Lehekülgi: 1 2 |
Smileman
huviline
Registreerunud 29.07.07
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 1.8t
|
postitati 13.02.08 17:12
|
|
|
sama asi tagumine kojamees teeb mis ise tahab kuni mootori välja lülitad,nüüd ei taha enm üldse liikuma hakata,ennem oli nii et kukkus rabistama peale
kangi kerget klõppsimist edasi tagasi
mis oleks kõigeparem teha?
a4 1.8t
|
|
|
|
raxi
huviline
Registreerunud 20.01.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.08 17:53
|
|
|
kui keegi on teinud . Kuidas eemaldada 98a A6 avandi tagaluugi polstrit?
|
|
|
Toomas15
huviline
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
|
postitati 16.02.08 16:05
|
|
|
c4-l on ta külgedel kahe kruviga kinni ja ülejäänu olid tüüblid,ajad küüned taha ja tõmbad alaosa plastikut..mu mäletamist mööda muid nippe seal
polnud..kas c5-l sama ei tea..
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 18.11.08 11:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: joe80
Minu ka A4 ja düüs ei liigu kojamehega kaasa vaid pisedab otse üles. Sellel plastikust nn. mutrikaitsmel 180* ulatuses pilu sees, millest järeldada,
et düüs peabki paigal seisma. |
Siit võib pigem järeldada, et düüs peaks kojamehega kaasa liikuma. Kui ta paigal peaks seisma, siis pole ju seda 180* pilu vaja, või kuidas?
Loen teemasid selle asja kohta ja kõik räägivad eri juttu. Kas on kellelgi ka kindlat sõna öelda, kuidas düüs olema peab, kas kaasa liikuma või paigal
seisma? Ei tahaks neid korpuse neete lahti puurida, et asjas sotti saada. Mul ka on düüsi juures midagi juhtunud, enne oli teise nurga alla ja
osaliselt liikus, nüüd on teisiti, liigub kaasa imeliku nurga all. Mingi kõrin ka käib kojamehe töötamise ajal....
|
|
|
Kari
huviline
Registreerunud 15.09.05
Asukoht: Saaremaa, Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 92 a. 2,0 E. 85 kw . AAD, AXP
|
postitati 18.11.08 11:46
|
|
|
Omal käis asi hiljuti profilaktika korras legoks (c-4) ja kinnitan ,et korras asjal seisab düüs keskele klaasi paigal, kinni kiilunud
(roostes/oksudeerunud) asjal jookseb kojamehe varrega kaasa...
Ise tehtud = Hästi tehtud...
|
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 18.11.08 12:18
|
|
|
Ega mõnda pilti ei teinud? Kas needid asendasid poltidega?
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 18.11.08 12:30
|
|
|
Parandan ome üle-eelmist posti - see 180* ava liigub kojamehega kaasa, järelikult peab düüs ikka kogu aeg otse üles vaatama
|
|
|
ampelman
huviline
Registreerunud 01.04.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 s line 2,4 1997
|
postitati 01.12.08 20:00
|
|
|
mull käib ka nii et lükkad ette siis hakkab tööle. mingi aeg ei töötanud vabsee siis kruvisin mootori juppideks ja võll oli roostes sai õli ja nüüd
töötab 5+
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.12.08 20:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real1
Parandan ome üle-eelmist posti - see 180* ava liigub kojamehega kaasa, järelikult peab düüs ikka kogu aeg otse üles vaatama |
mina sättisin oma a4-jal piserdusdüüsi kojamehe luua poole-tähendab,et kui vett pritsin siis ei ole luud kuival ja pritsitav vesi katab kogu kojamehe
puhastatava ala.
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.08 17:36
|
|
|
Eile avastasin sellise jama tagumise kojamehega.
Tavaliselt ma teda pikalt töös ei hoia,korra lükkan kangi tööasendisse,lasen ta pühkima ja lülitan välja tagasi.Tegi siis oma tiiru ära,aga ei tahtnud
enam seisma jääda,kuigi oli välja lülitatud.Tegi "tühjalt" enne 8-9 tsüklit,kui paigale jäi.Teine asi on see,et ta teeb seda "hilisemat pühkimist"
jõnksutades ehk siis selle 180 kraadi jooksul teeb 3-4 pausi ja kõik need tunduvad tekkima ühes kohas.
Samas mõnel korral jääb ilusti peale väljalülitamist kohe seisma,mõned korrad 2 tsüklit,siis jälle hulgim.
Siin on kala!Aga milline?
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 03.12.08 20:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Eile avastasin sellise jama tagumise kojamehega.
Tavaliselt ma teda pikalt töös ei hoia,korra lükkan kangi tööasendisse,lasen ta pühkima ja lülitan välja tagasi.Tegi siis oma tiiru ära,aga ei tahtnud
enam seisma jääda,kuigi oli välja lülitatud.Tegi "tühjalt" enne 8-9 tsüklit,kui paigale jäi.Teine asi on see,et ta teeb seda "hilisemat pühkimist"
jõnksutades ehk siis selle 180 kraadi jooksul teeb 3-4 pausi ja kõik need tunduvad tekkima ühes kohas.
Samas mõnel korral jääb ilusti peale väljalülitamist kohe seisma,mõned korrad 2 tsüklit,siis jälle hulgim.
Siin on kala!Aga milline? |
sama siin.suure lumemöllu ajal tegi sama nalja,et tegi käsku andmata tagaklaasil oma platsikest puhtaks.
arvan,et tegu niiskusega ehk,kuna seda "kala" pole rohkem kordunud ja too oli ka esimene kord kui nii tegi.teisi anomaaliaid ei ole esinenud.
suvel sai toda mootori mehhanismi ka puhastatud ja määritud nind hakkas ka kergemalt toimima.
|
|
|
colgate3
huviline
Registreerunud 19.01.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi S6 Avant c4
|
postitati 07.12.08 21:11
|
|
|
Enda c4 S6 avandil oli ka alguses jama, et kojamees kord töötab ja kord ei tööta ning kui töötab, jääb seisma lambi koha peal, lisaks hakkas ka
tihedalt kaitset läbi lööma. Probleem oli kojamehemootori küljes asuvas dioodis, mis oli tuksis.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.12.08 14:57
|
|
|
Nonii.Kuna tagumise kojamehe tööpöli hakkas viimasel ajal liialt sisukaks muutuma, siis lammutasin asja laiali ja niiskuse kohalt ei ole ma eelnevalt
väga puusse pannud, pöhjus oli tegelikult selles, et kogu mehhanism pm. ujus vees, kaasa arvatud mootor.Imestan, et üldse tööle jäi.
Lisan ka möned klöpsud lammutamise käigus avanenud vaatepildist:
1
2
3
4
5
6
7
Lammutus kestis ettevaatlikuse ja puhastamise/kuivatamise töttu umbes 2 tundi.
|
|
|
jk.
|
postitati 20.01.09 13:44
|
|
|
Keegi oskab öelda, kuidas ilma midagi lõhkumata C5 Avant tagaluugi polstrit ära võtta?
Tänud ette!
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 20.01.09 20:36
|
|
|
Täpselt pole küll nüüd meeles aga vaata kas ümber ringi väikseid kruve pole. Luugi polstri sees on ohukolmnurga sahtel, selle sees oli ka kruvi ja
siis sikutad polstri äärest lahti. Kinni on ta rombi kujuliste plekkidega, suht tugevalt vaja äärest tõmmata ja nii ta lahti tuleb.
|
|
|
|
ampelman
huviline
Registreerunud 01.04.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 s line 2,4 1997
|
postitati 27.02.09 07:52
|
|
|
Ei ole suurem asi kirjaoskaja saksa keeles, aga peaks olema "heckvicher" äkki. Ära kirjapilti väga süvene.
***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 06.04.14 07:49
|
|
|
Härrased c6 avant omanikud, kas Teil ka on olnud muret tagaluugil asuva kojamehega?
Nimelt 2009 FL C6 avandil kojemees surnud ja niipalju kui mul neid silma on hakanud, siis kõigil samas asendis, ehk et:
, ka müügiautodel, nagu pildil, on silma jäänud, lisaks mainitakse, et ideaalses korras
isend , aga see selleks.
Kaitsmed kõikjalt kontrollitud, nii tagataskus asuvad, kui ka armatuuri juurest, terved. Kuna tegu suht uue isendiga, siis kellelgi näpunäiteid,
kuidas läheneda tollele mootorile, et uurida, mis täpsemalt viga?
Tänan.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
kromwell
huviline
Registreerunud 21.07.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.14 17:23
|
|
|
Muret otseselt sinnamaani polnud, kuni ohukolmnurka hoidva sahtli peal roostevett nägin. Ei muud, kui polster minema, et vaadata, mis seal tegelikult
toimub. Täpselt nagu vanematel, väsib düüsi plastikosa ära ning osa veest jookseb klaasipuhasti mootori korpusesse. Mina võtsin ta lahti, puhastasin
ja määrisin ning tihendasin vajalikud kohad keermeteibiga. Siiani kõik toimetab. See mootor lihtsalt mingil hetkel ei jaksa enam kojameest liigutada,
kui hammasrattad paksu rooste-vaseliini-vee ja jumal teab millega veel koos on. Kui see mootor juba läbi kärsatatud või hambad maas on, siis pole
päästa midagi.
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Härrased c6 avant omanikud, kas Teil ka on olnud muret tagaluugil asuva kojamehega?
Nimelt 2009 FL C6 avandil kojemees surnud ja niipalju kui mul neid silma on hakanud, siis kõigil samas asendis, ehk et:
, ka müügiautodel, nagu pildil, on silma jäänud, lisaks mainitakse, et ideaalses korras
isend , aga see selleks.
Kaitsmed kõikjalt kontrollitud, nii tagataskus asuvad, kui ka armatuuri juurest, terved. Kuna tegu suht uue isendiga, siis kellelgi näpunäiteid,
kuidas läheneda tollele mootorile, et uurida, mis täpsemalt viga?
Tänan. |
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 07.04.14 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kromwell
Muret otseselt sinnamaani polnud, kuni ohukolmnurka hoidva sahtli peal roostevett nägin. Ei muud, kui polster minema, et vaadata, mis seal tegelikult
toimub. Täpselt nagu vanematel, väsib düüsi plastikosa ära ning osa veest jookseb klaasipuhasti mootori korpusesse. Mina võtsin ta lahti, puhastasin
ja määrisin ning tihendasin vajalikud kohad keermeteibiga. Siiani kõik toimetab. See mootor lihtsalt mingil hetkel ei jaksa enam kojameest liigutada,
kui hammasrattad paksu rooste-vaseliini-vee ja jumal teab millega veel koos on. Kui see mootor juba läbi kärsatatud või hambad maas on, siis pole
päästa midagi.
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Härrased c6 avant omanikud, kas Teil ka on olnud muret tagaluugil asuva kojamehega?
Nimelt 2009 FL C6 avandil kojemees surnud ja niipalju kui mul neid silma on hakanud, siis kõigil samas asendis, ehk et:
[img]http://img3.auto24.ee/auto24/320/795/51261795.jpg.[/img], ka müügiautodel, nagu pildil, on silma jäänud, lisaks mainitakse, et ideaalses korras
isend , aga see selleks.
Kaitsmed kõikjalt kontrollitud, nii tagataskus asuvad, kui ka armatuuri juurest, terved. Kuna tegu suht uue isendiga, siis kellelgi näpunäiteid,
kuidas läheneda tollele mootorile, et uurida, mis täpsemalt viga?
Tänan. | |
Kurat, 20a on juba audidel see probleem, miks tootearendust ei toimu?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 07.04.14 17:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kurat, 20a on juba audidel see probleem, miks tootearendust ei toimu? |
Ei ole Sa ainus, kellel selline mõte peast läbi käinud, aga siiski, eks tuleb lammutada ja uurida, et miks karul körv lukus.
Kusjuures piiludes sealt pisikese luugikese hingede pilust, jäi samuti silma, et mingi pruunikas nire on olemas.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audijaan
huviline
Registreerunud 05.05.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.0 103kw
|
postitati 07.03.17 13:28
|
|
|
kus asub audi a6 c6l tagumise kojamehe relee
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.03.17 13:53
|
|
|
Eraldi relee puudub. Käskluse saab juhi vasaku jala kohal asuvalt keskelektriplokilt, paralleelselt aknapesuvedeliku pumbaga.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|