Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: C5 RS6 pidurikettad ja selle alternatiivid (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 20686)
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.11 07:48 Tsiteeri
C5 RS6 pidurikettad ja selle alternatiivid



Senimaani pole ükski varuosatootja pakkunud C5 RS6-le pidurikettaid (ees 365 x 34mm , taga 335 x 22mm) välja arvatud Audi ise.
Leidsin ebay-st aga järgmise kuulutuse. Sealt loeks nagu välja, et Zimmermann tootevalikus on ikkagi olemas antud autole pidurikettad. Oskab keegi kohalik varuosamüüja seda kinnitada ning oma pakkumise teha?


Veel üks ebay kuulutus


Lieferumfang
1x Bremsscheibe Zimmermann Sport Formular Z 100.3339.70


Antud koodi googeldades jõudsin mingile hispaaniakeelsele lehele, kus Zimmermanni enda tootekoodid ja hinnad.

Zimmermanni enda kodulehel kahjuks tootekataloogi pole.


-------------------------

Ok, teeme siis teema täiuslikumaks:


Esimesed pidurikettad: 365X34MM. Ketta minimaalne paksus 32.4mm

Audi originaaldetailid ja hinnad:

Esimene parem piduriketas (tavaline) 365X34MM 4B3615302 Reval Auto letihind 432,18 € HÄNDLER - SPG Car Service OÜ (www.h2.ee) 291.78 €
Esimene vasak piduriketas (tavaline) 365X34MM 4B3615301B Reval Auto letihind 432,18 € HÄNDLER - SPG Car Service OÜ (www.h2.ee) 291.78 €

Esimene parem piduriketas (perforeeritud) 365X34MM 4B3615302A Reval Auto letihind 551,88 € HÄNDLER - SPG Car Service OÜ (www.h2.ee) 372.60 €
Esimene vasak piduriketas (perforeeritud) 365X34MM 4B3615301E Reval Auto letihind 551,88 € HÄNDLER - SPG Car Service OÜ (www.h2.ee) 372.60 €


http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/brakes/12833081.jpg


Esimesed piduriklotsid:

*originaal, "Pagid, black, part no T1222, part info 23751. Mõõdud 97,6 x 74,2mm" 4B3698151A - Reval Auto letihind 487,62 € HÄNDLER - SPG Car Service OÜ (www.h2.ee) 329.21 €

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/brakes/T1222.jpg

*Ferodo DS2500 - FCP1664H





------------------
Tagumised pidurikettad: 335X22MM. Ketta minimaalne paksus 20.4mm


Audi originaaldetailid ja hinnad:

Tagumine parem piduriketas 335X22MM (tavaline, ventileeritud) 4B3615602 528,96 eur
Tagumine parem piduriketas 335X22MM (perforeeritud) 4B3615602A 569,33 eur

Tagumine vasak piduriketas 335X22MM (tavaline, ventileeritud) 4B3615601B 528,96 eur
Tagumine vasak piduriketas 335X22MM (perforeeritud) 4B3615601C 569,33 eur

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/brakes/12833083.jpg


Tagumised piduriklotsid:

*Originaal, "Pagid, black, part no T1410. Mõõdud 116,5 x 59 mm" 4B3698451 A lõpuga 132,66 eur

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/brakes/T1410.jpg

*Ferodo DS2500 - FDB1655

-----------------

Tagumistele ketastele on olemas alternatiiv VW Phaeton W12 ketaste näol - need on sama mõõduga 335x22mm. Erinevus on keskosa materjalis (raud, mitte alumiinium) ning ketta offsett on 4mm seespool. Tootekood 3D0615601C, hind Möller Autos 159,90€
TRW toodab ka B osa, TRW enda tootekood DF4902S. Forss'is letihind 75.-

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/brakes/df4902s.jpg
Ingliskeelne DIY teema pdf-na


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 08.09.11 08:17 Tsiteeri


Audi pakub kahte varianti, tavalised ja perforeeritud.


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 08.09.11 08:19 Tsiteeri


Kirjuta otse asjaosalistele härrastele, ehk aitavad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 08.09.11 08:42 Tsiteeri


Kui originaali hind on vähemalt 350 eurot tükk, siis võiks ju sealt esimeselt lingilt 500 euroga paari Zimmermanne ära tellida ! Või me ikkagi ei ela Eliidus ?
Ausalt öeldes ei saa ma hästi aru, miks Saksa härradele veel kirjutama peaks ... või on huvi ka tagumiste vastu ?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 08.09.11 14:20 Tsiteeri


eparts on ehk kõige lihtsam tecdoc põhine avalik kataloog. Pakkus seal nii klotse kui kettaid, kuigi viimased olid peale zimmermanni suht tundmatu tootja omad. Hindu pead lähemalt küsima ketaste puhul.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audi RS 2
huviline



Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C5, Ford F-150 5.0

postitati 12.09.11 21:51 Tsiteeri


Tere,

Kuna ise olen just sama teed taas jalge alla võtmas, siis kirjutan oma juhtumi siia, saab hea õppetunni.

Kuu aega tagasi jõudis minu autoni ka hetk, kui esimesed klotsid tahtsid vahetust. Kuna RS-il vist reeglina vahetatakse kettaid ja klotse korraga, siis tegin seda minagi. Otsisin pikka aega kohta kust saaks normaalse hinnaga originaal kettaid. Lõpuks ostisn ebayst ikkagi kettad, tuli a.270 euri tükk. Klotside pealt mõtlesin ka kokku hoida, soetasin endale ferodod. kuna need tulid pea poole odavamad kui originaalid. Kettad tulid kohale ilusti nädalaga, uued, pakendis ja originaal tootekoodiga. Mis siis ikka, vahetasin kettad ja klotsid ära. Mõned nädalad sõitu, kõik tundus väga hea. Tegin siis ühe natuke sportlikuma päeva, no pigem võib seda nimetada sportlikuks pooltunniks, mille käigus sai suht agaralt pidurile vajutatud. Märgin ka siin kohal, et oli kuiv ja päikeseline päev. Tulemus- kettad hakkasid mõranema vent. aukudest mõlemas suunas. ja seda igast august, kui oskas siia pilti lisada, siis saaks selgema pildi. Siiani ei tea mis seda põhjustas, kas olid "piraat" kettad, või siis ei sobinud klotsid nende ketasdega kokku. Nüüd siis jälle ketta vahetus ees. Seekord ilmselt lähen ikkagi esinduse ja originaal garantiiga varuosa peale välja. Proovisin ka ebay müüaga asja arutada ja ketaste tagamaad uurida, kuid see ei ole tulemust andnud. Nagu keegi mulle siin kunagi ütles, siis teatud asjade puhul peab enda ohutuse mõttes originaali peale ja pea poole krõbedama hinna peale välja minema.

Võimalik, et kui oleksin kulgenud järgnevad 40000 rahulikult eesti piirkiiruse piires, ei oleks seda asja juhtunud...

Tervisi
Mihkel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.09.11 04:29 Tsiteeri


Väksed praoda mõlemas suunas ketta puuritud akudest, on normaalne:) Eriti takkaandes. See juhtub reegilna varem või hiljem kõikide puuritud ketastega, eriti suuremõõtmelistega, korduvalt kogetud.
Seni, kuni pole ketas kõver ja alamõõdus, ainult tuld.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi RS 2
huviline



Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C5, Ford F-150 5.0

postitati 13.09.11 06:49 Tsiteeri


Tõsiselt räägid või Kristjan???
Ma ise küll mõtlesin, et kui siin korra veel hagu annad, siis suur tõenäosus et tükk älja lendab.
Maqqu, kas sul vanadel ketastel jooksevad mõrad?

terv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.11 06:51 Tsiteeri


Niipalju veel originaalpiduriklotsidest - välismaistes foorumites väga originaalklotsi (Pagid) ei kiideta, sest neil on sees katet kinni hoidvad pulgad, mis katte liigse kulumise korral ketast kulutama hakkavad.

Veidi ingliskeelset lugemist


NB! Niipalju veel infoks, et VW Phaetonil (ilmselt 6.0mootoriga) on sama diameetriga ja paksusega piduriketas, kuid vale offsetiga (~8mm seespool). PILT Sama teema minuteada B7 RS4-ga. Link


Edit: Selles teemas väidetakse jälle et Phaetoni ketas on täpselt sama ja istub RS6-le 1:1le.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.11 06:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audi RS 2
Maqqu, kas sul vanadel ketastel jooksevad mõrad?

terv


Mul ei ole perforeeritud (aukudega) kettad. Seega seda muret pole. Üldiselt pidi perfo ketta puhul mõranemine tüüpiline ja praktiliselt möödapääsmatu olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.09.11 06:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audi RS 2
Tõsiselt räägid või Kristjan???
terv


Ikka.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 13.09.11 07:27 Tsiteeri


Jah, Zimmud kipuvad seda tegema. Mul kuskil pildidki klientide autodest :)


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.09.11 07:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Jah, Zimmud kipuvad seda tegema. Mul kuskil pildidki klientide autodest :)


Teevad ka Brembod, kõik puuritud kettad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 13.09.11 07:29 Tsiteeri


Mina näiteks väidan, et Zimmermann on s!tt. Sama väideti mulle ka Audihoolduses kui jälle kettad sinna lihvimisse viisin. Rohkem ei ostaks.
RS6 puhul käiksin neist veel suurema kaarega mööda ja usaldaksin pigem originaali. See auto juba on selline, et ei kannata eriti kehva "pulka" külge panna.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 14.09.11 06:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Mina näiteks väidan, et Zimmermann on s!tt. Sama väideti mulle ka Audihoolduses kui jälle kettad sinna lihvimisse viisin.


Eriti julge väide :D Olles neid pea 8aastat müünud, ei kipu mina küll nii kindlalt endale vastu rinda taguma. Puuritud ketaste murega on olnud paar autot, mis on konkreetselt rajal kuuma andnud. Ja see, et ketas on puuritud, ei tee temast rajale sobivat ketast. Pigem Zimmu puhul tegu tuuningkettaga, "pool-kiiretele" autodele. Kindlasti olenevalt kasutusest võib erressi liigitada mõlemas suunas, näiteks Jõuka kasutuses said kettad kindlasti kõvasti vatti.
Samas vaatasin paar päeva tagasi Mart Pere Audi TT all olevaid puuritud Zimmusid ja ei mingeid pragusid. Ja need kettad on seal ilmselgelt kaua olnud. Seega kuluosadele, mida mõjutavad keskeltläbi miljon tegurit, niisama lihtsalt silti külge kleepida, on julge tegu. Pakun, et 95% inimesi isegi ei tea, mis on piduriketta sissesõit. Ja siis imestatakse, et miks ketas kõver on...
Ma võin piduriteemadel rääkida hommikuni, alates klubiliikmete jätkuvatest päringutest, et miks G60 suportile Ferodo kanget klotsi ei tee. Six-pack õlut sellele, kes õigesti vastab! (paar inimest, kellele ma seda öelnud olen, ei tohi vastata :D )


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 14.09.11 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Mina näiteks väidan, et Zimmermann on s!tt. Sama väideti mulle ka Audihoolduses kui jälle kettad sinna lihvimisse viisin.


Eriti julge väide :D


On küll, aga paraku on selline arvamus välja kujunenud :) . Isiklik kogemus on puuritud Zimmudega C3 100tq-l kus nad kõverduvad küll väga nobedasti (esiteljel). Täiesti tavakasutuses auto, ei mingit rinkat ega muud ekstreemi. Ei jää pidurid peale ega midagi, selle välistan ka kohe. Klotsiks Ferodo Premiere, mis peaks ju täiesti ok asi olema. Ketta aukude mõranemist ei oska kommenteerida hetkel, aga seda probleemi otseselt silma pole küll jäänud. Samuti tundub ketta pind normaalne ja enamvähem sile. Aga millegipärast kõveraks tahavad minna.
Lisaks Audihooldusele on paaris kohas veel mainitud, et Zimmermann pole sugugi nii kõva tegija kui meil siin arvatakse. Ja mulle sellest piisab, et järgmisi enam mitte Zimmermanne osta :) Pigem kiikan originaalide poole.

Võibolla teevad nad RS6-le kvaliteetsemalt või paremast materjalist neid kettaid... ma ei tea.
Vaadates ketaste hindu, siis paneb tõesti mõtlema, et kust ja mida? Kui just parim sõber Revalis ei tööta, peaks vist h2.ee poole mõtlema?


