Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 29.01.12 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uudi
Oskab ehk keegi öelda mis värvi peab olema roolivõimu õli sellel autol? Eelmisel A4B5-l 1.8i oli roheline kuid sellel punane. Samas, remondiasutuses
kus käin pidevalt öeldi, et käib raudselt roheline. Kuid näiteks Harry_R (Sama auto A4B5 1.8TQ) on ka punane õli kasutuses.
|
Roolivõimuõli ikka roheline. Jahutusvedelik punane. Peaks need asjad niipidi olema ikka. Aga kui sul punane sees, siis pead ikka süsteemi enne tühjaks
saama. Segada neid pole hea tihenditele ning üleüldse võib see vedelike segamine lõppeda uue latiga.
|
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 29.01.12 10:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Tsitaat: | Algselt postitas: uudi
Oskab ehk keegi öelda mis värvi peab olema roolivõimu õli sellel autol? Eelmisel A4B5-l 1.8i oli roheline kuid sellel punane. Samas, remondiasutuses
kus käin pidevalt öeldi, et käib raudselt roheline. Kuid näiteks Harry_R (Sama auto A4B5 1.8TQ) on ka punane õli kasutuses.
|
Roolivõimuõli ikka roheline. Jahutusvedelik punane. Peaks need asjad niipidi olema ikka. Aga kui sul punane sees, siis pead ikka süsteemi enne tühjaks
saama. Segada neid pole hea tihenditele ning üleüldse võib see vedelike segamine lõppeda uue latiga. |
Segada kindlasti pole plaanis olnud. Aga ennem vahetama ei hakka kui on pilt selge kas lattis on kolks sees. Roolivõimu õli jahutuse voolikud ka läbi,
saab mitu asja korraga lahendada.
|
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 12.02.12 15:22
|
|
|
Sai mõned detailid vahetatud.
Õli vahetus (Motul 8100 x-cess, Ls: 231628
Termostaat
Salongiõhufilter
Mootoriõhufilter
Küünlad.
Kuid jahutusvedeliku temp. on endiselt 80 kraadi, järelikult sai natukene valest otsast probleemi otsima hakatud termostaadi vahetusest ei muutunud midagi. Deem.
Eilne päev lõppes sellega, et nr 13 võti kukkus radiaatori ja plastikust esiosa vahele Veits sai tööd juurde tänaseks
Jahutusvedeliku lekke leidsin ka vast ülesse.
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.12 18:02
|
|
|
Nagu uudi mainis, siis minu omale on ka mingil põhjusel punane sisse virutatud. Kas punane on odavam, kui roheline? Sellega võiks seletada olukorda
nii, et punast on majanduslikult kasulikum valada lekkivasse latti.
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 13.02.12 18:45
|
|
|
Sai täna sinu auto ka oma silmaga üle nähtud Sõpaka-Tammsaare ristis
Seisime peaaegu kõrvuti.
DEEM see on kena sinine
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 13.02.12 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Räpikiisu
Sai täna sinu auto ka oma silmaga üle nähtud Sõpaka-Tammsaare ristis
Seisime peaaegu kõrvuti.
DEEM see on kena sinine |
Novot, pea oli pulki täis, ei pannudki Sind tähele. Aga hämaras on jah kena, kuigi reaalselt karjub uue värvikatte järele.
Peaks veel seda ka mainima, et peale mootoriõhufiltri ja küünalde vahetust on masin palju erksam, kuigi täna peenestades üle 0.8 bar-i ei läinud. See
kala tuleks ka üles leida, et kus need 0.4 bar-i kadunud on.
|
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 15.02.12 17:56
|
|
|
Täna sai auto targemate juurde viidud. Arvuti (Diagnostika) ja temperatuuri näidiku erinevus ca 10 kraadi. Seega kelladeplokk paneb segast. Nüüd
võimalus soetada komp. kellad Kuid just in case sai külgekruvitud
originaal termostaat, ühtlasi ka klapikambrikaane tihend ja ketipinguti tihend vahetatud.
Jäärajal kohtume
|
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 07.04.12 07:44
|
|
|
Hobi kõrvalt jäi ka natuke raha auto jaoks. Peale talvepäevasid hakkasid undama tagumised rattalaagrid. Mille tulemusel siis vahetati ära järgnevad
detailid, kuna niivõrd mäda oli asi:
T rattalaagrid 2 tk.
T õõtsa E puks 2 tk.
T õõtsa T puks 1 tk.
T käänd AL puks 2 tk.
A tagaõõtsa E puks 2 tk.
A tagaõõtsa T puks 1 tk.
TÜ õõtsa sis. puks 2 tk.
P käigukasti padi
Lamdaandur, seekord siis 40 eurine.
E pidurivoolikud
Esi ja tagasilla reguleerimine.
Kokku umbes 600€
Osad puksid olid mul juba vahetatud. Nüüd on juba suht inimlik sõita. Ennem nende piduste puksidega oli ikka päris hull. Isegi kui sõita mnt. üle
pideva joone võttis tagumise otsa vibama, rääkimatta "mustast jääst". 70km/h oli juba hirmus sõita. Veel esiots teha siis on mõneks ajaks ok! Peale
lume sulamist lähevad alla 16" suverehvid, see aasta tõenäoliselt 17" ei kasuta. Kuna vabal ajal üritan vaikselt nokitseda loodusfotograafiaga siis
lähevad alla ka tõenäoliselt originaal vedrud. Liiga julm madala autoga metsa teedel sõita.
Urmo.
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 09.04.12 17:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaaku
Tsitaat: | Algselt postitas: uudi
...siis lähevad alla ka tõenäoliselt originaal vedrud.
|
Tahad molli saada vä. Ise sõidab džiibiga ringi . |
Kakoki džiip Suht madal ikka. Küll jah vedrud on reaalselt olemas auto
küljes, erinevalt sinu masinast Võibolla talveks panen tagasi madalduse.
Kuna talvel ei ole probleemi olnud siiamaani. Põhi lohiseb maas just suvel, asjad kuidagi teisiti mul
|
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 06.06.12 19:20
|
|
|
Panen siia ka märgi maha. Sai auto viidud remonti Petsi juurde. Sealsed lukksepad teavad
seda autot vast sama hästi juba kui oma masinaid
Hetke läbisõit on 238450, meeldetuletuseks.
Tehtud said sellised asjad:
Diagnostika,
Hammasrihma vahetus sinna juurde kuuluvaga,
Esimesed piduri klotsid (Kuna kolisesid ees eelmised),
A.E.Õõtshoob 2 tk. (Swag),
PT Õõtshoob (Swag),
V.T. Õõtshoob (Swag),
Mootori temp andur (Kellal näitab jahutusvedeliku tempi 90´, nagu peab, ennem oli 80´)
Ajapuudusest ja laiskusest tulenevalt mootor puterdas aegajalt. Turbo rõhk 0.5 bar. Põhjuseks küünlad lahti ja veakoodina viskas ka temp anduri viga.
Hetkel tundub, et on ok. Turbo puhub ka jälle 1.2 bar. Eelnev rõhupuudus oli seotud lambdaanduri veaga. Nüüd mõneks ajaks peaks jälle rahulik olema.
Salongi ventikas veel vahetada ja õlivahetus koos turbo õlitustoruga (Vahetan iga rihmavahetusega).
Urmo.
|
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 15.10.12 06:35
|
|
|
Võib tõsta endiste alla. Auto jäi klubisse.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 16.10.12 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uudi
Võib tõsta endiste alla. Auto jäi klubisse. |
Tohohh, kas seda isendit enam garaazi ees seismas näha ei saagi?
Kolina tekitaja aknast oli seda ikka tore vaadata ja mötiskleda, et huvitav, kas auto ikka söidab ka vöi mitte, pidevalt oli ühes asendis.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 17.10.12 04:00
|
|
|
Ei näe enam jah. Vahelduse mõttes sai sõidetud erinevate autodega
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |