Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 3.0tdi sureb välja. (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 15076)
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.14 16:48 Tsiteeri
A6 3.0tdi sureb välja.



Jõudu kaaskannatajad!

Selline mure siis: kui sõidad autoga kõik korras aga kui seisad ristmikul või kohapeal(pole vahet kas D või P),sureb auto välja.
Paned uuesti käima ja korras.
Kui jõuad enne välja suremist pedaali vajutada jääb ka käima. Sõites seisma ei jää.
Auto käis arvuti järgi ja rääkis madalast kütuse survet.
Loogilise käiguna vahetasin kohe kütte filtri,mis oli tegemikult ka alles mõned tuhanded km tagasi vahetatud.
Endal tundub nagu,et see jama hakkas peale Olerexi külastust. Enne seda oli auto paak suht tühi ka.

Endal oleks veel üks mõte,et paak lahti kiskuga. Tavaliselt seal ka mingid sõelad vms.
Aga peale selle,pump õhtal?

Auto ise A6 3.0tdi 165kw 2005 a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 18.02.14 17:07 Tsiteeri


Võta kütuse regulaator maha ja vaata, palju metalli puru seal on, kui on.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 18.02.14 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Jõudu kaaskannatajad!

Selline mure siis: kui sõidad autoga kõik korras aga kui seisad ristmikul või kohapeal(pole vahet kas D või P),sureb auto välja.
Paned uuesti käima ja korras.
Kui jõuad enne välja suremist pedaali vajutada jääb ka käima. Sõites seisma ei jää.
Auto käis arvuti järgi ja rääkis madalast kütuse survet.
Loogilise käiguna vahetasin kohe kütte filtri,mis oli tegemikult ka alles mõned tuhanded km tagasi vahetatud.
Endal tundub nagu,et see jama hakkas peale Olerexi külastust. Enne seda oli auto paak suht tühi ka.

Endal oleks veel üks mõte,et paak lahti kiskuga. Tavaliselt seal ka mingid sõelad vms.
Aga peale selle,pump õhtal?

Auto ise A6 3.0tdi 165kw 2005 a.


Viga peitub sul siin, vaheta ära ja auto korras, midagi pole vaja sul paagist näppida.Maksab umbes 130.-eurot. 165kw tüüpviga.

OEM kood 059906457

http://www.meat-doria.com/product_meat/9203


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.14 17:25 Tsiteeri


Kunagi kui bmw-d omasin siis sain vahetada seda andurit.
Siis jäi auto ainult täitsa lambi ajal seisma,isegi mnt sõites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 18.02.14 17:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Kunagi kui bmw-d omasin siis sain vahetada seda andurit.
Siis jäi auto ainult täitsa lambi ajal seisma,isegi mnt sõites.


Siin sa anduriga ei pääse, 2008a. istusin mina 4 kuud iga foori taga, ennem, kui viga avastati. 100% selle viga, aga ise tead, sukeldu paaki või vaheta andurit;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.14 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Kunagi kui bmw-d omasin siis sain vahetada seda andurit.
Siis jäi auto ainult täitsa lambi ajal seisma,isegi mnt sõites.


Siin sa anduriga ei pääse, 2008a. istusin mina 4 kuud iga foori taga, ennem, kui viga avastati. 100% selle viga, aga ise tead, sukeldu paaki või vaheta andurit;)


Ei ma ei taha sinna paaki sukelduda. Pidasin anduri all silmas tegelikult seda sama jubinat. Õnneks on see audil vist lihtsasti vahetatav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 18.02.14 17:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Kunagi kui bmw-d omasin siis sain vahetada seda andurit.
Siis jäi auto ainult täitsa lambi ajal seisma,isegi mnt sõites.


Siin sa anduriga ei pääse, 2008a. istusin mina 4 kuud iga foori taga, ennem, kui viga avastati. 100% selle viga, aga ise tead, sukeldu paaki või vaheta andurit;)


Ei ma ei taha sinna paaki sukelduda. Pidasin anduri all silmas tegelikult seda sama jubinat. Õnneks on see audil vist lihtsasti vahetatav.


Tegelikult 2 polti saad ilusti lahti, alumisega on veits pusimist. Kui keevitus lähedal, saad 6kandist ise sobiliku varre keevitada. Max 1h. ja vahetatud,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 18.02.14 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru


Tegelikult 2 polti saad ilusti lahti, alumisega on veits pusimist. Kui keevitus lähedal, saad 6kandist ise sobiliku varre keevitada. Max 1h. ja vahetatud,

Sul läks vist midagi sassi. See ikka 10 minuti jutt... :) Ise seda lahti võtnud ca 20 korda. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 18.02.14 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Kunagi kui bmw-d omasin siis sain vahetada seda andurit.
Siis jäi auto ainult täitsa lambi ajal seisma,isegi mnt sõites.


Siin sa anduriga ei pääse, 2008a. istusin mina 4 kuud iga foori taga, ennem, kui viga avastati. 100% selle viga, aga ise tead, sukeldu paaki või vaheta andurit;)


Ei ma ei taha sinna paaki sukelduda. Pidasin anduri all silmas tegelikult seda sama jubinat. Õnneks on see audil vist lihtsasti vahetatav.


Tegelikult 2 polti saad ilusti lahti, alumisega on veits pusimist. Kui keevitus lähedal, saad 6kandist ise sobiliku varre keevitada. Max 1h. ja vahetatud,

Sul läks vist midagi sassi. See ikka 10 minuti jutt... :) Ise seda lahti võtnud ca 20 korda. :)

Seal pole midagi lahti võtta, kui, siis ainult küljest. No 10 minutiga teda maga ei saa, asub ikka kehva koha peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 18.02.14 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru

Seal pole midagi lahti võtta, kui, siis ainult küljest. No 10 minutiga teda maga ei saa, asub ikka kehva koha peal.


Küljest jah. Kus ta siis asub, et see nii halb koht? Äkki räägime ikka erinevast asjast. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.14 17:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru

Seal pole midagi lahti võtta, kui, siis ainult küljest. No 10 minutiga teda maga ei saa, asub ikka kehva koha peal.


Küljest jah. Kus ta siis asub, et see nii halb koht? Äkki räägime ikka erinevast asjast. :)


Asub ju pumpa otsas mootori keskel?
20 korda oled maha võtnud aga mitu korda uue pannud? Või mida täpsemalt seal teinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 18.02.14 17:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru

Seal pole midagi lahti võtta, kui, siis ainult küljest. No 10 minutiga teda maga ei saa, asub ikka kehva koha peal.


Küljest jah. Kus ta siis asub, et see nii halb koht? Äkki räägime ikka erinevast asjast. :)


Asub kõrgsurvepumba taga küljes, ligipääs suht kehva, eriti alumisele poldile.

http://i35.photobucket.com/albums/d198/vedru/audi_zps3f954b6e.jpg[/URL]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.02.14 18:02 Tsiteeri


Algatuseks võiks vaadata vcds-iga, palju trassi surve on tühikäigul sooja mootoriga. Võiks olla 245 kanti. Paljudel, mida olen vaadanud, on vobsee 470+. Sellest siin kuskil teemas räägitud ka päris põhjalikult.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 18.02.14 18:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru

Asub kõrgsurvepumba taga küljes, ligipääs suht kehva, eriti alumisele poldile.
http://nelivedro.ee/faililadu/audi.jpg

Nüüd ma solkisin jah teemat, minu viga. Pidasin teist asja silmas. :) Sellele jah ligi pääs väga halb.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.14 18:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Algatuseks võiks vaadata vcds-iga, palju trassi surve on tühikäigul sooja mootoriga. Võiks olla 230-240 kanti. Paljudel, mida olen vaadanud, on vobsee 470+. Sellest siin kuskil teemas räägitud ka päris põhjalikult. Kütust saab palju, õli tõuseb jne.


Jann tead ju küll,et siin raskendatud see vaatamine ja siis peaksin sind tüütama tulema.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.02.14 18:31 Tsiteeri


Kui ma õieti mäletan, siis viimati oli trassi surve ok, siis polnud ka seda jama ju.
Vähe pikk maa, et paari numbrit vaadata. Arvan, et vedru teab, mis räägib. Ta siin klubis üks väheseid, kes sai terve auto uueks vahetada jupphaaval.;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 18.02.14 18:36 Tsiteeri


Kirjuta kasutajale ''intz'' tal oli 3.0 motol kunagi sama viga, 100e eest sai mure kiirelt korda, muud ma ei mäleta kahjuks ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.14 18:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kui ma õieti mäletan, siis viimati oli trassi surve ok, siis polnud ka seda jama ju.
Vähe pikk maa, et paari numbrit vaadata. Arvan, et vedru teab, mis räägib. Ta siin klubis üks väheseid, kes sai terve auto uueks vahetada jupphaaval.;)

See jama ilmnes jah mõni päev tagasi,enne pole mingeid sellised anomaaliaid esinenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.02.14 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Algatuseks võiks vaadata vcds-iga, palju trassi surve on tühikäigul sooja mootoriga. Võiks olla 230-240 kanti. Paljudel, mida olen vaadanud, on vobsee 470+. Sellest siin kuskil teemas räägitud ka päris põhjalikult. Kütust saab palju, õli tõuseb jne.

Kui aju näeb õiget trassi survet, siis ei tule sellest mitte kuidagi rohkem kütust peale. Tühikäigul ei tule rohkem kütust peale isegi kui aju valet survet näeb ning box vahel, sest ta üritab mingit kindlat pööret hoida ning selleks kulub alati sama kogus kütet. Õli tõusmine 100% DPF probleem või kulunud mootor.
Kõrgsurvepumba surve kaart on RPM x Kütusekogus x Temperatuur.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 19.02.14 06:52 Tsiteeri


Kui veakoodi ei viska, siis on veits komplitseeritud veaotsing. Trassisurvejamga annab kohe veakoodi. Nähtud, proovitud. Võid uurida kütusesurveregulaatoreid nii kõrgsurvepumba küljes kui ka parempoolse kütusetrassi otsas olevat st 3-nda sil. taga. Trassiregulaator mul täiesti korralik olemas, kui huvi, siis u2u.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.14 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kui veakoodi ei viska, siis on veits komplitseeritud veaotsing. Trassisurvejamga annab kohe veakoodi. Nähtud, proovitud. Võid uurida kütusesurveregulaatoreid nii kõrgsurvepumba küljes kui ka parempoolse kütusetrassi otsas olevat st 3-nda sil. taga. Trassiregulaator mul täiesti korralik olemas, kui huvi, siis u2u.

Veakoodi näites,ei mäleta seda pest momendil.
Täna hommikul hakkas mootori tuli ka põlema.
Tellin pumba küljes oleva klapi ära,eks näis kas saab asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.14 13:17 Tsiteeri


Kasutaja Vedru diagnoos osutus õigeks.
Uus boschi andur (0928400572) küljes ja viga kadus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
korralik
huviline



Registreerunud 04.12.12
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.0TDI 140kw 2015

postitati 30.09.14 16:55 Tsiteeri
Mure tühipööretel...



Tsitaat:

Selline mure siis: kui sõidad autoga kõik korras aga kui seisad ristmikul või kohapeal(pole vahet kas D või P),sureb auto välja.
Paned uuesti käima ja korras.
Kui jõuad enne välja suremist pedaali vajutada jääb ka käima. Sõites seisma ei jää.
Auto käis arvuti järgi ja rääkis madalast kütuse survet.


Tere,
Mul täpselt sama probleem 2009a Audi 3,0Tdi 176kw. Sõidu ajal kõik OK, kuid nii kui tühikäigu pöörded alla 1000 pöörde kukuvad, hakkab puterdama ja kohati sureb mootor välja. Viskab põlema eelsüüte küünla tuld. Eile süttis lisaks ka mootorituli. Arvuti räägib ebapiisavast kütusesurvest. Sõites ja kiirendades töötab mootor korrektselt, jõud ja tõmme olemas.
Tahmafiltris viga polnud - kontrollitud/sundpõletatud.
Kas siin võib ka olla tegu rikkis kütuserõhu regulaatoriga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 01.10.14 09:53 Tsiteeri


Enda audil jamas lati regulaator. Selle rike kergesti tuvastatav kolmikuga voolikute vahele, stutser lahti ja sealt ei tohi kütet tulla.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
korralik
huviline



Registreerunud 04.12.12
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.0TDI 140kw 2015

postitati 07.10.14 09:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: korralik
Tsitaat:

Selline mure siis: kui sõidad autoga kõik korras aga kui seisad ristmikul või kohapeal(pole vahet kas D või P),sureb auto välja.
Paned uuesti käima ja korras.
Kui jõuad enne välja suremist pedaali vajutada jääb ka käima. Sõites seisma ei jää.
Auto käis arvuti järgi ja rääkis madalast kütuse survet.


Tere,
Mul täpselt sama probleem 2009a Audi 3,0Tdi 176kw. Sõidu ajal kõik OK, kuid nii kui tühikäigu pöörded alla 1000 pöörde kukuvad, hakkab puterdama ja kohati sureb mootor välja. Viskab põlema eelsüüte küünla tuld. Eile süttis lisaks ka mootorituli. Arvuti räägib ebapiisavast kütusesurvest. Sõites ja kiirendades töötab mootor korrektselt, jõud ja tõmme olemas.
Tahmafiltris viga polnud - kontrollitud/sundpõletatud.
Kas siin võib ka olla tegu rikkis kütuserõhu regulaatoriga?


Asi korras. Viga oli regulaatoris :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 77.5% - SQL: 22.5%]