ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 05.01.13 08:00
|
|
|
95a audi a6 tuled kadunud
tere siis propleem selline et lähi ja kaug tuled on masinal kadunud .masinaks siis audi a6 95a ja 2,5 tdi .kui tulede vahetsu kangi enda poole tõmbad
siis kaugtuled põlevad.ja kui tuled peale paned põlevad park tuled ja vajadusel udutulesid saab ka kasutada aga lähi ja kaugtuled ei põle milegi
pärast.eelmine omanik udutulede jaoks mingi oma aretust ka teinud mingi lisa rele vedanud.ja salongi kaitsme karbis olnu 2 tulede kaistest olid
poolenisit ära sulanud aga mitte läbi.see kaitsme sulamine võis sellest olla et elmine omanik oli lähi tuledese xenoni paigaldanud mille eemladasin
kui auto ostsin.ehk keegi oskab aitata.kardan et see tulede lüliti kang võib omadega peetis olla aga ei ole seda tähik võtit.(teab keegi mis numbriga
tähik sinna sobib)ja kui airbag maha võtta siis peab kuhugi töökotta uuesti aju resetima ka minema??.kunagi omasin s3 ja kui airbagi maha võtsin korra
siis jäi see srs tuli põlema ja lahti sai alles esinduses.ise asun pärnus kui keegi viitsib läbi keksata ja nõu ja jõuga abiks olla.mõne õlle
karanteerin kindlasti vaeva eest.
|
|
|
reff20
bännitud topeltkonto
Registreerunud 21.10.12
Asukoht: Võru maakond
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.0 85KW
|
postitati 05.01.13 08:24
|
|
|
Otsi kaitsmekarbist x-relay ülesse. Endal oli sama, et kui kange enda poole tõmbasid siis põlesid ainult tuled.
Endal muidugi ei põlenud suunad, lähituled,kaugtuled,soojendus,kojamehed. Võibolla on x-relee ajajooksul natukene vähem ülesandeid saanud.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 05.01.13 08:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reff20
Otsi kaitsmekarbist x-relay ülesse. Endal oli sama, et kui kange enda poole tõmbasid siis põlesid ainult tuled.
Endal muidugi ei põlenud suunad, lähituled,kaugtuled,soojendus,kojamehed. Võibolla on x-relee ajajooksul natukene vähem ülesandeid saanud.
| x rele?heks siis? mootori ruumi kaitse karbis on paar releed ja seal numbrid ka peal.numbrit ei oska öelda`?igatahes kui kange
tuledega seaotud kange ja nuppe näpida siis ei plõksunud ükski neist kapote all kaitsmekarbis.
|
|
|
reff20
bännitud topeltkonto
Registreerunud 21.10.12
Asukoht: Võru maakond
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.0 85KW
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 05.01.13 09:25
|
|
|
kaitsmed olid sulanud aga terved.ja releede nimetused on saksa keelsed.ot aga
ma tean 2 relee karpi aga siin piltitel mingi hunnik neid
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 05.01.13 09:42
|
|
|
Tsitaat: |
vabandust ma olen Düsgraafik nii et üritan nats parandada.
|
Vabandust, ma olen düsgraafik, nii et üritan nats parandada.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 05.01.13 10:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ants88
Tsitaat: |
vabandust ma olen Düsgraafik nii et üritan nats parandada.
|
Vabandust, ma olen düsgraafik, nii et üritan nats parandada.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit." | Mix se
link eemlatati?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.01.13 11:32
|
|
|
http://et.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCsgraafia ?
Ma pigem ütleks, et sinu ja lingi seletuses on vastuköla.
Nimelt sinul on pigem laiskuse laadne probleem, kuna ei viitsi lauset alustada nöutavas vormis ja kirjamärke vöimalikult täpselt kasutada.
Ma vabandan, et postituse sisu muutus.
Parandusel juhtus apsakas ja avastamine tuli liiga hilja.
Edasine teemaväline suhtlus U2U.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 05.01.13 21:14
|
|
|
Oskab keegi veel midagi pakkuda?milles propleem võiks olla.
|
|
|
reff20
bännitud topeltkonto
Registreerunud 21.10.12
Asukoht: Võru maakond
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.0 85KW
|
postitati 05.01.13 21:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ants88
Oskab keegi veel midagi pakkuda?milles propleem võiks olla. |
Kahtlustan ikkagi x-relayd kuigi ei tea mis sel autol nimetus on. Kaugtulede relee peaks ka olema. High Beam relay vms.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 05.01.13 21:49
|
|
|
Endal sama probleem olnud mitukorda ja asi on olnud tuledelülitis, muidugi kaitsmed pole sulanud olnud. Kui rooli maha võtad siis ära keera süüdet
sisse ja ei jää ka airbag sul põlema.
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.13 22:22
|
|
|
Ka minul täpselt sama probleem tuledega, kuid auto on Audi 80 1.8S (1987), kuid mingeid läbikärsanud või sulanud kaitsmete jama pole olnud. Vahetatud
on ka tuledelülitite kang, kuid see ei aidanud. Pakuti veel, et süüteluku põhi võib jamada, kuid seda pole saanud veel kontrollida.
|
|
|
heix75
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.
|
postitati 06.01.13 08:51
|
|
|
Süütelukupõhi võib ka põhjus olla. Kogemus olemas
Minu autol ei töötanud siis lisaks tuledele ka suunatuled, kojamehed ja veel palju muud elektroonikat.
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 06.01.13 10:47
|
|
|
Tavaliselt kui ainult park ja udukas põlema jäävad, siis on tulede lüliti. Vanemate C4 A6-el kaks korda seda teinud, peale teist korda panin releed
vahele ja enam pole tulede lüliti üles sulanud.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 06.01.13 12:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KristjanE
Tavaliselt kui ainult park ja udukas põlema jäävad, siis on tulede lüliti. Vanemate C4 A6-el kaks korda seda teinud, peale teist korda panin releed
vahele ja enam pole tulede lüliti üles sulanud. | Aga kuidas selle kangi seald kätte saab.Selleks peab ka rooli eemaldama?Ja rooli
eemaldamisek mingit tähik võttit vaja`?Suur see tähik olema peab?
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 06.01.13 16:14
|
|
|
Rooli minu teada ei pea tähikuga maha keerama, 22 või 24 padruniga saad rooli maha, aga airbag tuleb küll jah kahe tähikuga ennem lahti keerata ja
eest ära võtta, muidu ei saa rooli maha. Ma nüüd päris täpselt ei mäleta, kas kangide ümber olevad plastikud tuleb ennem rooli maha võtmist maha
katkuda, või pärast. Igastahes mina neid kange täitsa maha ei võtnud, kui rool ja plastikud maas, siis vasak poolne plekk nelja tähikuga maha ja kõige
all on kahe klemmiga plastik, see sulabgi üles. Kui natuke noaga vms asjaga kangutada saab, need klemmid sealt lahti ja tuleks siis natuke lihvida
vmset need klemmid liikuma hakkaks ilusti ja põhja kinni ei jääks. Nende klemmide all on vedrud ka, nii et peab ettevaatlik olema, et need ära ei kao.
Ja loomulik selle aja sees ei tohiks süüdet sisse panna, sest siis ta võtab airbag-i vea sisse.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 06.01.13 21:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KristjanE
Rooli minu teada ei pea tähikuga maha keerama, 22 või 24 padruniga saad rooli maha, aga airbag tuleb küll jah kahe tähikuga ennem lahti keerata ja
eest ära võtta, muidu ei saa rooli maha. Ma nüüd päris täpselt ei mäleta, kas kangide ümber olevad plastikud tuleb ennem rooli maha võtmist maha
katkuda, või pärast. Igastahes mina neid kange täitsa maha ei võtnud, kui rool ja plastikud maas, siis vasak poolne plekk nelja tähikuga maha ja kõige
all on kahe klemmiga plastik, see sulabgi üles. Kui natuke noaga vms asjaga kangutada saab, need klemmid sealt lahti ja tuleks siis natuke lihvida
vmset need klemmid liikuma hakkaks ilusti ja põhja kinni ei jääks. Nende klemmide all on vedrud ka, nii et peab ettevaatlik olema, et need ära ei kao.
Ja loomulik selle aja sees ei tohiks süüdet sisse panna, sest siis ta võtab airbag-i vea sisse. | Tänx homme proovin.Tähiku numbrit ei
tea millega pääg ära tuleb?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 06.01.13 21:20
|
|
|
Vist oli t30 või suurem.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 06.01.13 23:39
|
|
|
T30 on. Ühel lammutatud C4 jal olid üldse ristpea kruvid aga mõõdud samad.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.13 00:33
|
|
|
Selle lüliti töö kontrollimiseks puudub ju rooli eemaldamise vajadus.
Vaja on pigem süveneda elektriskeemi ja kontrollida autos olevad ahelad.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.01.13 08:20
|
|
|
Airbag on Torx30 , kui kruvipeasid pole ära rikutud. Suva hiina võti ei taha ka korraliku pea sisse hästi minna (eriti väikse nurga alt), sellepärast
arvatakse et tegemist Torx25 või 27'ga.
Rool on 24 padruniga, lehtvõtmega ei mahu ligi. Ise olen keeranud 15/16 tollikaga.
Eriti C4 100 puhul oli tüüpviga, et klemmid lüliti sees ja taga läksid niivõrd kuumaks, et lüliti ise ja pistikukorpus hakkasid kohati sulama.
Samuti kui pistikut tõmmatakse lahti juhtmeid pidi, siis klemmid kipuvad korpuse sees nihkuma ja ei oma enam maksimaalset kontaktpinda lüliti küljes
olevate "pulkadega."
See kiirendab sulamist ja hävingut veelgi.
|
|
|
|
torx
huviline
Registreerunud 22.12.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.06.15 04:45
|
|
|
Tere
Mul on selline jama audi a6 c4-jal. Kangi ka põletab läbi, seega peaksin releed esituledesse panema ? Teine probleem on selles,et nüüd hakkas nii
tegema,et vahest on mul lähi ja kaugtuled ja vahest mul tuled puuduvad. Kas viga on kulunud tuledekangis või otsingut kasutades leidsin ka ,et viga
võib olla süüteluku põhjas? Tuledekangi vahetades on juhtmepakis ühte musta juhtme kontakti ka sulatanud. Sooviks jamale leidas kiiresti lahendust,
sest hetkel olen neid kange juba piisavalt vahetanud.
|
|
|