Lehekülgi: 1 2 |
resnick
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal
Auto: B4 '93
|
postitati 11.10.04 07:45
|
|
|
rattaid välja keerates kakub...?
mure siis selline, et kui vaja keerata rattad täiesti välja ühele poole ja siis näiteks auto ümber pöörata, siis tundub, et masin hakkaks nagu
kakkuma. nagu kokkujooks ei oleks päris see mis peab. ..ise ei oska
kuidagi asjale seletust leida. päris puhta asfaldi peal seda ei juhtu, kuid kui vähegi lahtisem pinnas, siis kohe kuulda-tunda kakkumist.
ons kellelgi midagi taolist esinenud ja millest see tulla võiks? sillastendis käidud miski aeg tagasi...
276
|
|
|
|
greedy
huviline
Registreerunud 30.12.03
Asukoht: Järvamaa & Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4, coupe otsingul
|
postitati 11.10.04 07:56
|
|
|
sama siin täis pöördel arvan,et rattad keeravad lõpus eri nurga all. Tekib
erinev raadius ning väiksem raadius annab järgi. mb sellist asja ei ole märganud tollel viskab rattad päris kreeni.
rehvid 205 lai
Kui keegi mind kihutamas näeb siis teadke mul spido valetab.
|
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
postitati 11.10.04 08:09
|
|
|
hmmm.... jääb mulje nagu mul ka mingi siuke viga natuke küljes vist ...
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 11.10.04 08:21
|
|
|
See pole viga vaid omapära.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
postitati 11.10.04 08:21
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kaits
See pole viga vaid omapära. |
koomik
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.10.04 08:22
|
|
|
Ragina puhul kahtlustaks püsikiirusliigendeid (välimisi veovõlliotsi).
Kui lihtsalt tundub, nagu pehmel pinnasel ringe tehes üks ratastest järel lohiseda üritab, viitab see difri suutmatusele oma tööga hakkama saada. Kui
sul LSD-d ega difrilukku pole, siis ma küll ei kujuta hästi ette, mis seal difris pooma võiks hakata...
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.10.04 08:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kaits
See pole viga vaid omapära. | Krt, võibolla tõesti, pole küll asjale väga tähelepanu pööranud, kuid kerge krudin oleks nagu oma autol
ka sees täiesti lõppu pööratud rataste puhul.
|
|
|
|
tanelm
huviline
Registreerunud 06.09.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel auditu
|
postitati 11.10.04 08:25
|
|
|
pakun, et äkki roolivõim
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 11.10.04 10:11
|
|
|
Mul sama asi vanal autol, tagurpidisõites ja rattad välja keerates. Eriti annab tunda laia rehviga.
|
|
|
|
Tier
huviline
Registreerunud 15.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 2.0E 83 kW
|
postitati 11.10.04 11:06
|
|
|
just mul ka nii just laia rehviga....talvel kitsamaga(originaalmõõduga) kaob, ise arvan et just sellest ongi kui panna liiga laiad rehvid alla...
Hilft dir selbst - so hilft dir Gott !
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 11.10.04 11:09
|
|
|
See vist ikkagi omapära - mul ka samad sümptomid, all orig. mõõdus rehvid.
|
|
|
ryblik
huviline
Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel autotu
|
postitati 11.10.04 15:25
|
|
|
sama siin
C.R.E.A.M.
|
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 11.10.04 16:01
|
|
|
Audi 80 b4 sama lugu. Sõidad kas edasi -tagsi ikka kakub, kui rool lõpuni väljas.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 11.10.04 16:47
|
|
|
minu B4 -jal sama lugu et kakub silla stend ja pukside vahetused kõik tehtud ja ikka kakub
aga normaalne see ei ole kuna kui tuttavale autot ostmas käisime ja samuti b4 -ja ostsime siis sellist pulli temal küll polnud vaid ratad keerasid
ilusti ei lohisend ega miskit kuskilt järele ja auto ise oli nagu mustikas eestis sõitnud polnud, ise usun et lihtsalt see auto oli korras ja samuti
mul õe auto ka ei kaku ja samuti B4
isa autol mul A 100 C4 ja ka ei kaku ega miskit
rattad keerasid normaalselt
olen isegi sellele veale põhjust otsinud aga siiani...
ei usu et see auto omapära
kui läksin teenindusest uurima pukside kohta et millal vahetada saab jne. siis küsiti kohe et mis tal siis viga on et silda teha tahad? ütlesin siis
et kakub ja nemad seepeale kohe lugesid ette et mis puksid läbi on, et see A 80 -te põhiviga et vot need sealt a`la tagumised sillatala puksid siis
pees
ei ole küll mingi tark selle koha pealt aga ei usu et see normaalne on et kui ma autol rattad välja keeran siis viimase lõpu ta kisub rooli käest ära
ja siis sisemine ratas hakkab järgi lohisema... kahtlane
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.04 16:50
|
|
|
sama siin, vaid tagurpidi, vaikselt hoovist välja pöörates. C4 100 2,3
|
|
|
tec
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1,9 TDI
|
postitati 12.10.04 17:08
|
|
|
Sama probleem vaevab ka minu autot
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 12.10.04 17:22
|
|
|
Hei mehed, kas keegi pole märganud siis, et audi pöörab võrreldes teiste autodega natuke paremini ja sellest see läbilibisemine tekibki ju. Ühesõnaga
keerate rattad lõpuni välja, selle tulemusena lahtisemal pinnal ristikeeratud rattad ju libisema hakkavadki. Minul ka sama krõbin kuulda ja mina ei
pea seda mitte veaks vaid väikeseks eeliseks, kui suudan oma autoga maanteel ühe manöövriga ringi keerata.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 12.10.04 19:11
|
|
|
mersuga oled ringi keeranud maanteel?
proovi ja ütle kas sa peale seda katset ka nimetad seda audi eeliseks?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 13.10.04 08:06
|
|
|
Sama mõttekäik siingi, eelmine E36 keeras ikka palju "tublimalt".
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.04 09:03
|
|
|
Oma masinal ka sama mure, kuid vaid paremale poole pöörates.
Kuid on veel see asi et rool jääb sellesse asendisse lukku, et tegelt kui rool lahti lasta poole pöörde peal ja edasi sõita peaks asi ennast ise
tagasi pöörama, kuid ei... ta jääb sinnasamasse seisma. Enne sillastendi tegi ka vasakule pöörates suht sama asja, kuid siiski vähem kui paremale
pöörates, peale sillastendi oleks nagu vasakule pöörates kõik OK kuid paremale poole minnes teema täpselt sama. Samas pukside vahetuseni mina veel
jõudnud pole.
|
|
|
|
greedy
huviline
Registreerunud 30.12.03
Asukoht: Järvamaa & Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4, coupe otsingul
|
postitati 13.10.04 09:50
|
|
|
kui on rehvid vähemalt 195 lai siis jookseb üle poole pöörde keerates ise edasi,rattad lähevad ju kalde alla.siin ei ole küll midagi valesti.tagasi
jookseb siis kui rattad ei ole kalde all
Kui keegi mind kihutamas näeb siis teadke mul spido valetab.
|
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.04 13:26
|
|
|
mul rattaid põhja keerates ka kakub ja pöörded tõmbab kah alla.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 13.10.04 13:44
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ve1ks
Hei mehed, kas keegi pole märganud siis, et audi pöörab võrreldes teiste autodega natuke paremini / ... / suudan oma autoga maanteel ühe manöövriga
ringi keerata. |
No mina ei tea mis autodega Sina enne sõitnud oled, aga minul õnnestub küll alatasa C4 peale vihastada, kuna see ikka ei taha kohe üldse pöörata. Ja
ega jupi väiksem CQ'gi selle asjaga eriti eeskujulikult hakkama saa. Miskipärast aga suudan ma selle seiga järjekindlalt ära unustada. Näiteks Volvod-Saabid, millel kah esisillas poolteljed on, pööravad oluliselt
paremini, tagaveolistest Volvodest-MB'dest-BMW'dest rääkimata...
|
|
|
|
mementoxy
huviline
Registreerunud 16.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2,3
|
postitati 13.10.04 15:14
|
|
|
kolks väljapööratud ratastega
Ühesõnaga, mul siis hoopis selline asi, et kui ratad täiesti välja keerata ja gaasi anda, siis käib kuskil esi sillas mingi kolks. Ja seda isegi siis,
kui suht aeglaselt kohapealt ära minna. Mis see küll võib olla ja/või mis selle põhjustab??
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 13.10.04 16:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Joel
Tsitaat: | Esialgne postitaja ve1ks
Hei mehed, kas keegi pole märganud siis, et audi pöörab võrreldes teiste autodega natuke paremini / ... / suudan oma autoga maanteel ühe manöövriga
ringi keerata. |
No mina ei tea mis autodega Sina enne sõitnud oled, aga minul õnnestub küll alatasa C4 peale vihastada, kuna see ikka ei taha kohe üldse pöörata. Ja
ega jupi väiksem CQ'gi selle asjaga eriti eeskujulikult hakkama saa. Miskipärast aga suudan ma selle seiga järjekindlalt ära unustada. Näiteks Volvod-Saabid, millel kah esisillas poolteljed on, pööravad oluliselt
paremini, tagaveolistest Volvodest-MB'dest-BMW'dest rääkimata... |
Võibolla mul siis tõesti vähe kogemusi teiste autodega, aga mina olen püüelnud selle poole, et liigelda sellise autoga, millega mõnus sõita ja mis
kestaks ka ja selleks on minul Audi.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |