raikoboy
huviline
Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.13 18:49
|
|
|
Audi A8 3.7 - 1996 - Raikoboy
Tervitus.
Teen siis ka oma autost teema.
Sai yle väga mitme mitme aasta järel omale audi jälle ligi võetud.
Seekord siis A8 ja mootoriks on 3.7 ei ole Q vaid ainult esivedu. Värviks Hõbedane.
Masin pärit Ida - Virumaalt.
Lisasid on normaalselt, st et eluks vajalik olemas.
istmesoojendused ja pysikas võiks ka olla, siis oleks väga supper.
Kütust võtab nagu v8 ikka, kõik mis sisse kallad see ka ära läheb.
Rihmad rullid ja veepump vahetatud.
Suur ja mugav on kyll.
Nii mõned kysimused siis:
Mis moodi saaksin kontrollida käigukasti õli? Sellist varrast vms ei leidnud.
Kast töötab kyll ilusti ja sujuvalt aga samas omal mõte, et vahetaks ikka õli ära, kuna ei tea millal see tehtud.
või ei ole mõtet?
auto ka mõned vead:
piduri andur läbi, pannes auto käima siis kõik ok, st et teed check ja siis nagu vigu pole. pannes käigu sisse, lööb kohe vea ette et piduri klotsi
andur ära.
Vahest lööb ABS ja ASC tule pölema, kuid jättes seisma ja uuesti käima pannes kõik ok.
pidurid tahavad mingi aeg yle käimist.
Vb miskit veel aga ei tule meelde.
Lisan siis yhe veidi hädise foto:
|
|
|
raikoboy
huviline
Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.13 20:42
|
|
|
nii nii...
Minu autol siis esimesed prob.
pill seisis nii kolm- neli päeva ja aku täesti tyhi...tundub et mingi tarbija jääb järgi....oskab keegi rääkida, et kuidas või mismoodi kontrollida et
kuhu vool kaob...
teine prob. on raadio...kuna aku oli täiesti tyhi siis nyyd makil ees kiri SAFE :S
on mingeid varjante et saaks asja korda...koodi mul arvatavasti pole.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 08.11.13 20:48
|
|
|
Varsti tuleb juttu, et küljekarbid vaja üle värvida, nagu ka minu teemasse tuli. Reaalselt see ei häiri ja real life on olukord väga ilus.
Raadioga on nii, et see SAFE tähendab seda, et vaja kood sisestada.
Kas autoga kaasas mingeid raamatuid vms. pole? Minu autoga tulid kõik tehaseraamatud ja hooldusraamat kaasa, samuti ka Audi Delta CC originaal mapp,
kus kirjas vead ja kood.
Aku mahajooksu saad testida testriga ja kaitsmeid eemaldades, kuid a8 on niikuinii tarbimine järel, seepärast alla 100aH aku on patt sinna vahele
panna.
Võid hinge kinni hoida ja loota, et kui maki eemaldad, siis on makipeal kleeps, kus on kirjas ka kood, muidu ainult esinduse teema!
Aga jõudu ja jaksu, kahju, et pole Q ja 4.2 või suurem.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 08.11.13 21:18
|
|
|
Jõhvis korduvalt näinud seda aparaati varem... tavaline A8, ütleme nii. Minu jaoks on esiveolise A8 fenomen siiani mõistmatuks jäänud, ses mõttes, et
muudel mudelitel pole see nelivedu nii iseenesestmõistetav, aga A8 peal on ta suht "musthave" lisa...
Aga maitsed on erinevad, niiet edu!
Safe on jah, makk on lukus, otsi seda koodi hooldusraamatust. Kui ei leia, siis üks variant on minna esindusse, köhida pappi ja saad koodi. Kui pappi
nii palju köhida ei taha, siis leiab kindlasti inimesi, kes selle lahti muugivad (Tartus on ühel tuttaval tuttav, kes sellega nt tegeleb).
Wolf, D2 peale enam väga palju suuremaks minna ei saanud- oli veel ju vaid S8 samasuguse 4.2 mootoriga ja siis juba 6.0 W12..aga neid on imevähe.
