Lehekülgi: 1 2 3 |
Ardam
huviline
Registreerunud 20.03.16
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition
|
postitati 08.07.16 18:35
|
|
|
Ei saa ikka hakkama. 8+1 juhtplokil on se üksik eraldi pistikuga asi mis??
Kiirusesignaali "lasin puusalt" spidoploki tagant valge juhe sinise triibuga. Seda testriga mõõtes on seistes 12,x v ja sõites hakkab langema, mida
kiiremini sõita, seda madalamaks langeb. Vist oleks nagu seotud kiirusega
lammutasin ploki ka laiali, seest elu ilus, voolud tuleks nagu peale, isegi kivi 5v oli kenasti olemas aga midagi ma olen seal ära soperdada jõudnud ikkagi. Asi tuli 90a audi 200 pealt, oleks tänulik kui keegi suudaks
mulle selle skeemi välja ajada, tundub et olen otsingute kasutamisel saamatu. Kangi ja aju vahelised juhtmed sai 1:1 maha terves tükis, seal peaks okk
olema. Kompressor ka värvide järgi jao eksida ei saa. Lauapeal otse voolu andes toimetas ilusti. Ehk siis, skeemi oleks hädasti vaja ... sellist
millel juhtmete värvid ja aju pinid kokku ka läheks reaalsusega
|
|
|
Ardam
huviline
Registreerunud 20.03.16
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition
|
postitati 13.07.16 20:02
|
|
|
No kurat küll, ikka pidin ise pead vaevama
Ehk siis vanakooli 5GA004397-00 ajuga sain asja toimima nii:
http://i.ebayimg.com/images/g/HksAAOSwwTlUmgWX/s-l300.jpg
Aju pinid siis
9_ei osanud sinna midagi toppida
8_mass
7_vaakumpumpa (roheline sinise triibuga)
6_rooli lülitisse nr:2 (sinine)
5_kiirus (valge sinise triibuga nagu ikka)
4_vaakumpump (sinine valge triibuga)
3_pedaalilülitid (audi200 peal vähemalt must punase triibuga) ja sealt edasi (peale lüliteid) massi.
2_roolilüliti pin nr:3 (audi200 peal punane kollase triibuga)
1_hargneb vaakumpumpa (sinine pruuni triibuga) ja roolilülitisse pin nr:5
Rooli lülitisse veel lisaks:
1_tühi
4_+12V
6_tühi
Võimalik et mingid funktsioonid ei toimi, mis peaks ka toimima. Hetkel nupust siis OFF, SET ja RESUME olemas. Peaks ta juurde ja maha ka võtma kiirust
sujuvalt? Pole sellise vanakooli püsikaga enne kokku puutund
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 24.07.17 21:08
|
|
|
Mul C4-l on peal selline püsika aju (püsikas ise ilmselt juba üsnagi uuena järepaigaldatud): http://s11.radikal.ru/i184/1105/47/436735c61ffa.jpg
Selle kohta äkki mingit infot milline klemm mille jaoks on? Ei taha enam töötada ja ei oska kuidagi viga ostida. Peadaalide lülitites justkui ei
tohiks asi olla, piduri signaali minu teada saab samalt lülitilt, millega pidurituli põlema läheb, vähemalt pole täheldanud seal teist lülitit. Siduri
lüliti on kenast näha ja klõpsub (pole veel üle mõõtnud kas reaalselt töötab).
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
|
husu
huviline
Registreerunud 20.07.12
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.3 100kW '89
|
postitati 27.09.19 22:24
|
|
|
Mul tuleb lüliti klemm number 1 juhe, seal on jadamisi 2 pistikut vahel, ja läheb aju klemm number 11 külge. Bentley test ütles, et kõik on õige. Aga
nüüd jääb lüliti klemm number 6 juhe üle. Skeemi järgi pidi see piduri külge minema, aga kui piduri, siduri katkestused on juba olemas siis see jääb
vist niisama.
Täiendus: Mu lülitil on vist 2 plussi (5 ja 6) Sest 5 ei anna 1hele ühendust. 1 saab ühenduse ainult 6ega.
Täiendus: Leidsin parema skeemi. https://www.s2forum.com/filedata/fetch?id=1379924
Sealt näitas paremini, et lüliti klemmilt 6 läheb juhe piduritulede lüliti sellele klemmile kus voolu pole. Ja siduri lülitil peab olema pidev
ühendus , vajutades tuleb katkestus.
Sellega seoses: Teooria: Piduri tulede lüliti küljes tekib vooluring mis läheb läbi piduritule pirnide massi. Sõnaga kui pidurituled ei tööta (pirnid
läbi, juhtmes katkestus), ei hakka ka kiirushoidja tööle. Näitab nagu oleks pedaali vajutatud
|
|
|
husu
huviline
Registreerunud 20.07.12
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.3 100kW '89
|
postitati 27.09.19 23:06
|
|
|
Mu pumbal on ümmargune kolme klemmiga ühendus, asetusega nagu H4 pirnil. Teisel pool on juhend kirjadega 15a(see on vist süütevool), ja siis P Ning V.
Aju küljes on kolme juhtmega neljakandilinne ühendus. Värvideks on pruun/punane, sinine/punane ja roheline/sinine. Kas keegi oskab öelda kuhu milline
juhe läheb??
Täiendus: Kui vaadata pumba küljes klemme nagu tähte U. Siisparemale jääb pluss, alla pump ja vasakule klapp (valve).
|
|
|
husu
huviline
Registreerunud 20.07.12
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.3 100kW '89
|
postitati 30.09.19 16:43
|
|
|
Kiiruse signaal pidid jooksma andurist spidomeetrini pruun/punane juhe ja armatuurist ajuni valge/sinine juhe. Valida pidi mõlemaid tohtima
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.21 16:05
|
|
|
Püsikas paigaldatud c3-le, kuid tööle pole teda korralikult saanud. Aju, vaakum, juhtmed on ok. Auto on pukkidel ja poolassid otsast. Katsetustel
püsikas tõmbab korra peale ja laseb kohe lahti, pole aru saanud põhjusest. Kiiruse fiximisel lisab korraks etteantud kiirusele ca 5-10km/h ja siis
vabastab vaakumi. Kuna lähiajal veel teedele sõitma ei saa siis küsin, et kas ilma auto raskuseta võib minna püsikas rakendumisel segi ja tühistab
seatud kiiruse? .
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 22.04.21 07:31
|
|
|
Kui korraks reaalselt rakendub, siis kontrolliks esiteks kogu vaakumosa üle.
Vaakumi puudumisest või olemasolust ta muud moodi aru ei saa kui ainult läbi selle kas veovõlli pöörlemiskiirus jääb pidama või mitte.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.04.21 17:06
|
|
|
Pedaaliklapid puhastatud ja peavad ilusti. Pumbaga viisin vaakumtesti läbi ja süsteem tervikuna hoiab vaakumit pikalt ja teise pumbaga täpselt sama
käitumine. Kui keegi saaks proovida rattad õhus püsika töötamist siis oleks millega võrrelda.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |