Lehekülgi: 1 2 |
A6XWS9
huviline
Registreerunud 05.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.13 20:40
|
|
|
2.5tdi BDH jõnkutab
audi a6 2.5tdi 132kw BDH 2003 aasta, rullnookuritega.
AUTOMAAT, tiptronic.
mootor käib ilusa häälega, aga jätab nagu vahele vahest tühikäigul käiies,
ja kui ühtlse kiirusega sõita nii et gaas ei ole maas ega anna juurde, selline vaba olek siis jõnkutab.
nagu küte saaks kohe otsa, gaasi andes ok ja gaas maha lastes ka ok,
tõmme oleks nagu kehv vahepeal.
vagcom näitas sellist viga:
mujal vigu ei olnud
1 Fault Found:
19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction
P3103 - 35-10 - - - Intermittent
on kellegil midagi sarnast olnud?
kust viga nagu otsida.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
A6XWS9
huviline
Registreerunud 05.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.13 20:53
|
|
|
Homme viskan arvuti sappa siis on näha, olen nüüd paar päeva sõitnud.
pihustid olid vag commiga vaadates
ca. - 1,1 olid kõik
kuid 3mas silinder oli külmalt - 3.0
https://skydrive.live.com/redir?resid=69D8D612D9742076!156&authkey=!AKV6j8pq1AwnARY
|
|
|
martv
huviline
Registreerunud 04.10.11
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5tdi quattro Golf III GTI 16v
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 08.04.13 09:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A6XWS9
Homme viskan arvuti sappa siis on näha, olen nüüd paar päeva sõitnud.
pihustid olid vag commiga vaadates
ca. - 1,1 olid kõik
kuid 3mas silinder oli külmalt - 3.0
https://skydrive.live.com/redir?resid=69D8D612D9742076!156&authkey=!AKV6j8pq1AwnARY |
3-ndat silindrit näitab VAG valesti, kuna realselt just kolmandat just mõõdetaksegi ja ülejäänud on arvestuslikud.
Kompressioonid mõõtsid üle?
|
|
|
A6XWS9
huviline
Registreerunud 05.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.13 18:10
|
|
|
Veakoode rohkem pole tagasi tulnud.
Kohati on tõmme ka jube kehv, (hing kinni)
ja kõige rohkem on seda probleemi 1600 kuni 1800 pöörde juures,
surveid pole veel mõõtnud kuna pole millegagi mõõta, bensiini mootori oma ei näita üle 18barri
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 09.04.13 18:13
|
|
|
Kas arvutiga vaadates on ka mootori töös reaalajas kõik andmed õiged.
|
|
|
|
A6XWS9
huviline
Registreerunud 05.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.13 19:01
|
|
|
Teen homme screenshotid kõigest.
Ja kui tühikäigul käib siis on selline diisli ving ka üleval.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.04.13 19:26
|
|
|
Selle suretusklapi kohapealt proovi pistik tagant võtta ja vaata mis siis teeb. Seal kuluvad hambad maha siis hakkab lollusseid tegema aga sõiduaeg
pole ise tähendanud, et miski piiraks kui klapp katki on.
|
|
|
A6XWS9
huviline
Registreerunud 05.04.13
Kasutaja on eemal
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.04.13 18:00
|
|
|
Kütuse kogus on väga väike. Äkki filter kinni. ma ei tea kuda hitleril seda peale ka saab keerata pole huvi tekkinud kunagi, üritan kaugemale hoida.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 10.04.13 18:49
|
|
|
Eelsüüte nurk ka väga hiline. Töösoojalt 0,8-1,2 ATDC on OK vs 7,4 ATDC.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.04.13 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Eelsüüte nurk ka väga hiline. Töösoojalt 0,8-1,2 ATDC on OK vs 7,4 ATDC. |
Kas se just varasemat ei tähenda? R5 diislil vähemalt on nii.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 10.04.13 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Eelsüüte nurk ka väga hiline. Töösoojalt 0,8-1,2 ATDC on OK vs 7,4 ATDC. |
Seepärast ongi ilmselt kütusekogus ka väike, lihtsalt pole aega rohkem kütust pritsida. Omaette küsimus ja ettevaatlikuks peaks tegema see, et miks
pritsehetk sellisele kohale kolis? Niisama heast peast selline asi muutuda ei saa.
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Eelsüüte nurk ka väga hiline. Töösoojalt 0,8-1,2 ATDC on OK vs 7,4 ATDC. |
Kas se just varasemat ei tähenda? R5 diislil vähemalt on nii. |
Enne on ikka enne ja pärast on pärast, neid väärtusi omavahel ju kuidagi ei vaheta, ega teistmoodi tõlgenda.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
A6XWS9
huviline
Registreerunud 05.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.13 19:27
|
|
|
Äitäh kõigile kes nõu andnud.
Homme keeran paika ja vahetan filtri, lasen igaksjuhuks ka suruõhuga kapotialt paagi poole.
Annan siis teada mis muutus.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 10.04.13 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A6XWS9
lasen igaksjuhuks ka suruõhuga kapotialt paagi poole.
|
Kas see tegevus nüüd kõige paremini paagi pumbale ikka mõjub.
|
|
|
|
A6XWS9
huviline
Registreerunud 05.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.13 19:39
|
|
|
Ma nüüd ei tea kuidas audil on aga kas mitte see pump seal paagis ei pumpa kütet ühelt poolt teise?
