Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  9  10  11
Autor:
Pealkiri: 1.9tdi head & vead (Vastuseid: 268 | Vaatamisi: 1194287)
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.16 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Kütte kogu ikka väga retsilt peal, pane see number org auto puhul 5 peale ja toimib nagu kell. Ise olen org autodel timmind 4 algusesse ka. :)Süüde ka päris hea ei ole, see võiks ka 3 kanti olla. Ise testinud ja nii kõige parem olnud. :)


Mul kütusekogus hetkel 3.6 tühikäigul, enne oli 1.8-2.0 vahel kõikus, vähemalt ei olnud uimane(tahmas ka muidugi). 5ga on ikka jubedalt uimane, kuigi seda just ka tehasenorm soovitab. Mis kanali alt süüdet sättida saab?
Jah ise sõidaks ka 3,6-4,2 vahel. Süüde ainult pumba keeramine.


Mingis koguses peaks ju saama ka muuta/korrigeerida arvutiga minu teada?


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 04.07.16 05:51 Tsiteeri


Mure seisneb nüüd audi A4 1.9tdi 96kw isendiga , nimelt asi selles kui panen auto üks kõik mis ajal käima kas soojalt või külmalt siis tühikäigul hakkab mootor puterdama ja tagant sinist ajama aga kui korraks rohkem Kaasi vajutan siis hakkab ilusti käima!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 04.07.16 06:43 Tsiteeri


Soovitaks lasta pihustite näidud üle kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 05.07.16 01:27 Tsiteeri


Pihustite näidud lastud üle vaadata ja nendega hetkel korras kuigi kolmanda silindri oma oli natukene teistest erinev aga see pidi okey olema!
Räägiti ka seda et võib nukk ära olla et pidi ka kuluma siis seda jama tegema!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.07.16 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix21
Pihustite näidud lastud üle vaadata ja nendega hetkel korras kuigi kolmanda silindri oma oli natukene teistest erinev aga see pidi okey olema!
Räägiti ka seda et võib nukk ära olla et pidi ka kuluma siis seda jama tegema!


See mootor peab käivituma "poolest pöördest", mingi puterdamine pole aktsepteeritav ei soojalt ega külmalt. Üldiselt on kaks varianti, kas mehaaniline vigastus või pihusti pekkis. muud nagu ei saa olla.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix21
huviline

Avatar


Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi avant

postitati 13.07.16 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix21
Pihustite näidud lastud üle vaadata ja nendega hetkel korras kuigi kolmanda silindri oma oli natukene teistest erinev aga see pidi okey olema!
Räägiti ka seda et võib nukk ära olla et pidi ka kuluma siis seda jama tegema!


See mootor peab käivituma "poolest pöördest", mingi puterdamine pole aktsepteeritav ei soojalt ega külmalt. Üldiselt on kaks varianti, kas mehaaniline vigastus või pihusti pekkis. muud nagu ei saa olla.

Käivitubki poolest pöördest ja töötab mõnikümmend sekundit ideaalselt ja peale seda hakkab jaurama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kert06
huviline



Registreerunud 30.11.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.16 13:23 Tsiteeri


Hei,

sai soetatud 1998a A6, mootoriga 1.9 ja 81kw, disla.

Läbisõit näitab 270k aga no pakun et 470k oleks reaalne. Mida võiks kontrollida/vahetada kohe? Plaan sõita sellega mõned aastad kui mitte rohkem. Kütte kulu oli maanteel ~200km 5,4l/100km.
Hetkel pisivigasid siin mainima ei hakka, teen selleks kunagi uue teema ja kuulan soovitusi, mida teha.
Kuidas üldiselt rahul olete selle mootoriga ja mis tootja esisilla jubinaid osta, kui kolksud tekkima hakkavad?

Möödasõitu teha 4. ja 5. käiguga pmst võimatu, see normaalne? Suht uimane mootor või raske kere?

Parimat,
Kert.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kelluke
huviline



Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.9 , 5000 C2

postitati 22.08.16 13:59 Tsiteeri


Mul sama aasa ja sama mootor,möödasõidul küll väga pingutama ei pea.
Sul turbo ei puhu nagu peaks,või on vaakumi lekked.Lase juhtmed järgi panna ja vaata mis näitab.
Muidu on 81 kw üks õnnestunumaid mootoreid c5-e peal,kui vähegi hooldad, teenib hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kert06
huviline



Registreerunud 30.11.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.16 19:08 Tsiteeri


Üks sõber oskas öelda, et õhulugeja võib olla rikkis kui minekut eriti ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kunnark
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E39

postitati 22.08.16 19:49 Tsiteeri


Võta õhulugeja pistik tagant ära ja kui midagi ei muutu siis peetis, lahti ühendatud õhulugeja pistikuga auto ikka väga tigu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kert06
huviline



Registreerunud 30.11.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.16 20:28 Tsiteeri


Okei proovin hommikul, mis muidu uue õhulugeja orienteeruv hind on? Kas müüakse varuosade poes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.16 21:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kert06
Hei,

sai soetatud 1998a A6, mootoriga 1.9 ja 81kw, disla.

Läbisõit näitab 270k aga no pakun et 470k oleks reaalne. Mida võiks kontrollida/vahetada kohe? Plaan sõita sellega mõned aastad kui mitte rohkem. Kütte kulu oli maanteel ~200km 5,4l/100km.
Hetkel pisivigasid siin mainima ei hakka, teen selleks kunagi uue teema ja kuulan soovitusi, mida teha.
Kuidas üldiselt rahul olete selle mootoriga ja mis tootja esisilla jubinaid osta, kui kolksud tekkima hakkavad?

Möödasõitu teha 4. ja 5. käiguga pmst võimatu, see normaalne? Suht uimane mootor või raske kere?

Parimat,
Kert.


Endal sama mootor. Üldiselt midagi vahetanud pole, sõitnud peaaegu 200K ("185K" kuni 361K. Ka keritud arvatavasti, 2010 suvi - tänapäev.).
Kõrgsurve pump hakkas lekkima mingiaeg - tihendite vahetus.
Õlivahetus 10K tagant.
Nõrgem koht on veel see "vedruga" asi mis generaatori rihma pingutab? Geneka rullika all kohe oli vist - paindub ajapikku ära (kõveraks) ja võib ohtlikuks osutuda, kui õigel ajal ei vaheta.
Lisaks soovitaks vaadata paisupaagi sisse - on seal musta "ollust"? See võib tähendab, et plokikaas on olnud või on kõver - ka üks ehk laialt levinuimad probleeme sellel mootoril.

Üldiselt turbo töö kohta on jah paar varianti: Vaakum, geomeetria kinni tahmamine või solenoidid (N75nt). Võib ka muid probleeme olla, esimesed kaks kõige levinumad. Geomeetriat saab puhastada kas turbot maha võttes - või ise olen kasutanud http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=126007 - sarnast meetodit. Siiani nagu toimetab, aga soovitada ei julge. Kõik omal vastutusel :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kert06
huviline



Registreerunud 30.11.15
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.16 12:36 Tsiteeri


Vaakumite vahetus töötas, tänud! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ilts
huviline



Registreerunud 21.11.04
Kasutaja on eemal

Auto: a4 (b6)

postitati 24.12.16 04:06 Tsiteeri
Turbo



Kui turbo juurest viskab õli ja käiguvahetuse ajal on täheldada valget tossu tagant, siis mis värk olla vôib? Turbo remont?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 27.12.16 21:05 Tsiteeri


Kui kohapealt minnes ja diisel järsku välja sureb, peabki selline järsk väljasuremine toimuma. Nagu oleks järsk pauk ja mootor seisab. Ei oska seletada. Kuidagi harjumatu, et nii suure matsuga auto välja sureb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Remo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi

postitati 05.01.19 09:01 Tsiteeri


Uuriks plokisoojenduse kohta. Mootoriks on 1.9TDI 96kW (AVF). Kas sellele mootorile annab panna ka sellise plokisoojenduse, mis läheb ploki külge/sisse? Või ongi ainult valikus need variandid, mis ühendatakse lõdvikute vahele?


Got ARB and nitrous?
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 28.01.19 18:10 Tsiteeri


Plaan minna välismaale üht autot vaatama, ei ole varasemalt VCDS-iga igasugu mootori näite täpsemalt vaadanud.
Saab keegi öelda mis olulisemad mootori näitajad on mida kontrollida ja mis vahemikus näidud üldjoones olema peaks?
1.9TDI, 85kw A4 b5, 2000a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 28.01.19 18:41 Tsiteeri


85kw mootor peaks olema suht õnnetu kuna see oli esimesi PD mootoreid ja siis suht palju titevigu sees. Paljudel on plokikaaned vigased mille tulemusena on surve sees. Pihustid pidid ka olema kehvemad kui 96kw või siis 74kw .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 03.05.19 21:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
85kw mootor peaks olema suht õnnetu kuna see oli esimesi PD mootoreid ja siis suht palju titevigu sees. Paljudel on plokikaaned vigased mille tulemusena on surve sees. Pihustid pidid ka olema kehvemad kui 96kw või siis 74kw .

Aga B7 peal 85kw 1.9 ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  9  10  11
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.8% - SQL: 68.2%]