Lehekülgi: 1 2 |
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.14 16:48
|
|
|
A6 3.0tdi sureb välja.
Jõudu kaaskannatajad!
Selline mure siis: kui sõidad autoga kõik korras aga kui seisad ristmikul või kohapeal(pole vahet kas D või P),sureb auto välja.
Paned uuesti käima ja korras.
Kui jõuad enne välja suremist pedaali vajutada jääb ka käima. Sõites seisma ei jää.
Auto käis arvuti järgi ja rääkis madalast kütuse survet.
Loogilise käiguna vahetasin kohe kütte filtri,mis oli tegemikult ka alles mõned tuhanded km tagasi vahetatud.
Endal tundub nagu,et see jama hakkas peale Olerexi külastust. Enne seda oli auto paak suht tühi ka.
Endal oleks veel üks mõte,et paak lahti kiskuga. Tavaliselt seal ka mingid sõelad vms.
Aga peale selle,pump õhtal?
Auto ise A6 3.0tdi 165kw 2005 a.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 18.02.14 17:07
|
|
|
Võta kütuse regulaator maha ja vaata, palju metalli puru seal on, kui on.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Auditu
|
postitati 18.02.14 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Jõudu kaaskannatajad!
Selline mure siis: kui sõidad autoga kõik korras aga kui seisad ristmikul või kohapeal(pole vahet kas D või P),sureb auto välja.
Paned uuesti käima ja korras.
Kui jõuad enne välja suremist pedaali vajutada jääb ka käima. Sõites seisma ei jää.
Auto käis arvuti järgi ja rääkis madalast kütuse survet.
Loogilise käiguna vahetasin kohe kütte filtri,mis oli tegemikult ka alles mõned tuhanded km tagasi vahetatud.
Endal tundub nagu,et see jama hakkas peale Olerexi külastust. Enne seda oli auto paak suht tühi ka.
Endal oleks veel üks mõte,et paak lahti kiskuga. Tavaliselt seal ka mingid sõelad vms.
Aga peale selle,pump õhtal?
Auto ise A6 3.0tdi 165kw 2005 a. |
Viga peitub sul siin, vaheta ära ja auto korras, midagi pole vaja sul paagist näppida.Maksab umbes 130.-eurot. 165kw tüüpviga.
OEM kood 059906457
http://www.meat-doria.com/product_meat/9203
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.14 17:25
|
|
|
Kunagi kui bmw-d omasin siis sain vahetada seda andurit.
Siis jäi auto ainult täitsa lambi ajal seisma,isegi mnt sõites.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Auditu
|
postitati 18.02.14 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Kunagi kui bmw-d omasin siis sain vahetada seda andurit.
Siis jäi auto ainult täitsa lambi ajal seisma,isegi mnt sõites. |
Siin sa anduriga ei pääse, 2008a. istusin mina 4 kuud iga foori taga, ennem, kui viga avastati. 100% selle viga, aga ise tead, sukeldu paaki või
vaheta andurit
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.14 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Kunagi kui bmw-d omasin siis sain vahetada seda andurit.
Siis jäi auto ainult täitsa lambi ajal seisma,isegi mnt sõites. |
Siin sa anduriga ei pääse, 2008a. istusin mina 4 kuud iga foori taga, ennem, kui viga avastati. 100% selle viga, aga ise tead, sukeldu paaki või
vaheta andurit |
Ei ma ei taha sinna paaki sukelduda. Pidasin anduri all silmas tegelikult seda sama jubinat. Õnneks on see audil vist lihtsasti vahetatav.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Auditu
|
postitati 18.02.14 17:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Kunagi kui bmw-d omasin siis sain vahetada seda andurit.
Siis jäi auto ainult täitsa lambi ajal seisma,isegi mnt sõites. |
Siin sa anduriga ei pääse, 2008a. istusin mina 4 kuud iga foori taga, ennem, kui viga avastati. 100% selle viga, aga ise tead, sukeldu paaki või
vaheta andurit |
Ei ma ei taha sinna paaki sukelduda. Pidasin anduri all silmas tegelikult seda sama jubinat. Õnneks on see audil vist lihtsasti vahetatav.
|
Tegelikult 2 polti saad ilusti lahti, alumisega on veits pusimist. Kui keevitus lähedal, saad 6kandist ise sobiliku varre keevitada. Max 1h. ja
vahetatud,
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Auditu
|
postitati 18.02.14 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Kunagi kui bmw-d omasin siis sain vahetada seda andurit.
