Lehekülgi: 1 .. 9 10 11 |
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 04.07.16 05:51
|
|
|
Mure seisneb nüüd audi A4 1.9tdi 96kw isendiga , nimelt asi selles kui panen auto üks kõik mis ajal käima kas soojalt või külmalt siis tühikäigul
hakkab mootor puterdama ja tagant sinist ajama aga kui korraks rohkem Kaasi vajutan siis hakkab ilusti käima!
|
|
|
Michael
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F31
|
postitati 04.07.16 06:43
|
|
|
Soovitaks lasta pihustite näidud üle kontrollida.
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 05.07.16 01:27
|
|
|
Pihustite näidud lastud üle vaadata ja nendega hetkel korras kuigi kolmanda silindri oma oli natukene teistest erinev aga see pidi okey olema!
Räägiti ka seda et võib nukk ära olla et pidi ka kuluma siis seda jama tegema!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.07.16 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix21
Pihustite näidud lastud üle vaadata ja nendega hetkel korras kuigi kolmanda silindri oma oli natukene teistest erinev aga see pidi okey olema!
Räägiti ka seda et võib nukk ära olla et pidi ka kuluma siis seda jama tegema! |
See mootor peab käivituma "poolest pöördest", mingi puterdamine pole aktsepteeritav ei soojalt ega külmalt. Üldiselt on kaks varianti, kas
mehaaniline vigastus või pihusti pekkis. muud nagu ei saa olla.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 13.07.16 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix21
Pihustite näidud lastud üle vaadata ja nendega hetkel korras kuigi kolmanda silindri oma oli natukene teistest erinev aga see pidi okey olema!
Räägiti ka seda et võib nukk ära olla et pidi ka kuluma siis seda jama tegema! |
See mootor peab käivituma "poolest pöördest", mingi puterdamine pole aktsepteeritav ei soojalt ega külmalt. Üldiselt on kaks varianti, kas
mehaaniline vigastus või pihusti pekkis. muud nagu ei saa olla. |
Käivitubki poolest pöördest ja töötab mõnikümmend sekundit ideaalselt ja peale seda hakkab jaurama.
|
|
|
kert06
huviline
Registreerunud 30.11.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.16 13:23
|
|
|
Hei,
sai soetatud 1998a A6, mootoriga 1.9 ja 81kw, disla.
Läbisõit näitab 270k aga no pakun et 470k oleks reaalne. Mida võiks kontrollida/vahetada kohe? Plaan sõita sellega mõned aastad kui mitte rohkem.
Kütte kulu oli maanteel ~200km 5,4l/100km.
Hetkel pisivigasid siin mainima ei hakka, teen selleks kunagi uue teema ja kuulan soovitusi, mida teha.
Kuidas üldiselt rahul olete selle mootoriga ja mis tootja esisilla jubinaid osta, kui kolksud tekkima hakkavad?
Möödasõitu teha 4. ja 5. käiguga pmst võimatu, see normaalne? Suht uimane mootor või raske kere?
Parimat,
Kert.
|
|
|
kelluke
huviline
Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.9 , 5000 C2
|
postitati 22.08.16 13:59
|
|
|
Mul sama aasa ja sama mootor,möödasõidul küll väga pingutama ei pea.
Sul turbo ei puhu nagu peaks,või on vaakumi lekked.Lase juhtmed järgi panna ja vaata mis näitab.
Muidu on 81 kw üks õnnestunumaid mootoreid c5-e peal,kui vähegi hooldad, teenib hästi.
|
|
|
kert06
huviline
Registreerunud 30.11.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.16 19:08
|
|
|
Üks sõber oskas öelda, et õhulugeja võib olla rikkis kui minekut eriti ei ole.
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 22.08.16 19:49
|
|
|
Võta õhulugeja pistik tagant ära ja kui midagi ei muutu siis peetis, lahti ühendatud õhulugeja pistikuga auto ikka väga tigu.
|
|
|
kert06
huviline
Registreerunud 30.11.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.16 20:28
|
|
|
Okei proovin hommikul, mis muidu uue õhulugeja orienteeruv hind on? Kas müüakse varuosade poes?
|
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.16 21:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kert06
Hei,
sai soetatud 1998a A6, mootoriga 1.9 ja 81kw, disla.
