Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A8 3.7 - 1996 - Raikoboy (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3442)
raikoboy
huviline



Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.13 18:49 Tsiteeri
Audi A8 3.7 - 1996 - Raikoboy



Tervitus.
Teen siis ka oma autost teema.
Sai yle väga mitme mitme aasta järel omale audi jälle ligi võetud.
Seekord siis A8 ja mootoriks on 3.7 ei ole Q vaid ainult esivedu. Värviks Hõbedane.
Masin pärit Ida - Virumaalt.
Lisasid on normaalselt, st et eluks vajalik olemas.
istmesoojendused ja pysikas võiks ka olla, siis oleks väga supper.
Kütust võtab nagu v8 ikka, kõik mis sisse kallad see ka ära läheb.
Rihmad rullid ja veepump vahetatud.
Suur ja mugav on kyll.

Nii mõned kysimused siis:
Mis moodi saaksin kontrollida käigukasti õli? Sellist varrast vms ei leidnud.
Kast töötab kyll ilusti ja sujuvalt aga samas omal mõte, et vahetaks ikka õli ära, kuna ei tea millal see tehtud.
või ei ole mõtet?
auto ka mõned vead:
piduri andur läbi, pannes auto käima siis kõik ok, st et teed check ja siis nagu vigu pole. pannes käigu sisse, lööb kohe vea ette et piduri klotsi andur ära.
Vahest lööb ABS ja ASC tule pölema, kuid jättes seisma ja uuesti käima pannes kõik ok.
pidurid tahavad mingi aeg yle käimist.
Vb miskit veel aga ei tule meelde.
Lisan siis yhe veidi hädise foto:


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/419/434/0104967151a7e41.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raikoboy
huviline



Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.13 20:42 Tsiteeri


nii nii...
Minu autol siis esimesed prob.
pill seisis nii kolm- neli päeva ja aku täesti tyhi...tundub et mingi tarbija jääb järgi....oskab keegi rääkida, et kuidas või mismoodi kontrollida et kuhu vool kaob...
teine prob. on raadio...kuna aku oli täiesti tyhi siis nyyd makil ees kiri SAFE :S
on mingeid varjante et saaks asja korda...koodi mul arvatavasti pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 08.11.13 20:48 Tsiteeri


Varsti tuleb juttu, et küljekarbid vaja üle värvida, nagu ka minu teemasse tuli. Reaalselt see ei häiri ja real life on olukord väga ilus.
Raadioga on nii, et see SAFE tähendab seda, et vaja kood sisestada.
Kas autoga kaasas mingeid raamatuid vms. pole? Minu autoga tulid kõik tehaseraamatud ja hooldusraamat kaasa, samuti ka Audi Delta CC originaal mapp, kus kirjas vead ja kood.
Aku mahajooksu saad testida testriga ja kaitsmeid eemaldades, kuid a8 on niikuinii tarbimine järel, seepärast alla 100aH aku on patt sinna vahele panna.

Võid hinge kinni hoida ja loota, et kui maki eemaldad, siis on makipeal kleeps, kus on kirjas ka kood, muidu ainult esinduse teema!

Aga jõudu ja jaksu, kahju, et pole Q ja 4.2 või suurem.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 08.11.13 21:18 Tsiteeri


Jõhvis korduvalt näinud seda aparaati varem... tavaline A8, ütleme nii. Minu jaoks on esiveolise A8 fenomen siiani mõistmatuks jäänud, ses mõttes, et muudel mudelitel pole see nelivedu nii iseenesestmõistetav, aga A8 peal on ta suht "musthave" lisa...
Aga maitsed on erinevad, niiet edu! :)


Safe on jah, makk on lukus, otsi seda koodi hooldusraamatust. Kui ei leia, siis üks variant on minna esindusse, köhida pappi ja saad koodi. Kui pappi nii palju köhida ei taha, siis leiab kindlasti inimesi, kes selle lahti muugivad (Tartus on ühel tuttaval tuttav, kes sellega nt tegeleb).
Wolf, D2 peale enam väga palju suuremaks minna ei saanud- oli veel ju vaid S8 samasuguse 4.2 mootoriga ja siis juba 6.0 W12..aga neid on imevähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 08.11.13 21:20 Tsiteeri


Just see 6.0 w12 Lang ongi maasikas, aga kahjuks ei leia, muidu võtaks endale :D Siis on süda rahul, et enam suuremat mootorit tehas ei pakkunud.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 08.11.13 21:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Just see 6.0 w12 Lang ongi maasikas, aga kahjuks ei leia, muidu võtaks endale :D Siis on süda rahul, et enam suuremat mootorit tehas ei pakkunud.



Neid on ikka sigavähe...kunagi õnnestus ühte proovida...ütleme nii- tempel mällu igaveseks. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bam
huviline



Registreerunud 21.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 4,2 220kw. A6 C4 2,8 142kw q man.

postitati 08.11.13 22:16 Tsiteeri


D2 6,0 W12 tehti vist 750 tk.
Iseasi palju neid alles on :)
Eestis ka mõned liikvel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raikoboy
huviline



Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.13 05:11 Tsiteeri


Karpe väga värvima ei hakka, las olla musta värvi, ei häiri ennast.
Pigem tähtsam auto tehniline seisukord.
Nelivedu oleks muidugi parem olnud.
Täna siis yritan oma pilli käima saada. ja uurin ka mapi vahelt kas äkki olemas maki kood.
Sain kaasa erinevad raamatud ja kaardid, peab uurima.
Kuna atm kast toimib praegu ilusti, siis tahaks teada mis moodi ma seda õli saaksin kontrollida?
Kuna ATM kast töötab praegu ilusti, siis ei ole isu eriti, et see lendaks laiali või läheks avarii reziimi.
Autol puuduvad ka istmesoojendused, kui raske on nende lisamine? st et okei istmed saaksin, lylitid ka aga kus võtta vool ja muud asjad, et asi oleks võimalikult org.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 09.11.13 05:52 Tsiteeri


Istmesoojenduste kohta leiad kindlasti siitsamast foorumist abi, kasuta otsingut selleks. Kastiõli kohalt, alati on kindlam see ära vahetada, kui ei tea, millal vahetatud on. Endal hing rahul vähemalt ja ei pea kartma, et musta õli tõttu midagi kastiga juhtub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.13 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Just see 6.0 w12 Lang ongi maasikas, aga kahjuks ei leia, muidu võtaks endale :D Siis on süda rahul, et enam suuremat mootorit tehas ei pakkunud.



Neid on ikka sigavähe...kunagi õnnestus ühte proovida...ütleme nii- tempel mällu igaveseks. :D


Palju nende hind muidu on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 09.11.13 09:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KKaaleste
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Just see 6.0 w12 Lang ongi maasikas, aga kahjuks ei leia, muidu võtaks endale :D Siis on süda rahul, et enam suuremat mootorit tehas ei pakkunud.



Neid on ikka sigavähe...kunagi õnnestus ühte proovida...ütleme nii- tempel mällu igaveseks. :D


Palju nende hind muidu on?


Pole õrna aimugi hetkel. Ei ole neid vist ühtki siinmail müügis.

Mobile.de andmetel Saksamaal odavaim on 2001a masin, mis maksab 4650€. Järgmine juba 4900€. Kõige kallim on kõigest 50000km sõitnud 2001a masin, mille hind on 23500€. :o
Niiet pole just odav auto. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.13 09:51 Tsiteeri


Ei ole odav, aga kuradima hea oleks omada. Eriti veel kui nii vähe neid liikvel ka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 10.11.13 10:52 Tsiteeri


Ah et see isend müüdi sai ka lõpuks müüdud. Eile just tuli jutuks.
Küsiti vist 1700€?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raikoboy
huviline



Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.13 15:09 Tsiteeri


jamh, kuid hind polnud päris see mis sina kirjad.
kui tead mulle rohkem sellest autost miskit pajatada sis võid mulle privase kirjutada.
raadio sain tööle, kood oli õnneks maki peal täitsa olemas
ja autol nyyd talvekad ka all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 10.11.13 16:28 Tsiteeri


Midagi erilist küll rääkida ei ole. Pikalt oli eelmise omaniku käes, mida tead isegi. Suurt matsu pole ka vist olnud. Lihtsalt see müümise jutt on päris vana.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 10.11.13 16:31 Tsiteeri


Väike vihje.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raikoboy
huviline



Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.13 21:54 Tsiteeri


Tervitus.
Kõigepealt sooviks siis kõigile häid jõule;)

Autoga Hetkel siis ringi vuratud nii 2 kuud.
On tulnud ka esimesed probleemid välja.
Mis vajaks siis tegemist:
+Pidurid on vaja üle käia ( kuna auto vist ennem mind enamus ajast seisnud, siis suppordid ei tööta päris nii nagu peaks)
Kui kellegil on mingeid nõuandeid, kuidas neid puhastada või korrastada siis ootaks erinevaid nõuandeid.
+ ABS ja ASR tuli annab aeg-ajalt endast märku.
+Piduri klotsi andur
+Üks tagumine uks ei käi seest lahti
+ Juhi El. iste vaja natuke kohendamist, st et lylitid.

