Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6/4F 3.0TDI kiirendamisel hakkab eelsüüte küünalde tuli vilkuma (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 6183)
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 14.07.14 18:58 Tsiteeri
Audi A6/4F 3.0TDI kiirendamisel hakkab eelsüüte küünalde tuli vilkuma



Tere.
Autoks siis Audi A6/4f 10.2005a. 3.0tdi 165kw automaat quattro.
Mure siis selles, et järsemal kiirendamisel, umbes 3000 rpm juures hakkab vilkuma eelsüüte küünalde tuli.
Lisaks kaob veel jõud.
Vahetasin küttefiltri (Bosch), kuid tulemus jäi samaks.
Veakoodiks oli P0087- Fuel Rail/System Pressure - Too Low.
3000 rpm-i juures kukub rõhk kohe nulli (see diagnostikas kindlaks tehtud).
Lisaks mõõdetud ka etteande pumba rõhk ja see oli 1.0 bar. (igaks juhuks mõõdetud ka korras auto pealt ja see andis ka sama tulemuse).
Kas on olnud sellise murega kellelgi kokkupuuteid ja ehk on mingisuguseid ideid, millest pihta hakata selle probleemi lahendamisel?
Parimat. Tarmo


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KristoK
huviline



Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.14 11:00 Tsiteeri


Kütterõhk jookseb kuskilt maha. Võimalik et mõni pihusti läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 17.07.14 13:58 Tsiteeri


Näitude järgi on pihustid korras.
Niisama proovipärast asju vahetada on ka nigel.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.14 14:21 Tsiteeri


Pumba küljes olev rõhu andur jättis minu autot seisma suvaliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.07.14 15:03 Tsiteeri


Sellel autol ei ole 100% anduri viga.
Reaalselt kukub rõhk alla suurema koormuse all. Anduri viga avaldub hoopis teistmoodi.

Kui etteanderõhk korras, siis on kas kõrgsurvepump või siis need kaks regulaatorit, mis seal on. Rohkem variante pole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 17.07.14 15:11 Tsiteeri


Kas pumba ja regulaatorite vea saab kuidagi kindlaks teha, või on see katsetamise teema?


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-karla-
huviline



Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B9 2,0 TDI

postitati 18.07.14 07:48 Tsiteeri


Kontrollida tasuks reili ülesurve klappi (relief valve). Riknenud klapi korral jookseb koormuse all (vahel ka juba tühikäigul) surve tagasivoolu, korras klapi korral ei tohi sealt tilkagi kütet tulla. Enamasti näeb juba tühikäigul ära, kui üksikud piisad hakkavad läbi lekkima. Kontrollida suht lihtne ( vähemalt veoautodel, aga CR on CR :) )

Kontrollimiseks võta nö. reili tagasivool lahti ja pane mootor käima, vajadusel lase pöördesse ( lahti võetud ots suuna voolikuga kuhugi anumasse, sealt hakkab kergelt kütet jooksma). "Reili tagasivoolu" otsast ei tohi mingil juhul tilkagi kütet tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 18.07.14 14:52 Tsiteeri


Hetkel on viga kadunud.
Talla palju tahad, aga enam vilkuma ei hakka.
Hoian selle teemaga kursis, vaatame mis edasi saama hakkab.
Seniks aga parimat.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 14.08.14 05:26 Tsiteeri


Tere jälle.
Mure siis tagasi tekkinud.
Nimelt juba 2000 rpm-i juures kaob jõud ja kui pedaali rohkem vajutada kui minna jõuab, siis viskab eelsüüte tule vilkuma.
Viga ikka sama: P0087.
liskas viskas ka põlema mootoritule selliste vigadega.

http://www.upload.ee/thumb/4208063/20140814_091728.jpg

Vigade kustutamisel ilmus tagasi viga P3348.
Ehk keegi targem oskab seletada mis viga ja millest alustada.

Parimat.
Tarmo


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 14.08.14 08:03 Tsiteeri


Mul tuttaval oli hiljuti sama viga ning pumba rihmalt olid kõik hambad maas :)
Vaata see ka üle enne kui mingeid andureid vahetama hakkad.
Tal käitus täpselt samamoodi


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.08.14 08:37 Tsiteeri


Turbo viga ma praegu ei vaataks, sest see võib vabalt sisse tulla, kui liiga vähe kütust peale tuleb, sest rõhk jookseb maha.

Vaata, kas pumba hammakas on pumba küljes ikka korralikult kinni, äkki libiseb läbi?
Samuti see sama relief valve, millest enne räägitud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 14.08.14 09:24 Tsiteeri


Tänud vastamast. Katsun pumba rihma järgi vaadata, kui aega tekib (viljavõtt käsil).
Siis annan uuesti teada muutustest.
Seniks parimat.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 14.08.14 16:55 Tsiteeri


Pumba rihm järele vaadatud, pole küll esimeses nooruses, aga igati korralik.
Panin tähele ka sellise sümptomi, et jaheda mootoriga ilmneb viga hiljem kui sooja mootoriga. Nimelt kannatab sõita mõne km, soojalt juba suht kohe ja väga uimane.

Parimat.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 15.08.14 06:28 Tsiteeri


Sai veel lisaks lahti võetud pumba küljest regulaator, ning see on täiesti puhas. Relif klapi reili august laseb nagu poisike.
Kas see siis eeldabki, et klapp õhtal omadega?
Parimat


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.08.14 11:48 Tsiteeri


Tühikäigul ei tohiks relief valvest tilkagi tulla!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 15.08.14 13:06 Tsiteeri


Selged pildid. Klapp sai täna ära tellitud, kätte saab esmaspäevaks.
Siis annan teada kas asi toimib.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 19.08.14 14:29 Tsiteeri


Tere taas.
Lõppude lõpuks on saanud minu mure lahenduse.
Nimelt sai kütuselati otsas olev andur ära vahetatud ja mure kadus.
Kuid juba prooviringi tehes, ilmus aga järgmine viga, turbo geomeetria kinni. Hoob liikus väga vähe.
Vea koodiks oli P3348 ja hetk hiljem ilmus juurde P0235.
Sai siis turbo maha ja laiali lammutatud ning sealt ilmus välja mingisugune kahtlane poolik klapp
http://www.upload.ee/thumb/4217490/20140819_143212.jpg

siit tekib küsimus: Mis klapp see on? Kus on teine pool?
Sisselaske kollektori klapid on terved.

Sai uuesti asi kokku pandud ja sellega lõppes kogu saaga. Saab jälle inimese moodi sõita.

Seniks aga parimat.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A1var
huviline



Registreerunud 27.07.15
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.16 18:25 Tsiteeri


EGR cooleri klapp


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 08.07.16 07:53 Tsiteeri


Teisest leidmata kapi osast ilmus uusesti veerandik geomeetria labade vahele.
Sai peale ostetud uus turbo. Vanal oli võllil pikilõtk ja geomeetria oli juba suht suure loksuga.
El juhtplokk on korras, niiet kui kellelgi peaks seda vaja minema, siis profiilist saab kontakti.
Mõlemale poole EGR-i torule sai pimeda ette, et sellist muret enam ei esineks.
St et EGR oli koguaja avatud ja tahmas korralikult sisselaske kolle täis.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]