meelis11
huviline
Registreerunud 09.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDI, 81kW
|
postitati 24.11.11 10:57
|
|
|
A4 B5 ECU pinout
Tere,
kas keegi hea inimene oskaks mulle aju pinide diagrammi anda?
Või kui seda ei ole anda, siis tegelikult on olulised kuskilt kätte saada need:
- pihusti juhtsignaal
- spidomeetri signaal
Autoks A4, 1997a, 1.9TDI, 81kW
tänud,
Meelis
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 24.11.11 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelis11
- pihusti juhtsignaal
- spidomeetri signaal
|
Kas see esimene peab olema sisend- või väljundsignaal ?
N108
N109
G149
N146
G81
Mis signaali spidomeetrisse vaja on ?
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.11.11 11:14
|
|
|
Mis "pihusti juhtsignaal"?
Kütusekulu signaali mõtled, mis spidoblokki läheb? TVUB?
Misasi spidomeetri signaal on? VSS-i mõtled?
Pin 9, TVUB
Pin 43, VSS
TVUB on väljund, VSS sisend.
Andmed ei pretendeeri 100% tõele.
|
|
|
|
meelis11
huviline
Registreerunud 09.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDI, 81kW
|
postitati 24.11.11 11:20
|
|
|
Vajan jah spidomeetri ehk VSS signaali ja vaja teada pihusti lahtioleku aega, et mõõta küttekulu, pöördeid jne.
Mõlemad on nö. readonly, tahan neid lugeda mitte muuta.
Spidoblokki minev kütusekulu signaal on ilmselt juba midagi muud - arvutatud kulu.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.11.11 14:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelis11
Vajan jah spidomeetri ehk VSS signaali ja vaja teada pihusti lahtioleku aega, et mõõta küttekulu, pöördeid jne.
Mõlemad on nö. readonly, tahan neid lugeda mitte muuta.
Spidoblokki minev kütusekulu signaal on ilmselt juba midagi muud - arvutatud kulu. |
Soovitan natuke rohkem endale nende elektrooniliste süsteemide põhimõtet selgeks teha.
Neid kahte signaali ongi sul vaja. TVUB on hi-lo signaal (nagu VSSgi). Loe duty cycle ära, jaga kiirusega ning vastuseks on kütusekulu. Täpselt sama
tehet teeb spidoblokk.
Mingisugust "pihusti signaali" ei ole olemas, diisel toimib veidi teistmoodi.
Kui teed seda mikrokontrolleri peal, siis on sul lihtsalt counterit vaja ning taimerit.
|
|
|
|
meelis11
huviline
Registreerunud 09.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDI, 81kW
|
postitati 25.11.11 09:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: meelis11
Vajan jah spidomeetri ehk VSS signaali ja vaja teada pihusti lahtioleku aega, et mõõta küttekulu, pöördeid jne.
Mõlemad on nö. readonly, tahan neid lugeda mitte muuta.
Spidoblokki minev kütusekulu signaal on ilmselt juba midagi muud - arvutatud kulu. |
Soovitan natuke rohkem endale nende elektrooniliste süsteemide põhimõtet selgeks teha.
Neid kahte signaali ongi sul vaja. TVUB on hi-lo signaal (nagu VSSgi). Loe duty cycle ära, jaga kiirusega ning vastuseks on kütusekulu. Täpselt sama
tehet teeb spidoblokk.
Mingisugust "pihusti signaali" ei ole olemas, diisel toimib veidi teistmoodi.
Kui teed seda mikrokontrolleri peal, siis on sul lihtsalt counterit vaja ning taimerit. |
No jah, mul üks kütusekulu arvesti, mille enne panin bensiinimootoriga autole, nüüd tahaks diislile ümber tõsta (vahetasin autot). See pihustite
avanemise asi diislil on natuke segane jah, kuna seal vist avanevad üldse surve peale need? Igatahes on vaja jah mul sellist signaali, et kui pihusti
on avatud, siis on signaal high, muidu low (või vastupidi). Sealt saab mõõta aja kaua on pihusti avatud -> palju sellest voolab kütust läbi.
NB! kas need pini numbrid on aju pistikus või spidoploki taga?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.11.11 09:53
|
|
|
Vähemalt üks pihustitest on nagunii kogu aeg avatud. Sinu jutt ei ole loogiline.
TVUB on see signaal, mis sul vaja on.
|
|
|
|
meelis11
huviline
Registreerunud 09.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDI, 81kW
|
postitati 25.11.11 10:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Vähemalt üks pihustitest on nagunii kogu aeg avatud. Sinu jutt ei ole loogiline.
TVUB on see signaal, mis sul vaja on. |
Võimalik et pole loogiline, sest diisli teema on suht võõras veel. Aga ma heameelega loeks selle kohta kui materjali oleks. On siis kuskilt tehnilist
dokumentatsiooni saada selle auto kohta? ma näiteks seda ECU pinouti ei ole leidnud netist otsides.
NB uuesti! kas need pini numbrid on aju pistikus või spidoploki taga?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.11.11 10:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelis11
Võimalik et pole loogiline, sest diisli teema on suht võõras veel. Aga ma heameelega loeks selle kohta kui materjali oleks. On siis kuskilt tehnilist
dokumentatsiooni saada selle auto kohta? ma näiteks seda ECU pinouti ei ole leidnud netist otsides.
NB uuesti! kas need pini numbrid on aju pistikus või spidoploki taga? |
Diisliga pole siin midagi pistmist. Ka bensiinimootoril on vähemalt üks pihusti alati lahti, aga bensiinimootoril saad sa ilmselt ühe pihusti peale
selle asja riputada. Materjali on suurelt ja laialt sellest, kuidas EFI sisepõlemismootoris töötab.
Pin-d on aju pistikus.
P.S.
Palju lihtsam oleks, kui sa oleksid kohe esimeses postituses öelnud, mida sul täpselt teha vaja on 
|
|
|
|