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 08.11.13 21:20
|
|
|
Just see 6.0 w12 Lang ongi maasikas, aga kahjuks ei leia, muidu võtaks endale Siis on süda rahul, et enam suuremat mootorit tehas ei pakkunud.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
bam
huviline
Registreerunud 21.09.06
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D2 4,2 220kw. A6 C4 2,8 142kw q man.
|
postitati 08.11.13 22:16
|
|
|
D2 6,0 W12 tehti vist 750 tk.
Iseasi palju neid alles on
Eestis ka mõned liikvel.
|
|
|
raikoboy
huviline
Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.13 05:11
|
|
|
Karpe väga värvima ei hakka, las olla musta värvi, ei häiri ennast.
Pigem tähtsam auto tehniline seisukord.
Nelivedu oleks muidugi parem olnud.
Täna siis yritan oma pilli käima saada. ja uurin ka mapi vahelt kas äkki olemas maki kood.
Sain kaasa erinevad raamatud ja kaardid, peab uurima.
Kuna atm kast toimib praegu ilusti, siis tahaks teada mis moodi ma seda õli saaksin kontrollida?
Kuna ATM kast töötab praegu ilusti, siis ei ole isu eriti, et see lendaks laiali või läheks avarii reziimi.
Autol puuduvad ka istmesoojendused, kui raske on nende lisamine? st et okei istmed saaksin, lylitid ka aga kus võtta vool ja muud asjad, et asi oleks
võimalikult org.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 09.11.13 05:52
|
|
|
Istmesoojenduste kohta leiad kindlasti siitsamast foorumist abi, kasuta otsingut selleks. Kastiõli kohalt, alati on kindlam see ära vahetada, kui ei
tea, millal vahetatud on. Endal hing rahul vähemalt ja ei pea kartma, et musta õli tõttu midagi kastiga juhtub.
|
|
|
|
KKaaleste
huviline
Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.13 07:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Just see 6.0 w12 Lang ongi maasikas, aga kahjuks ei leia, muidu võtaks endale Siis on süda rahul, et enam suuremat mootorit tehas ei pakkunud. |
Neid on ikka sigavähe...kunagi õnnestus ühte proovida...ütleme nii- tempel mällu igaveseks. |
Palju nende hind muidu on?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
KKaaleste
huviline
Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.13 09:51
|
|
|
Ei ole odav, aga kuradima hea oleks omada. Eriti veel kui nii vähe neid liikvel ka
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 10.11.13 10:52
|
|
|
Ah et see isend müüdi sai ka lõpuks müüdud. Eile just tuli jutuks.
Küsiti vist 1700€?
|
|
|
raikoboy
huviline
Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.13 15:09
|
|
|
jamh, kuid hind polnud päris see mis sina kirjad.
kui tead mulle rohkem sellest autost miskit pajatada sis võid mulle privase kirjutada.
raadio sain tööle, kood oli õnneks maki peal täitsa olemas
ja autol nyyd talvekad ka all.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 10.11.13 16:28
|
|
|
Midagi erilist küll rääkida ei ole. Pikalt oli eelmise omaniku käes, mida tead isegi. Suurt matsu pole ka vist olnud. Lihtsalt see müümise jutt on
päris vana.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 10.11.13 16:31
|
|
|
Väike vihje.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
raikoboy
huviline
Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.13 21:54
|
|
|
Tervitus.
Kõigepealt sooviks siis kõigile häid jõule
Autoga Hetkel siis ringi vuratud nii 2 kuud.
On tulnud ka esimesed probleemid välja.
Mis vajaks siis tegemist:
+Pidurid on vaja üle käia ( kuna auto vist ennem mind enamus ajast seisnud, siis suppordid ei tööta päris nii nagu peaks)
Kui kellegil on mingeid nõuandeid, kuidas neid puhastada või korrastada siis ootaks erinevaid nõuandeid.
+ ABS ja ASR tuli annab aeg-ajalt endast märku.
+Piduri klotsi andur
+Üks tagumine uks ei käi seest lahti
+ Juhi El. iste vaja natuke kohendamist, st et lylitid.
Siit ka Küsimus:
Mis tuluke see on, kus on auto kujutis peal ja mutrivõti?
Nimelt on tulnud sõidu ajal 2 korral ette, et tuluke vilgub kaks korda ja kustub ära.
Algselt oli ka see prob. et jahutusvedeliku lekkis. Paisupaak oli katki ja see sai vahetatud. nyyd ka sellega korras.
Lisan ka paar fotod:
Mis Plaanid siis autoga:
Välimuselt muudaks ainult seda, et alla tuleb kevadel teine velg.
iluvõre läheb mustaks ja peeglile kroom katted.
Äkki kellegil pakkuda:
Telefoni toru
esimeste istmesoojenduste lüliteid ja tagumised ka.
Pysikiiruse hoidja terve süsteem.
Keskmist paneeli, et saaks panna sisse navi.
tagumiste uste kardinaid koos uksepolstritega ( võib pakkuda ka tagumist kardinat, kuid siis terve süsteem)
Raiko
|
|
|
Kassu321
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 97 2,8 quattro
|
postitati 27.12.13 09:30
|
|
|
Tere!
Näeb, vähemalt piltidel, päris hea välja. See 3,7 on ka OK kruiisimiseks (ise vuran 2,8 V6-ga ringi), kuid nelivedu oleks kaheksal ikkagi must have
.
Mis puudutab pidureid, siis kulumisandurid on vaid esimestel klotsidel. Tagumistel neid ei ole. Ees on sul klotse 8 tk ja peaks olema koos anduritega.
Endal esimesed kettad ja klotsid läksid kokku umbes 150.- (tootjaks DELPHI kettad ja NK klotsid). Tagumiste pidurite puhul oli kõvasti soodsam. Enam
ei mäleta palju maksis, kuid olemas minu auto teemas need.
Kui esimestele piduritele on saadaval ka remontkomplekte, siis tagumiste pidurite puhul (peaks olema 41 või 43 mm kolviga sadulad, ei mäleta täpset
mõõtu enam) remontkomplekti saadaval ei ole. Seal aitab ainult supporti vahetus. NK omad on tehasetellimus enamasti ning hind võiks jääda 100.- kanti,
kui anda tagasi vana support. NK supportite puhul tulid kaasa ka liugurid koos kate ja määrdega. Muidu on soovitav alati need üle kontrollida ning
vajadusel välja vahetada. Hind ei olnud ka väga suur. Ketast tagumist ostes tasub uurida, kas sul on taga ventileeritavad kettad või täiskettad ning
kindlasti ka suurus. Minu andmete kohaselt oli neid variante vist 3-5
.
Endal olemas ka tagumine kardina ring, mis loodetavasti varsti külge saab. Tagumiste külgmiste kardinate puhul, vaata ka kindlasti polstri värvi
sobivust. Tagumine el. kardin on elektriga, selle jaoks on vaja sul nuppu, juhtmestikku ning soovitav oleks visata ka remontkomplekt külge enne
paigaldust. Maksis too mõned eurod originaalina.
Kui tahad teada oma auto kohta natukene täpsemat informatsiooni (millisena ta tehasest jõudis esindusse ning mis lisad on peal või puudu, siis kirjuta
mulle vin kood privasse, saan saata sulle pdf-ina auto täpsed andmed ning varustuse.
Edu autoga, sest on tõesti väga mugav sõiduk!
Kaspar
|
|
|
|
raikoboy
huviline
Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.14 09:45
|
|
|
Tervitus.
Pole pikka aega miskit kirjutanud,
Auto ilmnes täiesti lampi prob.
Nimelt hakkas vilkuma CAT tuli ja selllega koos läks põlema ka ASR tuli.
Paar tundi ennem seda jama käisin sõitmas ja auto sõitis nii nagu peab.
Hiljem kui hakkasin sõbra juurde minema, siis auto käivitus hästi aga mootori töö oli ebayhtlane.
Mõtlesin et proovin sõidan sõbra juurde ära. Sinna jõudes oli kat. punane ja hõõgus.
Lasin maha jahtuda, võtsin igaks juhuks ka akuklemmi maha. paar tundi hiljem proovisin uuesti käima panna.
Ikka sama seis, mootori töö ebayhtlane ja mingi aja pärast hakkab cat tuli vilkuma ning koos sellega läheb põlema ka ASR.
Äkki on keegi kellel on olemas kaabel, et saaks pääskylas teha diagnostikat, või mingit head kohta soovitada, seal lähedal.
Pole erilist isu eriti autoga sõita, sest pärast väiksesest väljaminekust või saada väga suur väljaminek,....
|
|
|
raikoboy
huviline
Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.14 16:26
|
|
|
Tervitus
Hetkel seis siis selline, et auto ei tööta
Asi sai alguse sellest, et nn. tyypviga starterijuhe ( asukoht paremal rattakoopas).
Lihtsalt ykspäev enam ei käivitunud korralikult ja starter tegi ainult plõks.
Okei, uurisin internetist milles viga ja sai juhe korda tehtud.
Supper, starter hakkas tööle aga auto mitte....;( Korraks läks käima, käis nii paar saja pöördega ja suri välja.....
Nüüd paraku ei käivitu yldse.
Kontrollisin siis kyynlad yle, need olid märjad. järelikult kytus tuleb peale.
Järelikult säde kadunud....
Sai kontrollitud ka kommukate pistikuid, kuid need tundusid korras.
Homme helistan remondi töökotta ja läheb remonti....omal mõistus lihtsalt otsas ja kaablit ka pole et saaks järgi vaadata, milles viga.
Kui auto remondist tagasi, siis tulevad uued fotod ka....
väliselt saanud auto ka väikese muutuse)
Raiko
|
|
|
raikoboy
huviline
Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.14 18:40
|
|
|
Kõigepealt lisan mõned uued fotod:
Nii auto jälle korras.
Viga oli kytusepumbas.
Vahepeal sai ka õli ära vahetatud.
Järgmise kuu alguses läheb auto jälle remonti, starteri pendiks annab aeg ajal yle.
Tagumised supordid saavad ka remonti.
Muidu kõik toiminud.
|
|
|
raikoboy
huviline
Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.14 14:47
|
|
|
Tervitus!
Mul mure autoga päris suur!
Nimelty jahutusvedelik lekib päris päris hoolega!
Pole veel ise auto all käinud st et pole kanalit kus järgi vaadata.
Tundub, et lekib nagu mootori keskelt, tagant poolt ja tilgub siis sillatala pealt maha.
Kas seal lähedal on kuskil mingid jahutusvedeliku torud?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 04.04.14 15:34
|
|
|
Arvatavasti salongiradikasse minev ploki küljes olev flants. Tihend väsib ja mahlakask valmis
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
raikoboy
huviline
Registreerunud 04.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.14 20:03
|
|
|
Tervitus jälle
Auto korras, viga oli ploki peal olevas alumiinium torus, millel oli ots katki läinud.
Nüüd püsivad kõik vedelikud ilusti omal kohal.
Koos paari teise tööga remondi arve. 319 eurot.
vahetusse läksid ka sisselaske tihendid.
Nv olid pikad pyhad, sai siis maal veidi ka audit nokitsetud.
Nimelt ei töötanud mul yks sisemine link, see nyyd korras.
Kuna see mul esimene audi, siis ei teadnud, et mul ees el. peatoed. vaatasin et ei liigu ja yyrisin, et elekter.
mootor töötas aga liikumist ei toiminud.
internetist õpetus ja korda nad said.
Lisan siis juurde ka mõned fotod:
Siit ka küsimus:
Mis pistikud need on? Vastust neile istme all ei olnud
Ja siis lõpuks lihtsalt üks selline foto ka
|
|
|