oll555
huviline
Registreerunud 08.02.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.18 20:20
|
|
|
Mure 3.0 tdi bmk
Sai vahetatud pihusti seibid ja küt.filter.
Nüüdsiis põõrdel ca. 2000 jõudu pole ja rõngad süttivad.Kütuse surve madal.
Veakoodid
004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 001 - Control Range Not Reached - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 23
Reset counter: 255
Mileage: 373086 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.20
Time: 18:50:00
Freeze Frame:
RPM: 2331 /min
Torque: 487.5 Nm
(no units): 5.0
Voltage: 13.76 V
Pressure: 674.5 bar
Duty Cycle: 50.9 %
004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 23
Reset counter: 255
Mileage: 373086 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.20
Time: 18:50:00
Freeze Frame:
RPM: 2331 /min
Torque: 487.5 Nm
(no units): 5.0
Voltage: 13.76 V
Pressure: 674.5 bar
Duty Cycle: 50.9 %
004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 004 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 23
Reset counter: 255
Mileage: 373086 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.20
Time: 18:50:00
Freeze Frame:
RPM: 2331 /min
Torque: 487.5 Nm
(no units): 5.0
Voltage: 13.76 V
Pressure: 674.5 bar
Duty Cycle: 50.9 %
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 - 002 - Signal too High (Rich)
Freeze Frame:
Fault Status: 01110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 373215 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.22
Time: 00:32:05
Freeze Frame:
RPM: 1596 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 90.7 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Duty Cycle: 35.9 %
(no units): 0.0
(no units): 16.0
Readiness: 1 2 0 0 0
Lekkeid ei ole.
On mõtteid millest alustada?
|
|
|
TarmoValk
huviline
Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDIQ
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.03.18 13:43
|
|
|
Ei tundu sama teema, kuna n290 on probleemid pigem väljasuremisega jne.
Vihje 12.12 diagnostikule, hammasrihm on kontrollitud? Vahetatud kunagi?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
TarmoValk
huviline
Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDIQ
|
postitati 03.03.18 22:43
|
|
|
Mul oli kütuselati survereglaatori teema, masin ei surnud välja. Teema ka selles et 3000 rpm ja oligi jõud kadunud, ning tuluke vilkus. Polnud vahet
kas meelitada või pähe anda, vilkuma võttis igal juhul.
Oli, on ja jääb - Audi
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.03.18 08:12
|
|
|
N290 pumbas ja lati rõhuregulaator on kaks erinevat asja. Lihtsalt et asi selgem oleks teemaalgatajale.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
TarmoValk
huviline
Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDIQ
|
|
|