Läbisõit näitab 270k aga no pakun et 470k oleks reaalne. Mida võiks kontrollida/vahetada kohe? Plaan sõita sellega mõned aastad kui mitte rohkem.
Kütte kulu oli maanteel ~200km 5,4l/100km.
Hetkel pisivigasid siin mainima ei hakka, teen selleks kunagi uue teema ja kuulan soovitusi, mida teha.
Kuidas üldiselt rahul olete selle mootoriga ja mis tootja esisilla jubinaid osta, kui kolksud tekkima hakkavad?
Möödasõitu teha 4. ja 5. käiguga pmst võimatu, see normaalne? Suht uimane mootor või raske kere?
Parimat,
Kert. |
Endal sama mootor. Üldiselt midagi vahetanud pole, sõitnud peaaegu 200K ("185K" kuni 361K. Ka keritud arvatavasti, 2010 suvi - tänapäev.).
Kõrgsurve pump hakkas lekkima mingiaeg - tihendite vahetus.
Õlivahetus 10K tagant.
Nõrgem koht on veel see "vedruga" asi mis generaatori rihma pingutab? Geneka rullika all kohe oli vist - paindub ajapikku ära (kõveraks) ja võib
ohtlikuks osutuda, kui õigel ajal ei vaheta.
Lisaks soovitaks vaadata paisupaagi sisse - on seal musta "ollust"? See võib tähendab, et plokikaas on olnud või on kõver - ka üks ehk laialt
levinuimad probleeme sellel mootoril.
Üldiselt turbo töö kohta on jah paar varianti: Vaakum, geomeetria kinni tahmamine või solenoidid (N75nt). Võib ka muid probleeme olla, esimesed kaks
kõige levinumad. Geomeetriat saab puhastada kas turbot maha võttes - või ise olen kasutanud http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=126007 -
sarnast meetodit. Siiani nagu toimetab, aga soovitada ei julge. Kõik omal vastutusel
|
|
|
kert06
huviline
Registreerunud 30.11.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.09.16 12:36
|
|
|
Vaakumite vahetus töötas, tänud!
|
|
|
ilts
huviline
Registreerunud 21.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: a4 (b6)
|
postitati 24.12.16 04:06
|
|
|
Turbo
Kui turbo juurest viskab õli ja käiguvahetuse ajal on täheldada valget tossu tagant, siis mis värk olla vôib? Turbo remont?
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 27.12.16 21:05
|
|
|
Kui kohapealt minnes ja diisel järsku välja sureb, peabki selline järsk väljasuremine toimuma. Nagu oleks järsk pauk ja mootor seisab. Ei oska
seletada. Kuidagi harjumatu, et nii suure matsuga auto välja sureb.
|
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
postitati 05.01.19 09:01
|
|
|
Uuriks plokisoojenduse kohta. Mootoriks on 1.9TDI 96kW (AVF). Kas sellele mootorile annab panna ka sellise plokisoojenduse, mis läheb ploki
külge/sisse? Või ongi ainult valikus need variandid, mis ühendatakse lõdvikute vahele?
Got ARB and nitrous?
|
|
|
|
PPiip
huviline
Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro
|
postitati 28.01.19 18:10
|
|
|
Plaan minna välismaale üht autot vaatama, ei ole varasemalt VCDS-iga igasugu mootori näite täpsemalt vaadanud.
Saab keegi öelda mis olulisemad mootori näitajad on mida kontrollida ja mis vahemikus näidud üldjoones olema peaks?
1.9TDI, 85kw A4 b5, 2000a
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 28.01.19 18:41
|
|
|
85kw mootor peaks olema suht õnnetu kuna see oli esimesi PD mootoreid ja siis suht palju titevigu sees. Paljudel on plokikaaned vigased mille
tulemusena on surve sees. Pihustid pidid ka olema kehvemad kui 96kw või siis 74kw .
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 03.05.19 21:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
85kw mootor peaks olema suht õnnetu kuna see oli esimesi PD mootoreid ja siis suht palju titevigu sees. Paljudel on plokikaaned vigased mille
tulemusena on surve sees. Pihustid pidid ka olema kehvemad kui 96kw või siis 74kw . |
Aga B7 peal 85kw 1.9 ?
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 9 10 11 |