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.11 08:21 Tsiteeri


Uuri ka Forss-ist. Nemad pidid ka A osasi väga konkurentsivõimelise hinnaga pakkuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TheRRsr
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km

postitati 14.09.11 08:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Mina näiteks väidan, et Zimmermann on s!tt. Sama väideti mulle ka Audihoolduses kui jälle kettad sinna lihvimisse viisin.


Eriti julge väide :D Olles neid pea 8aastat müünud, ei kipu mina küll nii kindlalt endale vastu rinda taguma. Puuritud ketaste murega on olnud paar autot, mis on konkreetselt rajal kuuma andnud. Ja see, et ketas on puuritud, ei tee temast rajale sobivat ketast. Pigem Zimmu puhul tegu tuuningkettaga, "pool-kiiretele" autodele. Kindlasti olenevalt kasutusest võib erressi liigitada mõlemas suunas, näiteks Jõuka kasutuses said kettad kindlasti kõvasti vatti.
Samas vaatasin paar päeva tagasi Mart Pere Audi TT all olevaid puuritud Zimmusid ja ei mingeid pragusid. Ja need kettad on seal ilmselgelt kaua olnud. Seega kuluosadele, mida mõjutavad keskeltläbi miljon tegurit, niisama lihtsalt silti külge kleepida, on julge tegu. Pakun, et 95% inimesi isegi ei tea, mis on piduriketta sissesõit. Ja siis imestatakse, et miks ketas kõver on...
Ma võin piduriteemadel rääkida hommikuni, alates klubiliikmete jätkuvatest päringutest, et miks G60 suportile Ferodo kanget klotsi ei tee. Six-pack õlut sellele, kes õigesti vastab! (paar inimest, kellele ma seda öelnud olen, ei tohi vastata :D )


Võib-olla selle pärast, et kõvad klotsid kipuvad vilistama, ajavad kõvasti tolmu, mis omakorda rikub valuvelje pinda ja kõva klots koos hea suportiga võivad ajada pidurivedeliku keema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 14.09.11 10:20 Tsiteeri


Oi asi on palju lihtsam.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 14.09.11 10:48 Tsiteeri


Ma pakuks, et neid G60 supporteid lihtsalt ei kasutata võistlemiseks oma kaalu pärast ja milleks siis sinna sellist klotsi teha?

Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 14.09.11 11:12 Tsiteeri


Mul on küsimus nende ferodo premier klotside kohta, et miks te neid kasutate ja kiidate. Minumeelest vilisevad need premierid jubedalt igas olekus, nii originaal kettaga kui ka black-diamonditega, BD enda klotsidega on täielik vaikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 14.09.11 11:27 Tsiteeri


Mul on 4 X puuritud Zimmermannid ja sealhulgas ka Ferodo premier klotsid ja ei mingit vilinat, kriginat. Samas mul pole mitmekolvilised supordid nagu S/RS seeria masinatel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 14.09.11 13:01 Tsiteeri


Ferodo Premiere tundub korraliku kvaliteediga olema: pidurdab hästi, ei kuluta ülemäära ketast, ei löö katteid lahti/maha, ei vilista... Väidetavalt originaali vääriline. Isiklikult väga ülistama ei kipukski, aga kasutada julgen küll ka edaspidi.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 14.09.11 13:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Ma võin piduriteemadel rääkida hommikuni, alates klubiliikmete jätkuvatest päringutest, et miks G60 suportile Ferodo kanget klotsi ei tee. Six-pack õlut sellele, kes õigesti vastab! (paar inimest, kellele ma seda öelnud olen, ei tohi vastata :D )


ICE... Sinu enda postituse tsitaat siitsamast foorumist, varalahkunud klubilise S2 teemast:
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Isiklikult suhtlesin ning öeldi, et Ferodo ei tee kanget klotsi G60´le kuna ainult loll sõidaks sellise suportiga rajal tema raskuse ning ebaeffektiivsuse tõttu :)



"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 14.09.11 16:00 Tsiteeri


Nonäed, polnud raske ju sixpack teenida :)


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 74.7% - SQL: 25.3%]