Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: järjekordne näide audi turvalisusest ja kvaliteedist (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 8771)
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 26.09.08 09:50 Tsiteeri
järjekordne näide audi turvalisusest ja kvaliteedist



http://www.youtube.com/watch?v=lC00aIri1l8&feature=related


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 26.09.08 10:00 Tsiteeri


Üldjuhul taguots vist ongi vähe tugevama ehitusega, kunagi sai b4-ga 92aasta passatile otse esiotsa sisse tagurdatud. Enda masinal vaid värvi mikropraod stangel, bassati remont läks 25 000, tahet peaaegu et maha kanda kindlustuse poolt.

Aga jah audi stanged on piisavalt tugeva ehitusega, kui aga praod kipuvad sisse tulema siis on tagant jällegi jube raske neile ligi pääseda (konstruktsiooni poolepealt)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 26.09.08 10:25 Tsiteeri


jah, mulle on ka audi tagant sisse sõitnud, minu omal polnud suurt midagi viga, tagatuli, stange kriimustatud ja luuk sõitis veidi sissepoole. tagalt otsa sõitnud audil olid ikka kapott kõver ja eest sodi. füüsika on lihtsalt selline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 26.09.08 12:09 Tsiteeri


tuttava audi 90-le sõitis siks tagant sisse, ja remont läks üle 20 tuhane, siksil polnud isegi tule klaas katki. saad sa siis aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aaa
huviline



Registreerunud 23.02.09
Kasutaja on eemal

Auto: 80 1.9 d , 80 avant 2.o

postitati 25.02.09 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
http://www.youtube.com/watch?v=lC00aIri1l8&feature=related
Näide kvaliteedist, kindlasti mitte turvalisusest. Turvaline oli hoopis Citroen, kuna summutas kokkupõrkejõu esiosaga ja juhil jäi nii mõnigi G jõud vähem tunda. Usun, et audijuhtki tegi talle 2 õlut hea auto eest:). Hea auto ongi selline auto, mis peale avariid mahakandmisele läheb, peaasi, et juht ja turvatara terveks jäävad.


***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.09 16:46 Tsiteeri


Muide prantsuse autod tehakse nimelt sellised hästi pehme stange ja kapotiga. Samuti paigutatakse mootor ja teised kõvad osad kapoti all nii et need oleksid võimalikult kaugel sisse painduvatest kereosadest. Seda selleks, et jalakäiale otsa sõites oleksid tema karjustused minimaalsed. Heaks näiteks on Peugeot 407.

Võrdluseks võin tuua Audi A6 C4 millel 15cm võrest tagapool asub juba mootor.:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 25.02.09 17:14 Tsiteeri


Tänapäeva masinate esi ja tagaosad ongi nõrgema ehitusega , et avarii korral summutukas jõudusi, samas keskosa tugevama konstruktsiooniga.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 25.02.09 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Muide prantsuse autod tehakse nimelt sellised hästi pehme stange ja kapotiga. Samuti paigutatakse mootor ja teised kõvad osad kapoti all nii et need oleksid võimalikult kaugel sisse painduvatest kereosadest. Seda selleks, et jalakäiale otsa sõites oleksid tema karjustused minimaalsed. Heaks näiteks on Peugeot 407.

Võrdluseks võin tuua Audi A6 C4 millel 15cm võrest tagapool asub juba mootor.:o



Need konnasööjate autod on jah suht pehmed, :) aga minu a6-l mahub rahulikult radika ja mootori vahele seisma... :P st et on ikka vahet küll. :P


***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.09 17:28 Tsiteeri


Olen ise sarnase õnnetuse läbi teinud ja süüdlase rollis. Autodeks olid siis Peugeot 206 ja Nissan Almera. Peugeot nägi suhtkoht samasugune välja nagu see Citrojeen videos aga Almera sedaan oli tagant otsasõidu tagajärjel täiesti kõver. Samas sõitsin ka osaliselt nurka sisse ja see muudab tiba asja. Almeral jäi küll luuk terveks kuna tuli laksu aja ülesl lahti aga luugis allpool osa oli tagumise klaasiga tasa peaaegu. Tagasild ja bensupaak olid ka risti viltu. Asi ise toimus ca 40 pealt seisvale autole kümpi pannes.Almera kanti vist maha ja Peugeot löödi üles uuesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 25.02.09 18:54 Tsiteeri


Meil inimestel on ikka veel see nõuka aegne suhtumine ehk siis peasi et tehnika tervek jääb küll kaelalülid ise kokku kasvavad.

Tsitaat:
Algselt postitas: aaa
Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
http://www.youtube.com/watch?v=lC00aIri1l8&feature=related
Näide kvaliteedist, kindlasti mitte turvalisusest. Turvaline oli hoopis Citroen, kuna summutas kokkupõrkejõu esiosaga ja juhil jäi nii mõnigi G jõud vähem tunda. Usun, et audijuhtki tegi talle 2 õlut hea auto eest:). Hea auto ongi selline auto, mis peale avariid mahakandmisele läheb, peaasi, et juht ja turvatara terveks jäävad.


***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.



Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 25.02.09 19:05 Tsiteeri


Hea, et meie teedel selliseid "pehmikuid" ringi ei vura! Siis ei oleks enam ei tehnikat ega ka tervisest midagi järgi.


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 25.02.09 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
Hea, et meie teedel selliseid "pehmikuid" ringi ei vura! Siis ei oleks enam ei tehnikat ega ka tervisest midagi järgi.


No see on ikka päris haige. Huvitav kas sellised masinad ültse tootmisesse lähevad?

Aga teemasse.
Ise sõitsin kärukonksuga Audi A6-ele tagant sisse. Minu Subarul läks esistange keskelt natukene katki/mõranes ja Audi konks lükkas nr-märgi radikani. Radikas jäi ise terveks. Audil aga läks see laks kindlustuse kalkulatsiooni järgi maksma kuskil 40K kopikatega!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 26.02.09 11:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: john
Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
Hea, et meie teedel selliseid "pehmikuid" ringi ei vura! Siis ei oleks enam ei tehnikat ega ka tervisest midagi järgi.


No see on ikka päris haige. Huvitav kas sellised masinad ültse tootmisesse lähevad?


OT - Kusagil oli juttu ka sellest autost. Tegu oli vana Austraalia autoga (GM korp.ist) ja kiirus oli kas 100km/h või isegi 100mph.

Selle järgi tõesti, et kui vähe auto avariis deformeeerub, ei anna hinnata auto turvalisust. Nagu eelnevalt öeldi, siis mida rohkem energiat läheb kaotasi plekkide väänamisega, seda vähem jõuab neist sõitjateni. On ka netis ju pilte, kus autol väliselt väga hullu viga polegi, ent juht hukkus sündmuskohal.
Avariis tapavad enamasti G jõud, mitte füüsilised vigastused otseselt.

Aga selliste kõksude hinnad on mõistetavad, kui kere konstruktsioon saab vigastada, mis vajab kas vahetamist või taastamaist. Lisaks maksab iga varuosa vähegi kallimal autol ka vägagi head hinda ja keretööd ja värvimistööd pole teps mitte odavad tööd. Samuti tahab töö teostaja ka natuke teenida ja nii ongi, et väikesest kõksust tuleb korralik summa.
Ise näiteks riivasin ummikus ühte Renault Lagunat, temale tuli kriim tagumiserattakoopa peale. Ühtegi detaili ei vahetatud ja summa oli natuke alla 9k.

Lisaks tänapäeval ei ole vist isegi kerge kõksuga leppida kokku, et ala viskan 1-3k, ärme kindlustusse lähe kuna kahjusi on pea võimatu alguses objektiivselt hinnata. Samuti ei saa aru, miks siiski paljud püüavad kindlustust vältida, kuna riskigrupp suureneb. Odavam on rohkem kindlustust maksta kui kasvõi 2-3k kahjutasuks. (v.a juhtudel, kui omanikul on tõesti üle 3 auto pidevalt kindlustatud)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 26.02.09 12:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
On ka netis ju pilte, kus autol väliselt väga hullu viga polegi, ent juht hukkus sündmuskohal.
Avariis tapavad enamasti G jõud, mitte füüsilised vigastused otseselt.
Selle tekstiga tuli kohe üks tsitaat meelde:
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you. - Jeremy Clarkson


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]