Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Sidur, hooratas, käigukast, difer (Vastuseid: 65 | Vaatamisi: 28558)
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 08.09.09 06:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Aga oskab keegi konkreetselt välja tuua originaalketaste versus perfomance ketaste masside erinevused?


RS4/B5´l olid suhtarvud järgmised: Speci sidurikorv on 0.8 kg kergem originaal korvist ( 4.1 kg vs 4.9 kg ), ketas on samaskaalus ( 1.6 kg ). ketas oli 6-laba keraamiline, leevendusvedrudega. Tean, et on ülikergeid kettaid, ala 1kg ja isegi kergemad, vihjeks PO.
Hr. mulk võib PO kohapealt kirjutada, tal hetkel reaalne kogemus olemas.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.10 19:38 Tsiteeri


01E 5 and 6 speed gearbox


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 15.02.10 22:38 Tsiteeri


Leidsin Maku pandud lingist veel ühe huvitava asja.

Edit:
Ja veel üks huvitav link C4 omanikele. Siit muidugi võiks välja aretada eraldi veermiku teema.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 28.03.10 21:13 Tsiteeri


Sidur ja hooratas on saanud piisavalt ja põhjaliku arutelu. Mõtleks nüüd kasti, difri ja rataste peale.
Muutmata mootori võimsust, kuidas - mille vahetamisega saavutada suuremaid kiirusi lõppkiirusvõistlusel (300km/h) või/ja saavutada parem aeg dragil (lõppkiirus 200+)?
Võtame sellise keskmise teoreetilise mootori 400hj 500nm, vääne algab 3000, langema hakkab 6500 rpm, max oleks 7000-7500, et mitte pugeda pöörete taha :) Laseme sama ülekandega edasi, pöörded 10000rpm :), üle 8000 rpm ei tahaks, ilmselt pole ka nii palju mõtekas.

Odavaim ja lihtsaim variant oleks muuta rattaid:
205/55R16 d 632 vs 205/50R15 d 586 vs 215/45R18 d694

Kasti ja difriga on keerulisem, peaülekannet taga on lihtne muuta aga tänu meile meeldivale quattrole pole ees muutmine nii paar polti ja tehtud :) Seega oleks vaja sobivaim välja arvutada, ise pole kahjuks piisavalt pädev ja läheks maru palju aega ennem kui väärt tulemusteni jõuaks. Seega kõrgema füüsika taibuga klubilised, palun essimeeste nimel abi. Kaaluks sobiks 1500kg, tuuletakistuse, haardumise ja veere takistuse võib mingi keskmise võtta (18" ratast 205 pole olemas ja 215-225 pole jälle 15" mõistliku mõõtu).

Difreid oleks valikus kolm:
4,111 vs 4,56 vs 3,7

Käigukastide variandid:
1 käik 2 käik 3 käik 4 käik 5 käik 6 käik

3.545 2.105 1.3 1.029 0.838 -
3.5 1.842 1.222 0.903 0.714 -
3,5 1,89 1,23 1,07 0,84 -
3,5 1,89 1,23 1,07 0,76 -
3,5 1,89 1,32 1,03 0,86 0,73
3,5 1,89 1,32 1,03 0,81 0,68
3,5 1,89 1,43 1,07 0,85 0.68
3,5 1,89 1,23 0,87 0,67 0,56
3.75 2.05 1.41 1.07 0.86 0.73
3,75 2,05 1,23 0,93 0,73 0,60


Milline siis oleks parim ratta, diffri ja kasti kombinatsioon? Standard rattaga ülekande parim kooste?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 28.03.10 21:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
Difreid oleks valikus kolm:
4,111 vs 4,56 vs 3,7

Käigukastide variandid:
1 käik 2 käik 3 käik 4 käik 5 käik 6 käik
3,5 1,89 1,32 1,03 0,81 0,68
3,5 1,89 1,43 1,07 0,85 0.68
3,5 1,89 1,23 0,87 0,67 0,56
3,75 2,05 1,23 0,93 0,73 0,60


Ega ei oska öelda mis koodiga või milliste masinate alt need viimased 4 kasti pärinevad?
Samuti oleks väga tervendav teada millise ülekandega difriga need kokku sobivad.

Suund on küll dragist ehk vähe kaugel, kuid unisele silmale tundub 3,5 1,89 1,43 1,07 0,85 0.68 ülekannetega kast kõige mõnusam, kuues käik on pikk ja maanteele sobiv, ning eelnevad käigud on võrreldes teistega lühemad.

Sihtotstarbeline kasutamine oleks 90% ajast linnas, ning mõnikord maanteel.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 29.03.10 16:35 Tsiteeri


Enam täpselt autot ja koodi kastiga kokku ei pane aga tegemist vanemat ja uuemate s turbode - v8 ja tdi r5 -v6 kastidega. Etkast saab vajalikud hammasratta paarid uuesti leida kui kooostamiseks läheb.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.03.10 22:31 Tsiteeri


Hetkel huvitab just see, et millise masina pealt pärinev kast oleks parim doonoriks. Soovituste järgi on parim mõte C4 V8 kast. Minu eelmises postis mainitud kastil on just mõnusalt lühikesed esimesed käigud ning maantee jaoks hea pikk viimane käik.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Veuks
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 20vt ja jeep

postitati 30.03.10 05:25 Tsiteeri


0,6 ja 0,56 kuues käik peaks saama 4,11 ülekandega diffriga lõppkiiruse 300
0,68 oleks vaja diffrit 3,89 aga sellist kasti vist pole.
Kunagi arvutatud ja ilma tuule ja veere takistusteta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 22.06.10 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Veuks
0,6 ja 0,56 kuues käik peaks saama 4,11 ülekandega diffriga lõppkiiruse 300
0,68 oleks vaja diffrit 3,89 aga sellist kasti vist pole.
Kunagi arvutatud ja ilma tuule ja veere takistusteta.
Minu valik oma järgmisele S6 -ele on 103kw kast , 6 käik, 0,56 sest siis kukub pööre 3000 p/m pealt 2250 p/m peale, maante sõidul ja moto oskan ma alt tõmbama panna (mul pole põhja pöörde otsa vaja)
Kuna kastis esi dorseni modifikatsioon käsil, siis jääb üle eriline vedrudega AAN siduri ketas, sest sisse panen metall ketta.
http://album.ee/node/23106203/50026938


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janisp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant, Coupe typ89q

postitati 22.06.10 17:03 Tsiteeri


Bosch Motorsport lehelt on täiesti tasuta võimalik alla laadida programm nimega LapSim. Saab leida sirgekiirendusi kuni 1km. Litsentsi olemasolul ka rohkem kindlasti. Sisestades ratta või mootorinumbrid, ülekandearvud, õhutakistuse, kaalu, rattad jne... Ise olen katsetanud ja annab täitsa realistlikke tulemusi.

Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
Sidur ja hooratas on saanud piisavalt ja põhjaliku arutelu. Mõtleks nüüd kasti, difri ja rataste peale.
Muutmata mootori võimsust, kuidas - mille vahetamisega saavutada suuremaid kiirusi lõppkiirusvõistlusel (300km/h) või/ja saavutada parem aeg dragil (lõppkiirus 200+)?
Võtame sellise keskmise teoreetilise mootori 400hj 500nm, vääne algab 3000, langema hakkab 6500 rpm, max oleks 7000-7500, et mitte pugeda pöörete taha :) Laseme sama ülekandega edasi, pöörded 10000rpm :), üle 8000 rpm ei tahaks, ilmselt pole ka nii palju mõtekas.

Odavaim ja lihtsaim variant oleks muuta rattaid:
205/55R16 d 632 vs 205/50R15 d 586 vs 215/45R18 d694

Kasti ja difriga on keerulisem, peaülekannet taga on lihtne muuta aga tänu meile meeldivale quattrole pole ees muutmine nii paar polti ja tehtud :) Seega oleks vaja sobivaim välja arvutada, ise pole kahjuks piisavalt pädev ja läheks maru palju aega ennem kui väärt tulemusteni jõuaks. Seega kõrgema füüsika taibuga klubilised, palun essimeeste nimel abi. Kaaluks sobiks 1500kg, tuuletakistuse, haardumise ja veere takistuse võib mingi keskmise võtta (18" ratast 205 pole olemas ja 215-225 pole jälle 15" mõistliku mõõtu).

Difreid oleks valikus kolm:
4,111 vs 4,56 vs 3,7

Käigukastide variandid:
1 käik 2 käik 3 käik 4 käik 5 käik 6 käik

3.545 2.105 1.3 1.029 0.838 -
3.5 1.842 1.222 0.903 0.714 -
3,5 1,89 1,23 1,07 0,84 -
3,5 1,89 1,23 1,07 0,76 -
3,5 1,89 1,32 1,03 0,86 0,73
3,5 1,89 1,32 1,03 0,81 0,68
3,5 1,89 1,43 1,07 0,85 0.68
3,5 1,89 1,23 0,87 0,67 0,56
3.75 2.05 1.41 1.07 0.86 0.73
3,75 2,05 1,23 0,93 0,73 0,60


Milline siis oleks parim ratta, diffri ja kasti kombinatsioon? Standard rattaga ülekande parim kooste?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Veuks
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 20vt ja jeep

postitati 26.06.10 06:45 Tsiteeri


Nende käigukastide kohta,ka üks küsimus kas viienda ja kuuenda käigu hammasratattad on vahetatavad.Peale vaadates tundub et on.Kuid kas on keegi kes neid proovinud või rohkem kastidega tegelnud.Ja oskaks seda öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 20.11.10 22:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
RS4/B5´l olid suhtarvud järgmised: Speci sidurikorv on 0.8 kg kergem originaal korvist ( 4.1 kg vs 4.9 kg ), ketas on samaskaalus ( 1.6 kg ). ketas oli 6-laba keraamiline, leevendusvedrudega. Tean, et on ülikergeid kettaid, ala 1kg ja isegi kergemad, vihjeks PO.
Vahepeal sai üks sidur üle kaalutud: Sachsi leevendusteta AANi ketas koos pidurimeistri värskete katetega kaalub 1.05Kg


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.03.11 09:20 Tsiteeri


http://gm.mainframe.no/s6/box.png

Shift cuti jaoks target pöörded:
7500 rpm:
1->2 7500 -> 4047,619048
2->3 7500 -> 5241,176471
3->4 7500 -> 5877,742947
4->5 7500 -> 6214,285714
5->6 7500 -> 6385,135135

7000 rpm:
1->2 7000 -> 3777,777778
2->3 7000 -> 4891,764706
3->4 7000 -> 5485,893417
4->5 7000 -> 5800
5->6 7000 -> 5959,459459

Stock turboga tuleks kõrgemate käikudega varem vahetada, kuid see sõltub juba jõukõverast.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
joss122
huviline



Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.14 15:26 Tsiteeri
AAN sidurikorv



Tere,

Oleks tarvis kinnitada paar fakti:

1) Kas 3b sidurikorv koos tavalise kettaga on kellegil üle 450nm ka vastu pidanud?

Kuskilt loetud teemast on meelde jäänud, et 3b Kasutatud korv on kuni 480nm kinni hoidnud.

2)Kas Aan sidurikorv on võimeline ka üle 550nm-ti kinni hoidma tavalise kettaga?

Tänan vastajaid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.02.14 03:54 Tsiteeri


Mul oli 3B hooratas + AAN korv + pidurimeistri ketas, täiesti toimiv ja kestev komplekt ja väänet mõõdetud 602nm.
Sinna paned keraamilise ketta vahele ja pääsed muretult üle 750nm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 20.02.14 04:56 Tsiteeri


Ja hetkel see sama mulgi sidur ca 450nm minu auto all. Juba mitu head aastat. Veel ei libise :) Mul küll AAN hooratas.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]