Lehekülgi: 1 2 |
tanel515
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Focus RS
|
postitati 26.10.11 20:46
|
|
|
Audi A4 Avant- 1.9TDI - 2003 - tanel515LUKKU
Sooviks oli Q TDI saada, aga kuna valikut polnud, siis pidi esivedusega leppima. Tegu on 2003. aasta Audi A4 avandiga. Toodud on ta Itaaliast umbes 3
nädalat enne minu kätte jõudmist. Ostu hetkel oli läbisõit 175 500 km. Üldiselt tundub auto korralik.
Autost täpsemalt:
Värv: Atlas Gray Metallic
Mootor: 1.9TDI 96kw AVF
Käigukast: Manuaal 6-käiku
Esivedu
15" Audi valuveljed 5tk
1KD = Disc brakes, rear
3FA = Without roof insert (standard roof)
T9J = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.K
1MR = Leather steering wheel
3L3 = Manual height adjustment for front seats
1SA = Without additional engine guard
7A0 = Without CD changer/CD player
J0R = Battery 380 A (80 Ah)
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
C1W = Alloy wheels 6.5J x 16
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
1LB = Disc brakes, front
8GU = Alternator 140 A
8JH = Ellipsoidal headlight for driving on the right
8Q1 = Headlight-range adjustment
4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
0GZ = Emission standard EU3, diesel with EOBD
6XE = Exterior mirrors: electrically foldable and electrically adjustable/heated
5MG = Decorative inserts, burr-walnut
0G1 = Gearshift lever
U1A = Instrument insert with km/h speedometer,clock, tachometer and trip odometer
9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
4X3 = Side air bag front with curtain air bag
Q1A = Standard front seats
5SL = Left exterior mirror: aspherical
0YK = Weight range 10 installation control only, no requirement forecast
X4C = National sales program Italy
8Z6 = Hot country
2K1 = Reinforced bumpers
4K4 = Radio remote controlled central locking
5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field)
1BA = Standard suspension/shock absorption
4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
0JJ = Weight category front axle weight range 9
1N1 = Power steering
D3E = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/96 kW TDI with pump-jet injection system Base engine is T9J
6R2 = Leather gearshift boot
5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
Pildid:
Remondipäevik:
Enne ostu on vahetatud kõik rihmad ja generaator
17.10.11 Läbisõit 176300km
Auto veermik ja põhi üle vaadatud. Roolilatis õlitilkumine. Peab õli jälgima niikaua kui uue lati saab.
21.10.11 Läbisõit 176583km
Väike hooldus. Salongiõhufilter oli täiesti uus, õhufiltri ja kütusefiltri vahetasin ära.Uus termostaat ja jahutusvedelik.Uus mootoriõli(Liqui Moly
5w30 Toptec 4200) ja õlifilter. Uued esi- ja tagakojamehed 147,39€
23.11.11 Läbisõit 178300km
Vahatamine ja Calix eelsoojenduse paigaldus 173€
13.12.11 Läbisõit 179025km
Kapotihoova vahetus 30€
22.12.11 Läbisõit 179350km
EGR puhastamine, tagumise kojamehe veepihustamise puhastus, uued tagumise numbrituled 17€
21.02.12 Läbisõit 182200km
Uus tuledenupp 25€, Uued Bosch eelsüüteküünlad 36,92€
19.04.12 Läbisõit 185123km
FK madaldus kit + allapanek 253€
19.07.12 Läbisõit 190705km
Hooldus. Vahetusse lähevad kõik filtrid, mootoriõli (Liqui Moly 5w40 Toptec 4100), tagaluugi amordid, eesmised ja tagumised tolmukaitsmete ja puhvrite
komplektid, esimene parem rattalaager, esimeste vedrude ja amortide vahetus, sillastend 240,74€
31.08.12 Läbisõit 193000km
Uued juhi ja kõrvalistuja aknanupud. Uus uste lukustusnupp juhiuksel. 2DIN makiraam ja kliimaplokk. Uus kõrvalistujapoolne tagatuli.Pigimatid esiustes
ja tagaluugis. S-Line käigukanginupp koos kotiga. Hertz HSK165 kõlarid. Ustevalgustused ja jalgadevalgustused. Uued talverehvid SAVA R15 628€
27.12.12 Läbisõit 201960km
Uued käigukasti ja mootori põhjakatted. Aero kojameeste upgrade kit. 148,91€
19.02.13 Läbisõit 204995km
Kõik uued Hengsti filtrid. Uus mootoriõli(Liqui Moly 5w40 Toptec 4100) ja käigukastiõli (Fuchs Titan Sintofluid 75w80). Decat. 144,7€
29.06.13 Läbisõit 211033km
Ülevaatus läbitud. Kehtib kuni 06/2015. OEM LED numbrituled paigaldatud. 67€
28.12.13 Läbisõit 217850km
Parema sisemise veovõlli ja parema esimese rattalaagri vahetus. 150€
10.01.14 Läbisõit 218900km
Vasaku sisemise veovõlli vahetus, 18"veljed soetatud. 240€
18.01.14 Läbisõit 219170km
Püsikiirusehoidjakomplekt paigaldatud. 160€
15.02.14 Läbisõit 220380km
Vahetusse lähevad kõik filtrid, mootoriõli (Liqui Moly 5w40 Toptec 4100) 100€
01.04.14 Läbisõit 222440km
Concert III makk+adapter 186€
22.05.14 Läbisõit 225536km
Tagumise käigukasti padja vahetus, kliimatoru remont+kliima täitmine 100€
06.08.14 Läbisõit 228600km
Välimiste rooliotsade vahetus, parema sisemise veovõlli vahetus garantiikorras, sillastend 75€
17.09.14 Läbisõit 230610km
Laepolster vahetatud, toonklaas 35% taga 50% ees, Autoglym HD WAX 220€
13.10.14 Läbisõit 231485km
Vahetatud vasakpoolne mootoripadi, uus roolilatt + roolisüsteemi läbipesu,vahetatud EGR- tihend, sillastend 650€
09.01.15 Läbisõit 235290km
Vahetusse lähevad kõik filtrid, mootoriõli (Liqui Moly 5w40 Toptec 4100), lisaks kojamehehoovastiku lahtivõtmine+määrimine, uued Bosch kojamehed
168,3€
07.03.15 Läbisõit 238530km
Uus kasutatud kliimakompressor+vahetus ning süsteemi täitmine 170€
20.03.15 Läbisõit 239830km
Uued suverehvid 225/40/18, 1 velje keevitamine+sirgestamine 322€
Tehtud:
Tagaluuk debadged
Numbrialused kaotatud
Calix eelsoojendus
LED sisevalgustus
OEM LED numbrituled
FK madaldus kit 35/40mm
Ambient LED Mod
Xenon lähituled 5000k
Xenon udutuled 5000k
Toonklaasiring
US-style parktuled
Mustad taustaga esituled
Mustad esivõred
Decat
Valuveljed 18"
Püsikiirusehoidja retrofit
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.10.11 05:16
|
|
|
Seest võiks ka mõne pildi panna, muidu tundub selline viisakas masin olema, sinu edasiste plaanidega ma enamiakega päri pole, aga mis sellest, ise
tead, mis teed
Kui uued nupud hangid (tuled, klaasitõstukid, kliima), siis anna teada, kust ja mis hinnaga, kui viitsid, mul ka kulunud need. Kas Itaaliast toodud
masin tähendab ka seda, et hooldusraamat puudu, istmesoojendused puudu, aga elektriliselt klapitavad peeglid olemas?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 27.10.11 06:27
|
|
|
Kui tahad sõidud veelgi mugavamaks teha ja autot säästlikumaks muuta, siis mul on veel üks B6 püsikakomplekt pakkuda:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65942
Vabandan, kui cruise control Su autol see juba olemas ja lisade nimekirjast lihtsalt välja ei paistnud.
Endalgi plaan tulevikus üks tagasihoidlik 1.9 TDI Q Avant soetada, et puhkuste perioodil pikemalt mööda Euroopat tiirutada
PS. Mu Itaalia auto nahkistmetel soojendused puudu, aga klapitavad peeglid, katuseluuk ja isegi hooldusraamat olemas
Olin ka mures nende soojenduste pärast, aga reaalselt ei ole see vajadus isegi nahkistme puhul küll nii suur, et istmeid vahetama või soojendusmatte
paigaldama hakata.
Samuti häiris mind kulunud tulede nupp. Lõpuks sai ikkagi uus lüliti Saksast tellitud. Ega muud varianti ei olegi. Uut makki või uut kliimat vist
siiski nuppude pärast ei osta, aga kasutatud asjad oleks nii või teisiti kulunud.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.10.11 06:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kui tahad sõidud veelgi mugavamaks teha ja autot säästlikumaks muuta, siis mul on veel üks B6 püsikakomplekt pakkuda:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65942
Vabandan, kui cruise control Su autol see juba olemas ja lisade nimekirjast lihtsalt välja ei paistnud.
Endalgi plaan tulevikus üks tagasihoidlik 1.9 TDI Q Avant soetada, et puhkuste perioodil pikemalt mööda Euroopat tiirutada
PS. Mu Itaalia auto nahkistmetel soojendused puudu, aga klapitavad peeglid, katuseluuk ja isegi hooldusraamat olemas
Olin ka mures nende soojenduste pärast, aga reaalselt ei ole see vajadus isegi nahkistme puhul küll nii suur, et istmeid vahetama või soojendusmatte
paigaldama hakata.
Samuti häiris mind kulunud tulede nupp. Lõpuks sai ikkagi uus lüliti Saksast tellitud. Ega muud varianti ei olegi. Uut makki või uut kliimat vist
siiski nuppude pärast ei osta. |
Sõltub vist nahast, minu oma nahkistmetel ka ei tunne vajadust soojenduse järgi, läheb tagumiku all kiirelt soojaks, ju on ikka päris nahk ja paks
ning pole värviga liiale mindud (mis muudab naha soojust juhtivamaks ja ka kalgimaks). Vaatasin varustuse maksumust autoweekist ja sain aru, et el
kokkuklapitavad peeglid maksid uuena peale ostes sama palju, kui püsik, aga ka minu masinal oli algselt püsik puudu ning need el klapitavad peeglid
olemas, arusaamatu, miks selline valik, ju seal Itaalias on vähe ruumi siis tõesti! Siinsel masinal tundub sama olevat
|
|
|
tanel515
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Focus RS
|
postitati 27.10.11 13:12
|
|
|
audi_a4_v6 arvas õieti. Autol on kokkuklapitavad peeglid ,aga hooldusraamat, püsikiirusehoidja ja soojendusega istmed on puudu. Cruise control on
plaanis peale panna küll, aga loodan saksast natuke odavamalt saada komplekti. Samamoodi loodan sealt roolilati ja ülejäänud jubinad leida. Täna
avastasin, et tagumisele klaasile klaasipesuvedelik ei jõua. Oskab keegi aidata?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 27.10.11 13:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel515
Täna avastasin, et tagumisele klaasile klaasipesuvedelik ei jõua. Oskab keegi aidata? |
Kas vedelik jookseb tagaluugi sisse või vasakpoolsesse tagumisse tiivakoopasse ?!?
On vist ka juhtumeid, kus tagumise düüsi ummistumisel lööb survega lahti põhjavaiba all paikneva liitmiku.
|
|
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
postitati 27.10.11 14:38
|
|
|
Nuppude kulumine ja tagaklaasi kojamees ning pesuvee süsteem vist selle masina tüüpvead.
Ka minu praeguseks ca 300000 km hooldusajalooga autol hakkab tuledelüliti vaikselt juba kulumismärke näitama, õnneks muud nupud veel ok. Selle
tuledenupu kulumise mure vist kaoks, kui oleks automaatsed päevasõidu tuled. Keegi siin foorumis kunagi teatas, et peaks saama selle funktsiooni
kuidagi aktiveerida, aga mina sellega hakkama ei saanud. Jõudsin hoopis järeldusele, et selleks oleks vaja teist tuledelülitit.
Kokkuklapitavad peeglid on vähem levinud lisa, mis vist tõesti omane eelkõige Itaalia autodele.
A4 1.9 on hea valik
Audi - Home Of Quattro
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.10.11 14:44
|
|
|
Nende lülitite jms kummisele kattele mõjuvad letaalselt naiste (või ka meeste) pikad küüned. Mina näiteks tegin jälgede järgi kindlaks, et minu auto
eelmine omanik on olnud pereema, pikkade küünte ja kahe lapsega, sest küünte jälgi on näha mitmetes kohtades ja tagumiste el akende lülitid on ka
värvist praktiliselt puhtaks kulunud, ilmselt lapsed klõbistasid kogu aeg
Samas sisu, rool, veermik jms nagu uus!
Püsiku paigaldamisest on siin foorumis ka juttu olnud, see on kas väga lihtne või lihtne sõltuvalt moodulist
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 27.10.11 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
Keegi siin foorumis kunagi teatas, et peaks saama selle funktsiooni kuidagi aktiveerida, aga mina sellega hakkama ei saanud. Jõudsin hoopis
järeldusele, et selleks oleks vaja teist tuledelülitit.
|
Pigem on küsimus ikkagi teatud "ajus" ehk juhtmoodulis:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48977
Antud teema on küll "coming home", aga seal ka muust juttu.
|
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 27.10.11 16:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
Keegi siin foorumis kunagi teatas, et peaks saama selle funktsiooni kuidagi aktiveerida, aga mina sellega hakkama ei saanud. Jõudsin hoopis
järeldusele, et selleks oleks vaja teist tuledelülitit.
|
Pigem on küsimus ikkagi teatud "ajus" ehk juhtmoodulis:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48977
Antud teema on küll "coming home", aga seal ka muust juttu. |
Väga lihtsalt käib see automaatsete tulede töölesättimine VAG COM abil, enda B6 praegu alumised päeva või udutuled misiganes automaatseks tehtud.
Lähitulesi proovisin ka andis teha, kuid kuna tegu bi-xenonitega siis neid automaatseks ei jätnud. Korraga ei saanud, et mõlemad automaatsed.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.10.11 16:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Väga lihtsalt käib see automaatsete tulede töölesättimine VAG COM abil, enda B6 praegu alumised päeva või udutuled misiganes automaatseks tehtud.
Lähitulesi proovisin ka andis teha, kuid kuna tegu bi-xenonitega siis neid automaatseks ei jätnud. Korraga ei saanud, et mõlemad automaatsed.
|
Korraga ei tohigi seaduse silmis!
|
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 27.10.11 17:00
|
|
|
Ei taha tõrva meepotti tilgutama hakata, aga alles hiljuti ostis yks pooltuttav mul 2004 a. audi A4, tema esmaemotsioonidest meenuvad samad jutud,
nupud kulunud, lekked siinseal jne ...aga veljed shefid ja sisu ka alcantra, ostis ilma kahtlemata ära, läbisõit ka megahea- 170tuh. Soovitasin
vin-koodi järgi revalist veidi tausta uurida kuna hooldusraamatud ''kaovad'' meiemaal enamjaolt ikka mingi tagamõttega... Ja ennäe imet- 2007a oli
juba revalil 400tuh. välja pakkuda
|
|
|
tanel515
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Focus RS
|
postitati 27.10.11 21:51
|
|
|
Ega ma ise ka ei usu, et autol ongi selline läbisõit. Mingi põhjus peab ju olema, et hooldusraamat on ära "kadunud". Aga kuna konkreetne auto tundus
olevat hooldust saanud, siis saigi see määravaks. Eks tuleb julgus kokku võtta ja Revalist uurida, mis läbisõit päriselt olla võib. Peab need päevatuled talle jah programmeerima sisse, siis ei tohiks see
lüliti kuluda enam.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.10.11 05:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel515
Ega ma ise ka ei usu, et autol ongi selline läbisõit. Mingi põhjus peab ju olema, et hooldusraamat on ära "kadunud". Aga kuna konkreetne auto tundus
olevat hooldust saanud, siis saigi see määravaks. Eks tuleb julgus kokku võtta ja Revalist uurida, mis läbisõit päriselt olla võib. Peab need päevatuled talle jah programmeerima sisse, siis ei tohiks see
lüliti kuluda enam. |
No enne ostu muidugi üldjuhul uuritakse. Minu autol sain enne ostu esindusest teada, et on keritud, aga keritud oli ca 130 pealt 110 peale, see
ostuotsust ei mõjutanud, ei tahetud ilmselt ise rihmavahetust jms teha, ilmselt seetõttu lendas ka hooldusraamat prügikasti, kuigi jah levinud arusaam
on see, et Itaallased ei ole hoolikad hooldusraamatu täitjad-pidajad!
|
|
|
tanel515
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Focus RS
|
postitati 24.11.11 15:25
|
|
|
Sai autot talveks ette valmistatud. Auto sai nanovaha peale, Calixi eelsoojenduse ja kummimatid talveks.
Kõik esipirnid sai valgemate vastu vahetatud, suunatulepirnid vahetasin kroomkattega omade vastu ja parkidesse panin ledid. Numbrituled ja seest
pirnid sai ka ledide vastu vahetatud.
Numbrialused lendasid ka suure kaarega minema. Täna leidsin, et üks numbritule led lõpetas koostöö vist sellepärast, et pidi basseinis töötama. Oskab
keegi öelda kust see liigne vesi võib tekkida numbrituledesse.
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 24.11.11 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel515
Sai autot talveks ette valmistatud. Auto sai nanovaha peale, Calixi eelsoojenduse ja kummimatid talveks.
Kõik esipirnid sai valgemate vastu vahetatud, suunatulepirnid vahetasin kroomkattega omade vastu ja parkidesse panin ledid. Numbrituled ja seest
pirnid sai ka ledide vastu vahetatud.
Numbrialused lendasid ka suure kaarega minema. Täna leidsin, et üks numbritule led lõpetas koostöö vist sellepärast, et pidi basseinis töötama. Oskab
keegi öelda kust see liigne vesi võib tekkida numbrituledesse.
|
Loe uuesti!
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kas vedelik jookseb tagaluugi sisse või vasakpoolsesse tagumisse tiivakoopasse ?!?
On vist ka juhtumeid, kus tagumise düüsi ummistumisel lööb survega lahti põhjavaiba all paikneva liitmiku. |
|
|
|
tanel515
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Focus RS
|
postitati 24.11.11 17:56
|
|
|
See ei olnud klaasipesuvedelik, tundus täiesti tavaline vesi olevat.
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 24.11.11 18:39
|
|
|
See ei olnud klaasipesuvedelik
Akende sisepinnale tekkiv kondensvesi (ka tagaaknale tekkiv) valgub ka luugi-uste sisse!
Põhjust miks sul vesi ainult ühte pirnipessa armastab pugeda pead ikkagi ise otsima!
Korralikud firmad nagu Osram, Philips jne. minu teada standardsokkliga LED "autopirne" ei tee (see oleks EL-is illegaalne) ja meil müüdavad hiinakad
reeglina erilise töökindlusega ei hiilga.
PS. klubiline rocket minu teada müüs alles hiljuti veel bemari LED numritulesid mis olid EL märgistusega, veekindlad ja 100% legaalsed!
|
|
|
tanel515
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Focus RS
|
postitati 29.12.11 23:07
|
|
|
Vahepeal siis sai EGR puhastatud ära.Uus numbrituli sai ostetud ja tagumine aknapesupihusti sai ka puhtaks tehtud ja nüüd pihustab ilusti.
EGR enne
EGR pärast
Kas intercoolerist tulev toru tuleks ka ära puhastada?
Parkimisanduri mooduli järgi ei olnudki tegu järelikult aftermarket anduritega. Peab uurima äkki saab uued andurid stangesse panna ja olemasoleva
plokiga ühendada
Lisaks sai täna ostetud jyrisoolt hex-can kaabel. Täpsemalt tutvuda ei saanud täna, aga homme loodan uurida kas veakoode esineb.
Autosse sai lisatud ka Stage2 subwoofer, sest see tehase oma oli ikka kuradi lahja. Nüüd järgmisena vaja tagaluuk pigimatiga üle käia
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 30.12.11 08:58
|
|
|
Huvitav mida sisaldab lisa, vähendatud külmakindlus, et siis mille arvelt: 8Z6 = Hot country
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.12.11 09:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Huvitav mida sisaldab lisa, vähendatud külmakindlus, et siis mille arvelt: 8Z6 = Hot country |
Millest selline järeldus, et vähendatud külmakindlus? Äkki vastupidi, suurendatud kuumakindlus näiteks mootorile jms jahutuse värk või ma eksin?
|
|
|
tanel515
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Focus RS
|
postitati 30.12.11 11:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Huvitav mida sisaldab lisa, vähendatud külmakindlus, et siis mille arvelt: 8Z6 = Hot country |
Millest selline järeldus, et vähendatud külmakindlus? Äkki vastupidi, suurendatud kuumakindlus näiteks mootorile jms jahutuse värk või ma eksin?
|
Selle lisaga äkki seostaks jahedamat termostaati, mis algul küljes oli?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.12.11 11:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel515
Parkimisanduri mooduli järgi ei olnudki tegu järelikult aftermarket anduritega. Peab uurima äkki saab uued andurid stangesse panna ja olemasoleva
plokiga ühendada |
Pildi järgi see moodul küll originaali ei meenuta. Pealegi karbil ju selgelt kirjas, et Gemel'i toodang.
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 30.12.11 12:53
|
|
|
Tiba guugeldamist ja see peaks tähendama, et on "võimsam" mootori jahutussüsteem, mis võib siis tähendada suuremat radikat, suuremat hulka
jahutusvedelikku, madalamal temp-l avanevat termot ja meie kliimas kokkuvõttes (teoreetiliselt) tiba suuremat küttekulu.
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel515
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Huvitav mida sisaldab lisa, vähendatud külmakindlus, et siis mille arvelt: 8Z6 = Hot country |
Millest selline järeldus, et vähendatud külmakindlus? Äkki vastupidi, suurendatud kuumakindlus näiteks mootorile jms jahutuse värk või ma eksin?
|
Selle lisaga äkki seostaks jahedamat termostaati, mis algul küljes oli? |
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.12.11 17:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Tiba guugeldamist ja see peaks tähendama, et on "võimsam" mootori jahutussüsteem, mis võib siis tähendada suuremat radikat, suuremat hulka
jahutusvedelikku, madalamal temp-l avanevat termot ja meie kliimas kokkuvõttes (teoreetiliselt) tiba suuremat küttekulu.
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel515
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Huvitav mida sisaldab lisa, vähendatud külmakindlus, et siis mille arvelt: 8Z6 = Hot country |
Millest selline järeldus, et vähendatud külmakindlus? Äkki vastupidi, suurendatud kuumakindlus näiteks mootorile jms jahutuse värk või ma eksin?
|
Selle lisaga äkki seostaks jahedamat termostaati, mis algul küljes oli? | |
Kui termostaat ära vahetada, siis ei tohiks kütusekulu erinevust olla, sest vaevalt, et väike ring erinev on!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|