Siit ka Küsimus:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/106/0105303453b051c.jpg
Mis tuluke see on, kus on auto kujutis peal ja mutrivõti?
Nimelt on tulnud sõidu ajal 2 korral ette, et tuluke vilgub kaks korda ja kustub ära.
Algselt oli ka see prob. et jahutusvedeliku lekkis. Paisupaak oli katki ja see sai vahetatud. nyyd ka sellega korras.
Lisan ka paar fotod:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/106/0105303469c246a.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/106/0105303463cd3e5.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/106/0105303477f18a2.jpg

Mis Plaanid siis autoga:
Välimuselt muudaks ainult seda, et alla tuleb kevadel teine velg.
iluvõre läheb mustaks ja peeglile kroom katted.

Äkki kellegil pakkuda:
Telefoni toru
esimeste istmesoojenduste lüliteid ja tagumised ka.
Pysikiiruse hoidja terve süsteem.
Keskmist paneeli, et saaks panna sisse navi.
tagumiste uste kardinaid koos uksepolstritega ( võib pakkuda ka tagumist kardinat, kuid siis terve süsteem)

Raiko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kassu321
huviline



Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 97 2,8 quattro

postitati 27.12.13 09:30 Tsiteeri


Tere!

Näeb, vähemalt piltidel, päris hea välja. See 3,7 on ka OK kruiisimiseks (ise vuran 2,8 V6-ga ringi), kuid nelivedu oleks kaheksal ikkagi must have :) .

Mis puudutab pidureid, siis kulumisandurid on vaid esimestel klotsidel. Tagumistel neid ei ole. Ees on sul klotse 8 tk ja peaks olema koos anduritega. Endal esimesed kettad ja klotsid läksid kokku umbes 150.- (tootjaks DELPHI kettad ja NK klotsid). Tagumiste pidurite puhul oli kõvasti soodsam. Enam ei mäleta palju maksis, kuid olemas minu auto teemas need.

Kui esimestele piduritele on saadaval ka remontkomplekte, siis tagumiste pidurite puhul (peaks olema 41 või 43 mm kolviga sadulad, ei mäleta täpset mõõtu enam) remontkomplekti saadaval ei ole. Seal aitab ainult supporti vahetus. NK omad on tehasetellimus enamasti ning hind võiks jääda 100.- kanti, kui anda tagasi vana support. NK supportite puhul tulid kaasa ka liugurid koos kate ja määrdega. Muidu on soovitav alati need üle kontrollida ning vajadusel välja vahetada. Hind ei olnud ka väga suur. Ketast tagumist ostes tasub uurida, kas sul on taga ventileeritavad kettad või täiskettad ning kindlasti ka suurus. Minu andmete kohaselt oli neid variante vist 3-5 :D .

Endal olemas ka tagumine kardina ring, mis loodetavasti varsti külge saab. Tagumiste külgmiste kardinate puhul, vaata ka kindlasti polstri värvi sobivust. Tagumine el. kardin on elektriga, selle jaoks on vaja sul nuppu, juhtmestikku ning soovitav oleks visata ka remontkomplekt külge enne paigaldust. Maksis too mõned eurod originaalina.

Kui tahad teada oma auto kohta natukene täpsemat informatsiooni (millisena ta tehasest jõudis esindusse ning mis lisad on peal või puudu, siis kirjuta mulle vin kood privasse, saan saata sulle pdf-ina auto täpsed andmed ning varustuse.

Edu autoga, sest on tõesti väga mugav sõiduk!

Kaspar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raikoboy
huviline



Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.14 09:45 Tsiteeri


Tervitus.

Pole pikka aega miskit kirjutanud,
Auto ilmnes täiesti lampi prob.
Nimelt hakkas vilkuma CAT tuli ja selllega koos läks põlema ka ASR tuli.
Paar tundi ennem seda jama käisin sõitmas ja auto sõitis nii nagu peab.
Hiljem kui hakkasin sõbra juurde minema, siis auto käivitus hästi aga mootori töö oli ebayhtlane.
Mõtlesin et proovin sõidan sõbra juurde ära. Sinna jõudes oli kat. punane ja hõõgus.
Lasin maha jahtuda, võtsin igaks juhuks ka akuklemmi maha. paar tundi hiljem proovisin uuesti käima panna.
Ikka sama seis, mootori töö ebayhtlane ja mingi aja pärast hakkab cat tuli vilkuma ning koos sellega läheb põlema ka ASR.
Äkki on keegi kellel on olemas kaabel, et saaks pääskylas teha diagnostikat, või mingit head kohta soovitada, seal lähedal.
Pole erilist isu eriti autoga sõita, sest pärast väiksesest väljaminekust või saada väga suur väljaminek,....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raikoboy
huviline



Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.14 16:26 Tsiteeri


Tervitus;)

Hetkel seis siis selline, et auto ei tööta:(
Asi sai alguse sellest, et nn. tyypviga starterijuhe ( asukoht paremal rattakoopas).
Lihtsalt ykspäev enam ei käivitunud korralikult ja starter tegi ainult plõks.
Okei, uurisin internetist milles viga ja sai juhe korda tehtud.
Supper, starter hakkas tööle aga auto mitte....;( Korraks läks käima, käis nii paar saja pöördega ja suri välja.....
Nüüd paraku ei käivitu yldse.
Kontrollisin siis kyynlad yle, need olid märjad. järelikult kytus tuleb peale.
Järelikult säde kadunud....
Sai kontrollitud ka kommukate pistikuid, kuid need tundusid korras.
Homme helistan remondi töökotta ja läheb remonti....omal mõistus lihtsalt otsas ja kaablit ka pole et saaks järgi vaadata, milles viga.
Kui auto remondist tagasi, siis tulevad uued fotod ka....
väliselt saanud auto ka väikese muutuse;))

Raiko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raikoboy
huviline



Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.14 18:40 Tsiteeri


Kõigepealt lisan mõned uued fotod:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/423/307/0105903735fbd15.jpg


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/423/307/010590373743f71.jpg


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/423/307/0105903731c9026.jpg

Nii auto jälle korras.
Viga oli kytusepumbas.
Vahepeal sai ka õli ära vahetatud.
Järgmise kuu alguses läheb auto jälle remonti, starteri pendiks annab aeg ajal yle.
Tagumised supordid saavad ka remonti.
Muidu kõik toiminud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raikoboy
huviline



Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.14 14:47 Tsiteeri


Tervitus!
Mul mure autoga päris suur!
Nimelty jahutusvedelik lekib päris päris hoolega!
Pole veel ise auto all käinud st et pole kanalit kus järgi vaadata.
Tundub, et lekib nagu mootori keskelt, tagant poolt ja tilgub siis sillatala pealt maha.
Kas seal lähedal on kuskil mingid jahutusvedeliku torud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 04.04.14 15:34 Tsiteeri


Arvatavasti salongiradikasse minev ploki küljes olev flants. Tihend väsib ja mahlakask valmis


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raikoboy
huviline



Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.14 20:03 Tsiteeri


Tervitus jälle;)

Auto korras, viga oli ploki peal olevas alumiinium torus, millel oli ots katki läinud.
Nüüd püsivad kõik vedelikud ilusti omal kohal.
Koos paari teise tööga remondi arve. 319 eurot.
vahetusse läksid ka sisselaske tihendid.

Nv olid pikad pyhad, sai siis maal veidi ka audit nokitsetud.
Nimelt ei töötanud mul yks sisemine link, see nyyd korras.
Kuna see mul esimene audi, siis ei teadnud, et mul ees el. peatoed. vaatasin et ei liigu ja yyrisin, et elekter.
mootor töötas aga liikumist ei toiminud.
internetist õpetus ja korda nad said.
Lisan siis juurde ka mõned fotod:


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/424/169/010608486332770.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/424/169/01060849334df97.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/424/169/01060849499eb75.jpg


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/424/169/0106084959b2913.jpg

Siit ka küsimus:
Mis pistikud need on? Vastust neile istme all ei olnud :(


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/424/169/010608490197821.jpg


Ja siis lõpuks lihtsalt üks selline foto ka;)


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/424/169/01060849770020a.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.3% - SQL: 52.7%]