Lehekülgi: 1 .. 24 25 26 |
jreb
huviline
Registreerunud 29.06.16
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C3 2.2 10v TQ Avant
|
postitati 12.02.18 20:43
|
|
|
Tere, probleem siis pidevalt overboostiga (10v mc1). Ühe vigase vaakumvooliku leidsin ja sai vahetatud. Midagi ei läinud halvemaks ega paremaks. Wg
sai ka lahti voetud ja kõik tundub korras olevat. Mida ja kuidas veel kontrollida? Vigane rõhuklapp? Keegi nõu saaks anda Viljanis/Tartus?
Ette tänades
Janno
|
|
|
Elvisperle25
huviline
Registreerunud 01.01.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.18 13:52
|
|
|
Audi 200 2,1t 134kw kg mootori varuosa
Tervist. Kas kellegil 2,1t kg mootorile väntvõlli on pakkuda?
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.18 06:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Elvisperle25
Tervist. Kas kellegil 2,1t kg mootorile väntvõlli on pakkuda? |
Lihtsalt vihjeks, et KH, WC ja JY on sama väntvõlliga.
KH ja WC on vanad 2,2 100kW vabalthingavad.
JY on 134kW turbokas.
PS: Mul üks WC väntvõll on olemas, aga see on mootori sees ja mootor auto peal.
|
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 23.11.18 10:58
|
|
|
Tere! Tore näha, et mingigi liikumine siin veel toimub. Ma olin see aasta vist ainus kes sõitis terve suve igapäevaselt audi 200 tööle ja koju, kooli
ja lasteaeda olude sunnil
Enda 200 läks nüüd talveunne ära kuni kevadeni aga tegeleks nüüd sõbra audi 100 c3 avant quattroga 2.1 10vt 134kw kas leidub kellegil ühe aknaga
jagajat kuskil kuurinurgas kasvõi proovimiseks kui päris ära müüa ei taha?
Aastaid tagasi juba sai ühe audi 200 mootor talle peale pandud kuid käima saamisega on mingi jama, vahest on säde ja käivitub kuid enamasti mitte,
kahtlustan jagajat esialgu.
Ühesõnaga 10vt jagajat on kellegil?
|
|
|
kerms
huviline
Registreerunud 19.08.12
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2 10vt Quattro
|
postitati 14.01.19 14:38
|
|
|
Warm-up regulator
Ehk keegi viitsib oma kapoti alla vaadata ja isegi pilti teha, milline warm-up teil on, kas on vaakumvoolik küljes või ei? Minul selline wur nt,
millel pistikuga samal küljel "toruots" ja seal tehase plastikust punn otsas(Don't get confused with the front vent port that originally came with
a plastic bottom slotted cap) for altitude correction).
Millistele mootoritele siis need regulaatorid käivad, millel all eraldi kamber ja vaakumvooliku ots?
Probleemiks on mul küttesegu, tühikäigul ja maanteel kulgedes u. 14,7 ja kiirendamisel lahja 16-18,x
Pritsepeast plunseri pealt mõõdetud rõhk külmalt kui ka soojalt 6+ bari
Ühesõnaga võib mulle warm-up regulaatorit pakkuda
Minul antud pildil parempoolne variant igatahes
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.01.19 07:46
|
|
|
Enne selle juhtrõhu regulaatori kallale ronimist mõõda igaksjuhuks üle pumba toide, ei ole harvad juhused kus kiirendamisel on pumba toide alla 12V.
Mul oma kunagistel 200-del oli kõigile eraldi pumba toide toodud läbi lisa relee jämedamate juhtmetega otse akult. Teine asi oleks vaadata mida teeb
kütuserõhk kiirendamisel. Pika voolikuga kell salongi. Kaits jauras kunagi MC mootori viimse detaili ja andurini läbi, iseasi palju ta mäletab. Ei
võta ilmselt tükki küljest ja küsida nende kitsaskohtade kohta.
|
|
|
|
kerms
huviline
Registreerunud 19.08.12
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2 10vt Quattro
|
postitati 24.01.19 17:52
|
|
|
Viskasin warm-up ringi, tundub et asi toimib. Juhtrõhud õiged ja kiirendades segu 12lõpp-13
Pumba pealt võiks millalgi igaks juhuks ikka pinget mõõta
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 24 25 26 |