Lehekülgi: 1 2 3 |
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 08.09.09 06:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Aga oskab keegi konkreetselt välja tuua originaalketaste versus perfomance ketaste masside erinevused? |
RS4/B5´l olid suhtarvud järgmised: Speci sidurikorv on 0.8 kg kergem originaal korvist ( 4.1 kg vs 4.9 kg ), ketas on samaskaalus ( 1.6 kg ). ketas
oli 6-laba keraamiline, leevendusvedrudega. Tean, et on ülikergeid kettaid, ala 1kg ja isegi kergemad, vihjeks PO.
Hr. mulk võib PO kohapealt kirjutada, tal hetkel reaalne kogemus olemas.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.10 19:38
|
|
|
01E 5 and 6 speed
gearbox
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 15.02.10 22:38
|
|
|
Leidsin Maku pandud lingist veel ühe huvitava asja.
Edit:
Ja veel üks huvitav link C4 omanikele. Siit muidugi võiks välja
aretada eraldi veermiku teema.
|
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 28.03.10 21:13
|
|
|
Sidur ja hooratas on saanud piisavalt ja põhjaliku arutelu. Mõtleks nüüd kasti, difri ja rataste peale.
Muutmata mootori võimsust, kuidas - mille vahetamisega saavutada suuremaid kiirusi lõppkiirusvõistlusel (300km/h) või/ja saavutada parem aeg dragil
(lõppkiirus 200+)?
Võtame sellise keskmise teoreetilise mootori 400hj 500nm, vääne algab 3000, langema hakkab 6500 rpm, max oleks 7000-7500, et mitte pugeda pöörete taha
Laseme sama ülekandega edasi, pöörded 10000rpm , üle 8000 rpm ei tahaks, ilmselt pole ka nii palju mõtekas.
Odavaim ja lihtsaim variant oleks muuta rattaid:
205/55R16 d 632 vs 205/50R15 d 586 vs 215/45R18 d694
Kasti ja difriga on keerulisem, peaülekannet taga on lihtne muuta aga tänu meile meeldivale quattrole pole ees muutmine nii paar polti ja tehtud Seega oleks vaja sobivaim välja arvutada, ise pole kahjuks piisavalt pädev ja
läheks maru palju aega ennem kui väärt tulemusteni jõuaks. Seega kõrgema füüsika taibuga klubilised, palun essimeeste nimel abi. Kaaluks sobiks
1500kg, tuuletakistuse, haardumise ja veere takistuse võib mingi keskmise võtta (18" ratast 205 pole olemas ja 215-225 pole jälle 15" mõistliku
mõõtu).
Difreid oleks valikus kolm:
4,111 vs 4,56 vs 3,7
Käigukastide variandid:
1 käik 2 käik 3 käik 4 käik 5 käik 6 käik
3.545 2.105 1.3 1.029 0.838 -
3.5 1.842 1.222 0.903 0.714 -
3,5 1,89 1,23 1,07 0,84 -
3,5 1,89 1,23 1,07 0,76 -
3,5 1,89 1,32 1,03 0,86 0,73
3,5 1,89 1,32 1,03 0,81 0,68
3,5 1,89 1,43 1,07 0,85 0.68
3,5 1,89 1,23 0,87 0,67 0,56
3.75 2.05 1.41 1.07 0.86 0.73
3,75 2,05 1,23 0,93 0,73 0,60
Milline siis oleks parim ratta, diffri ja kasti kombinatsioon? Standard rattaga ülekande parim kooste?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 28.03.10 21:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: outlaw
Difreid oleks valikus kolm:
4,111 vs 4,56 vs 3,7
Käigukastide variandid:
1 käik 2 käik 3 käik 4 käik 5 käik 6 käik
3,5 1,89 1,32 1,03 0,81 0,68
3,5 1,89 1,43 1,07 0,85 0.68
3,5 1,89 1,23 0,87 0,67 0,56
3,75 2,05 1,23 0,93 0,73 0,60
|
Ega ei oska öelda mis koodiga või milliste masinate alt need viimased 4 kasti pärinevad?
Samuti oleks väga tervendav teada millise ülekandega difriga need kokku sobivad.
Suund on küll dragist ehk vähe kaugel, kuid unisele silmale tundub 3,5 1,89 1,43 1,07 0,85 0.68 ülekannetega kast kõige mõnusam, kuues käik on pikk ja
maanteele sobiv, ning eelnevad käigud on võrreldes teistega lühemad.
Sihtotstarbeline kasutamine oleks 90% ajast linnas, ning mõnikord maanteel.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 29.03.10 16:35
|
|
|
Enam täpselt autot ja koodi kastiga kokku ei pane aga tegemist vanemat ja uuemate s turbode - v8 ja tdi r5 -v6 kastidega. Etkast saab vajalikud
hammasratta paarid uuesti leida kui kooostamiseks läheb.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 29.03.10 22:31
|
|
|
Hetkel huvitab just see, et millise masina pealt pärinev kast oleks parim doonoriks. Soovituste järgi on parim mõte C4 V8 kast. Minu eelmises postis
mainitud kastil on just mõnusalt lühikesed esimesed käigud ning maantee jaoks hea pikk viimane käik.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Veuks
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 20vt ja jeep
|
postitati 30.03.10 05:25
|
|
|
0,6 ja 0,56 kuues käik peaks saama 4,11 ülekandega diffriga lõppkiiruse 300
0,68 oleks vaja diffrit 3,89 aga sellist kasti vist pole.
Kunagi arvutatud ja ilma tuule ja veere takistusteta.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 22.06.10 08:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Veuks
0,6 ja 0,56 kuues käik peaks saama 4,11 ülekandega diffriga lõppkiiruse 300
0,68 oleks vaja diffrit 3,89 aga sellist kasti vist pole.
Kunagi arvutatud ja ilma tuule ja veere takistusteta. | Minu valik oma järgmisele S6 -ele on 103kw kast , 6 käik, 0,56 sest siis kukub
pööre 3000 p/m pealt 2250 p/m peale, maante sõidul ja moto oskan ma alt tõmbama panna (mul pole põhja pöörde otsa vaja)
Kuna kastis esi dorseni modifikatsioon käsil, siis jääb üle eriline vedrudega AAN siduri ketas, sest sisse panen metall ketta.
http://album.ee/node/23106203/50026938
|
|
|
janisp
klubiliige
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant, Coupe typ89q
|
postitati 22.06.10 17:03
|
|
|
Bosch Motorsport lehelt on täiesti tasuta võimalik alla laadida programm nimega LapSim. Saab leida sirgekiirendusi kuni 1km. Litsentsi olemasolul ka
rohkem kindlasti. Sisestades ratta või mootorinumbrid, ülekandearvud, õhutakistuse, kaalu, rattad jne... Ise olen katsetanud ja annab täitsa
realistlikke tulemusi.
Tsitaat: | Algselt postitas: outlaw
Sidur ja hooratas on saanud piisavalt ja põhjaliku arutelu. Mõtleks nüüd kasti, difri ja rataste peale.
Muutmata mootori võimsust, kuidas - mille vahetamisega saavutada suuremaid kiirusi lõppkiirusvõistlusel (300km/h) või/ja saavutada parem aeg dragil
(lõppkiirus 200+)?
Võtame sellise keskmise teoreetilise mootori 400hj 500nm, vääne algab 3000, langema hakkab 6500 rpm, max oleks 7000-7500, et mitte pugeda pöörete taha
Laseme sama ülekandega edasi, pöörded 10000rpm , üle 8000 rpm ei tahaks, ilmselt pole ka nii palju mõtekas.
Odavaim ja lihtsaim variant oleks muuta rattaid:
205/55R16 d 632 vs 205/50R15 d 586 vs 215/45R18 d694
Kasti ja difriga on keerulisem, peaülekannet taga on lihtne muuta aga tänu meile meeldivale quattrole pole ees muutmine nii paar polti ja tehtud Seega oleks vaja sobivaim välja arvutada, ise pole kahjuks piisavalt pädev ja
läheks maru palju aega ennem kui väärt tulemusteni jõuaks. Seega kõrgema füüsika taibuga klubilised, palun essimeeste nimel abi. Kaaluks sobiks
1500kg, tuuletakistuse, haardumise ja veere takistuse võib mingi keskmise võtta (18" ratast 205 pole olemas ja 215-225 pole jälle 15" mõistliku
mõõtu).
Difreid oleks valikus kolm:
4,111 vs 4,56 vs 3,7
Käigukastide variandid:
1 käik 2 käik 3 käik 4 käik 5 käik 6 käik
3.545 2.105 1.3 1.029 0.838 -
3.5 1.842 1.222 0.903 0.714 -
3,5 1,89 1,23 1,07 0,84 -
3,5 1,89 1,23 1,07 0,76 -
3,5 1,89 1,32 1,03 0,86 0,73
3,5 1,89 1,32 1,03 0,81 0,68
3,5 1,89 1,43 1,07 0,85 0.68
3,5 1,89 1,23 0,87 0,67 0,56
3.75 2.05 1.41 1.07 0.86 0.73
3,75 2,05 1,23 0,93 0,73 0,60
Milline siis oleks parim ratta, diffri ja kasti kombinatsioon? Standard rattaga ülekande parim kooste? |
|
|
|
Veuks
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 20vt ja jeep
|
postitati 26.06.10 06:45
|
|
|
Nende käigukastide kohta,ka üks küsimus kas viienda ja kuuenda käigu hammasratattad on vahetatavad.Peale vaadates tundub et on.Kuid kas on keegi kes
neid proovinud või rohkem kastidega tegelnud.Ja oskaks seda öelda.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 20.11.10 22:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
RS4/B5´l olid suhtarvud järgmised: Speci sidurikorv on 0.8 kg kergem originaal korvist ( 4.1 kg vs 4.9 kg ), ketas on samaskaalus ( 1.6 kg ). ketas
oli 6-laba keraamiline, leevendusvedrudega. Tean, et on ülikergeid kettaid, ala 1kg ja isegi kergemad, vihjeks PO.
| Vahepeal sai üks sidur üle kaalutud: Sachsi leevendusteta AANi ketas koos pidurimeistri värskete katetega kaalub 1.05Kg
Et oleks raskem!
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.03.11 09:20
|
|
|
Shift cuti jaoks target pöörded:
7500 rpm:
1->2 7500 -> 4047,619048
2->3 7500 -> 5241,176471
3->4 7500 -> 5877,742947
4->5 7500 -> 6214,285714
5->6 7500 -> 6385,135135
7000 rpm:
1->2 7000 -> 3777,777778
2->3 7000 -> 4891,764706
3->4 7000 -> 5485,893417
4->5 7000 -> 5800
5->6 7000 -> 5959,459459
Stock turboga tuleks kõrgemate käikudega varem vahetada, kuid see sõltub juba jõukõverast.
|
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.14 15:26
|
|
|
AAN sidurikorv
Tere,
Oleks tarvis kinnitada paar fakti:
1) Kas 3b sidurikorv koos tavalise kettaga on kellegil üle 450nm ka vastu pidanud?
Kuskilt loetud teemast on meelde jäänud, et 3b Kasutatud korv on kuni 480nm kinni hoidnud.
2)Kas Aan sidurikorv on võimeline ka üle 550nm-ti kinni hoidma tavalise kettaga?
Tänan vastajaid!
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 20.02.14 03:54
|
|
|
Mul oli 3B hooratas + AAN korv + pidurimeistri ketas, täiesti toimiv ja kestev komplekt ja väänet mõõdetud 602nm.
Sinna paned keraamilise ketta vahele ja pääsed muretult üle 750nm.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 20.02.14 04:56
|
|
|
Ja hetkel see sama mulgi sidur ca 450nm minu auto all. Juba mitu head aastat. Veel ei libise Mul küll AAN hooratas.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|