välja progeda.
Tegeleme sellega igapäevaselt. autoremont24.ee
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.08.13 10:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
Kas keegi oskab öelda, millise vahendiga pesta DPF filtrit ?.... ja on see keeruline kätte saada? |
Relakas abiks , kuid kui nüüd tõsiselt rääkida, siis kõigepealt vaja
arvutiga uurida, mis DPF rõhud on, kui umbes on ja võimalusel põletusprotsess käivitada.
Kui mootori aju on teatud vigadega koormatud, ei alustata puhastust ja see võib olla kogu jama põhjuseks. Välja jõuab alati lõigata, kui muu ei
aita.
Otsi, siin sellest pikalt räägitud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
england79
huviline
Registreerunud 04.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 12:14
|
|
|
auto nimelt-Audi A4 2008 aasta.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 12:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
auto nimelt-Audi A4 2008 aasta. |
Mootor on 2.0, 2.7 või 3.0? Miks tahad seda puhastada? Kas hakkas tuli põlema?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 12:26
|
|
|
Kui juba pisut targutamiseks on läinud siis on ka pelgalt DPF eemaldamine osaline probleemide edasilükkamine. DPF ei lähe niisama umbe. Mootoril on
ilmselgelt mingi hälve, mis on põhjustanud filtri täituvuse, olgu selleks vale/haige õli, pihustid või mida iganes süsteemi rike. DPF eemaldamisega
saab lihtsalt EURO3-e ja mootor jääb ikkagi vigaseks.
Tsitaat: | Algselt postitas: john
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
Kas keegi oskab öelda, millise vahendiga pesta DPF filtrit ?.... ja on see keeruline kätte saada? |
Pesemine on lihtsalt probleemi edasilükkamine. See tuleks sealt eemaldada ja ajust välja progeda.
Tegeleme sellega igapäevaselt. autoremont24.ee |
|
|
|
|
england79
huviline
Registreerunud 04.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 12:26
|
|
|
Sümptomid sellised, et viskas DPF tule põlema armatuuris ja kui kõrgemate pööretega sõita siis kadus tuli ära. Mõni kilomeeter hiljem viskas ette
eelsüüte küünla tule ja veel mõni kilomeeter hiljem viskas mootori tule ka põlema armatuuris. Autol pole jõudu ka enam. Diagnostikas näitas, et DPF on
täiesti tahmunud. Mida soovitate? Seda teaan ma isegi, et alati on võimalus uus osta
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 12:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
sümptomid sellised, et viskas DPF tule põlema armatuuris ja kui kõrgemate pööretega sõita siis kadus tuli ära. Mõni kilomeeter hiljem viskas ette
eelsüüte küünla tule ja veel mõni kilomeeter hiljem viskas mootori tule ka põlema armatuuris. Autol pole jõudu ka enam. Diagnostikas näitas, et DPF on
täiesti tahmunud. Mida soovitate? Seda teaan ma isegi, et alati on võimalus uus osta |
Kui diagnostika näitas, et täiesti umbes siis soovitan lasta mõnes pädevas ettevõttes, kes seda ka reaalselt oskavad, filtri välja lõigata ja
progreda.
Lisaks uuri, et kas on veel vigu, mis selle võisid tekitada, muidugi kui ainult linnas lühikesed otsad, siis võis see ka sellest umbe minna.
|
|
|
england79
huviline
Registreerunud 04.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 12:33
|
|
|
Auto on A4, 2,7 V6. Viskas filtri tule põlema, sõitsin mingi 20 kilti ja põletas nagu filtri puhtaks, tuli kustus ära. Sõitsin mingi 10 kilti ja
lükkas auto avarii reziimi (mootorituli hakkas põlema). Diagnostikas oli rõhk 14mbar-i (7 pidi ok olema). Filter ikkagi umbes, enam ise ära ei
põleta.
Asi nimelt selles, et Pärnust ühest arvestatavast teenindusest sain teada, et pestakse ka neid filtreid, aga millega? Pidi aitama ja selline teenus
kohe olemas. Tallinna teenindustest olen kuulnud ainult, et võta vahelt välja. Lihtsalt pesemine on poole odavam ja miks mitte proovida, kui pidid
aitama. Välja annab alati võtta, kui muu enam ei aita.
Vaja teada, mis vahendiga pestakse, kõik tahavad teenida ja kohe välja lõigata.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 12:33
|
|
|
Seda "täiesti tahmunud" peaksid diagnostikuga täpsustama, mida see tähendab(?)
Et siis regeneratsiooni protsessi ei ole võimalik läbi teha või nii sügavale ei süvenetud?
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
Diagnostikas näitas, et DPF on täiesti tahmunud. Mida soovitate? Seda teaan ma isegi, et alati on võimalus uus osta |
|
|
|
|
england79
huviline
Registreerunud 04.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 12:41
|
|
|
Tahan ikka pesemist katsetada, ega ta hulleks ei tee. Tundub ,et keegi ei tea mis vahendiga on tegu.
Kas seda muud moodi ei saa kätte kui aint relakaga. Kokku keevitades pikka eluiga keevitus õmblusele ei anna vist eriti? Üks talv ja läbi, või?
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
england79
huviline
Registreerunud 04.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 12:55
|
|
|
Muid vigu ei ole, suve algul oli. Sisselaske kollektorist hakkas tahmama, see on vahetatud. Aga ju siis kollektori probleemist hakkas filtrit tahmama.
Peale kollektori vahetust probleem kadus. Arvan, et põletas maantee sõitudega vajaliku osa puhtaks ja terve suvi ei nöökinud. Nüüd linnas
töristamistega viskas uuesti täis.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 13:06
|
|
|
Suuremaks takistuseks pesemise juures on efektiivse tehnoloogia kasutamine ja vahend kui kemikaal ei ole selles mõttes isegi eriti oluline - olgu see
kasvõi viski leotis, suvaline eetreid sisaldav kemikaal, mida on palju sisse uhada ja kuumutada/põletada. Selles mõttes selline operatsioon ei ole
targem, kui auto enda põletuse funktsioon. Tark on eelkõige selgeks teha, mis olekus on DPF ja siis eelistada auto enda poolt aktiviseeritavat
regeneratsiooni protsessi igasugusele pesemisele. Eriti, kui pole spetsiaalseid tingimusi, põletuskambrit jne.
Võib vast 2 äärmuseks nimetada:
http://www.youtube.com/watch?v=s7ZVsFU1JkI
http://www.youtube.com/watch?v=RpPLSryPw78
Ja 1 prantslaste moodi, mis eeldab välise pihusti olemasolu:
http://www.youtube.com/watch?v=qgL7cYG3IRI
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
Tahan ikka pesemist katsetada, ega ta hulleks ei tee. Tundub ,et keegi ei tea mis vahendiga on tegu. |
|
|
|
|
england79
huviline
Registreerunud 04.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 13:20
|
|
|
Auto ise enam ei põleta!
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 21.08.13 13:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
Tahan ikka pesemist katsetada, ega ta hulleks ei tee. Tundub ,et keegi ei tea mis vahendiga on tegu.
Kas seda muud moodi ei saa kätte kui aint relakaga. Kokku keevitades pikka eluiga keevitus õmblusele ei anna vist eriti, üks talv ja läbi, või?
|
Helista KG Knuttsonisse, nemad müüvad DPF filtri pesukomplekti.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 13:29
|
|
|
Arusaadav, sellest saime me esimesest postitusest aru.
Diagnostika ja remondiga tegelevatel üksustel on reeglina seadmed ja oskused kõrvaldada probleem ja käivitada sund-regeneratsiooni protsess. Iga
korralik diagnostika süsteem võimaldab seda, kui DPF piirtingimused ületamata.
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
Auto ise enam ei põleta! |
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.13 14:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
Auto ise enam ei põleta! |
Kaabliga võimalik ka see esile kutsuda kui pole veel hilja.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.08.13 15:47
|
|
|
Küsin siis veelkord, mis on rõhkude andmed mbar-ides enne ja peale DPF-i.
Sa võid sinna kasvõi kullast DPF-i ehitada ja krematooriumis põletada, kuid kui andur ajule valetab, saabki auto aru, et DPF on umbes ja tuled viled
säravad, jõud piiratakse ka ära.
Omal just läbitehtud asi. Peale anduri vahetust oli enne DPF-i rõhk NULL (gaasi andes veidi liikusid numbrid), mis tähendab täiesti puhast filtert.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 21.08.13 21:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: england79
Tahan ikka pesemist katsetada, ega ta hulleks ei tee. Tundub ,et keegi ei tea mis vahendiga on tegu. |
Möglamaailm on suht kirju, nagu seebi ostmine. Üks lõhnab piparmündi järele, teine teeb käed pehmeks. Praktikas tuleb enamus mustust puhta veega maha.
Näituseks Tartus kaks margiesindust (ei ole VAG) pesevad Tartu Veevärgi kareda vee ja kõrgsurvepesuriga. Nende väitel täiesti toimiv lahendus
(juutuubis ka videomaterjali). Autoekspert pakub järgmist möginat koos puhastusteenusega: http://www.autoekspert.ee/public/files/DPF-puhastus%20LM.pdf väidavad, et pidi puhas kuld olema ilma DPF-i auto alt ära võtmata
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Reimo_S
huviline
Registreerunud 15.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Cabrio 1,9TDI
|
postitati 23.08.13 08:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: john
Pesemine on lihtsalt probleemi edasilükkamine. See tuleks sealt eemaldada ja ajust välja progeda.
Tegeleme sellega igapäevaselt. autoremont24.ee |
Sai ka aastajagu tagasi seal DPF eemaldatud isa autol. Julgen soovitada, hind oli kõige soodsam. Lisaks likvideeriti rõhuleke mis DPF-i peeti
keeras.
Nüüd vähemalt ei pea enam hirmkallist dpf õli kasutama.
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 23.08.13 11:09
|
|
|
Tsitaat: | Sai ka aastajagu tagasi seal DPF eemaldatud isa autol. Julgen soovitada, hind oli kõige soodsam. Lisaks likvideeriti rõhuleke
mis DPF-i peeti keeras.
Nüüd vähemalt ei pea enam hirmkallist dpf õli kasutama. |
Tere kust otsast see dpf i õli kallis on ?
Mina müün seda 5 l alla 40 euri Motulina.
Kasutan oma vanas pd A4 jas täpselt sama õli ning pigem on see ka autole lisaboonus kui väljalaskes on vähem tahma.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.13 16:57
|
|
|
Saan kinnitada, et filtri vahelt võtmine pesuks (survepesuriga) on toimiv lahendus, selle järgselt saab juba sundpõletamise arvutiga aktiveerida. Kui
mingit kemikaali on soov kasutada, siis majapidamisseebi (see selline pruuni värvi seep, millega vanasti riideid jm pesti) lahus on ka toiminud
positiivselt.
DPF eemaldust (välja programmeerimist) ei soovita, sellega tehakse tihti peale karuteene iseendale või remondimehele, kes kunagi mingile X-probleemile
lahendust peab otsima.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.08.13 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
DPF eemaldust (välja programmeerimist) ei soovita, sellega tehakse tihti peale karuteene iseendale või remondimehele, kes kunagi mingile X-probleemile
lahendust peab otsima. |
Seda ainult juhul, kui asi on ebakorrektselt tehtud.
Viimane on aga imelihtsalt tuvastatav. Kui auto rämedalt suitseb ning nii, kui kütusetuli põlema läheb see suitsemine laksust ära kaob, on asi valesti
tehtud.
Mitmed "kiirelt ja odavalt" tegijate poolt "eemaldatud" dpf-d on tehtud nii, et lihtsalt kõikide või osade veakoodide ajust kuvamise
deaktiveerimine, mitte aga DPF-i tegelik välja kodeerimine. Tulemuseks halb kütusekulu ja suitsev auto.
Näiteks 3.0 TDI-d lasti välja tehasest nii DPF-ga kui ka ilma. Kui kõik ajus korrektselt teha, siis saab asjad muuta selliseks, et auto käitub
samamoodi nagu tehasest ilma DPF-ta tulnud auto.
Enamustel autodel saab nii hakkama ning mingeid kõrvalmõjusid ei teki. See siis eeldusel, et DPF-i välja kodeerimine tehakse korrektselt, mitte ei
pruugita mingisugust "maagilist" programmi selleks (mille tulemuseks on ülaltoodud sümptomid).
Kui üldisemalt võtta, siis see filter seal on poliitiline otsus. Tegelikult on DPF-ga auto kütusekulu halvem ning heitmeid tekib rohkem. Eriti filtri
põletamise ajal.
Ning see tahm lahkub sealt mootorist mingi hetk nii ehk naa, kui seda põletatakse.
Samas, enamusel juhtudest ei ole DPF-l endal midagi viga, vaid ummistuse põhjus on väsinud (kusevates) pihustites või rõhuleketes...
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.09.13 09:32
|
|
|
Kas ja üldse mida peaks VCDS kuvama, kui dpf on eemaldatud (e. ajust välja progetud)?
Hakkasin huvipärast vaatama, et millal viimati genereeritud ja kui täis filtrid on, kuid need väljad ei ole aktiivsed.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |