Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A6 quattro Allroad või mitte, 3.0 või 2.0 (Vastuseid: 61 | Vaatamisi: 10001)
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 25.11.20 10:56 Tsiteeri


+1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 25.11.20 11:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Mina sellest ACC promost C7 puhul aru ei saa. Töötab suht "kandiliselt", liigutada saab 10km/h sammuga, reageerib eessõitvale autole isegi min distantsi puhul liiga kaugelt jne. Ainult hädapidurduse funktsioon võib mingil hetkel kasuks tulla. Tavaline püsikas oli palju loogilisem ja mõnusam kasutada.
Kas seal ei ole sama loogika käigus, et cruise kangi üles-alla liigutamine on 10km/h intervalliga. Kui cruis on rakendatud, siis kangi otsas set on -1km/h ja enda poole tõmbamine on +1km/h?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 25.11.20 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Mina sellest ACC promost C7 puhul aru ei saa. Töötab suht "kandiliselt", liigutada saab 10km/h sammuga, reageerib eessõitvale autole isegi min distantsi puhul liiga kaugelt jne. Ainult hädapidurduse funktsioon võib mingil hetkel kasuks tulla. Tavaline püsikas oli palju loogilisem ja mõnusam kasutada.
Kas seal ei ole sama loogika käigus, et cruise kangi üles-alla liigutamine on 10km/h intervalliga. Kui cruis on rakendatud, siis kangi otsas set on -1km/h ja enda poole tõmbamine on +1km/h?

https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181459&page=17


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ott_S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B9

postitati 25.11.20 12:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Mina sellest ACC promost C7 puhul aru ei saa. Töötab suht "kandiliselt", liigutada saab 10km/h sammuga, reageerib eessõitvale autole isegi min distantsi puhul liiga kaugelt jne. Ainult hädapidurduse funktsioon võib mingil hetkel kasuks tulla. Tavaline püsikas oli palju loogilisem ja mõnusam kasutada.
Kas seda ei saa omakorda mitte MMI'st timmida, et kas ta on Sport, tavaline või Automatic? A'la comfort reziimis hoiabki kaugemale. Tuleb kusagil ajusopist meelde et sai nii timmida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 25.11.20 14:15 Tsiteeri


Ma pole küll aru saanud, et Comfort või Dynamic mingi vahe oleks. Põhiaja on mul muidugi Individual seadistatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 25.11.20 15:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Mina sellest ACC promost C7 puhul aru ei saa. Töötab suht "kandiliselt", liigutada saab 10km/h sammuga, reageerib eessõitvale autole isegi min distantsi puhul liiga kaugelt jne. Ainult hädapidurduse funktsioon võib mingil hetkel kasuks tulla. Tavaline püsikas oli palju loogilisem ja mõnusam kasutada.
Kas seda ei saa omakorda mitte MMI'st timmida, et kas ta on Sport, tavaline või Automatic? A'la comfort reziimis hoiabki kaugemale. Tuleb kusagil ajusopist meelde et sai nii timmida


ACC on uimane igast asendist. Kaugust eessõitvast autost saab regullida kangi pealt.

Hommikused Tammsaare tee ummikud on aga ekstra mõnus ACCga läbi selgitada. Hoolimata mõnest miinusest (+-10 käsitsi muutus, uimasus kohalt võtmisel ja teinekord veidi hiline pidurdamine) on tegemist väga praktilise abimehega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 25.11.20 15:25 Tsiteeri


Selle ACC toimimine on lausa kaheksal leheküljel lahti seletatud auto kasutusjuhendis. Lk. 107-114.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
techmeh
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 18.11.20
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.20 16:04 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna pärast korduvaid hoiatusi, ei ole postitused ikka eesti keele nõuetele vastavad. Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 26.11.20 01:26 Tsiteeri


Edu sellises varustuses auto leidmisega, sest lihtne ülesanne see kindlasti ei ole.

Isiklikke võimalusi ja soove päris lõpuni tea ega ka ausalt öeldes huvita, kuid soovitan kaaluda ka läbi Audi Apporoved Plusi ostmist, kus tingimused tunduvad väga mõistlikud. Seda muidugi eeldusel, et lepingutüübivorm sobib.
Audi kodulehelt leiad täpsemat informatsiooni.

Üks variant, mis endale autot otsides silma jäi:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=59cd60831416f6972a064f791575a93b


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 26.11.20 01:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Audi A4 puhul soovitaksin otsida-leida mõne kolmeliitrise 200 kW-lise isendi. Need istuvad tiptronic kasti otsas.
Esindusest saad kontrollida auto ajalugu hoolduste ja kliendi kaebuste kohta, kuid kontroll usalda mõnele antud margiga spetsialiseerunud töökojale - spetsialistile. Mitte esindusele. Foorumis on nende inimeste kohta soovitusi laialt, kes on pädevad seda kontrolli teostama.


Miks sa seda soovitad? 200kw on ju väga probleemse ülemise otsaga.


Jah, tean, kuid probleemsed on nad ühtemoodi kõik.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
techmeh
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 18.11.20
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.20 12:22 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
techmeh
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 18.11.20
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.20 12:26 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]