*Andu*
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Civic type-R
|
postitati 27.10.11 18:09
|
|
|
Coupe keeramisel murrab
Mure järgmine, et coupe quattro keeramisel nagu murraks esirattaid.( tunne, nagu rattad tahaks erinevas suunas minna)
Kõik liigendid ning vardad said uued pandud. Roolilatis samuti mingit loksu pole.
Ainuke asi, mis erineb on see, et ühel pool on S2 valatud õõts, teisel pool coupe originaal plekk-õõts.
Laua peal sai küll mõlemaid võrrreldud ning tundusid ühesugused aga ikkagi kas see võib olla veaks, et erinevad õõtsad on?
Kokkujooks samuti paigas, seega selles ei saa ka viga olla.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.10.11 18:41
|
|
|
Äkki hoopis mingi probleem diffriga?
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 27.10.11 18:50
|
|
|
Küsimus lihtne ja selge. Kui laiad ja mis tolli rehvid all on?
Endal b4 originaalis 195/65 r15 ja kõik ok, kuid suvel 205/55 r16 ja kohapealt võttes ja rattad välja keerates tundub ka, et üks ratas lohiseks järgi,
kuid pole seal midagi hullu ja rehvi ei söö, seega anna minna! Sõbral Audi a3 sama lugu, originaal mõõduga pole häda midagi, aga 215/45 r17 lohistab
ühte ratast järgi.
Juttu on minupuhul esiveolistega.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.10.11 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Küsimus lihtne ja selge. Kui laiad ja mis tolli rehvid all on?
Endal b4 originaalis 195/65 r15 ja kõik ok, kuid suvel 205/55 r16 ja kohapealt võttes ja rattad välja keerates tundub ka, et üks ratas lohiseks järgi,
kuid pole seal midagi hullu ja rehvi ei söö, seega anna minna! Sõbral Audi a3 sama lugu, originaal mõõduga pole häda midagi, aga 215/45 r17 lohistab
ühte ratast järgi.
Juttu on minupuhul esiveolistega. |
Mind huvitaks sellise käitumise tehniline selgitus. Laiem ja kandilisem veab küll jõulisemalt otseks, aga sinu mainitud 15 ja 16 tolli mõõtude vahe
korral ei tohiks üldse aru saada muutusest normaalkiirusel keerates, rääkimata mingist lohistamisest, seda enam, et orig mõõdud on ka autodel erinevad
jne.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 27.10.11 19:04
|
|
|
Mul sõites ei lohise ega midagi, kuid kohapealt võttes ja ümber keerates on vahet tunda.
Kuidas ei ole vahet, kui üks on 205 lai ja 16 tolli ning teine 195 lai ja 15 tolli. Vahe pole küll mingi ülme, kuid piisav, et autojuht seda märkaks,
kes ei usu, see tehku proovi.
Muidugi on asi kinni ka autojuhis, üks märkab kiirelt ka väikseimaid vigu, teine sõidab remonti konkreetselt pekkis autoga, millel tuleb kõik
sillajupid välja vahetada ja siis irisevad, et töökojad röövivad. Kui saad õigel ajal jaole on remont ka odavam.
Samas kogemus ka Audi a6 1998a. , kus algselt oli 195/65 r15 ja alla sai pandud 225/50 r17 ja seal pole mingit lohisemist tähendanud, küll aga rool
läks kõvasti raskemaks laiema rehvi tõttu.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.10.11 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Mul sõites ei lohise ega midagi, kuid kohapealt võttes ja ümber keerates on vahet tunda.
Kuidas ei ole vahet, kui üks on 205 lai ja 16 tolli ning teine 195 lai ja 15 tolli. Vahe pole küll mingi ülme, kuid piisav, et autojuht seda märkaks,
kes ei usu, see tehku proovi. |
Kõiki proovinud 14-17 tolli ja pole sellist asja tähelepannud. Isa B4-ll on ka suvel all 16 tolli orig mõõdus ja talvel 15 tolli orig mõõdus, pole
sellist asja. Praegusel a4-l on suvel all 17 tolli ja 225, talvel 15 tolli 195 ning sellist vahet küll pole keeramisel. Aga kui sa nii ütled, ju siis
on, lihtsalt see ei ole minu arust õige! Üldiselt tunnen auto juures vigu juba enne, kui töökojad probleemi tuvastada suudavad
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 27.10.11 19:11
|
|
|
Eks ta ole autos kinni. Selge on see, et laiemat rehvi on raskem keerata tema puutepinna tõttu ja minu kogemuste puhul 3st autost 2l juhtus selline
asi, et lohises veidi järgi, kuid kui hoog sees on, siis ei tähelda mingit vahet. Minu ja sõbra autopuhul on seda hästi tunda.
Minul esisillas vahetamata ainult vasakpoolne sisemine roolivarras ( oli lõtkuvaba ) ning tugilaagrid. Ülejäänud kõik uus.
Järelikult oled hoolas autojuht ja eks tuleb leida see õige töökoda, kus oma autot putitada. Minu praktika kogemused on näitanud, et mõnes
tagasihoidlikumas töökojas võib palju tegijam mees tööl olla, kui mõnes margiesinduses.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
*Andu*
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Civic type-R
|
postitati 27.10.11 19:15
|
|
|
Murdis 225/45 r17 ning murrab ka 185/65 r15.
Väiksema hooga kurvi minnes sama lugu- uks ratas keeraks nagu teisest rohkem...
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 27.10.11 19:19
|
|
|
Võimalik, et sellisel puhul on tõesti asi õõtsas kinni, kui kuskil mujal lokse pole ja sild paigas.
Sild pannakse ju paika võrreldes ka tagasillaga, sel juhul kas tagumine sild oli ka paigas ja lõtkuvaba?
Võimalik, et üks ratas istub siiski rohkem väljaspool kui teine ning siin ei aita muu, kui uuesti sillapinki külastada peale õõtsa vahetust. Pane ikka
mõlemad samasugused õõtsad alla. Silladetailid võiks olla ikka mõlemal rattal samad.
Vaata ka kriitilise pilguga üle roolivarda puksid, endal mängisid need lolli ja muutsid silla seadistust kõikudes ükskord ühele, teinekord teisele
poole.
EDU!!
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 27.10.11 19:42
|
|
|
Leia mõni siledama pinnaga, aga kergkruusasem teelõik ja keeruta rahulikult pisut autoga ringi nii ühele kui teisele poole. Kohe näed ära, millist
ratast kas siis lohistab, kas siis differ plokib ja ratas kraabib või mõni muu jälg, mis libisemisena ja liiva kratsides endast märgi maha jätab.
Sellest tulenevalt juba palju lihtsam midagi oletada.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
ändi
huviline
Registreerunud 05.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5,D2,D3
|
postitati 19.02.12 18:04
|
|
|
Mul 98a 2,8 quattro ja samuti tundub,et rattaid täiesti välja keerates kusagilt lohistaks kaasa juskui.Pole varem nelikvedu olnud ega ka eriti
sõitnud.Kas peab laskma uurida või on normaalne see.Suvekatega(225-45-17) oli eriti tunda.Talvekad 15 ja mingid kitsad,pole väga tähele pannud seda
lohistamist aga ega libedal vast väga tunda polegi.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|