Lehekülgi: 1 2 3 |
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 18.12.18 21:05
|
|
|
To-do list on päris massiivne tegelikult kui aus olla.
Vedrustuse teema on seal kõige väiksem mure üldse, vähemalt minusilmis. Kui n.ö juba sõitmist segab, siis võib tõesti suur probleem olla.
Mootoripoolelt rihmavahetus, ketipingutid/ketid ja mis sealt jooksvalt võib välja on kooruda on 1500-2000+ euri juba koos tööga kindlasti, oleneb kui
hea hinnaga juppe suudab sättida(Sellise töö puhul odavad jupid ei tasu end kindlasti ära, kui just ise ei tee). Ketipingutid ise maksavad juba OEM
tükid üle kilo euri(Isiklikult sinna midagi muud ei julgeks küll külge keerata). Kui netis vähe researchi teha, siis saab seda summat muidugi
tublisti vähendada.
Katid maksavad juba mõned kopikad, samas universaalid klambrite peale teha kannatab päris mõned aastad ÜV punkti ust kulutada. Elektrikalad on nii ja
naa, võivad olla päris lihtsad fixid, aga u never know. Rattalaagrite vahetus on sellel kerel suht *roppus* teema, eriti tagumised. Üldiselt ütleme
nii, et mina pedandina sellise hinnaga seda autot kindlasti ei ostaks. Vigade parandus/enda südamerahu läheb siin juba tuhandeid maksma. Kasuks räägib
muidugi see, et jutu järgi kere/sisu on väga viisakad ja põhitüüpvigadega (kast/latt) on juba tegeletud, mis jätab natukenegi hingamisruumi. Aga
igatahes soovin edu müügil
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 18.12.18 21:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Siin asjad ausalt välja toodud . Mitte ei tea ju täpselt kui korralik see 500eurot kallim auto on. |
Sina ei tea jah, aga inimene kes hoiab D2 turul silma peal, ilmselt teab
|
|
|
Dream
huviline
Registreerunud 27.11.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.18 13:38
|
|
|
Tsitaat: | Selle unustasid ära.
Tsitaat: | Algselt postitas: Dream
Kindlasti "tööd jagub" - sai täna tõstukil/garaazis käidud ja murekohti on piisavalt:
* Mootor on suht eluea lõpus - külmast peast pisike klapipuksi klõbin(soojalt kaob ära) ja viskab bena haisu. | |
Ei unustanud - see on info millega auto minu hoovi tuli eelmise omaniku poolt(keskealine+ mees - ei ole lukksepp/autospets).
Ise ma ei tuvasta mingit klõbinat ei soojalt ei külmalt (samas ei ole Audi AQF V8 hinge elu/töö hääle spets ka - viimased 3autot on traktori mootori
laadsed masuudipressid olnud)
aga minu kõrvus käib kui siidi - sai töökojas ka käidud öeldi et käib kui singerimasin - kalla ja talla - kui tahan ketipingutite elu lähemalt tundma
õppida siis tuleb miskit laiali lammutada - tegevus millel nemad ei näe mingit mõtet hetkel...
Ühesõnaga - oma silm on kuningas ja ostja võib mistahes töökojas lasta ise uurida lähemalt - midagi peitma/valetama ei hakka - olen ühe sellise värdja
"auto müüjaga" kokku puutunud ja enda südametunnistus ei luba sellist perverssust.
Samuti hinge panti ei pane - tegemist on ikkagi kohe 20a vana autoga - "garantii" kehtib niikaua kui tagatuled paistavad
Ahjaa positiivset - Veljed on eelmise talve alguses ostetud Nano Designid ja seisukord uue väärsed.
Peal on ballonka nael talverehv mis on ka uueväärne kuna pole erilist läbisõitu näinud.(Endine omanik oli lähetuses enamus aja)
Suvekaid/teisi velgi pole.
Loodame et pill leiab endale uue hea peremehe
Rahulikke Pühi!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.12.18 14:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dream
sai töökojas ka käidud öeldi et käib kui singerimasin - kalla ja talla - kui tahan ketipingutite elu lähemalt tundma õppida siis tuleb miskit laiali
lammutada - tegevus millel nemad ei näe mingit mõtet hetkel... |
Siis tuleb töökoda otsida, kes mootoritest midagi jagab ka.
Kettide/ketipingutite olukorra tuvastamine arvutiga võtab maksimaalselt 5 minutit.
Seda sa muidugi ei näe täpselt, mis seal kulunud on, aga vastuse küsimusele kas on kulunud või ei ole saad väga täpse.
|
|
|
|
Dream
huviline
Registreerunud 27.11.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.18 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Dream
sai töökojas ka käidud öeldi et käib kui singerimasin - kalla ja talla - kui tahan ketipingutite elu lähemalt tundma õppida siis tuleb miskit laiali
lammutada - tegevus millel nemad ei näe mingit mõtet hetkel... |
Siis tuleb töökoda otsida, kes mootoritest midagi jagab ka.
Kettide/ketipingutite olukorra tuvastamine arvutiga võtab maksimaalselt 5 minutit.
Seda sa muidugi ei näe täpselt, mis seal kulunud on, aga vastuse küsimusele kas on kulunud või ei ole saad väga täpse. |
Oskad Tartus soovitada mõnda?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 19.12.18 23:01
|
|
|
Kuidas on see loogiline?
Tsitaat: | Algselt postitas: Dream
...peame kahjuks antud autost loobuma teise "praktilisema" sõiduki kasuks - seega läheb kahjuks ikkagi müüki...
...
Vahetust ei taha - teine auto olemas ja müügiga kiiret EI OLE.
... |
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 19.12.18 23:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Kuidas on see loogiline?
Tsitaat: | Algselt postitas: Dream
...peame kahjuks antud autost loobuma teise "praktilisema" sõiduki kasuks - seega läheb kahjuks ikkagi müüki...
...
Vahetust ei taha - teine auto olemas ja müügiga kiiret EI OLE.
... | |
Miks ei peaks loogiline olema?
Kui autopark on piisavalt suur ja rahakott tühja kõhuga igapäevaselt ei kisa, siis polegi kiire selle müügiga. Teise auto kasuks loobmine juhul kui
autopark on piisavalt suur ja selle masinaga sõitmine pole praktilistel põhjustel enam võimalik ongi mõistlik sellest loobuda, selmet niisama seisma
jätta.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Dream
huviline
Registreerunud 27.11.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.19 18:05
|
|
|
MÜÜDUD
Teema võib lukku panna - Tänud!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |