Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  5  6  7
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.5tdi quattro 103kw - 1996 - arvo92 (Vastuseid: 174 | Vaatamisi: 59195)
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 30.01.22 12:54 Tsiteeri


Viimane hea näide on töö pirukas, peugeot partner, paar aastat vana, läbisõit napp 120tuhat. Mootorituli vilgub, jõud kadunud jne. mõni päev tagasi. Eks see on muidugi odavklassi masin kah, ei saa selle põhjal võtta, kuid üldiselt on nii, et vana auto on ka juba 5+ aastat vana ja seega mul tõesti vahet pole, vaatan juba selle pealt, et kas isend ise on hästi teeniv või on sidrun. Neid just 5 aastat läbi saanud ja kokkujooksnud käigukastidega vms sarnaste suurte vigadega autosid alla 200k ikka tean tutvusringkonnas.

Roostega on siiamaani pigem hästi. Aga nüüd olen aru saanud, et tagakoobaste sees ikka midagi toimub. Muidu põhja alt ja mujalt väga viisakas. Kevadel peakski tagarattad ära eemaldama ja korra liivapritsiga seest üle kütma ja paksult epokrundi-värvi-kivikaitsega üle kütma, et hoida.
Kahjuks eelmiste omanike poolt maha kukkunud tõstuki käppadelt tagumine ots ja mõlema küljekarbi tagaosa on sisse vajunud. Kuna see vaid kosmeetiline viga, siis pole sellest väga välja teinud, kuid kui auto hakkab visuaalse poole pealt kenaks saama, siis eks ta vähe silma karjub.

Kui keegi oskab soovitada, mis möginatega salongiriide seest võimalikult hästi sodi kätte saada (koostöös tekstiilipesuriga), siis soovitused teretulnud. Karjub kevadpuhastuse järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2.2 20vt

postitati 30.01.22 16:11 Tsiteeri


Mul tdiqle S6 V8 sidur sai, oli sama teema, et kasvõi korraks natukene rohkem libistad, oli hais üleval. Samuti oli S4jal sama teema, ei kujuta ette, millest see olla võib., et nii kiirelt haisu ülesse lõi.

Rooste kohapealt need tagumised koopad jah sellised, mis korjavad igast sodi jne. Mu esimesel tdiq tulid nt. augud sealt tagumistest koobastest välja ja samuti ka tagumistest poolraamidest.
Teisel tdiq oli õnneks paari kohapeal õrn pindmine ja liivapritsiga sai puhtaks.

Karpide kohapealt minu arust enamus C4del need tagumised otsad ära tõstetud, see ilmselt sellest, et need plastikust tõstekohad murduvad ära ja tõstetakse vale kohapealt ja vajubki ära. Siiani neljast C4st, on mul 3mel tagumised lohus olnud. Linnapildis ka vähestel ikkagi need tagumised otsad sirged ja ilusad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 22.03.22 13:53 Tsiteeri


LS: 536000

Maaler värvis ära tagastange, esistange ja tagaluugi. Stangedega sai vatti, mitu korda üle värvitud ja pahteldatud ikkagi, luuk oli orig.värvi all ja eeltöid ei vajanud. Minu suurimaks mureks jäi ettepanek. Ootasingi ära, mil jää ja lumi ära lähevad ja lükkasin alla.

Tagapidurid panin kõik uutest juppidest kokku. Ühel poolel oli klots peale jäänud, sest kelk (või mis iganes pulk ta on, mis peaks klotsi tagasi lükkama) oli kinni jäänud. Teine pidur oli korras, kuid pidureid vahetan paarina, seega kõik uus.

Sai lõpuks suurim sisepesu ära tehtud, mis mina teinud olen. Võtsin rendist korraliku pesuri ja andsin 2 päeva minna. Ostes oli juba keegi seest ära trööbanud ja mitu pesu tehtud, kuid vähem võimekamate masinatega ja ikka pressis natukese aja pärast istme seest palju sodi välja ning oli jälle inetu. Sel korral võiks öelda, et sain tõepoolest puhtaks.

Tagaporikad leidsin 100 omad (arvatavasti). Natukene pidin sisemisi profiile noaga maha lõikama, kuid muidu välisprofiili järgi sobisid kenasti.

Nüüd õnnestus Pärnumaa meeste käest ka uued esiuste polstrid saada, et ära kaotada isetehtud rats kõlaritega. Bose esikõlarid juba paar aastat riiulis oodanud, et see projekt ära teha, kuid võimatu oli leida korralikke polstreid. Need nüüd veel pesemata ja tegemata, on üsna sodised, kuid identsed minu omadega ja pesu võtan lähiajal ette.

Palju ila ja vähe pilte, nagu ikka. Parandan selle vea.

https://live.staticflickr.com/65535/51954556419_2784279cc5_c.jpgIMG_20220317_153333[1] by Arvo Aljaste, on Flickr

https://live.staticflickr.com/65535/51954252391_214e72f5e7_c.jpgIMG_20220320_122412[1] by Arvo Aljaste, on Flickr

https://live.staticflickr.com/65535/51954555479_3114af2a57_c.jpgIMG_20220320_122424[1] by Arvo Aljaste, on Flickr

https://live.staticflickr.com/65535/51953264727_11636b020d_c.jpgIMG_20220322_151820[1] by Arvo Aljaste, on Flickr

https://live.staticflickr.com/65535/51954249131_be554c93f5_c.jpgIMG_20220322_151852[1] by Arvo Aljaste, on Flickr


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 05.04.22 19:24 Tsiteeri


Üks hommik avastasin, et keegi Tallinna on ära lammutanud 140k läbisõiduga roostevaba c4-ja ja müütab juppe. Kiirelt pakkusin kapoti eest rohkem, kui keegi oli veel pakkunud ja kuna olin nõus ka koheselt järele minema, saingi hinna kokkulepitud ja panin Tallinna poole jugama.

Kapott on tõesti idekas olukorras, lakk vaid pragunes igatpidi, kuid roostet null ja paar kivitäket vaid. Ei olnud isegi esigrilli ümbruses mingit kollet ega midagi. Mu enda kapotil ühe poole valts, mis esitiivaga piirneb, oli terves ulatuses roostes ja nüüd hakanud korralikult mulli ajama. Tundus mõttetu seda üle värvida. Seega kapott käes ja viisin otse maalri juurde, peaks sel nädalal kätte saama.

Aga kuna seal lammutaja juures juba olin, siis vaatasin ta muud varud üle. Autol olid äärmiselt heas korras polstrid, minu omadest kõvasti paremad. Ja tagumised kardinatega polstrid olid kui uued. No selge, pakkusin jällegi parima pakkuja üle ja ladusin need ka endale koos esipolstritega peale. Veel nipetnäpet plastikuid ja mudru ja koju tagasi.

See saaga muidugi lõppes sellega, et kuna minu enda masin tehasest vaid 2x aknatõstukitega, tagumised uksed olid vändaga, siis uued polstrid jällegi taga kardinatega ja elektrilised. Mis tegelt tähendas, et hakkas nu˛˛ pihta ja kunagi 3a tagasi olin ostnud tagumiste uste sisemised raamid koos mootoritega ja kilekotitäie juhtmestikku, et see asi käima saada. Kuna oli tundunud väga ajamahukas ja tüütu, siis 3a hiljem ikka seisid riiulis. Nüüd oli aega ja motti ja 4 päeva pusimist (sest küll ei sobinud pistikud ja 100 muud jama), kuid auto on nüüdseks konventeeritud 4x aknatõstukitele, tagumised kardinad kenasti küljes ja kogu helistüsteem ka välja vahetatud, et saaks uued esiukse polstrid panna.

Ei tea, kuhu see asi niimoodi läheb. Ausalt öeldes on küll tunne, et järgmine auto on liisinguauto ja nii palju aega-vaeva ma enam vaevalt ühessegi igapäevaautosse oma elu jooksul panen.

https://live.staticflickr.com/65535/51985300910_ac34601d0a_c.jpgIMG_20220405_140700[1] by Arvo Aljaste, on Flickr


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 05.04.22 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvo92
Ei tea, kuhu see asi niimoodi läheb. Ausalt öeldes on küll tunne, et järgmine auto on liisinguauto ja nii palju aega-vaeva ma enam vaevalt ühessegi igapäevaautosse oma elu jooksul panen.

Mis sa nüüd nii hullu juttu räägid. Varsti on jälle lumi maas ja suu peas kõrvuni, et nii hää quattro on valmis voolitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 10.06.22 04:21 Tsiteeri


Kuna mulle kvaliteedilt sobival lähikonna töökojal käed tööd täis ja 2 kuud juba ootejärjekorra tiksutud, siis pidin ise ära tegema. Salongiahju vahetus. Ehh.

eelmine kord läks 14h ja kiirustasin, seega sai kõik muidu õigesti kokku, kuid lõpuks klapid sees ei liikunud. Resultaat - õhku puhus kogu aeg esiklaasile peamiselt, midagi immitses keskmistest ventavadest kah, jalgade peale ei tulnud midagi. Lisaks ei saanud reguleerida sooja-külma vahekorda, ehk siis kas täiega palav või täiega külm. Kliimat tööle pannes oli täis jahe, liiga jahe, tõmbad maha, liiga palav. Ja sõida nii. Talvel jalad külmetasid ja üldse tuli salongi nipa-napa sooja, kuigi radikas käis hästi läbi.

Aga kuna viga ei teadnud ja tahtsin kõik servomootorid ka üle käia, siis tõmbasin ahju ikkagi välja. Nagu ikka, muude tegemiste kõrvalt 2 päeva tööd, salong veel kokku ladumata. Aga õhtu lõpuks külavaheteel sõit ja kui masin üles soenes ja radikaringi lahti tegi, tuli kohe põrgukuuma sealt, timmisin temp vahemikku ja kõik toimib, kliima toimib samuti.
Kokkuvõtvalt ütlen, et salongiahju kokku pannes peab kõik ideaalis saama tagasi, sees on mitu laba, mis üheskoos käivad, kui need oma nagadega õigesse pessa ei lähe korralikult, siis korpust kokku kruvides võib pinge alla jääda ja servomootor enam liigutada ei suuda labasid.

Tehtud siis:
1) Uus salongiradikas. Originaal. (Vana originaal käib ka ideaalselt läbi, kuid kuna lammutamiseks läks, siis panin uue. Seega kui kellelgi vaja, siis vana tehasetükk saadaval mõne õlle eest).
2) Tutikas aku
3) Kapott värvitud ja käes, see saaga läks maksma koos kõigega lõpuks 550 euri (värvitöö eest küsiti lõpuks ulmesumma, ise olin loll ka, et hinda enne kokku ei leppinud ja võtan kui kooliraha).

https://live.staticflickr.com/65535/52135373266_afbf682b57_c.jpgIMG_20220607_105028 by Arvo Aljaste, on Flickr

https://live.staticflickr.com/65535/52135866555_2eb686a70b_c.jpgIMG_20220607_181700 by Arvo Aljaste, on Flickr

https://live.staticflickr.com/65535/52135392048_8a052aecd0_c.jpgIMG_20220609_162745 by Arvo Aljaste, on Flickr

https://live.staticflickr.com/65535/52135865040_c996ff19ab_c.jpgIMG_20220609_175135 by Arvo Aljaste, on Flickr


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 14.07.22 18:42 Tsiteeri


LS: 541700

Tehtud tööd:
- Mootori hammasrihm + veepump + rullikud
- Remonditud pihustid
- Uued eelsüüteküünlad
- Igasuguseid vägevaid pukse vahetatatud nii esisillas, kui tagasillas
- Uus tagumine pidurisadul, vasak.
- Käigukastiõli, jahutusvedelik, õlivahetus
- Karteripõhjatihend, cooleri juurest tihend
- Uued suverehvid

Nüüd võiks jälle hea olla. Kusjuures eelmine rihmavahetus oli 439000 peal, seega suht-täpselt 100k.

Kui keegi teab, kus hästi softi kirjutatakse üle, siis võib suunata. Mootoril sissesõit tehtud, võiks proovida vähe nobedamaks keerata.
https://live.staticflickr.com/65535/52216811875_57c5cf8e1b_c.jpgDSC_5639 by Arvo Aljaste, on Flickr


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 11.10.22 12:24 Tsiteeri


Päeviku hoidmise mõttes:

Värvitud said enne talve parem tagumine tiib ja esimene parem tiib. Tagatiival kerge pindmine rooste, esitiival siiski värvikihi all juba läbiv. Keevitati varuosatiivalt uus tükk külge esitiivale. Tagatiib sai liivapritsi ja epokrundi+värvi.

Nüüd talverehvid veel ajada välja ja sel aastal sellesse autosse pandud pea 4k. Tegelt oleks vaja veel teha (vasaku poole uksed küljeliistu alt hakkavad värvi maha viskama ehk roosteuss tegutseb), kuid peab natukene pidurit panema, sest majanduslikus mõistes pole niikuinii see asi mõistlik, mis ma siin korraldan.

Ahjaa, esimesed porilapakad ja üks Hella esimene suunatuli tulid kallilt kaasfoorumlaselt. Vaja külge nüüd kruvida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 17.01.23 20:36 Tsiteeri


LS: 552000

Talveks uued 16" rehvid, Ckati omad ehk külgedelt traatidega. Võtsin elus esimest korda lamellid, enamuses siiski suurte teede peal sõit ja see naela undamine hakkas siibrisse viskama. Ja toho pele - lamell peab uuena väga hästi. Isegi liiga hästi, nende heade talveilmadega pidi pingutama, et saba liputama saaks.

Vahepeal tutikas starter külge, originaali saada polnud, nagu ikka, läks Valeo. Vana starter hakkas ikka tõmbereleed tagant ära viskama ja neid kasutatud originaalstartereid 3x vahetanud ja kõigil sama viga küljes lõpuks. Aga uus on ikka uus - käivitus läks väga erksaks, nüüd ka külmast peast paned eelsüüteküünalde märgutule armatuuris lõpuni ära ja poolest pöördest käib.

Ka kummitas vahepeal esikojamehe halb töö. Proovisin kojamehi vahetada aga hakkas ühte nurka mitte pühkima. Lõpuks vahetasin ära kojameeste mootori (vähemtöötanud originaal) ja ostsin uue luuavarre. originaali jälle saada pole, läks B-varuosa külge, kuigi ega seegi maksis 50 euri. Aga sain kojamehed jälle pühkima korralikult.

Nüüd vaja kellaplokis mõned kustunud-vahelduvalt vilkuvad pirnid ära vahetada ja karteripõhja tihend ära vahetada, mis lekkima hakanud. Muidu mootor täiesti kuiv, muud lekked said kõrvaldatud mootoririhma vahetusega samaaegselt.

Aasta kokkuvõte oli see, et 4k läks Audisse sisse ja nüüd võiks pikalt saada lihtsalt sõita. Aga tunne on tekkinud, et kevadel vahetan ikkagi uuema auto vastu välja. Tahaks kõrgemat saada veidi, samas ratsima ja ise tõstma ei tahaks seda hakata. Eks aeg saab lihtsalt ühel hetkel täis enda jaoks ka. Mõtted liiguvad viimase otsa c6 allroadi peale. Natukene seedib veel ja senikaua naudin c4-ja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 25.03.23 06:20 Tsiteeri


LS: 556000

Leedukas reklaamis FB-s oma 3D prinditud topsihoidjat. Mõtlesin, et proovin, sest 90te keskpaiga auto kõige suurem miinus on topsihoidja puudumine. Tööle sõites võtan alati termostopsiga kohvi tee peale kaasa, seega häiris kõvasti, et topsi kuskile panna polnud. Tore on - väga ideaalne disain. Lükkad vaid kahest otsast ääre alla ja hoidja paigas. Paremat ei oskaks tahtagi, eri suuruses topse hoiab hästi.
https://live.staticflickr.com/65535/52768923602_de6a94411b_c.jpgIMG_20230325_075452 by Arvo Aljaste, on Flickr

Sel talvel sai mõõt täis, et tuled nii kehvad. Ma olen nendega aja jooksul kõvasti vaevelnud, ei olegi täiesti heaks saanud. Küll ise luupe vahetanud, küll orig. luupidele tagasi läinud. Turul liikuvad pirnid kõik läbi loksutanud. Ikkagi oli lõpuks hämaras sõit täis vaev, eriti, kui uute autode valgusvihk enda valguse kõik ära sööb.
Loobusin järjekordsest isetegemisest ja läksin sinna - https://retrofitparts.ee/
Julgen soovitada küll, väga sõbralik kutt tegi ja hästi! Sisse läksid Bi-Led projektorid, koos tööga 476 raha. Tuled näitavad täiesti haigelt, pimedas ja maanteel oli ikka vaja harjuda sellise valgusekogusega. Nüüd tundub, et kaugtuled tuleb paremaks saada, tahaks ka kaugtuledest sama valgusfooni kätte saada, et kaugtule-lähitule vahel klõpsimine harmoonilisem tunduks.
https://live.staticflickr.com/65535/52769951088_b785dea959_c.jpgIMG_20230321_210042 by Arvo Aljaste, on Flickr

Nüüd peab sooja-külma vahetamise salongis ka korda saama. Ikkagi pole suutnud viga ära parandada, et panen LO peale ja tuleb täiega jahedat, paned nõksa üles, tuleb juba liiga sooja. Temp andurid salongis vahetanud, ei aita. Uue radika paigaldamisega läks ka soojakogus suureks, mis salongi tuleb, haudub ära. Kuigi soojaklapi mootori võtsin lahti ja puhastasin ning 12v pealt töötas (7v polnud anda millegiga), siis peab ikkagi vaatama, kas see on vigane või mul on vale koodiga kliimaplokk salongis. Kunagi sai vahetatud, kuna enda originaalil olid paljud pikslid surnud. Pööningul alles, peaks proovima korra see asendada ja vaadata üldse, kas on samade koodidega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
atrõõv
huviline



Registreerunud 28.04.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 TDiQ

postitati 25.03.23 20:19 Tsiteeri


Temperatuuriklapil võib potekas vussis olla ja siis ei tuvasta õiget asendit ära. Lisaks vahetamisele tasub ka asendi kalibreerimine teha VCDSiga. Kliima basic setting, grupp 0 ja go, siis ootad kuni klapid ära surisevad ning kõik neli arvu nulli jooksevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 04.04.23 21:12 Tsiteeri


Sai juhtme sappa pandud ja VCDS-ga see soovitus läbi logistatud paar korda. Kui temp nuppu liigutada, siis klapid liiguvad ahjukorpuses koheselt palju, kui LO pealt üks nõks üles panna. Ja siis nõks haaval liiguvad iga kord, kui ülespoole temperatuuriga liikuda, 25 kraadi pealt aga enam rohkem ei liigu. Kui HI peale ära panna ja allapoole liikuda, siis alles 23 pealt hakkab esimesi nõkse liikuma.

Tundub, et peale LO asendit esimeste temperatuuride asendis olles servomootorid nagu otsiks kohta, nagistab ja sätib.

Ehk siis praegu tundub küll, et mootorid ei saa aru, mis asendis nad olema peavad ja avavad end kohe 18 kraadi peal liiga palju. Seega ikkagi salongis ropult palav, aken lahti ka ei viitsi sõita. Suvel saaks huvitav olema :)

Veakoode VCDS näitab, et autol pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 05.04.23 09:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvo92
Sai juhtme sappa pandud ja VCDS-ga see soovitus läbi logistatud paar korda. Kui temp nuppu liigutada, siis klapid liiguvad ahjukorpuses koheselt palju, kui LO pealt üks nõks üles panna. Ja siis nõks haaval liiguvad iga kord, kui ülespoole temperatuuriga liikuda, 25 kraadi pealt aga enam rohkem ei liigu. Kui HI peale ära panna ja allapoole liikuda, siis alles 23 pealt hakkab esimesi nõkse liikuma.

Tundub, et peale LO asendit esimeste temperatuuride asendis olles servomootorid nagu otsiks kohta, nagistab ja sätib.

Ehk siis praegu tundub küll, et mootorid ei saa aru, mis asendis nad olema peavad ja avavad end kohe 18 kraadi peal liiga palju. Seega ikkagi salongis ropult palav, aken lahti ka ei viitsi sõita. Suvel saaks huvitav olema :)

Veakoode VCDS näitab, et autol pole.

Osadel klappidel saab kalibreerimisi teha kaabliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 11.07.23 06:36 Tsiteeri


LS: 563 500

Eks jälle paneb vahepeal mätta maha, et oleks endal jälgitav.

Soojaklappide osas täiesti nõutu. Viga ikka alles. Olen erinevaid soojaklappe proovinud - kõik lahti võetud ja ära määritud, liiguvad ja toimetavad. Kolme erinevat kliimapaneeli proovitud. Samuti kalibreeritud neid mootoreid jne. Tulemus suur null. Ikkagi on täna selle autoga sõit nii, et lükkad LO peale, natuke aega saad sõita, kuni hakkab külm ja siis lükkad nõksu üles 18 peale ja sõidad jälle mingi aja, kuni ropult palav hakkab ja siis niimoodi see käib. Eriti mõnusad on need ühest Eesti otsas teise sõidud.
Ega seda viga enam otsida ei oska ja ausalt öeldes ei jaksa ka.

Teine ägedam asi selgus peale CTS-s chipi pealeasetamist. Ehk siis tõmme läks väga mõnusaks, kuid koheselt tuli välja, et mingis kindlas pööretevahemikus kindlate käikudega lööb korraliku vibra autosse. Esimese ja teise käiguga ei löö, kolmandaga ka väga mitte. Neljandaga ja edasi lööb täpselt sellise kardaanivibra moodi vibra sisse, korraliku ja tugeva. Aga neljas on möödasõidukäik.
Alguses proovisin ise ja ostsin E39 bemmi kardaani tugilaagri, keevitasin sellele originaalkõrvad külge ja panin siis kokku. Tasakaalu ei saanud ja sestap viisin lõpuks Pärnusse kardaan.ee-sse tegemisse. Ehk siis seal läks päris mitu nädalat, sain tagasi ja viskasin alla - viga püsib.
Veovõlle nagu ei kahtlustaks, siis võiks iga käiguga olla see vibra sees. Pigem kahemassiline hooratas äkki? Ka jälle tore jupp, mida saada pole ja mis maksab hästi. Kui hooratta välja peaks vahetama siis juba koos siduriga ja ega krdi käigukast ka tänaseks päevaks ei taha käikude vahel külma kastiga hästi vahetada enam. Foori alt vahelt tahad esimest saada, siis pead ikka kõigepealt prooviga teist või kolmandat ja siis esimest. Ning esimese teise käigu vahetusel selle hea ja õige pööretevahemiku üles leidma.

Eks sel talvel läksid 4 ust rooste, leidsin juba 4 uut ja panin kõrvale. Aga eks tõsiasi on see, et autona nr. 1 hakkab selle masina eluiga otsa saama minu jaoks. Maha müüa ka pointi pole, jääb nö. tagavaraautoks ja eks kuna on talle kuiva kohta ka, siis äkki tuleb miski hetk kunagi müstiline jõupuhang nende vigadega tegeleda. Eks sai niigi kaua sellises vanuses hobiauto saatust pikendatud põhiautoks.

Muus osas just kogu veermik üle käidud, sõidab jälle nagu uus auto. Ainult õlipumba tihendi leke veel kummitab, mis ka järgmine nädal läheb tegemisse. Ehk siis vanale autole kohaselt omad mõned vead kummitavad aga ükski sõit selle pärast tegemata ei jää.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2.2 20vt

postitati 11.07.23 10:22 Tsiteeri


Hooratas teeb seda vibra, see väga levinud probleem peale chippimist. 1 massiline hooratas parandab vea või pane originaal kivid tagasi, ehk elab veel.
Oma TDIQ läks enne chippi juba AAS 1 massiline hooratas ja S6 C4 V8 sidur ja polnud kordagi probleeme.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ipi
huviline



Registreerunud 06.07.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro '97

postitati 12.07.23 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvo92

Soojaklappide osas täiesti nõutu. Viga ikka alles. Olen erinevaid soojaklappe proovinud - kõik lahti võetud ja ära määritud, liiguvad ja toimetavad. Kolme erinevat kliimapaneeli proovitud. Samuti kalibreeritud neid mootoreid jne. Tulemus suur null. Ikkagi on täna selle autoga sõit nii, et lükkad LO peale, natuke aega saad sõita, kuni hakkab külm ja siis lükkad nõksu üles 18 peale ja sõidad jälle mingi aja, kuni ropult palav hakkab ja siis niimoodi see käib. Eriti mõnusad on need ühest Eesti otsas teise sõidud.
Ega seda viga enam otsida ei oska ja ausalt öeldes ei jaksa ka.


Mul oli sama teema ja aitas kapoti all oleva väikese ploki ära vahetamine, kus potekas (see potekas pidigi see kurjajuur olema) sees. mõned on saanud abi selle poteka puhastamisest või väljavahetamisest. Asub see ventkorpuse küljes, miski väikese kaane all juhipool, sinna läheb ka üks miski 3 või 4 pin-ne juhe külge. vahetuseks õnneks kogu ventkorpust eemaldama ei pidanud.

https://m.audiclub.ee/viewthread.php?tid=168201


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.07.23 07:43 Tsiteeri


Kliima mootorid on tal korras, lihtsalt pole veel aru saanud miks kliima plokk talle sellise korralduse annab. Minu c4 sama jama, üle 18c ja kohe hakkab tulikuuma andma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 21.07.23 18:51 Tsiteeri


Mida arvuti ütleb? Ühel A3 oli see mure, et kliima sai info et sees on -40kraadi ja siis kõik üle LOW pani täiega kuuma kütma. Ehk peitub viga selles? Enda C4 TDIQ sai see siseõhu temp andur ka ära vahetatud, aga ei mäleta mis tralli ta tegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.23 13:01 Tsiteeri


Käsijuhtimisega ei tohiks ta iseseisvalt tempi keerama hakata aga miskipärast ta ikka krutib kuumaks. Välitempist ka ei tohiks sõltuda kliima? See on mul katki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 22.07.23 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim
Välitempist ka ei tohiks sõltuda kliima? See on mul katki.


Muidugi sõltub. Kui sa oled pannud tuppa ütleme näiteks 22*C puhuma ja väljas on 10*C, siis ta ju peab soojendama seda õhku, aga kui väljas on 30*C, siis ta ju peab jahutama seda õhku.
Ehk siis kui sul on välis temp andur katki, siis ilmselt see ütleb, et on -40*C ja kütabki täie raha eest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 25.08.23 04:10 Tsiteeri


Vahepeal sai ülevaatus tehtud. Esimese hooga sai 1 ohtlik viga kirja. Nimelt hommikul hakkasin juppidest varutulesid kokku laduma, millega ülevaatusele minna. Oma bi-led projektoritele ümberehitatud tuledega polnud mõtet seda teha. Pööningul aga oli hunnik juppe. Teadsin, et kõik peaks olemas olema aga kastides korralik sobramine. Ausalt öeldes läks ilgelt kiireks üks hetk, küll on mõni juhe ja pistik puudu, küll polnud luupide kinnitamiseks õigeid pukse ja mutreid. Lõpuks sain niimoodi tuled kokku ja ette, et otse ülevaatuse ukse taha. Aeg oli broneeritud. Ja siis öeldi, et üks lähituli näitab totaalselt võsa - ma polnud jõudnud isegi kontrollida kodus!
Tulin ülevaatuselt koju ja vaatasin kohe järgi, et mis viga. Igastahes selgus, et ühe lähituleluubi panin pea alaspidi sisse! Keerasin ringi ja läksin kohe uuesti ülevaatuse ukse taha. Ja sain ülevaatuse kinnitatud.

Muus osas oli 0 viga ja ühtegi väiksematki etteheidet ei tehtud. Eks natsa kipitas ka see, et mis on CO näit peale chipi. Aga ei, oli korras ja 2x alla ette nähtud normi.

Mässasin paar õhtut nende kliima servomootoritega ka. Põhimõtteliselt oli mul juba 4tk neid varuks, proovisin neid ja töötavad. Siis võtsin oma kliimapaneelide varu ka ette, neid on samuti 4 kogunenud. Ja kombineerisin ning vaatasin, et mootorid ju liiguvad ühtlaselt kui tempi sättida. Ei ole enam nii, nagu vanasti, et kaks astet - LO ja HI. Panin siis kogu süsteemi auto külge kokku ja voilaa - töötab!

Ega ei oskagi siin midagi arvata. Kas nüüd sai siis õige kliimaplokk talle külge? Ometi olen neid ennegi kõiki proovinud. Eks salongi tempi andur on vahepeal vahetatud ja kõike määritud ja loksutatud. Ei tea. Aga nüüd selgus, et jalgadele siiski õhku puhuma ei saa. Muidu reguleerib esiklaasi ja keskkonsooli vahel ilusasti, õhu temperatuur ka reguleeritav ja priima. Aga see jalgade värk - ma olen juba paar korda kogu keskkonsooli välja lammutanud, et soendusradikat vahetada. Enam seda tegema ei hakka, et seda jalgadele suunava klapi servomootorit hakata vaatama. Jääb, nagu on. Eks siis talvel selgub, kas hakkavad jalad külmetama või ei hakka. Arvestades, et selle autoga on algusest peale sooja regullimisega kala olnud, siis on isegi nii kõva edasiminek, et vähe pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 25.09.24 04:40 Tsiteeri


LS: 575000

Märk jälle maha päeviku mõttes.
Sai tehtud värske ülevaatus. Puhas leht. Enne seda vahetatud
-esimesed alumised õõtshoovad+puksid
-esipiduriklotsid
-veovõllide tolmukatteid ja muud sellist nipetnäpet mudru.

Nüüd sai tõsisemalt mässatud selle vibraga, mis kiirendades autole sisse lööb. Kuna kardaan juba käis taastamises+vahepukk eraldi talle tehtud, siis järgmine süüdlane oli ju hooratas.
Sebisin uue (kasutatud) hooratta, mis eelmise omaniku sõnul käis kui siidi ja oli jäänud 10a tagasi riiulisse, kui auto maha müüs.
Nüüd sai tutikas Sachsi sidur ka leitud + sidurikorv ja siduri töösilinder. Puhtalt selle pärast, et kui hooratta vahetuseks läheb, siis vahetab juba need asjad ka ära, et enam ei peaks kunagi tegema.
Ise teha ei jaksa ajaliselt, viisin tegemisse. Mässati 2 päeva sest peale uue siduri paigaldust enam salongist pedaali vajutada ei saanud. Lõpuks tuli välja, et anomaalsel kombel suri siduri peasilinder ära just sel hetkel. Seega läks ka see uus.

Vahva on ju see, et juppe enam ei saa. Hooratast tutikat võtta pole kuskilt kahemassilist. Siduri ketas suudeti ka kuskilt teisest maailma otsast saada, ka viimane. Ja ühe teise remondimehega kohtudes küsis see mul kohe, et kus siduriketta said? Et tal üks kliendi samasugune Audi seisab hoovi peal sest uut siduriketast saada pole.

Ehk siis kõik sai vahetatud - aga vibraga kiirendades mitte mingit paranemist :D 1500 euri läks tühja kohta ehk sinna, kuhu seda vaja panna polnudki. Ega muud, kui enam palju kohti pole, kus see vibra tulla saab. Järgmisena võtan ette tagumised veovõllid, peab neil otsad ära vahetama. Loodan, et neid kuskilt leiab.

Märku annab ka roolilatt. Vist. Mingitel hetkedel on nüüd roolivõim ära kadunud. Ja siis tuleb jälle tagasi. Samal ajal tundub, et mul on kiirustundlik roolilatt ikkagi sest ennem oli 90ga sõites tihke roolitunnetus. Nüüd pigem vedel. Teagi, mis seal on, peab vaatama hakkama.

Muidu hea auto. Tööautona idekas. Põhimõtteliselt võiks temaga lihtsalt mitu aastat sõita ja mitte üldse raha sisse panna ning ikka saaks sõidud sõidetud. Ideeliselt üliodav auto, mida pidada - lihtsalt ise panen temasse natukene liiga palju raha sest tahan, et kõik oleks ideaalselt korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.09.24 07:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvo92
Vahva on ju see, et juppe enam ei saa. Hooratast tutikat võtta pole kuskilt kahemassilist. Siduri ketas suudeti ka kuskilt teisest maailma otsast saada, ka viimane. Ja ühe teise remondimehega kohtudes küsis see mul kohe, et kus siduriketta said? Et tal üks kliendi samasugune Audi seisab hoovi peal sest uut siduriketast saada pole.

OT: Nii palju kui ma kiirelt vaatasin praegu, siis Sachs 1862 564 001 siduriketast peaks maailmas (kui laoseisud õiged) paar tükki ikka saada veel olema, nii et küsigu Forss käest kui tõesti sellepärast auto seisab.
Komplektiga 3000 723 001 tundub keerulisem lugu olevat, seda ei paista kuskil hetkel olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 26.09.24 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Tsitaat:
Algselt postitas: arvo92
Vahva on ju see, et juppe enam ei saa. Hooratast tutikat võtta pole kuskilt kahemassilist. Siduri ketas suudeti ka kuskilt teisest maailma otsast saada, ka viimane. Ja ühe teise remondimehega kohtudes küsis see mul kohe, et kus siduriketta said? Et tal üks kliendi samasugune Audi seisab hoovi peal sest uut siduriketast saada pole.

OT: Nii palju kui ma kiirelt vaatasin praegu, siis Sachs 1862 564 001 siduriketast peaks maailmas (kui laoseisud õiged) paar tükki ikka saada veel olema, nii et küsigu Forss käest kui tõesti sellepärast auto seisab.
Komplektiga 3000 723 001 tundub keerulisem lugu olevat, seda ei paista kuskil hetkel olevat.


Terve kmpl: 078198141B
Ketas: 046141031M


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 27.09.24 08:16 Tsiteeri


Mul ketas, mis maha võeti, oli koodiga 324 0140 10. Kas nad siis sellesama asemele panid või on nende ketaste vahel vahet, ei tea.

Sain aru, et 6manuaali sidur on haruldasem ja sealt ketta otsimise error tuligi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  5  6  7
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.4% - SQL: 59.6%]