siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 24.07.12 13:11
|
|
|
Audi 2,0 103 kW DOHC mootor
Tere,
Kuna varasemalt olen olnud Volkswageni kontserni ja USA-raua mees, siis tekkis küsimus pealkirjas kirjutatu mootori kohta. Nimelt, kas kõnealune
mootor on mõistlik oma kuluosade & tüüpvigade poolest või laidavad audimehed seda totaalselt maha?
Täitsa mõistan, et kõik, mis kulub, hooldamist tahab, aga pean just silmas seda, et on sel mootoril mõni ebameeldiv tüüpviga või on ta muud moodi
kapriisne?
Ja kui sellest juba foorumikeskkonnas varasemalt juttu olnud, siis palun mitte risti lüüa. Piisab mõnest lingist või muust materjalist, mis enne ostu
kasuks tuleb. 
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 24.07.12 13:37
|
|
|
Otsingut kasutades leiab nii mõndagi.
Selle lõiguga on üpris kenasti asi kokku võetud.
Lisaks juurde selle valetatud kütusekulu ka. Selle mootoriga ei toimu alla 4000 pöörde mitte midagi ja kui kurk lahti tehakse,siis mahub sinna ka
järelikult midagi sisse. Autot eesmärgikohaselt kasutades on kindlasti janusem kui V6. Kui kavatsed aga Tartu trassil penskaritega koos bingot
mängida, saab ehk isegi veidi ökomalt. Lisaks, selle mootori korralikult tööle panijaid on vähe ja jääb aina vähemaks. Lisaks juba eelpool mainitud
varuosade kallidus.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=93875&page=1&highlight=2.0%20103#pid500930
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 24.07.12 20:19
|
|
|
Mulle tundus proovisõidu järgi, et see 103kw doch on uimasem, kui 85kw täis elektrooniline. 85kw isendil on minekut juba madalamatel pööretel, kuid
103kw peab pöördes hoidma, et midagi edasi liiguks.
85kw on lollikindlam ning kaasaegsem mootor. Võib-olla sattusin ma rikkis 103kw otsa, kuid ise eelistan 85.
Ise oman kahte 2.0 85kw isendit, üks Audi b4 ning teine Golf 3 GTI, mõlemad üsna nobedad ning möödasõidul hätta ei jää.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 24.07.12 20:20
|
|
|
103 ärkab ellu alles tõesti kuskil 4000 pöörde juures ja kütet ta armastab ka. Seega, kui ökopilli soovid vali diisel või 85kw. 
|
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 24.07.12 21:07
|
|
|
Oman 100 C4 2,0 103kw juba 4 aastat.
Peale ostmist tehti mootorile pisiremonti ja sain normaalselt tööle alles 2a tagasi(õhuklapi asendi anduri rike, mis põhjustas tühikäigu pöörded
1100RPM).
Kütusekulu keskmine 8L/100km kohta ja kliimaga tuleb 10L/100km kohta.
Kolmandat käiku ikka pressin ohtramalt ja trassil saab 5 käiguga möödasõidud tehtud.
Sõidan 98 bensiiniga, sest sellega tundub kõvasti erksam võrreldes 95-ga.
Pritsepeaga mootorid on juba liiga vanad normaalselt toimimiseks ja sellel on veel lisaks süüde kah ajul juhtida andurite andmete alusel.
Küla diagnostikute hirm.
Vennal on A6 C4 2,0 85kw ja see on ikka natuke teravama minekuga.
Keskmine kütusekulu jääb 7L/100km kanti.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 24.07.12 21:09
|
|
|
Ise sõitisn ka 98-ga, sest 95-ga kippus klõbisema ja minek oli uimasem.
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 25.07.12 08:04
|
|
|
Tsitaat: | tänan, kes kaasa rääkisid. omasin ise ka äsja 85 kW mootorit, mis toimetas 5-k kepikasti otsas ning riputatud oli ta VW Vento
aiste vahele. Selle mootori kohta ei tekkinud mul küll ühtegi nurinat, v.a sukad, mis asusid debiilse koha peal ja liigne lärmakus maanteesõidul.
jõudsin ka ise pöörduda eile igapäevaselt audidega tegeleva inimese poole ning soovitas C4 kere peal samuti eelistada mõnda muud mootorit kui seda 103
kilust. kinnitas ka tema eelpool öeldud meeste sõnu.  |
Tänan, kes kaasa rääkisid. Omasin ise ka äsja 85 kW mootorit, mis toimetas 5-k kepikasti otsas ning riputatud oli ta VW Vento aiste vahele. Selle
mootori kohta ei tekkinud mul küll ühtegi nurinat, v.a sukad, mis asusid debiilse koha peal ja liigne lärmakus maanteesõidul.
Jõudsin ka ise pöörduda eile igapäevaselt Audidega tegeleva inimese poole ning soovitas C4 kere peal samuti eelistada mõnda muud mootorit kui seda 103
kilust. Kinnitas ka tema eelpool öeldud meeste sõnu. 
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|