Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B5 ECU pinout (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1432)
meelis11
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDI, 81kW

postitati 24.11.11 10:57 Tsiteeri
A4 B5 ECU pinout



Tere,
kas keegi hea inimene oskaks mulle aju pinide diagrammi anda?

Või kui seda ei ole anda, siis tegelikult on olulised kuskilt kätte saada need:
- pihusti juhtsignaal
- spidomeetri signaal

Autoks A4, 1997a, 1.9TDI, 81kW

tänud,
Meelis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 24.11.11 11:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelis11
- pihusti juhtsignaal
- spidomeetri signaal



Kas see esimene peab olema sisend- või väljundsignaal ?
N108
N109
G149
N146
G81

Mis signaali spidomeetrisse vaja on ?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.11.11 11:14 Tsiteeri


Mis "pihusti juhtsignaal"?

Kütusekulu signaali mõtled, mis spidoblokki läheb? TVUB?
Misasi spidomeetri signaal on? VSS-i mõtled?

Pin 9, TVUB
Pin 43, VSS

TVUB on väljund, VSS sisend.

Andmed ei pretendeeri 100% tõele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
meelis11
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDI, 81kW

postitati 24.11.11 11:20 Tsiteeri


Vajan jah spidomeetri ehk VSS signaali ja vaja teada pihusti lahtioleku aega, et mõõta küttekulu, pöördeid jne.
Mõlemad on nö. readonly, tahan neid lugeda mitte muuta.

Spidoblokki minev kütusekulu signaal on ilmselt juba midagi muud - arvutatud kulu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.11.11 14:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelis11
Vajan jah spidomeetri ehk VSS signaali ja vaja teada pihusti lahtioleku aega, et mõõta küttekulu, pöördeid jne.
Mõlemad on nö. readonly, tahan neid lugeda mitte muuta.

Spidoblokki minev kütusekulu signaal on ilmselt juba midagi muud - arvutatud kulu.

Soovitan natuke rohkem endale nende elektrooniliste süsteemide põhimõtet selgeks teha.

Neid kahte signaali ongi sul vaja. TVUB on hi-lo signaal (nagu VSSgi). Loe duty cycle ära, jaga kiirusega ning vastuseks on kütusekulu. Täpselt sama tehet teeb spidoblokk.
Mingisugust "pihusti signaali" ei ole olemas, diisel toimib veidi teistmoodi.

Kui teed seda mikrokontrolleri peal, siis on sul lihtsalt counterit vaja ning taimerit.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
meelis11
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDI, 81kW

postitati 25.11.11 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: meelis11
Vajan jah spidomeetri ehk VSS signaali ja vaja teada pihusti lahtioleku aega, et mõõta küttekulu, pöördeid jne.
Mõlemad on nö. readonly, tahan neid lugeda mitte muuta.

Spidoblokki minev kütusekulu signaal on ilmselt juba midagi muud - arvutatud kulu.

Soovitan natuke rohkem endale nende elektrooniliste süsteemide põhimõtet selgeks teha.

Neid kahte signaali ongi sul vaja. TVUB on hi-lo signaal (nagu VSSgi). Loe duty cycle ära, jaga kiirusega ning vastuseks on kütusekulu. Täpselt sama tehet teeb spidoblokk.
Mingisugust "pihusti signaali" ei ole olemas, diisel toimib veidi teistmoodi.

Kui teed seda mikrokontrolleri peal, siis on sul lihtsalt counterit vaja ning taimerit.


No jah, mul üks kütusekulu arvesti, mille enne panin bensiinimootoriga autole, nüüd tahaks diislile ümber tõsta (vahetasin autot). See pihustite avanemise asi diislil on natuke segane jah, kuna seal vist avanevad üldse surve peale need? Igatahes on vaja jah mul sellist signaali, et kui pihusti on avatud, siis on signaal high, muidu low (või vastupidi). Sealt saab mõõta aja kaua on pihusti avatud -> palju sellest voolab kütust läbi.

NB! kas need pini numbrid on aju pistikus või spidoploki taga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.11.11 09:53 Tsiteeri


Vähemalt üks pihustitest on nagunii kogu aeg avatud. Sinu jutt ei ole loogiline.
TVUB on see signaal, mis sul vaja on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
meelis11
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDI, 81kW

postitati 25.11.11 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Vähemalt üks pihustitest on nagunii kogu aeg avatud. Sinu jutt ei ole loogiline.
TVUB on see signaal, mis sul vaja on.


Võimalik et pole loogiline, sest diisli teema on suht võõras veel. Aga ma heameelega loeks selle kohta kui materjali oleks. On siis kuskilt tehnilist dokumentatsiooni saada selle auto kohta? ma näiteks seda ECU pinouti ei ole leidnud netist otsides.

NB uuesti! kas need pini numbrid on aju pistikus või spidoploki taga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.11.11 10:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelis11
Võimalik et pole loogiline, sest diisli teema on suht võõras veel. Aga ma heameelega loeks selle kohta kui materjali oleks. On siis kuskilt tehnilist dokumentatsiooni saada selle auto kohta? ma näiteks seda ECU pinouti ei ole leidnud netist otsides.

NB uuesti! kas need pini numbrid on aju pistikus või spidoploki taga?


Diisliga pole siin midagi pistmist. Ka bensiinimootoril on vähemalt üks pihusti alati lahti, aga bensiinimootoril saad sa ilmselt ühe pihusti peale selle asja riputada. Materjali on suurelt ja laialt sellest, kuidas EFI sisepõlemismootoris töötab.
Pin-d on aju pistikus.

P.S.
Palju lihtsam oleks, kui sa oleksid kohe esimeses postituses öelnud, mida sul täpselt teha vaja on :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]