Lehekülgi: 1 2 |
Online
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 26.08.12 07:39
|
|
|
Audi A4 2,5Td Q - 2002 - Online
Tere kõik see audi pere.
kõik eelmised autod on hondad olnud, kuid nüüd tuli kaval idee soetada endale audi.
alguses sai vahitud pikka aega a6'te, kuid siiski lõpuks osutus valituks A4.
Autost endast natuke:
Keretüüp: Sedaan
Värvus: Must
Esmane reg: 2002a
Mootor: 2,5Tdi (132kw)
Kütus: Diisel
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: Automaat
Lisadest:
roolivõimendi
kesklukustus
ABS pidurid
kliimaautomaatik
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid
toonitud klaasid
kohtvalgustid
Valgustuspakett
Püsikiiruse hoidja
Käiguvahetus roolilt
Teisaldatav kärukonks (mille äravõtmine pole siiani veel õnnestunud)
Lähituledes xenonid
Sisu katab must nahksisu ning stereo on audi originaal Bose süsteem.
All on 18" Borbet veljed.
if tegi mulle ka kasko pakkumise 132 eurot kuus. kas neil on midagi audide vastu või miks see hind selline ulme on ei saanud mina aru.
paar pilti kah:


plaanis:
coming home tuled (kui keski tartus oskab teeb ja tahab, võtku ühendust)
armatuur ledidega ära katta
...
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
|
miqu
huviline
Registreerunud 09.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2.0TDI
|
postitati 26.08.12 13:52
|
|
|
Tundub väga korralik liikur, mis häda kärukonksuga siis on?
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 26.08.12 14:14
|
|
|
Kena masin, tore näha ka mõnda sedaankeret universaalide seas Mul on
2002a a4-l kasko ergos ca 40eur kuu (tagasiarvutatuna, sest maksan tegelt korra aastas).
BTW, kas uurisid pikalt ikka ka nende 2,5 v6 diislite kohta ja valisid uuema tüübi mootori? Muud ei midagi, aga ära audit maha kanna, kui see mootor
sul näkku hakkab panema, ülejäänud mootorid on vastupidavamad Pikemalt ma
sel teemal rääkida ei oska, seega panen nüüd suu kinni.
Edu!
|
|
|
Online
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 26.08.12 14:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miqu
Tundub väga korralik liikur, mis häda kärukonksuga siis on? |
ei tea. too vist on sinna päris ammu külge pandud ja konks on kerega üheks sulandunud 
aga samas ongi parem. ehk jääb tagastange terveks, kui mõni parkimisidioot lähedale satub.
|
|
|
m0cc
huviline
Registreerunud 27.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: W213, 5008
|
postitati 26.08.12 14:39
|
|
|
Tule näita siis Tallinnasse ka.
Muretuid ökomeetreid siis.
|
|
|
Online
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 26.08.12 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kena masin, tore näha ka mõnda sedaankeret universaalide seas Mul on
2002a a4-l kasko ergos ca 40eur kuu (tagasiarvutatuna, sest maksan tegelt korra aastas).
BTW, kas uurisid pikalt ikka ka nende 2,5 v6 diislite kohta ja valisid uuema tüübi mootori? Muud ei midagi, aga ära audit maha kanna, kui see mootor
sul näkku hakkab panema, ülejäänud mootorid on vastupidavamad Pikemalt ma
sel teemal rääkida ei oska, seega panen nüüd suu kinni.
Edu! |
Tsitaat: |
sai natuke taustauuringut tehtud antud auto kohta. belgias on ta korralikult hoolduses käinud ning viimaste andmete põhjal oli suht hiljuti nukkade
vahetus (miski 15-20k tagasi) kui seda mõtled. orikas läbisõit on 300k+ (miski 304k äkki) ning omanikke on olnud 2. loodan, et ikka peab mootor vastu.
harjumatu on küll bensu pealt diisli peale üle minna, kuid sõites pole erilist vahet tunda, et ta kuidagi halvemini käituks. tavaliselt tüdinen
autodest ruttu, aga eks näis siis mis saab. siiani on iga minut, mis roolis istutud, suu nurgad aina rohkem üles poole tõmbanud 
m0cc, küll ma jõuan, küll jõuan 
|
Sai natuke tausta uuringut tehtud antud auto kohta. Belgias on ta korralikult hoolduses käinud ning viimaste andmete põhjal oli suht hiljuti nukkade
vahetus (miski 15-20k tagasi), kui seda mõtled. Orikas läbisõit on 300k+ (miski 304k äkki) ning omanikke on olnud 2. Loodan, et ikka peab mootor
vastu. Harjumatu on küll bensu pealt diisli peale üle minna, kuid sõites pole erilist vahet tunda, et ta kuidagi halvemini käituks. Tavaliselt tüdinen
autodest ruttu, aga eks näis siis, mis saab. Siiani on iga minut, mis roolis istutud, suu nurgad aina rohkem üles poole tõmbanud .
m0cc, küll ma jõuan, küll jõuan .
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
m0cc
huviline
Registreerunud 27.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: W213, 5008
|
postitati 04.09.12 10:49
|
|
|
Autol lendas vasak sisemine v.v. ots. Kas kellegil on pakkuda seda? Tutikat Eestis kuskil pole ja tellimine võtab aega ~3 nädalat. Varuosa kood peaks
olema: 8E0407271BF. Auto seisab ja oleks vaja kiirelt liiklusesse tagasi saada. Kui kellegil on üle võtke Online'ga ühendust!
|
|
|
Online
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 10.09.12 11:36
|
|
|
Nonii. Hakkavad vaikselt vead välja tulema.
180ga sõites viskab mingisuguse kärsaka sisse. Milles võib probleem olla ning kuidas seda lahendada?
Kliima 18 kraadi ning 26 kraadi puhuma panna siis vahet pole, ükssama temperatuur. "Lo" peale panna siis puhub ilusti külma. Lahendust?
Esituled ei näita pimedas mitte muhvigi. Huvitav, kas pirnidevahetus ja tulede poleerimine aitaks? Oskab keegi öelda, mis pesaga originaalxenonid olla
võiksid?
Kas tuledepesurid peaks töötama koos klaasipesuga?
Kojamehed ei nühi klaasi kojamehe keskkohast puhtaks. Kas võivad olla väsinud vedrud?
|
|
|
fireplay
huviline
Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 10.09.12 11:49
|
|
|
Sõbral Tartus sama mootoriga aparaat ja ka Q,ainult 2001a.Ainult kiidab.Talvel oli väga hea läbivusega.
Ostan mobiiltelefone ja erinevat rikkis elektroonikat k.a rikkis/vanad mobiilid!
|
|
|
|
Online
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 26.09.12 12:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Online
Nonii. Hakkavad vaikselt vead välja tulema.
180ga sõites viskab mingisuguse kärsaka sisse. Milles võib probleem olla ning kuidas seda lahendada?
Kliima 18 kraadi ning 26 kraadi puhuma panna siis vahet pole, ükssama temperatuur. "Lo" peale panna siis puhub ilusti külma. Lahendust?
Esituled ei näita pimedas mitte muhvigi. Huvitav, kas pirnidevahetus ja tulede poleerimine aitaks? Oskab keegi öelda, mis pesaga originaalxenonid olla
võiksid?
Kas tuledepesurid peaks töötama koos klaasipesuga?
Kojamehed ei nühi klaasi kojamehe keskkohast puhtaks. Kas võivad olla väsinud vedrud? |
Oskab keski aidata?
|
|
|
kiire-lauri
huviline
Registreerunud 30.07.06
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 3,0 Q
|
postitati 29.09.12 14:02
|
|
|
Vaata äkki kojamehe hoob on ära murdunud või mõrane siis ka ei pühi korralikult.
|
|
|
kanza
huviline
Registreerunud 22.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.12 21:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Online
Tsitaat: | Algselt postitas: Online
Nonii. Hakkavad vaikselt vead välja tulema.
180ga sõites viskab mingisuguse kärsaka sisse. Milles võib probleem olla ning kuidas seda lahendada?
Kliima 18 kraadi ning 26 kraadi puhuma panna siis vahet pole, ükssama temperatuur. "Lo" peale panna siis puhub ilusti külma. Lahendust?
Esituled ei näita pimedas mitte muhvigi. Huvitav, kas pirnidevahetus ja tulede poleerimine aitaks? Oskab keegi öelda, mis pesaga originaalxenonid olla
võiksid?
Kas tuledepesurid peaks töötama koos klaasipesuga?
Kojamehed ei nühi klaasi kojamehe keskkohast puhtaks. Kas võivad olla väsinud vedrud? |
Oskab keski aidata? |
Esituled poleeri ära, saad kohe palju parema nähtavuse(Y)
Endal oli kojameestega selline lugu, et hüplesid natuke ja vahepeal venisid ja venisid. Lõpuks lõpetasid üldse töö, muidugi pidi ka paduvihma samal
päeval sadama(Y)
Juhipoolne munak oli kinni kiilunud, vaja õlitada, ime et mootor üldse seda vedada jõudis.
Edu autoga (Y)
|
|
|
fireplay
huviline
Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 03.10.12 22:12
|
|
|
Originaal xenon võib olla D2S ehk.
Ostan mobiiltelefone ja erinevat rikkis elektroonikat k.a rikkis/vanad mobiilid!
|
|
|
|
Online
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 11.11.12 18:40
|
|
|
Oskab keegi nõu anda, miks kojamehed ei nühi klaasi kojamehe keskmisest osast puhtaks?
|
|
|
Online
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 19.11.12 15:53
|
|
|
Kus Tartus oleks asjalik defa plokisoojendus peale panna?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.11.12 15:56
|
|
|
Autoekspert.
|
|
|
|
Online
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 21.11.12 21:51
|
|
|
Leidsin auto "kasutusjuhendi" mapi vahelt ühe väikese võtme. On kellelgi aimu. mida sellega keerata saab? 

|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.12 22:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Online
Nonii. Hakkavad vaikselt vead välja tulema.
180ga sõites viskab mingisuguse kärsaka sisse. Milles võib probleem olla ning kuidas seda lahendada?
Kliima 18 kraadi ning 26 kraadi puhuma panna siis vahet pole, ükssama temperatuur. "Lo" peale panna siis puhub ilusti külma. Lahendust?
Esituled ei näita pimedas mitte muhvigi. Huvitav, kas pirnidevahetus ja tulede poleerimine aitaks? Oskab keegi öelda, mis pesaga originaalxenonid olla
võiksid?
Kas tuledepesurid peaks töötama koos klaasipesuga?
Kojamehed ei nühi klaasi kojamehe keskkohast puhtaks. Kas võivad olla väsinud vedrud? |
Vabandan kui nüüd puusse panen aga....
Tehase xenoni reguleerimine peaks käima automaatselt nii uue auto puhul. Ehk näitavad tuled nina ette ainult, see tähendab, et regull on paigast ära?
Kui see on paigas siis aitab vist tõesti poleerimine ja pirni vahetus jne.
Kojameestega on see teema, et ka mul oli kunagi probleem sama masina kojameestega. Sümptomid täpselt samad mis kasutaja kanza autol. Piisas ainult
juhipoolse kojamehe liigendite puhastamisest ja õlitamisest ja jälle töötasid. Aga see, et nadnad sul korralikult ei pühi on tingitud pigem surnud
vedrust või kulunud kojamehest.
|
|
|
Online
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 25.11.12 23:44
|
|
|
Ehk on Tartus mõni spetsialist, kes oskab mu kojamehed korda teha. Mitte m'igi ei näe, kui vihmaga sõita. 
|
|
|
Online
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 28.11.12 07:58
|
|
|

Talvevelg sai eile alla kruvitud :p
|
|
|
andzz
huviline
Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw
|
postitati 28.11.12 09:43
|
|
|
Täitsa huvitav lahendus, aga samas peab tõdema, et näeb väga efektne välja!
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.11.12 09:51
|
|
|
Meie kliimas võiks esteetilistel põhjustel VÄIKE valge kate ka rummu keskosa/keskpolti ja rattapolte katta.
Agressiivsema look'i tagaks muidugi täisroostevabad poldid ja samast materjalist rummu otsakate.
Pesema peaks velgi ikkagi vist üle päeva, et kontrast säiliks 
|
|
|
|
Online
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 28.11.12 14:12
|
|
|
Leidsin vist klaasiudu süüdlase.

|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.11.12 16:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Online
Leidsin vist klaasiudu süüdlase.
|
Ega see vana vist ei olnud ka uuena valge?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |