Lehekülgi: 1 2 |
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.11 07:48
|
|
|
C5 RS6 pidurikettad ja selle alternatiivid
Senimaani pole ükski varuosatootja pakkunud C5 RS6-le pidurikettaid (ees 365 x 34mm , taga 335 x 22mm) välja arvatud Audi ise.
Leidsin ebay-st aga järgmise kuulutuse. Sealt loeks nagu välja, et Zimmermann tootevalikus on ikkagi olemas antud autole pidurikettad. Oskab keegi
kohalik varuosamüüja seda kinnitada ning oma pakkumise teha?
Veel üks ebay kuulutus
Lieferumfang
1x Bremsscheibe Zimmermann Sport Formular Z 100.3339.70
Antud koodi googeldades jõudsin mingile hispaaniakeelsele lehele, kus Zimmermanni enda tootekoodid ja hinnad.
Zimmermanni enda kodulehel kahjuks tootekataloogi pole.
-------------------------
Ok, teeme siis teema täiuslikumaks:
Esimesed pidurikettad: 365X34MM. Ketta minimaalne paksus 32.4mm
Audi originaaldetailid ja hinnad:
Esimene parem piduriketas (tavaline) 365X34MM 4B3615302 Reval Auto letihind 432,18 € HÄNDLER - SPG Car Service OÜ
(www.h2.ee) 291.78 €
Esimene vasak piduriketas (tavaline) 365X34MM 4B3615301B Reval Auto letihind 432,18 € HÄNDLER - SPG Car Service OÜ
(www.h2.ee) 291.78 €
Esimene parem piduriketas (perforeeritud) 365X34MM 4B3615302A Reval Auto letihind 551,88 € HÄNDLER - SPG Car Service
OÜ (www.h2.ee) 372.60 €
Esimene vasak piduriketas (perforeeritud) 365X34MM 4B3615301E Reval Auto letihind 551,88 € HÄNDLER - SPG Car Service
OÜ (www.h2.ee) 372.60 €

Esimesed piduriklotsid:
*originaal, "Pagid, black, part no T1222, part info 23751. Mõõdud 97,6 x 74,2mm" 4B3698151A - Reval Auto letihind 487,62
€ HÄNDLER - SPG Car Service OÜ (www.h2.ee) 329.21 €

*Ferodo DS2500 - FCP1664H
------------------
Tagumised pidurikettad: 335X22MM. Ketta minimaalne paksus 20.4mm
Audi originaaldetailid ja hinnad:
Tagumine parem piduriketas 335X22MM (tavaline, ventileeritud) 4B3615602 528,96 eur
Tagumine parem piduriketas 335X22MM (perforeeritud) 4B3615602A 569,33 eur
Tagumine vasak piduriketas 335X22MM (tavaline, ventileeritud) 4B3615601B 528,96 eur
Tagumine vasak piduriketas 335X22MM (perforeeritud) 4B3615601C 569,33 eur

Tagumised piduriklotsid:
*Originaal, "Pagid, black, part no T1410. Mõõdud 116,5 x 59 mm" 4B3698451 A lõpuga 132,66 eur

*Ferodo DS2500 - FDB1655
-----------------
Tagumistele ketastele on olemas alternatiiv VW Phaeton W12 ketaste näol - need on sama mõõduga 335x22mm. Erinevus on keskosa
materjalis (raud, mitte alumiinium) ning ketta offsett on 4mm
seespool. Tootekood 3D0615601C, hind Möller Autos 159,90€
TRW toodab ka B osa, TRW enda tootekood DF4902S. Forss'is letihind 75.-

Ingliskeelne DIY teema pdf-na
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 08.09.11 08:17
|
|
|
Audi pakub kahte varianti, tavalised ja perforeeritud.
Toomas
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.09.11 08:42
|
|
|
Kui originaali hind on vähemalt 350 eurot tükk, siis võiks ju sealt esimeselt lingilt 500 euroga paari Zimmermanne ära tellida ! Või me ikkagi ei ela
Eliidus ?
Ausalt öeldes ei saa ma hästi aru, miks Saksa härradele veel kirjutama peaks ... või on huvi ka tagumiste vastu ?
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 08.09.11 14:20
|
|
|
eparts on ehk kõige lihtsam tecdoc põhine avalik kataloog. Pakkus seal nii klotse kui kettaid,
kuigi viimased olid peale zimmermanni suht tundmatu tootja omad. Hindu pead lähemalt küsima ketaste puhul.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Audi RS 2
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C5, Ford F-150 5.0
|
postitati 12.09.11 21:51
|
|
|
Tere,
Kuna ise olen just sama teed taas jalge alla võtmas, siis kirjutan oma juhtumi siia, saab hea õppetunni.
Kuu aega tagasi jõudis minu autoni ka hetk, kui esimesed klotsid tahtsid vahetust. Kuna RS-il vist reeglina vahetatakse kettaid ja klotse korraga,
siis tegin seda minagi. Otsisin pikka aega kohta kust saaks normaalse hinnaga originaal kettaid. Lõpuks ostisn ebayst ikkagi kettad, tuli a.270 euri
tükk. Klotside pealt mõtlesin ka kokku hoida, soetasin endale ferodod. kuna need tulid pea poole odavamad kui originaalid. Kettad tulid kohale ilusti
nädalaga, uued, pakendis ja originaal tootekoodiga. Mis siis ikka, vahetasin kettad ja klotsid ära. Mõned nädalad sõitu, kõik tundus väga hea. Tegin
siis ühe natuke sportlikuma päeva, no pigem võib seda nimetada sportlikuks pooltunniks, mille käigus sai suht agaralt pidurile vajutatud. Märgin ka
siin kohal, et oli kuiv ja päikeseline päev. Tulemus- kettad hakkasid mõranema vent. aukudest mõlemas suunas. ja seda igast august, kui oskas siia
pilti lisada, siis saaks selgema pildi. Siiani ei tea mis seda põhjustas, kas olid "piraat" kettad, või siis ei sobinud klotsid nende ketasdega
kokku. Nüüd siis jälle ketta vahetus ees. Seekord ilmselt lähen ikkagi esinduse ja originaal garantiiga varuosa peale välja. Proovisin ka ebay müüaga
asja arutada ja ketaste tagamaad uurida, kuid see ei ole tulemust andnud. Nagu keegi mulle siin kunagi ütles, siis teatud asjade puhul peab enda
ohutuse mõttes originaali peale ja pea poole krõbedama hinna peale välja minema.
Võimalik, et kui oleksin kulgenud järgnevad 40000 rahulikult eesti piirkiiruse piires, ei oleks seda asja juhtunud...
Tervisi
Mihkel
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 13.09.11 04:29
|
|
|
Väksed praoda mõlemas suunas ketta puuritud akudest, on normaalne Eriti
takkaandes. See juhtub reegilna varem või hiljem kõikide puuritud ketastega, eriti suuremõõtmelistega, korduvalt kogetud.
Seni, kuni pole ketas kõver ja alamõõdus, ainult tuld.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Audi RS 2
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C5, Ford F-150 5.0
|
postitati 13.09.11 06:49
|
|
|
Tõsiselt räägid või Kristjan???
Ma ise küll mõtlesin, et kui siin korra veel hagu annad, siis suur tõenäosus et tükk älja lendab.
Maqqu, kas sul vanadel ketastel jooksevad mõrad?
terv
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.11 06:51
|
|
|
Niipalju veel originaalpiduriklotsidest - välismaistes foorumites väga originaalklotsi (Pagid) ei kiideta, sest neil on sees katet kinni hoidvad
pulgad, mis katte liigse kulumise korral ketast kulutama hakkavad.
Veidi ingliskeelset lugemist
NB! Niipalju veel infoks, et VW Phaetonil (ilmselt 6.0mootoriga) on sama diameetriga ja paksusega piduriketas, kuid vale offsetiga (~8mm seespool). PILT Sama teema minuteada B7 RS4-ga. Link
Edit: Selles teemas väidetakse jälle
et Phaetoni ketas on täpselt sama ja istub RS6-le 1:1le.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.11 06:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audi RS 2
Maqqu, kas sul vanadel ketastel jooksevad mõrad?
terv |
Mul ei ole perforeeritud (aukudega) kettad. Seega seda muret pole. Üldiselt pidi perfo ketta puhul mõranemine tüüpiline ja praktiliselt möödapääsmatu
olema.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 13.09.11 06:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audi RS 2
Tõsiselt räägid või Kristjan???
terv |
Ikka.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 13.09.11 07:27
|
|
|
Jah, Zimmud kipuvad seda tegema. Mul kuskil pildidki klientide autodest 
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 13.09.11 07:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Jah, Zimmud kipuvad seda tegema. Mul kuskil pildidki klientide autodest
|
Teevad ka Brembod, kõik puuritud kettad.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 13.09.11 07:29
|
|
|
Mina näiteks väidan, et Zimmermann on s!tt. Sama väideti mulle ka Audihoolduses kui jälle kettad sinna lihvimisse viisin. Rohkem ei ostaks.
RS6 puhul käiksin neist veel suurema kaarega mööda ja usaldaksin pigem originaali. See auto juba on selline, et ei kannata eriti kehva "pulka" külge
panna.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 14.09.11 06:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaits
Mina näiteks väidan, et Zimmermann on s!tt. Sama väideti mulle ka Audihoolduses kui jälle kettad sinna lihvimisse viisin. |
Eriti julge väide Olles neid pea 8aastat müünud, ei kipu mina küll nii
kindlalt endale vastu rinda taguma. Puuritud ketaste murega on olnud paar autot, mis on konkreetselt rajal kuuma andnud. Ja see, et ketas on puuritud,
ei tee temast rajale sobivat ketast. Pigem Zimmu puhul tegu tuuningkettaga, "pool-kiiretele" autodele. Kindlasti olenevalt kasutusest võib erressi
liigitada mõlemas suunas, näiteks Jõuka kasutuses said kettad kindlasti kõvasti vatti.
Samas vaatasin paar päeva tagasi Mart Pere Audi TT all olevaid puuritud Zimmusid ja ei mingeid pragusid. Ja need kettad on seal ilmselgelt kaua olnud.
Seega kuluosadele, mida mõjutavad keskeltläbi miljon tegurit, niisama lihtsalt silti külge kleepida, on julge tegu. Pakun, et 95% inimesi isegi ei
tea, mis on piduriketta sissesõit. Ja siis imestatakse, et miks ketas kõver on...
Ma võin piduriteemadel rääkida hommikuni, alates klubiliikmete jätkuvatest päringutest, et miks G60 suportile Ferodo kanget klotsi ei tee.
Six-pack õlut sellele, kes õigesti vastab! (paar inimest, kellele ma seda öelnud olen, ei tohi vastata )
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 14.09.11 08:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaits
Mina näiteks väidan, et Zimmermann on s!tt. Sama väideti mulle ka Audihoolduses kui jälle kettad sinna lihvimisse viisin. |
Eriti julge väide |
On küll, aga paraku on selline arvamus välja kujunenud . Isiklik kogemus
on puuritud Zimmudega C3 100tq-l kus nad kõverduvad küll väga nobedasti (esiteljel). Täiesti tavakasutuses auto, ei mingit rinkat ega muud ekstreemi.
Ei jää pidurid peale ega midagi, selle välistan ka kohe. Klotsiks Ferodo Premiere, mis peaks ju täiesti ok asi olema. Ketta aukude mõranemist ei oska
kommenteerida hetkel, aga seda probleemi otseselt silma pole küll jäänud. Samuti tundub ketta pind normaalne ja enamvähem sile. Aga millegipärast
kõveraks tahavad minna.
Lisaks Audihooldusele on paaris kohas veel mainitud, et Zimmermann pole sugugi nii kõva tegija kui meil siin arvatakse. Ja mulle sellest piisab, et
järgmisi enam mitte Zimmermanne osta Pigem kiikan originaalide poole.
Võibolla teevad nad RS6-le kvaliteetsemalt või paremast materjalist neid kettaid... ma ei tea.
Vaadates ketaste hindu, siis paneb tõesti mõtlema, et kust ja mida? Kui just parim sõber Revalis ei tööta, peaks vist h2.ee poole mõtlema?
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.09.11 08:21
|
|
|
Uuri ka Forss-ist. Nemad pidid ka A osasi väga konkurentsivõimelise hinnaga pakkuma.
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 14.09.11 08:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaits
Mina näiteks väidan, et Zimmermann on s!tt. Sama väideti mulle ka Audihoolduses kui jälle kettad sinna lihvimisse viisin. |
Eriti julge väide Olles neid pea 8aastat müünud, ei kipu mina küll nii
kindlalt endale vastu rinda taguma. Puuritud ketaste murega on olnud paar autot, mis on konkreetselt rajal kuuma andnud. Ja see, et ketas on puuritud,
ei tee temast rajale sobivat ketast. Pigem Zimmu puhul tegu tuuningkettaga, "pool-kiiretele" autodele. Kindlasti olenevalt kasutusest võib erressi
liigitada mõlemas suunas, näiteks Jõuka kasutuses said kettad kindlasti kõvasti vatti.
Samas vaatasin paar päeva tagasi Mart Pere Audi TT all olevaid puuritud Zimmusid ja ei mingeid pragusid. Ja need kettad on seal ilmselgelt kaua olnud.
Seega kuluosadele, mida mõjutavad keskeltläbi miljon tegurit, niisama lihtsalt silti külge kleepida, on julge tegu. Pakun, et 95% inimesi isegi ei
tea, mis on piduriketta sissesõit. Ja siis imestatakse, et miks ketas kõver on...
Ma võin piduriteemadel rääkida hommikuni, alates klubiliikmete jätkuvatest päringutest, et miks G60 suportile Ferodo kanget klotsi ei tee.
Six-pack õlut sellele, kes õigesti vastab! (paar inimest, kellele ma seda öelnud olen, ei tohi vastata ) |
Võib-olla selle pärast, et kõvad klotsid kipuvad vilistama, ajavad kõvasti tolmu, mis omakorda rikub valuvelje pinda ja kõva klots koos hea suportiga
võivad ajada pidurivedeliku keema.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 14.09.11 10:20
|
|
|
Oi asi on palju lihtsam.
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 14.09.11 10:48
|
|
|
Ma pakuks, et neid G60 supporteid lihtsalt ei kasutata võistlemiseks oma kaalu pärast ja milleks siis sinna sellist klotsi teha?
Ulvar
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 14.09.11 11:12
|
|
|
Mul on küsimus nende ferodo premier klotside kohta, et miks te neid kasutate ja kiidate. Minumeelest vilisevad need premierid jubedalt igas olekus,
nii originaal kettaga kui ka black-diamonditega, BD enda klotsidega on täielik vaikus.
|
|
|
|
lkallas
|
postitati 14.09.11 11:27
|
|
|
Mul on 4 X puuritud Zimmermannid ja sealhulgas ka Ferodo premier klotsid ja ei mingit vilinat, kriginat. Samas mul pole mitmekolvilised supordid nagu
S/RS seeria masinatel.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 14.09.11 13:01
|
|
|
Ferodo Premiere tundub korraliku kvaliteediga olema: pidurdab hästi, ei kuluta ülemäära ketast, ei löö katteid lahti/maha, ei vilista... Väidetavalt
originaali vääriline. Isiklikult väga ülistama ei kipukski, aga kasutada julgen küll ka edaspidi.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 14.09.11 16:00
|
|
|
Nonäed, polnud raske ju sixpack teenida 
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |