janno177
huviline
Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw
|
postitati 17.03.13 09:07
|
|
|
2.5tdi 110kw Q. peale mootori remonti suur kütusekulu.
Peale remonti ei tahtnud auto edasi minna ja jõudu ei olnud. Selle vea põhjustas õhulugeja. Kuigi arvuti viga ei näidanud isegi näitajad olid enam
vähem korras. Sai uus õhulugeja ostetud. Nüüd astub edasi kenasti. Probleem on veel selles, et kütust võtab meeletult. 25L sai sõita 106km. Keskmist
kütuse kulu näitab ka 26l/100km. Isegi rahulikult linna vahel sõitmisel. Filtrid on vahetatud. On kellegil sarnast probleemi olnud ja mingi lahenduse
leidnud?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 17.03.13 09:14
|
|
|
Mida ja miks remonditi?
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 17.03.13 12:26
|
|
|
Kui maanteepeal 100 cruise peale panen, siis viimanekord tahtis 7,8l kuluks tulla.
Hetkel pean seda paljuks.
|
|
|
janno177
huviline
Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw
|
postitati 17.03.13 20:12
|
|
|
Plokikaaned olid maas. Käisid lihvis. Klapid sooveldatud. Tervele mootorile läkisd kõik uued tihendid, rullid, rihmad, pinguti. Nookurid, tõukurid
vahetatud. Mootor käib ilusti ja vaikselt. Soojast peast tahab vahest veits käiamist, vahest läheb kohe. Külmast peast poolest pöördest.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 17.03.13 20:21
|
|
|
Kas kütuse süsteemi ka näpiti, pihustid, pump.
Rihma märgid ikka korralikult paigas.
|
|
|
|
janno177
huviline
Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw
|
postitati 17.03.13 20:50
|
|
|
Pihustid olid ka maas. Said uued seibid ja o-ringid. Pump on paigas nagu käib. Pulgaga ennem lukku, siis pingule, nuka rattast kinni. Nukad ja vänt ka
korralikult lukus ja õige jõuga kinni. Peale kaht tiiru käsitsi ringi ajades olid märgid paigas.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 17.03.13 21:03
|
|
|
Süütenurk arvutiga vaadates ka paigas on? Mootori temp anduri viga ei jäta sisse? Väljalaske nukad ka õigesti paigas on ikka?
|
|
|
|
janno177
huviline
Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw
|
postitati 17.03.13 21:16
|
|
|
Vigu mootoris ei ole. Märgid on paigas. Kontrollitud. Kõigile 4 nukale läks see lukusti ilusti sinna vahesse tagasi.
Täna sain 20L 90km. Arvutiga pole veel süüte graafikut vaadanud. Süüte nurk oli mäletamis määda kas 2,0 või 2,2.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 17.03.13 21:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janno177
Vigu mootoris ei ole. Märgid on paigas. Kontrollitud. Kõigile 4 nukale läks see lukusti ilusti sinna vahesse tagasi.
Täna sain 20L 90km. Arvutiga pole veel süüte graafikut vaadanud. Süüte nurk oli mäletamis määda kas 2,0 või 2,2. |
Kas süütenurk oli töösoojalt 2,0-2,2 BTDC või ATDC?
|
|
|
janno177
huviline
Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw
|
postitati 17.03.13 21:54
|
|
|
Homme teen vagcomiga pildid. Panen üles. Peast enam ei mäleta mis kus oli.
|
|
|
huviline30
huviline
Registreerunud 01.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant,1.9TDI 85kw
|
postitati 18.03.13 07:11
|
|
|
Võibolla sul piduril liugpoldid või kolb kinni jäänud.Enda omal 6l/100km sai 12l/100km,kui ühel tagumisel jäi kolb kergelt peale hoidma.
|
|
|
janno177
huviline
Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw
|
postitati 18.03.13 12:31
|
|
|
Ei ole pidurid peal. Käega lükates autot veereb kergelt.
|
|
|
-karla-
huviline
Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B9 2,0 TDI
|
postitati 18.03.13 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janno177Soojast peast tahab vahest veits käiamist, vahest läheb kohe. Külmast peast poolest
pöördest. |
Kui kaua soojast peast käiamist tahab, kui see vahel juhtub?
|
|
|
janno177
huviline
Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw
|
postitati 18.03.13 18:56
|
|
|
3-4 sekundit vast.
|
|
|
janno177
huviline
Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw
|
postitati 18.03.13 21:21
|
|
|
Tegin mõned pildid täna. Panin tähele kui koha peal käib siis keskmine kulu läheb 26L/100km peale. Kuigi seisma jäädes on väiksem.
|
|
|
janno177
huviline
Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw
|
postitati 18.03.13 21:34
|
|
|
Kutsusin sõbra enda juurest läbi. Tal sama mootor 110kw. Ainult, et tal esivedu, automaat. Mul nelivedu, automaat. Panin tema andmed ka kirja. Tal
küttekulu normis 8,6L/100km oli kui jõudis. Käima läheb hästi nii soojalt kui külmalt. Mis siis mul valesti, et jõhker kulu on?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 18.03.13 22:08
|
|
|
Esmalt sinu masinal jääb silma hiline süütenurk 2,4 ATDC. Võiks olla 0,9 ATDC tühikäigul 90 kraadi juures.
Pihustite väärtused on ainukesena norm 1 ja 6 silindril. Vag näitab mõõdetavat silindrit valesti kuna reaalselt on mõõdetav pihusti 3 mitte 2.
Basicuga nurka teeb sul pump ilusti "ennako" kolb töötab. Sõbra masinal juba on märgata, et pumpa ei suudeta enam hiliseks tõmmata ja jääb sinna 3
BTDC juures kinni. Tüüpiline VP 44 viga.
Vaata süütenurk üle graafiku järgi peab asetsema rohelise joone kohal või siis punkti jagu üle.
Kütusekogus erineb ka masiantel 5,0 vs 6,9. 5,0 on parem kui 6,9 reaalselt on etteande kogus väiksema numbri puhul tegelikult suurem.
Sõbra masinal on kõik pihustid väärtusest väljas. Tolerants -1,5 - +1,5.
|
|
|
janno177
huviline
Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw
|
postitati 18.03.13 22:15
|
|
|
Kuidas sellel masinal süütenurka ja küttekogust muuta saab? On keegi nii lahke ja viitsib seletada? Tänud ette juba
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 18.03.13 22:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janno177
Kuidas sellel masinal süütenurka ja küttekogust muuta saab? On keegi nii lahke ja viitsib seletada? Tänud ette juba |
Pumbast saab kogust veidi muuta:
Login code 26262 või 26232. Default number kastis peaks olema 128 seda üles alla viies saab korrigeerida veidi seda näitu. Süütenurk tuleb ikka
mehaaniliselt paika panna vähehaaval nukaotsas olevast ratast liigutades.
Lugemist
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 19.03.13 06:50
|
|
|
Õhumõõtja signaal paneb ka juskui kelbast.
|
|
|
janno177
huviline
Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw
|
postitati 03.04.13 21:58
|
|
|
Nii siis vahepeal palju aega mööda läinud. Tegin graafiku mõõtmised ära ja tulemused on järgmised.
Enne süüte keeramist.
Pärast keeramist.
Üritasin küttekogust ka timmida. Väärtusi ühest seinast teisse viies, niipalju kui lasi. Ei muutunud küll midagi.
MIN. timming
MAX. timming
|
|
|