Siis jäi auto ainult täitsa lambi ajal seisma,isegi mnt sõites. |
Siin sa anduriga ei pääse, 2008a. istusin mina 4 kuud iga foori taga, ennem, kui viga avastati. 100% selle viga, aga ise tead, sukeldu paaki või
vaheta andurit |
Ei ma ei taha sinna paaki sukelduda. Pidasin anduri all silmas tegelikult seda sama jubinat. Õnneks on see audil vist lihtsasti vahetatav.
|
Tegelikult 2 polti saad ilusti lahti, alumisega on veits pusimist. Kui keevitus lähedal, saad 6kandist ise sobiliku varre keevitada. Max 1h. ja
vahetatud, |
Sul läks vist midagi sassi. See ikka 10 minuti jutt... Ise seda lahti
võtnud ca 20 korda. |
Seal pole midagi lahti võtta, kui, siis ainult küljest. No 10 minutiga teda maga ei saa, asub ikka kehva koha peal.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 18.02.14 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Seal pole midagi lahti võtta, kui, siis ainult küljest. No 10 minutiga teda maga ei saa, asub ikka kehva koha peal. |
Küljest jah. Kus ta siis asub, et see nii halb koht? Äkki räägime ikka erinevast asjast.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.14 17:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Seal pole midagi lahti võtta, kui, siis ainult küljest. No 10 minutiga teda maga ei saa, asub ikka kehva koha peal. |
Küljest jah. Kus ta siis asub, et see nii halb koht? Äkki räägime ikka erinevast asjast. |
Asub ju pumpa otsas mootori keskel?
20 korda oled maha võtnud aga mitu korda uue pannud? Või mida täpsemalt seal teinud?
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Auditu
|
postitati 18.02.14 17:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Seal pole midagi lahti võtta, kui, siis ainult küljest. No 10 minutiga teda maga ei saa, asub ikka kehva koha peal. |
Küljest jah. Kus ta siis asub, et see nii halb koht? Äkki räägime ikka erinevast asjast. |
Asub kõrgsurvepumba taga küljes, ligipääs suht kehva, eriti alumisele poldile.
[/URL]
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.02.14 18:02
|
|
|
Algatuseks võiks vaadata vcds-iga, palju trassi surve on tühikäigul sooja mootoriga. Võiks olla 245 kanti. Paljudel, mida olen vaadanud, on vobsee
470+. Sellest siin kuskil teemas räägitud ka päris põhjalikult.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.14 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Algatuseks võiks vaadata vcds-iga, palju trassi surve on tühikäigul sooja mootoriga. Võiks olla 230-240 kanti. Paljudel, mida olen vaadanud, on vobsee
470+. Sellest siin kuskil teemas räägitud ka päris põhjalikult. Kütust saab palju, õli tõuseb jne. |
Jann tead ju küll,et siin raskendatud see vaatamine ja siis peaksin sind tüütama tulema.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.02.14 18:31
|
|
|
Kui ma õieti mäletan, siis viimati oli trassi surve ok, siis polnud ka seda jama ju.
Vähe pikk maa, et paari numbrit vaadata. Arvan, et vedru teab, mis räägib. Ta siin klubis üks väheseid, kes sai terve auto uueks vahetada
jupphaaval.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 18.02.14 18:36
|
|
|
Kirjuta kasutajale ''intz'' tal oli 3.0 motol kunagi sama viga, 100e eest sai mure kiirelt korda, muud ma ei mäleta kahjuks ...
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.14 18:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui ma õieti mäletan, siis viimati oli trassi surve ok, siis polnud ka seda jama ju.
Vähe pikk maa, et paari numbrit vaadata. Arvan, et vedru teab, mis räägib. Ta siin klubis üks väheseid, kes sai terve auto uueks vahetada
jupphaaval. |
See jama ilmnes jah mõni päev tagasi,enne pole mingeid sellised anomaaliaid esinenud.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 18.02.14 20:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Algatuseks võiks vaadata vcds-iga, palju trassi surve on tühikäigul sooja mootoriga. Võiks olla 230-240 kanti. Paljudel, mida olen vaadanud, on vobsee
470+. Sellest siin kuskil teemas räägitud ka päris põhjalikult. Kütust saab palju, õli tõuseb jne. |
Kui aju näeb õiget trassi survet, siis ei tule sellest mitte kuidagi rohkem kütust peale. Tühikäigul ei tule rohkem kütust peale isegi kui aju valet
survet näeb ning box vahel, sest ta üritab mingit kindlat pööret hoida ning selleks kulub alati sama kogus kütet. Õli tõusmine 100% DPF probleem või
kulunud mootor.
Kõrgsurvepumba surve kaart on RPM x Kütusekogus x Temperatuur.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 19.02.14 06:52
|
|
|
Kui veakoodi ei viska, siis on veits komplitseeritud veaotsing. Trassisurvejamga annab kohe veakoodi. Nähtud, proovitud. Võid uurida
kütusesurveregulaatoreid nii kõrgsurvepumba küljes kui ka parempoolse kütusetrassi otsas olevat st 3-nda sil. taga. Trassiregulaator mul täiesti
korralik olemas, kui huvi, siis u2u.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.14 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Kui veakoodi ei viska, siis on veits komplitseeritud veaotsing. Trassisurvejamga annab kohe veakoodi. Nähtud, proovitud. Võid uurida
kütusesurveregulaatoreid nii kõrgsurvepumba küljes kui ka parempoolse kütusetrassi otsas olevat st 3-nda sil. taga. Trassiregulaator mul täiesti
korralik olemas, kui huvi, siis u2u. |
Veakoodi näites,ei mäleta seda pest momendil.
Täna hommikul hakkas mootori tuli ka põlema.
Tellin pumba küljes oleva klapi ära,eks näis kas saab asi.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.14 13:17
|
|
|
Kasutaja Vedru diagnoos osutus õigeks.
Uus boschi andur (0928400572) küljes ja viga kadus.
|
|
|
korralik
huviline
Registreerunud 04.12.12
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.0TDI 140kw 2015
|
postitati 30.09.14 16:55
|
|
|
Mure tühipööretel...
Tsitaat: |
Selline mure siis: kui sõidad autoga kõik korras aga kui seisad ristmikul või kohapeal(pole vahet kas D või P),sureb auto välja.
Paned uuesti käima ja korras.
Kui jõuad enne välja suremist pedaali vajutada jääb ka käima. Sõites seisma ei jää.
Auto käis arvuti järgi ja rääkis madalast kütuse survet.
|
Tere,
Mul täpselt sama probleem 2009a Audi 3,0Tdi 176kw. Sõidu ajal kõik OK, kuid nii kui tühikäigu pöörded alla 1000 pöörde kukuvad, hakkab puterdama ja
kohati sureb mootor välja. Viskab põlema eelsüüte küünla tuld. Eile süttis lisaks ka mootorituli. Arvuti räägib ebapiisavast kütusesurvest. Sõites ja
kiirendades töötab mootor korrektselt, jõud ja tõmme olemas.
Tahmafiltris viga polnud - kontrollitud/sundpõletatud.
Kas siin võib ka olla tegu rikkis kütuserõhu regulaatoriga?
|
|
|
TarmoValk
huviline
Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDIQ
|
postitati 01.10.14 09:53
|
|
|
Enda audil jamas lati regulaator. Selle rike kergesti tuvastatav kolmikuga voolikute vahele, stutser lahti ja sealt ei tohi kütet tulla.
Oli, on ja jääb - Audi
|
|
|
|
korralik
huviline
Registreerunud 04.12.12
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.0TDI 140kw 2015
|
postitati 07.10.14 09:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: korralik
Tsitaat: |
Selline mure siis: kui sõidad autoga kõik korras aga kui seisad ristmikul või kohapeal(pole vahet kas D või P),sureb auto välja.
Paned uuesti käima ja korras.
Kui jõuad enne välja suremist pedaali vajutada jääb ka käima. Sõites seisma ei jää.
Auto käis arvuti järgi ja rääkis madalast kütuse survet.
|
Tere,
Mul täpselt sama probleem 2009a Audi 3,0Tdi 176kw. Sõidu ajal kõik OK, kuid nii kui tühikäigu pöörded alla 1000 pöörde kukuvad, hakkab puterdama ja
kohati sureb mootor välja. Viskab põlema eelsüüte küünla tuld. Eile süttis lisaks ka mootorituli. Arvuti räägib ebapiisavast kütusesurvest. Sõites ja
kiirendades töötab mootor korrektselt, jõud ja tõmme olemas.
Tahmafiltris viga polnud - kontrollitud/sundpõletatud.
Kas siin võib ka olla tegu rikkis kütuserõhu regulaatoriga? |
Asi korras. Viga oli regulaatoris
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |