kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 02.10.18 07:01
|
|
|
Sai tehtud Leedu ots, peaaegu läks nagu õnneks. Ainult 2 anomaaliat tuli
välja, ühest räägin siin.
Peale 900km läbimist järjest, Ikla piiripunktis tegin väikse peatuse. Hea, et ristmikul kraavi ei sõitnud, kuna täiesti tühja koha pealt viskas
korraliku õlikärsaka tuppa ja roolivõim kadus ära. Gaasi andes tuli roolivõim tagasi. Kodus vahetasin õli välja ja toimib jälle nagu peab. Ilmselt
õliradikas ei saanud ilusti õhku kätte ja seetõttu ka selline viperdus.
Muidu 1.9TDi ja quattro kohta kulu üllatavalt hea, korraliku tallamise peale jäi keskmiseks 5.6l/100km numbrite järgi arvutades.
|
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 15.10.18 05:27
|
|
|
+20kw ja +70nm. Sai muidugi kohe ka sidurikärsaka üles, ehk kestab kevadeni ära.
Soovitage head sidurit, tulevikus plaanis ka natuke rohkem jōudu mootorist välja vōtta.
Plaanis on BV43 turbo ja 0.280 pihustiotsad.
Samuti kas keegi teab, kas tohib panna kuuesele kastile ühemassilise hooratta vōi mitte?
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 15.10.18 07:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kolmelehmajook
+20kw ja +70nm. Sai muidugi kohe ka sidurikärsaka üles, ehk kestab kevadeni ära.
Soovitage head sidurit, tulevikus plaanis ka natuke rohkem jōudu mootorist välja vōtta.
Plaanis on BV43 turbo ja 0.280 pihustiotsad.
Samuti kas keegi teab, kas tohib panna kuuesele kastile ühemassilise hooratta vōi mitte? | Sõbra autol oli valeo 1 massiline
komplekt 6-sel kastil, toimis hästi ja pidas jõu kinni. Sama ka mul 5-sel kastil oli valeo 1 massilise kit all.
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 27.10.18 22:25
|
|
|
Sidurikomplekt sai uus pandud, see ikka läks päris korraliku hooga läbi, 100km läbimisega hakkas kuuenda käiguga gaasi põhja pannes väristama ja
pöördeid tõstma, 300km pärast neljanda käiguga ning 500km pärast juba ka kolmanda käiguga.
Miskipärast oli ka tutikas väntvõlli simmer lekkima hakanud kasti poolelt, see sai ka uus pandud. Tootjaks oli Victor Reinz ning läbisõit simmeril
~4000km. Paigaldatud sai pakendis oleva juhendi järgi ning kahjustada see ei saanud, ehk praak toode või siis lihtsalt kehv kvaliteet. Igatahes uus ja
originaal läks asemele.
Põhjamatt koos armatuuri ning vöödega sai vahetatud, nüüd terve sisu pruuni värvi nagu tehasest mõeldud.
Kahjuks maanteeameti bürokraatia on ikka väga pikk ja aeglane, siis siiamaani pole saanud mootori ning kastivahetust legaalseks. Üle kahe nädala juba
oodanud, pole isegi emailile vastust saanud. Jama lugu ka, kuna kohe-kohe on ülevaatuse aeg peal juba.
Miski jama on istmesoendustega, mis on jube aeglased ning ainult alumise padja küljed lähevad soojaks, sedagi ~1h sõidu peale alles.
Muus mõttes ikka veel ainult kalla ja talla, teepeale pole jätnud, kütusekulu hoiab stabiilne 5.6l/100km - 60/40 maantee ja linn.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 28.10.18 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kolmelehmajook
Miski jama on istmesoendustega, mis on jube aeglased ning ainult alumise padja küljed lähevad soojaks, sedagi ~1h sõidu peale
alles. |
Istmesoendus koosneb kahest rööbiti osast.
1. osa koosneb istme põhja külgedest ja pikendatavast jalatoest, mis on omavahel jadamisi kõik.
2. osa koosneb istme põhjast ja seljatoest, mis on omavahel jadamisi.
89% tõenäosusega on viga kas istme põhja või seljatoe mati õmbluste alt läbi minevates traatides või 10% tõenäosusega on viga istme põhja ja seljatoe
vahelistes juhtmetes (ja 1%, et viga on mujal).
|
|
|
|
KOMA
huviline
Registreerunud 22.04.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.18 09:51
|
|
|
Tavaliselt põlvega korraks autosse küürutades vajutatakse puruks istmesoendus.
VCDS HEX CAN; KTS ; OpCom
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 28.10.18 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KOMA
Tavaliselt põlvega korraks autosse küürutades vajutatakse puruks istmesoendus. |
Arvestades mitmeid kordi ma olen saanud neid istmesoendusi parandada B5 ja B6 kerega Audidel, siis julgen väita, et see põlvega toetudes lõhkumine on
müüt. Kõigil kordadel on olnud elementide vigastused õmbluste alt läbi minevates juhtmetes (kus see juhe on B5-e puhul kahe metallist varda ja B6-e
puhul plastikust raamide vahel ja need on puruks hõõrunud juhtmed). Ja ühte viga lappides olen enamikel kordadel leidnud veel 2-3 kohta, mis on samuti
kohe-kohe purunemas olnud. Tõesti võib-olla nii, et kui see juhe on veel paari karvaga ühenduses ja põlvega istmele toetudes rebenevad need paar karva
ka veel puruks ja istmesoendus justkui lõpetab toimimise pärast põlvega istmele toetumist, kuid vigastus oli juba varasemalt olemas sellisel juhul
(täiesti terved juhtmed ei rebene nii naljalt ja neil on seal ikka "venimise" varu, sest jooksevad kergelt sinka-vonka).
|
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 31.10.18 19:26
|
|
|
Pigem tõsta see tehnika mõne õnnetu V6 tdi B6 kere peale.
Kui rohkem huvi nikerdada, siis ka B6/B7 fwd kerel on phm Q valmidus olemas. Legaalseks saamine on teine teema.
|
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 05.11.18 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Pigem tõsta see tehnika mõne õnnetu V6 tdi B6 kere peale.
Kui rohkem huvi nikerdada, siis ka B6/B7 fwd kerel on phm Q valmidus olemas. Legaalseks saamine on teine teema. |
Kuna tean lihtsalt seda autot juba nii läbi ja lõhki, siis jääb ikkagi selle kere peale. Roostega probleeme pole ning igasugused kallid puksid/kaikad
on vahetatud, mida uuesti kohe osta ei raatsiks.
Miskipärast oli kasti ja mootori vahel juba 01E spacer olemas, kast ise reaalsuse ikka 02X.
Hooratas koos siduriga ja mootoripatjadega oleks mõistlik enne pealeistutamist ära vahetada.
Muidu kes kasti endale soovib, siis U2U - hind 300€, koodiks FYC.
AVG koodiga väga heas korras mootor ka pakkuda, hind 350€ (mootor + chipitud aju koos juhtmestikuga).
Üks küsimus tekkis kiiruse anduri kohta, lugeda/aidata saab siit.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 07.11.18 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kolmelehmajook
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Pigem tõsta see tehnika mõne õnnetu V6 tdi B6 kere peale.
Kui rohkem huvi nikerdada, siis ka B6/B7 fwd kerel on phm Q valmidus olemas. Legaalseks saamine on teine teema. |
Kuna tean lihtsalt seda autot juba nii läbi ja lõhki, siis jääb ikkagi selle kere peale. Roostega probleeme pole ning igasugused kallid puksid/kaikad
on vahetatud, mida uuesti kohe osta ei raatsiks. |
FB lugedes läheb siiski juppideks ja B6 kerele tehnika?
|
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
|