Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: abi audi a4 soetamisel! (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 2482)
sr50
huviline



Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 17.06.14 18:46 Tsiteeri
abi audi a4 soetamisel!



Tere kaks sellist autot silma jäänud.äkki keegi valgustaks tehnile ja muude probleemide juures kuidas see 85 kw vastu peab? või keegi klubilistest vaatamas käinud neid? igasugune info tere tulnud. või mida teie ise soovitate?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1744648



http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1754795


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.14 18:53 Tsiteeri


Pihustid "surevad" mingiaeg ära. Muus osas on nagu iga teine auto. Automaatkasti ka ei soovita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sr50
huviline



Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 17.06.14 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S.Lumi
Pihustid "surevad" mingiaeg ära. Muus osas on nagu iga teine auto. Automaatkasti ka ei soovita.

mis see mingi aeg on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.14 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sr50
Tsitaat:
Algselt postitas: S.Lumi
Pihustid "surevad" mingiaeg ära. Muus osas on nagu iga teine auto. Automaatkasti ka ei soovita.

mis see mingi aeg on?

Mingit numbrit ma küll öelda ei oska. Aga kõik tuttavad kel see 85kw mootor on, on pihustite kadalipu läbinud. Renoveeritud või kasutatu lammarist maksab 125 euri tükk. Sellises hinnaklassis auto puhul ei tohiks see väike hoolduskulu põlvi nõrgaks võtta. Alla soti on ainult õli vahetus ja klaasipesu vedelik.
Mina neid autosi pidada ei jõua aga tuttavatel on selle mootoriga autosi küll ja mu sõbral on autoremondifirma, seega näind neid hädalisi ja hädasi hulgi. Aga sa ära vaeva selle pärast pead, auto ongi kulu! Mida uuem seda kulukam. Tutika puhul pole erilist kulu, seal on autohinna kukkumisest tulenev häving. Seega vali enda rahakotile sobiva kulukusega masin, ja sõida! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sr50
huviline



Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 17.06.14 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S.Lumi
Tsitaat:
Algselt postitas: sr50
Tsitaat:
Algselt postitas: S.Lumi
Pihustid "surevad" mingiaeg ära. Muus osas on nagu iga teine auto. Automaatkasti ka ei soovita.

mis see mingi aeg on?

Mingit numbrit ma küll öelda ei oska. Aga kõik tuttavad kel see 85kw mootor on, on pihustite kadalipu läbinud. Renoveeritud või kasutatu lammarist maksab 125 euri tükk. Sellises hinnaklassis auto puhul ei tohiks see väike hoolduskulu põlvi nõrgaks võtta. Alla soti on ainult õli vahetus ja klaasipesu vedelik.
Mina neid autosi pidada ei jõua aga tuttavatel on selle mootoriga autosi küll ja mu sõbral on autoremondifirma, seega näind neid hädalisi ja hädasi hulgi. Aga sa ära vaeva selle pärast pead, auto ongi kulu! Mida uuem seda kulukam. Tutika puhul pole erilist kulu, seal on autohinna kukkumisest tulenev häving. Seega vali enda rahakotile sobiva kulukusega masin, ja sõida! :cool:


kui otsida üks kõik mis suguse auto kohta infot siis kõik on perses.tunne juba et osta siguli.
ega sellel 2005 aasta audil jupid kallimad pole kui 2000 autol.
ja need pihusti probleemid 1,9.96kw ka ju. kui seda kütuse lisandit sisse väänata vahest see aitab ka pihusteid säilitada.vähemalt mina arvan nii!! aga tänud vastamast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 17.06.14 19:57 Tsiteeri


Kütuselisand annab pihustitele kabelimatsu. See ongi peamine põhjus, miks nad kipuvad surema- igasugust pska topitakse paaki, lisaks ka lastakse õlivahetused üle või kasutatakse kehvasid õlisid, mis pole ette nähtud sellele mootorile. Aga see teine auto on küll S-Linest sama kaugel, kui lehm lennukist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.14 20:00 Tsiteeri


Kõik pumpihustid saavad ükspäev otsa. Selle kuluga peab arvestama. Mersul peab seibe vahetama (mida muidugi ei tehta) võimalik et ka audil. Lisandid on head aga kui 200k pole midagi tehtud-lisatud, siis mingi hetk, näiteks peale 50k läbimist tuleb see töö sul ikka teha. Kui oled usin lisandite lisaja, siis ehk saad äkki ka 100k ära kulgeda enne kui pihusteid pead näppima. Aga kui kuskilt solki saad, siis ei päästa ka lisand. Tegelikult ära vaeva pead sellega. Proovi tuvastada parem auto tegelik läbisõit, sel on suurem tähtsus. Päris mitmed sugulased-tuttavad on ostnud keritud spidoga auto omale. Mitte et see oleks neile suure häda kaasa toonud, aga kui ostad auto 76000km näiduga, ja kunagi hiljem mingit kanalit pidi saad teada et tegelik oli 135000 siis see võib sind moraalselt morjendada.
Ma ise ostaksin päris uue auto (kui lotoga võidaksin).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sr50
huviline



Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 17.06.14 20:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Kütuselisand annab pihustitele kabelimatsu. See ongi peamine põhjus, miks nad kipuvad surema- igasugust pska topitakse paaki, lisaks ka lastakse õlivahetused üle või kasutatakse kehvasid õlisid, mis pole ette nähtud sellele mootorile. Aga see teine auto on küll S-Linest sama kaugel, kui lehm lennukist.


ei saanud pihta mis moodi kaugel? seleta??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sr50
huviline



Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 17.06.14 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S.Lumi
Kõik pumpihustid saavad ükspäev otsa. Selle kuluga peab arvestama. Mersul peab seibe vahetama (mida muidugi ei tehta) võimalik et ka audil. Lisandid on head aga kui 200k pole midagi tehtud-lisatud, siis mingi hetk, näiteks peale 50k läbimist tuleb see töö sul ikka teha. Kui oled usin lisandite lisaja, siis ehk saad äkki ka 100k ära kulgeda enne kui pihusteid pead näppima. Aga kui kuskilt solki saad, siis ei päästa ka lisand. Tegelikult ära vaeva pead sellega. Proovi tuvastada parem auto tegelik läbisõit, sel on suurem tähtsus. Päris mitmed sugulased-tuttavad on ostnud keritud spidoga auto omale. Mitte et see oleks neile suure häda kaasa toonud, aga kui ostad auto 76000km näiduga, ja kunagi hiljem mingit kanalit pidi saad teada et tegelik oli 135000 siis see võib sind moraalselt morjendada.
Ma ise ostaksin päris uue auto (kui lotoga võidaksin).

Tsitaat:
Algselt postitas: sr50
seda kindlasti kõike mida kasutad kõik kulub.kus seda spido näidu süsteemi tuvastada annab?
ostaks ka uue auto aga kui raha nii palju ei jätku siis pole teha midagi :) isegi loodan loto võidule:D
aga muidu need 85kw pidid paremini pidama vastu kui 96kw?


Seda kindlasti. Kõike, mida kasutad, kõik kulub. kus seda spido näidu süsteemi tuvastada annab?
Ostaks ka uue auto, aga kui raha nii palju ei jätku, siis pole teha midagi. :) Isegi loodan loto võidule. :D
Aga muidu need 85kw pidid paremini pidama vastu kui 96kw?

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.14 20:06 Tsiteeri


81kw on veel odavam pidada.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urki
huviline



Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q

postitati 17.06.14 20:13 Tsiteeri


S-Linest on sellel autol taga uste peal S-Line märgid ja muud tunnused puuduvad.Kui huvitab rohkem S-Linest siis kasuta otsingut foorumis ja peaksid leidma lugemist küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 17.06.14 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sr50
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Kütuselisand annab pihustitele kabelimatsu. See ongi peamine põhjus, miks nad kipuvad surema- igasugust pska topitakse paaki, lisaks ka lastakse õlivahetused üle või kasutatakse kehvasid õlisid, mis pole ette nähtud sellele mootorile. Aga see teine auto on küll S-Linest sama kaugel, kui lehm lennukist.


ei saanud pihta mis moodi kaugel? seleta??



Esiteks, õpi ära see, et lause ALGAB SUURE ALGUSTÄHEGA. Teiseks, see auto ei ole S-Line. Mis on või mis ei ole S-Line, otsi foorumist, ei viitsi seda enam järjest mämmutada. Long story short- ustele on kleebitud S-Line kleepsud (maksavad poes ca 5€/tk), aga tegelikult on tegemist täiesti plangu A4 Avantiga.
Kuskohast on võetud jutt, et 85kw kestab paremini, kui 96kw? Minu andmetel on see 85kw ikka tõsiselt s*tt mootor, 74kw ja 96kw on väga head nende kõrval. Siit samast foorumist on see silma jäänud. Vana 81kw oli pommikindel, aga seda enam nii uutele Audidele ei pandud. Odavam oleks ehk üldse 2.0 96kw bensukat vaadata? Hea lollikindel mootor. Või siis teine äärmus- 3.0 V6 bensukas (4.2 V8 S-i peal on natuke liig juba ilmselt). 1.6 75kw on ka variant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 18.06.14 09:15 Tsiteeri


Tuttav romula vend teadis rääkida, et 2.0 96kw mootoreid küsitakse romulast rohkem kui 2.5 tdi le varuosi :) (mis pidavat mingi hitleri kättemaks olema.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.06.14 10:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
Tuttav romula vend teadis rääkida, et 2.0 96kw mootoreid küsitakse romulast rohkem kui 2.5 tdi le varuosi :) (mis pidavat mingi hitleri kättemaks olema.)

Nii hea mootor lihtsalt:)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sr50
huviline



Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 19.06.14 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sr50
Tere kaks sellist autot silma jäänud.äkki keegi valgustaks tehnile ja muude probleemide juures kuidas see 85 kw vastu peab? või keegi klubilistest vaatamas käinud neid? igasugune info tere tulnud. või mida teie ise soovitate?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1744648



http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1754795



Saaks mõne asjaliku postituse ka? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.06.14 09:21 Tsiteeri


Mölema isendi puhul omad plussid ja miinused, kuid isiklikult valiksin b7, ainuüksi juba välimuse poolelt.
Eraisiklult soetamine on mõnes mõttes positiivsem, kuna tema oskab konkreetsemalt hetkeseisu väljendada, nii remondilt, kui muus osas.
Auto ei koosne remondilt üksnes mootorist, on ka teisi kuluallikaid, seega mootorit ennast ainuüksi meeletult karta pole põhjendatud.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.06.14 09:22 Tsiteeri


Oma silm on kuningas.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sr50
huviline



Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 19.06.14 11:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Oma silm on kuningas.

läheks ja vaataks kui ei elaks ni ropu koha peal :D
sellest ka see postitus.äkki keegi klubilistest vaatamas käinud,või teab oskab õlelda.

aga kas b7 jupid silla osad samad mis b5? või on kallimad kui b5 osad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 19.06.14 11:51 Tsiteeri


Originaal jupid on jah umbes samas hinnaklassis, b-gruppi on B5-le nii erineva hinnaga, et raske on võrdlust tuua.
Sellist kondihunnikut b7-l enam all pole nagu B5-l oli, niiet sild kestab kauem.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 19.06.14 15:25 Tsiteeri


Lõpetage see sillajama ära ükskord. Paned korraliku asja, siis kestab ka. Taaskasutatud metallist kokku sulatatud odavama otsa õõtsad võidki uuena juba metallikokku ostu viia lihtsalt.
Sama kehtib ka enamus muude autovaruosade puhul. Kui on küljes korralikud ja originaal või tema väärilised jupid, siis ei juhtu mitte midagi pikka aega.
Nii lihtne see ongi kasutatud autode puhul. Kui on juba saasta külge kruvitud, siis hoiaks kohe eemale ja kõik. See näitab nii mõndagi eelmiste omaniku käekirja suhtes.
Enamus hästi hoitud masinad maksavad samuti keskmisest ikkagi rohkem (kindlasti on palju erandeid) ja kes siis ikka rohkem maksab "sama" asja eest, eks!? :)


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 19.06.14 18:38 Tsiteeri


Nõrga esisilla jutul on siiski tõetera sees, autot omanud 9a ja tean omast käest kuidas 225 rehv + Tallinna tänavad sillale haiget teevad. PS! kasutanud ainult parimate tootjate juppe, praegu Lemförder all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sven.u
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T 97a

postitati 19.06.14 19:08 Tsiteeri


Mul endal on b5, ma kasutan ainult lemförderi varuosasid ja ei kurda. Kui kasutada topranit siis üld juhul need ei kesta jah.
Selle silla teemal on nii kaua ja palju jauratud , et pole nagu mõtet sellel teemal rohkem rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 19.06.14 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sven.u
Mul endal on b5, ma kasutan ainult lemförderi varuosasid ja ei kurda. Kui kasutada topranit siis üld juhul need ei kesta jah.
Selle silla teemal on nii kaua ja palju jauratud , et pole nagu mõtet sellel teemal rohkem rääkida.

Just ja seda enam, et korralik esisillakomplekt maksab sama palju kui jooks korralikke (16-17") talverehve, mitmed ilmselt kulutavad kuu-kahe jooksul kütusele sama palju, kui selle esisilla remont korralike detailidega. Asi oli probleemne kunagi ammu, kui jupid olid kallid ja elatustase madal.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 19.06.14 19:22 Tsiteeri


Multilink vedrustusega esisillad (B5, B6, B7, C5, C6 jne.) koosnevadki paljudest ja suhteliselt kallitest juppidest, sõltumata mis mudeli ja mis aasta auto küljes nad parajasti on.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.5% - SQL: 51.5%]