Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi c4 kerest järelhaagis/ vagunelamu (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3251)
Kaazik90
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.09
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c4 2.5TDi `97

postitati 28.04.14 18:01 Tsiteeri
Audi c4 kerest järelhaagis/ vagunelamu



Tere austatud klubilised!

Nimelt mul tekkis väike mõte teha audi a6 c4 avant kerest järelhaagis/vagunelamu. Kas keegi on plaaninud ka midagi analoogset teha? Või uurinud näiteks kuidas seda arvele saada jne. Kuna arvel kere olemas ja avariilise esiotsaga siis tekkis selline plaan.

Kuna c4st tehtud haagist interneedusest ei leidnud siis selline passat täiesti olemas.
http://www.upload.ee/image/4026384/passat_trailer_01.jpg


сидур пидyр гас гас
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.04.14 19:50 Tsiteeri


Kas E-kat on?
Kui rasket haagist Su auto vedada tohib?
Miks Sa seda ARK-i tehnoosakonnast ei küsi?

Mitte miskit isiklikku..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 29.04.14 07:10 Tsiteeri


Minu teada ei tohiks vahet olla, milline see "haagis" välja näeb.
Aga kui plaanis salong jätta selliseks nagu on, siis see on siiski tohutu tühikaal mida järel vedada. Lisaks pildi järgi, ei ole haagise "nina" aerodünaamiline.
Meil raudselt ei lubata haagisele peegleid. Avad võib jätta, et kuskil nö show pärast külge tagasi kruvida. Ja mingist kerelaiusest peab haagistel kasutama nurga/sarvtulesid.
See haagis läheb raudselt E-Kat alla ja tahab vedukiks võimsa mootoriga pilli.

Ma arvan, et sellise asja saaks ehitatud, sellise asja saaks ka arvele, aga siin tekib üks suur aga, nimelt "haagis" tuleb tohutu raske ja raskuskese on sellel niikuinii paigast, ehk nö tiisli otsas on veopeale kaal raudselt suurem kui autol lubatud (kas oli mingi 75 kg või 100 kg vms-haagise sild on kere lõpus). Kuna sellel näidispildil oleval Passatil on raudselt sportveermik, mis liigub healjuhul max ~2 cm, siis sealt ei paista välja, et haagis kisub saba maha autol.
Kuna kere lõikad maha kus vin koodi plaat peal, siis sellega tuleb raudselt jama. Võimalik, et selles osas peab pöörduma hoopis mõne kereehitaja poole...

Kui võimalus olemas, viitisimist ja ARK-i poolt roheline tuli, siis võiks ju proovida ja siis ära teha :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 29.04.14 07:17 Tsiteeri


Äkki seal peidus miskitviisi kolmas ratas ikkagi keeratav käru eesotsas, sellist koormust tiislile küll ei tohiks olla reaalses rakenduses.
EDIT: Aitäh Rocket:P


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ipi
huviline



Registreerunud 06.07.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro '97

postitati 29.04.14 07:43 Tsiteeri


Vaatasin oma auto C4 Quattro passi, täismass ~2200kg, seega võib ilma E-katita vedada haagist mille regmass on 1300 kg ju, seega peaks saama teha küll sellise haagise.
kusjuures auto tühimass on mul kirjas 1600 kg, kui nüüd võtta esiosa koos mootoriga ära, kütusepaak ära, väheke sisustuse kaalu ka vähendada, veermikukaal (oletame, et doonor sul esiveoline, siis ka kardaanide jms üleliigne kaal) veel maha arvata, võib sinna lubatud piiridesse haagise kaalu saada küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 29.04.14 07:47 Tsiteeri


Jutt käis ikka tiislist, mitte kütusest :cool:


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaazik90
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.09
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c4 2.5TDi `97

postitati 29.04.14 08:16 Tsiteeri


Ennast huvitab ka palju esiotsa/ sisu eemaldamisest kaalu võidab ja eks tuleb konsulteerida maanteametiga ja ehk siis saab seaduse silmis ka asja selgemaks kas asi oleks üldse mõeldav, annan märku mis räägiti.


сидур пидyр гас гас
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 29.04.14 08:54 Tsiteeri


Kaalu osas niipalju, et selle "haagise" võid ju seest täiesti tühjaks peksta (istmed ja nende kinnitused, armatuur ja kõik selle alt, polstrid, plastikud, põhjamatt, elektroonika, pigimatt, tagasilla küljest veel pidurid ja kõik piduri-kütuse torud põhja alt ning kütusepaak. Palju kaalub C4 kere, (ehk keegi, kes on vanametalli viinud teab)? Lahuta sellest veel kapott, tiivad, lansekad ja muu sellega seonduv ja liida ehk mingi kuni 100kg, et teha see seest ühtlasemaks ning tiisli kaal. Mina pakuks, et kogu kaal tuleb sinna 400-500kg kanti. Küll aga saab probleemiks olema see, et tiisli kanda jääb liiga suur raskus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 29.04.14 09:24 Tsiteeri


Pisut lugemist - http://www.minivan.ee/foorum/viewtopic.php?t=22&sid=2797f86a94d3fc43f736bd61b14a3786


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 29.04.14 13:08 Tsiteeri


Äkki räägid meile ka kuidas sa saad ilma E ta 1300kg haagist vedada?

Tsitaat:
Algselt postitas: ipi
Vaatasin oma auto C4 Quattro passi, täismass ~2200kg, seega võib ilma E-katita vedada haagist mille regmass on 1300 kg ju, seega peaks saama teha küll sellise haagise.
kusjuures auto tühimass on mul kirjas 1600 kg, kui nüüd võtta esiosa koos mootoriga ära, kütusepaak ära, väheke sisustuse kaalu ka vähendada, veermikukaal (oletame, et doonor sul esiveoline, siis ka kardaanide jms üleliigne kaal) veel maha arvata, võib sinna lubatud piiridesse haagise kaalu saada küll.



Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ipi
huviline



Registreerunud 06.07.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro '97

postitati 29.04.14 13:15 Tsiteeri


Liiklusseadus
§ 93. Mootorsõidukite kategooriad
3) B – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega; sama auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi; sama auto koos haagisega, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi, kusjuures autorongi lubatud täismass ületab 3500 kilogrammi, kuid ei ületa 4250 kilogrammi, tingimusel et sellise auto ja haagise ühendi juhtimisõigus on saadud pärast vastava sõidueksami sooritamist;

Niimoodi võingi vedada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 29.04.14 13:31 Tsiteeri


See haagis peab siis piduritega olema.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 29.04.14 13:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
See haagis peab siis piduritega olema.


Usun, et osavale meistrimehele, ei ole probleemi paigaldada pidurdusfunktsiooniga tiisel ning panna see toimima haagise tagasillal oleva (käsi?)pidurisüsteemiga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 29.04.14 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
See haagis peab siis piduritega olema.


Usun, et osavale meistrimehele, ei ole probleemi paigaldada pidurdusfunktsiooniga tiisel ning panna see toimima haagise tagasillal oleva (käsi?)pidurisüsteemiga.

Tartus ülenurmel haagise tehases veotiislid alati leti hinnana saadavad tross piduri lisaga,
Samas ka korralikud 1300+kg dorsen sillad piduritega ja audi 5x112 poltidega,
Mille otsa osta transporteri 15 veljed peale kaubiku C kummid mis kokku kannavad ka peaaegu 2 tonni

Tahtsin ka teha C4 kere järelhaagist, umbes sama kuid paremas tasakaalus,
AGA EI SAA= ARK ei ole tehnikale järgi jõudnud ? VÄHEMALT EESTIS !
Sest eestis ei ole lubatud kasutada korralikku stabikaga sõltumatut tagasilda.
Nagu paljud teavad minu veduk S audil taga ka poolteist stabikat ~160% stabikat
Ja sellised tagsillad hoiavad autot , ehk haagist tunduvalt kauem põdrakatses juhitavana teepeal. (võrreldes tala sillaga)
AGA ARK ARVAB EHITA HAAGIS VAID TALA SILLAGA,
Seega saab vaid esiveolise kerest nõuetekohase haagise, millepeale minul kadus kohe soov ehitada kerehaagis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Super-Sada
huviline

Avatar


Registreerunud 02.04.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4 avant

postitati 17.05.14 16:09 Tsiteeri


C4 q A6 avant kere, ilma kõikide asjadeta - klaasideta, usteta, tehnikata, sildadeta jne jne - täiesti paljas plekk oli kuusakoskis mul 400 kg ringis. Pane sild, klaasid, uksed, luuk, polstrid tagasi koos istmetega vms ja ongi ilma esiotsata pooleveolise puhul 700-800 kg koos. Esisild, mootor, poolraamid, kast, stange, paak ja elekter maha siis see 800 kg minu arvamusel leebe versioon. Aga huvitav mõte. Hoia meid ka kursis asjade käiguga.


Nelikvedu - kindel edu!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.14 21:05 Tsiteeri


Oli paar aastat tagasi plaan teha sama asi c5 kerest ja siis uurisin väheke seda.
Õeldi et kui arvele võtta kuni 750kg registrimassiga siis pole mingi probleem. Arki spetsialist teeb visuaalse vaatamise ja kui sobib siis lüüakse kaalu peale, pannakse tühimassiks see mis tuleb, ja kandevõimeks see mis 750 kilost puudu jääb. Maksma oleks sel ajal läinud see 340 eurot. Ei mäleta kas see summa oli koos arvele võtmisega või ainult kontrolli hind. Kui võtta arvele piduritega ja suurema registrimassiga siis lugu keerulisem.
Infot sain sellelt numbrilt 6361133 alar hansov.
Võid helistada ja uurida kuidas hetkel seis on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 07.06.14 07:11 Tsiteeri


http://www.liveleak.com/view?i=869_1402115416


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]