Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Autor:
Pealkiri: C5/D2 tiptronic kasti reguleerimine (Vastuseid: 106 | Vaatamisi: 67239)
RomanP
huviline



Registreerunud 27.07.15
Asukoht: RAKVERE
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5

postitati 14.10.15 17:05 Tsiteeri


Rakvere lähistel kellegil Vagcommi ?
Kahtlen, et ma boschi kts-iga õigesse kohta välja jõuan... U2U


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aimarrr
huviline



Registreerunud 07.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.15 16:53 Tsiteeri


Kas keegi teab kas a4 b5 2.8l ka see toimib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 17.11.15 19:07 Tsiteeri


Vahetasin V6 diislil ka selle re˛iimi ära.
Algselt oli 00001, uus läks 01111.
Võttis omaks, aga kas on ka õige? Tundub et vahe on vahetusel sees küll.
Kuid mida ma ei leidnud "vahetuskohad" (i.keeles on see tegevus throttle body adaption).
Kus see diislil asuda võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aimarrr
huviline



Registreerunud 07.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.15 20:27 Tsiteeri


Hetkel on 00011. Tahtsin kastile panna ka uue starteegia ehk 00111 aga ei võtnud omaks. A4 2.8 99a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.15 01:39 Tsiteeri


Hei. Igaks juhuks mainin, et kindlasti on see mudelitel erinev, näiteks A4 B5 puhul http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB5.html on siin pisut infot. See teema on tegelikult siiski C5 jaoks, st siin olevat väärtused ei pruugi teil töötada. Misiganes kodeeringu kontroller aga vastu võtab on siiski sisse programmeeritud, olgu ta aga klientide jaoks piisavalt testitud või mitte (xxxx32 nt mitte, kuid xxxx12 küll C5 autotrans puhul). Üldiselt mõttetuid liigutusi toote disainis ei tehta ning uus väärtus ka midagi päriselt muudab.

Leitud info throttle body jaoks:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1210265
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.12.15 03:19 Tsiteeri


Üldiselt kõige ebapraktilisemad on need sisse ehitatud seaded, mis esimest kahte või ühte käiku põhimõtteliselt punaseni pidevalt lasevad ja pöördeid üleval hoiavad. Kuna see on aga permanentselt selline, siis ei tasuks neid kasutada - puudub lihtsalt normaalselt sõitmise võimalus. Mitmel kerel proovitud ja käituvad kõigil samamoodi, ehk siis põhimõtteliselt kasutuskõlbmatu asi igapäevaselt. Need, kes kunagi lasid sellise sätte vaatamata minu hoiatustele ära muuta tulid enamus nädala kuni kuu jooksul tagasi ja lõpuks jäid sellele re˛iimile, mis töötas normaalre˛iimis ja lihtsalt DSP välja lülitas :).
0013x asju sai samuti katsetatud, millel need siis toimisid, aga käitusid ikkagi samuti nagu 0001x - kodeeringu käitumise kirjeldusega neid nüüd küll kuidagi väga võrrelda ei saanud - või noh mida minu paks pee ka tajuda oskas :D.

Paar aastat tagasi sai näiteks ühele isendile DSP tagasi pandud, kuna kasti vanus ja seisukord ei võimaldanud enam kiiremat käiguvahetust vaatamata õlivahetustele jne. eriti talvel jahedamate ilmadega muutus kast kasutuskõlbmatuks kui külmalt üritas käike jube "nobedasti" vahetada. Peale kasti aju vahetust sai kast uuesti DSP OFF ja sõitis nagu kulda.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 06.11.18 10:02 Tsiteeri


Tervitused.
Kaevan siis vana teema ülesse. Siin küll juttu c5/d2 tiptronicust. Kuid mul küsimus järgmise põlvkonna kasti kohta (6hp 26 09e). Kõik nagu korras, aga vahest vajutades ei suuda kast kohe otsustada, kus see kõige magusam pöördemoment on ja teisel korral uuesti vajutades, teeb seda mis vaja. Eriti tüütu on see iseõppiv reziim, nt mõne päeva rahulikumalt sõitnuna ja siis vajutades, kohe üldse ei saa aru, et mis nüüd vaja on. Siit ka minu küsimus, kas arvutiga saab natuke sättida? Nt. S8 d3 kast reageerib küll kohe kui vajutada, vahet pole kuidas sõidad.
Enda auto 4.2bfm d3. Või peitub hetkel koer vigases abs plokis? Uus olemas, vaja ära vahetada.


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.1% - SQL: 72.9%]