Etteandena ta seal mu meelest ei tööta. Kui süüdet panna siis minu mäletamistmööda kapoti alla midagi ei jõua.
Ma võin eksida, pole lahti võtnud paaki ennem.
Aga see etteande teema Common Rail süsteemil.
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: A6XWS9
lasen igaksjuhuks ka suruõhuga kapotialt paagi poole.
|
Kas see tegevus nüüd kõige paremini paagi pumbale ikka mõjub. |
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 11.04.13 15:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A6XWS9
Ma nüüd ei tea kuidas audil on aga kas mitte see pump seal paagis ei pumpa kütet ühelt poolt teise?
Etteandena ta seal mu meelest ei tööta. Kui süüdet panna siis minu mäletamistmööda kapoti alla midagi ei jõua.
Ma võin eksida, pole lahti võtnud paaki ennem.
Aga see etteande teema Common Rail süsteemil.
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: A6XWS9
lasen igaksjuhuks ka suruõhuga kapotialt paagi poole.
|
Kas see tegevus nüüd kõige paremini paagi pumbale ikka mõjub. | |
Paagi pump ei pumpa kütust ette jah.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 11.04.13 15:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Eelsüüte nurk ka väga hiline. Töösoojalt 0,8-1,2 ATDC on OK vs 7,4 ATDC. |
Seepärast ongi ilmselt kütusekogus ka väike, lihtsalt pole aega rohkem kütust pritsida. Omaette küsimus ja ettevaatlikuks peaks tegema see, et miks
pritsehetk sellisele kohale kolis? Niisama heast peast selline asi muutuda ei saa.
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Eelsüüte nurk ka väga hiline. Töösoojalt 0,8-1,2 ATDC on OK vs 7,4 ATDC. |
Kas se just varasemat ei tähenda? R5 diislil vähemalt on nii. |
Enne on ikka enne ja pärast on pärast, neid väärtusi omavahel ju kuidagi ei vaheta, ega teistmoodi tõlgenda. |
No ma igapäev ei näpi neid aga kui r5 diislil keerata pump varasemaks muutub se number suuremaks. Minuarust se kraade küll ei näita. Jutt siis
neljandast kanalist.
|
|
|
A6XWS9
huviline
Registreerunud 05.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.13 18:37
|
|
|
Täna siis sai pumpa keerata ühele ja teisele poole.
Palju liigutada ei saanud, lõi esp tule põlema ja vea sisse.
See klapp mille viga mul näitas, seal sisselaske kollekotori küljes.
Sealt seest oli keegi juba selle siibri eemaldanud.
Paagi võtsin ülevalt lahti, puhastasin kõik ära ja pingutasin pumba klemme.
Sellel tõesti lööb etteande pump ette, puhastasin paagi ka ära.
Homme vahetan veel küttefiltri ja kui ikka ei muutu siis võtan pihustid maha ja lasen kontrollida.
Sest täna kuulsin kui käigu sisse panin sellist pihusti kolksu. (klonk klonk klonk) Kui koorumus taha tuli.
Egr voolikule panin ka prooviks pimeda. Midagi ei muutunud.
Täna vaadates olid pihustid kõik ca 0,50 ainult üks oli plus 1,7
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 11.04.13 19:24
|
|
|
No pritsehetk räägib juba iseenese eest, pihustite ja paagiga võib ju tegeleda, kuid hetkel see ilmselt esmajoones asjasse ei puutu.
Eelpool juba mainisin, et pump ise sedasi paigast ära ei lähe, st mõistlik oleks mu meelest alustada rihmamärkide kontrollimisest.
Aga mind huvitab, et kas V6'l saab kütusekogust ka kuidagi määrata või on see pumba poolt paigas nii nagu on?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
A6XWS9
huviline
Registreerunud 05.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.13 16:46
|
|
|
Kui auto käima panen siis enamus ajast käib tühikäigul puhtalt.
Siis vaikselt gaasi lisades hakkab 1600 pöörde juures vaikselt ja 1800/1900 tatistab juba kõvasti.
Samal ajal ajab tagant valget vingu. Ja sealt edasi käib jälle ilusti.
Sõites samamoodi jamab ainult nende pöörete juures.
Ja vahest kohal käiies käib ilusti ja kui D peale panen ja pidurit hoian, tuleb koormus taha, siis hakkab kohe mootor kolksuma, pihusti kolks
selline.
Sellest järeldangi et äkki on pihustid. Kontroll ei olnud kallis. Ja kui pihustid korras siis on ehk pumbal mingi viga.
Pumpa ma keerasin ühele ja teisele poole, kehvemaks läks.
Sõbral ka 2,5 132kw
tal pikk käivitus soojalt, keerasime pumpa nii ühele kui teisele poole, kuid suurt peale mootori hääle ei muutunud.
Lööb ju esp tule põlema kui pump ühele või teiselepoole valesti on.
Korraks olen isegi mõelnud õhulugeja peale aga eks näis.
Lasen pihustid stendist läbi, see oli odav.
Esmaspäeval
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.04.13 22:23
|
|
|
Mitte ühestki asendist ei saa sellel mootoril ja üldse mingil sarnasel mootril olla pritsehetk 7kraadi peale üss.
See ongi asi millest tuleb alustada.
Võib muidugi tegeleda pihustite, õhulugeja, kasvõi kardaani vahepuki või värvi poleerimisega...
Edit: misasi on pihusti kolks?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |