Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  9
Autor:
Pealkiri: Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel (Vastuseid: 203 | Vaatamisi: 56464)
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.02.12 15:18 Tsiteeri
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel



Kuna teema räägib ka vanematest mootoritest, siis neil mootoritel tundub, et on ka ketipingutite eluvälp kuskil 200 000km.

Minu RS4-l, vajasid mõlemad 190 000km juures vahetust.
Kaks liiget siin foorumis RS6-tega omavad täpselt sama probleemi, läbisõidud mõlemal 200 000 ümber.
Siinkohal arvan ma, et kuidas õlivahetusi tehti eriti rolli ei mängi, kuna ma usun, et kõiki meie RS mudeleid on hooldatud erinevalt, samas hoolsalt.

Kuna need ketipingutid on samad pea kõikidel V asetusega 5 klapilistel mootoritel, siis ma arvan, et probleem on laiemini levinud.
Kõik need 2.4, 2.6, 2.8, 3.0 motorid, kui ka 3.7, 4.2 ning 2.7 ja 4.2 turbokad on sisuliselt identse ehitusega.
Ka uuemal 1.8T-l on täpselt sama teema, kus faasid varieeruvad, lihtsalt seal on see pinguti üks.

Alguses hakkavad külmkäivitusel häält tegema ning faasid lähevad VAG-COM-s paigast ära. See hääl tähendab seda, et kett käib vastu klapikambrikaant. Võite ise mõelda, kui lõdva ta peab olema selleks.
Kui siis mitte koheselt reageerida, siis lähevad nukkvõllide hambad banaani kujuliseks ning tuleks vahetada ka nukad. Ekstreemjuhul, kui probleemi pikalt ignoreerida viskab lõpuks hambad üle ning lööb klapid pähe...

Ühe pinguti, plus keti hind on ca 500 EUR-i. Lisaks on vaja vahetada korgid, tihendid jms, mis vahetamisele kuulub, kui asi üks kord lahti kakutud juba on.
Tuleb arvestada, et 200 000 juures on need lihtsalt kuluosad, mis vajavad vahetust. Kui õigeaegselt teha, siis piirdub asi kuskil 1.1k EUR pluss töö, kui mitte, siis nukad juurde. Ühekaupa vahetada ei ole mitte vähimatki mõtet.

Muidugi, C6 kere puhul, nagu Ramon kirjeldas, kus 10 000km õlivahetustega hakkavad mingisuguse 60 000-70 000 tagant pingutid läbi minema, on midagi muud mööda.



Moderaatori märkus - antud postitus on tõstetud siit teemast


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.12 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kuna need ketipingutid on samad pea kõikidel V asetusega 5 klapilistel mootoritel, siis ma arvan, et probleem on laiemini levinud.
Kõik need 2.4, 2.6, 2.8, 3.0 motorid, kui ka 3.7, 4.2 ning 2.7 ja 4.2 turbokad on sisuliselt identse ehitusega.
Ka uuemal 1.8T-l on täpselt sama teema, kus faasid varieeruvad, lihtsalt seal on see pinguti üks. 3.3 TDI-l on samuti pingutitega probleeme.


Kas ketipingutite hankimisel on alternatiive Reval Autole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.02.12 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Kas ketipingutite hankimisel on alternatiive Reval Autole?


2.7T-le kasutasin ma ajutist soodukat ning hankisin siit, aga toll tuli ära maksta:
http://www.europaparts.com/cam-chain-tensioner-078109088h.html
See pinguti peaks sobima enamusele V6 mootoritele (kõrvalistuja poolne), juhipoolne on teise koodiga. Sealt samast saab ka osta korraliku (saksa toodang) B-osa keti.

Siiski, isegi tolli ja saatmisega kiirpostiga tuli tükk maad odavam. Kohal oli viie päevaga.
Kahjuks 4.2 pingutid ei ole seal soodsama hinnaga.

P.S.
Soovitan igalt poolt eBay-st ja mujalt "hea hinnaga" tellimisega olla ettevaatlik!
Antud pingutist liigub ka hiina koopiaid. Europaparts siiski võtab Audi käest neid.
Mitte mingit mõtet hiinakat panna ei ole, kuna kui selle töö peaks veel kord tegema, olete esialgse "võidu" võrra neli korda kahjumis!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.02.12 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
See 200 000 km on 100% reaalne ja kontrollitud läbisõit või pigem "odomeetri näit" väljamaalt Eestisse toodud sõidukitel?:P

Tarmo ütles kõik ära. Ma ütlen siia lisaks, et sinu kommentaar on ebavajalik.
Sa justkui vihjad sellele, et ma ei tee läbisõidul ning odmeetri näidul vahet. Teen küll ja väga hästi ning see sinu targutamine on täiesti mõttetu, mis ei lisa mitte mingit väärtust.
Oli selgelt öeldud, et tehasest paigaldatud pingutite ressurss on ca 200 000km kandis. Odomeetri näit ei mängi mingit rolli. RS-i otseselt ei osteta ka ilma _põhjaliku_ hooldusajaloota, mõtlemaks, et oh äge, saan teise auto väärtuse veel sisse maksta kohe.

Mind huvitaks hoopis rohkem see, kas keegi on esimeses postituses loetletud mootoritega n.ö. "teisel ringil" oma autoga, kus on kord juba ketipinguteid vahetatud ning on vaja uuesti vahetada ja kas vahetatud pingutid kestavad vähem/sama palju/rohkem, kui need, mis tehasest paigaldatud.
Tegelikult võib vabalt nende ressurss ka lihtsalt 200 000 olla. See number on piisavalt suur, et ma ei saaks otseselt öelde, et asi kuidagi praak on, samas ehk on mingit arengut toimunud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 14.02.12 18:43 Tsiteeri


Inimeste sõidustiil on erinev. Samuti on erinevad mootorid ja ülekanded. Mõni 5V mootor teeb sama vahemaa läbimiseks kolmandiku või isegi poole võrra rohkem tööd kui teine 5V mootor. Minu autol on hetkel 309000 ees ja mootor käib kui siidi. Isegi ei mõtle mingitest kettidest. Seega minu väide on, et üldistada siin ei saa. Ma olen tegelt ammu mõelnud, miks ei ole autodel mootori elu jooksul tehtud pöördeid lugevat seadeldist. Vända anduri signaali kasutades näiteks. See oleks üks väga suur aga pädev number, läbisõit on tegelt BS. Peaks vist patendi registreerima;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 14.02.12 19:35 Tsiteeri


See ~200 tuhat kestvust teeb natuke murelikuks.

Endal just sinna maani jõudmas, läbisõit ~98 % õige.

Kui kevadel mootorit tehtud sai, siis pingutid ise olid korras.
Ainult tallad ja kett olid läbi, mis said ka mõlemad uued.

Seni pole pinguti enda töös tõrkeid täheldanud.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audis
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.11
Asukoht: Ida-Block
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Audi A6 Quattro

postitati 14.02.12 20:04 Tsiteeri


Tundub, et probleem on täitsa olemas. Minul näiteks avastati (2.4 mootor) klapikambrikaane tihendeid vahetades, et tallad suht kulunud ja ühel oli tükk otsast murdunud. Õnneks polnud see alla mootorisse kukkunud. :)


Selline asi oli siis karul kõhus:o

http://oi40.tinypic.com/20p1u83.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 14.02.12 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
See 200 000 km on 100% reaalne ja kontrollitud läbisõit või pigem "odomeetri näit" väljamaalt Eestisse toodud sõidukitel?:P

Kui me räägime ausast pruugitud autode kaubandusest ja jätame odomeetri mõõtevea kõrvale, siis Odo = LS lihtne?

Teemasse tulles, minu ex masin 1998 C5 30V 2.4 (AGA) loovutasin LS 350tkm-i pealt ja aegajalt täiesti külmalt oli kah hetkeks kõrinat kuulda. Juks11 vahetas mingi 270tkm-i pealt klapisääretihendid, klapi juhtpuksid, likvideeris ülemise otsa õlilekked ja kuna ketiajamite kohta negatiivseid kommentaare ei tulnud, siis suure tõenäosusega oli asi enam vähem. Kuna eelmine omanik oli hoolega longlaifi pannud (mootor seest pasane), siis selle masina ketiajamid toimetasid enne mind päris karmides tingimustes. Sõbra endine 30V 2.8 (mootori koodi ei tea) kõrras kah vahetevahel külmalt, LS oli 300tkm auku.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 14.02.12 21:55 Tsiteeri


2.4 30V ketipingutid peavad kindlasti rohkem kui 200 000 vastu :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 14.02.12 22:00 Tsiteeri


Tegelt on pigem nagu Jann ütles. Mõnel mootoril on kosta neid juba 150000 km pealt , teine sõidab probleemi vabalt ka 300 tkm. S ja RS mudelid saavad rohkem sihipärast kasutust ja neil pingutid kindlasti 300000 ei kesta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 14.02.12 22:14 Tsiteeri


Esimesele postitusele täpsustuseks, et 3.3tdi-l pole pinguteid tegelikult. Nukad omavahel jäigalt seotud hammasülekandega.

Mis puutub 4.2 mootorisse, siis minu s6-l olid näidud algselt -12 ja -8. Mingeid anomaaliaid mootori töös ei olnud, samuti ei kolisenud pingutid, kuid normaalseks selliseid näite siiski lugeda ei saa. Hakkasin asja uurima peale pingis käiku. Peale pingutite vahetust näitas düno ca 20kw jõulisa või õigem oleks öelda, taastumist. TKTK-s sai mõõdetud. Algselt oli 182kw rattast, ning peale pingutite vahetust 204kw. Autoks S6 4.2 manuaal ja 250kw mootorist, tehase arvates. Arvestades ca 20% veermiku kadu võib öelda, et siiski on vahe vahel. Keda ikka natuke huvitab oma mootori seisukord, võiks 91,92 ja 93 plokki korra kiigata. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 14.02.12 22:43 Tsiteeri


Paljud V mootori omanikest siin võivad vastu rinda taguda ja väita, et nende ketipingutid on korras? See, et pidevalt ei kolise tähendab tip-top? Ma usun, et paljud sõidavad ringi ja nad ei teagi, et neil näiteks sisselaske nukad 10 kraadi ära on. Pinguti ei pruugi sellejuures häält teha. Kuidas seda kontrollida, kirjutas juba Altz1.
Btw, kust oleks võimalik osta pinguti taldu?

Edit: Juhtusin sellise artikli otsa:
LINK

See ei pruugi tõele pretendeerida, kuid väidetakse et 1-2 sekundit külmast peast kolinat on korras asi. :o


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.12 22:47 Tsiteeri


Täna korra poistega arvutasime, et pingutid, ketid ja muu juurde käiv, k.a tööraha, teeb kokku ca 1500 eurot. See on ilmselt peamine põhjus, miks mitmed pole seda asja ette võtnud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audis
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.11
Asukoht: Ida-Block
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Audi A6 Quattro

postitati 14.02.12 22:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Paljud V mootori omanikest siin võivad vastu rinda taguda ja väita, et nende ketipingutid on korras? See, et pidevalt ei kolise tähendab tip-top? Ma usun, et paljud sõidavad ringi ja nad ei teagi, et neil näiteks sisselaske nukad 10 kraadi ära on. Pinguti ei pruugi sellejuures häält teha. Kuidas seda kontrollida, kirjutas juba Altz1.
Btw, kust oleks võimalik osta pinguti taldu?


Mina võtan tallad arvatavasti Ebay-st:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 14.02.12 22:50 Tsiteeri


Revali hind oli 1400 osadele


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 14.02.12 22:53 Tsiteeri


Offtopic: Mul oleks taldu lähemal ajal vaja, kui kellegi 2tk pakkuda, palun võtku ühendust.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.12 23:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Kust kohast sa VCDS-s vaatad nukkade regulaatori positsiooni? Tühikäigul käies peaksid need olema siis 0-s?

Vaata gruppe 93, 94, 95.
Nullis päris ei pea olema, aga peaksid üsna paigal olema ja liikuma max mingi 0.5 võrra edasi tagasi.

Kui hüpleb -2 kuni 2-ni või nii, siis on kett lõtv.
Et oleks puust ja punaseks, mis need numbrid olema peavad.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 14.02.12 23:08 Tsiteeri


Võimalikult nullilähedased ja võimalikult võrdsed


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.12 23:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madu
Revali hind oli 1400 osadele
Ma ei kujuta ette, mis Reval sellise töö eest küsib aga ei tahaks uskuda, et alla 300 euri. Seega, Revalis tehes, räägime juba vähemalt 1700 eurost.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.02.12 02:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Paljud V mootori omanikest siin võivad vastu rinda taguda ja väita, et nende ketipingutid on korras? See, et pidevalt ei kolise tähendab tip-top? Ma usun, et paljud sõidavad ringi ja nad ei teagi, et neil näiteks sisselaske nukad 10 kraadi ära on. Pinguti ei pruugi sellejuures häält teha.

Just...
See, et ta veel häält ei tee, ei tähenda, et kett lõtv ei ole. Selleks, et ta häält teeks, peab kett lihtsalt nii lõtv olema juba, et vastu klapikambrikaant käib.
Ehk siis enamus hõiskajaid sõidavad ilmselt üsna samamoodi ringi, nagu altz ringi sõitis, kuni asja uurima hakkas :)

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Et oleks puust ja punaseks, mis need numbrid olema peavad.

Ma olen näinud erinevaid ühikuid. "KW" ja "CF".
2.7-l olid "CF", vähemalt VCDS Lite kasutades. Minul on väärtused peale vahetust 0.0 ja 1.0 ning seisavad paigal, liiguvad maksimaalselt 0.5 võrra (peabki nii olema).
Siis, kui mul Bank 1 kõrises ning nukad ära sõi, hüples mul väärtus -2 CF kuni 2 CF, samas, kui Bank 2 seisis paigal.

Ma ei oska kommenteerida, mis "KW-ga", peab olema, aga altz proovis ketipinguteid ning tema tulemus oli see, et mida madalamaks ta sai, seda paremaks tõmme läks.
Ehk siis loogika ütleb, et võimalikult nullis peavad ka nemad olema.

Tegelikult ehk on võimalik, et CF on sama, mis KW, lihtsalt jagada neljaga, kuid võin ka eksida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 15.02.12 06:45 Tsiteeri


Vcds-is muudeti ühikud CF-ks (correction factor) varasema degKW asemel. Miskit korrutist nende vahel ei paista olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Pred
huviline



Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Merida Matts HFS XC 3000

postitati 15.02.12 07:00 Tsiteeri


2005. aastal lakkas A6 (c4) 2,8 30v (ACK) 96.a. üks ketipinguti töötamast ja jäin tee kõrvale. Läbisõitu ei oska öelda, kindlasti oli üle 200 000.
Mul on veel 2 korralikku 30v plokikaant alles ja ühel on ketipinguti ka olemas. Kellel huvi kirjutage või helistage!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 15.02.12 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Minul on väärtused peale vahetust 0.0 ja 1.0 ning seisavad paigal, liiguvad maksimaalselt 0.5 võrra (peabki nii olema).
Siis, kui mul Bank 1 kõrises ning nukad ära sõi, hüples mul väärtus -2 CF kuni 2 CF, samas, kui Bank 2 seisis paigal.


Sa vaatasid ilmselt gruppe 91 ja 92?
Vaatasin ise korraga gruppe 91, 92 ja 93. Ja samuti on grupis 91 ja 92 tühikäigul väärtused 0....-0,5 kraadi, gaasi andes kuni -22 ja -17 kraadi.
Samas grupp 93 näitab, et bank 1 väärtus püsivalt -18 kraadi, ja see ei muutu sõltuvalt pööretest. Selle poole nuka kett käib ka tühikäigul korpusse. Nagu Madu kirjutas, peavad kõigis kolmes grupis väärtused 0-d olema.

Küsimus on, et kuidas tekivad grupi 93 väärtused? Sisselaske nuka asend enne käivitamist, külma mootoriga, kui õlisurve kõige madalam?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 15.02.12 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Ma ei kujuta ette, mis Reval sellise töö eest küsib aga ei tahaks uskuda, et alla 300 euri. Seega, Revalis tehes, räägime juba vähemalt 1700 eurost.


Reval küsis rihmavahetuse eest 40€/h x 7 tundi + KM. Kui jupid neilt, siis praegu kampaania korras ale -30%. Pingutite vahetuseks võid uljalt 2-3 tundi lisaks kirjutada.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.02.12 09:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Sa vaatasid ilmselt gruppe 91 ja 92?
Vaatasin ise korraga gruppe 91, 92 ja 93. Ja samuti on grupis 91 ja 92 tühikäigul väärtused 0....-0,5 kraadi, gaasi andes kuni -22 ja -17 kraadi.
Samas grupp 93 näitab, et bank 1 väärtus püsivalt -18 kraadi, ja see ei muutu sõltuvalt pööretest. Selle poole nuka kett käib ka tühikäigul korpusse. Nagu Madu kirjutas, peavad kõigis kolmes grupis väärtused 0-d olema.

Ei, ma vaatasin Grupp 93.

Võimalik, et 4.2-l on midagi teistmoodi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  9
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 79.9% - SQL: 20.1%]