Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,5tdi quattro Avant - 1999 - aivor (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3109)
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 18.09.13 09:47 Tsiteeri
Audi A6 2,5tdi quattro Avant - 1999 - aivor



Sai mais soetatud selline auto. Vaikselt nokitsesin selle kallal. Sõitma hakkasin alles augusti lõpus. Auto oli siis ostes käigukasti rikkega, nagu ikka. Samuti oli ta seisnud ca 3a. Hind oli muidugi odav nagu laipadel ikka. Alguses mõtlesin, et teen auto varuosadeks, aga kere on nii hea (väike rooste laik ühel tagatiival ja mõlk tagaluugis), et kahju oli ära lammutada. Saigi siis vaikselt nokitsema hakatud.
Lisad
Nahksisu el. juhiiste mäluga. Toonklaas, parkimis andurid taga, navi, originaal supakas, toonkardinad taga, xenon esituled, tuledepesurid, tiptronic, püsikiiruse hoidja, kärukonks, kliima, istmesoojendused, s-line rool, tehasepoolt sportvedrustus, rohkem vist midagi erilist pole.

Tehtud tööd:
Terve auto poleerimine ja püsivaha.
Lamerihma rullid vahetatud.
Kulunud nookurid tõukurid vahetatud, nukad on veel elus.
Temperatuuri andur vahetatud.
Comfort aju vahetatud.
Naha hooldus tehtud.
Originaal supakas vahetatud toimiva vastu.
Pidurid remonditud (tagumised kettad veel vaja vahetada)
Mootori õli ja filter vahetatud.
Salongi filter vahetatud.
Õhufilter vahetatud.
Küttefilter vahetatud.
Roolivõimu õli vahetatud.
Jahutusvedelik vahetatud.
Taga diffri õli vahetatud.
Vahekasti õli vahetatud.
Esiese diffri õli vahetatud.
Käigukasti õli ja filter vahetatud.
Käigukast ja aju vahetatud.
Tagumine kojamehe mootor toimima pandud.
Esimeseste kojameeste hoovastik puhastatud ja määritud.
Pihusti tagasivoolu voolikud vahetatud.

Teha on jääänud veel:

Silla stend (rool veidi viltu, sillad tihedad)
Displei vahetus (kuumast peast kaob pilt ära)
Üks parkimis andur vahetada.
Quattro märk iluvõrele otsida. (olemas)
Juhiistme aju uus vaja.
Käigukasti õli dünaamiline vahetus (väike jama kastiga) (korras)
Püsikiiruse hoidja ei tööta. (korras)


http://img42.imageshack.us/img42/7056/jgkl.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/1677/7w77.jpg

http://img194.imageshack.us/img194/2382/pm1a.jpg

http://img826.imageshack.us/img826/1290/mvo9.jpg

http://img854.imageshack.us/img854/2417/72vo.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 18.09.13 18:49 Tsiteeri


Siin teemas sai juba püsika viga lahatud. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=126502 Kahjuks kasu polnud midagi. Oskab keegi veel midagi soovitada, mida kontrollida/katsetada? Kas see on normaalne, et ABS-ile ei saa vag-comiga ligi kui kiirus ületab 23km/h?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 18.09.13 19:08 Tsiteeri


ABS'le saab ligi , kui auto seisab või kiirus on väga väike.
Suuremal kiirusel on turvalisuse kaalutlustel prioriteediks põhifunktsionaalsus ja side diagnostikaseadmega katkestatakse.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 19.09.13 16:26 Tsiteeri


Täna sai vaadatud miks tagumise vasaku ukse avamisel lae tuled vilkuma hakkavad. Viga iseenesest oli lihtne. Juhi jalgade all olev juhtmete ühendus oli kehv. Viga sai parandatud ja mure kadus. Samuti hakkas toimima istme küljes jalgade valgustus. Vahetasin ära ka karterituulutuse filtri. Igaks juhuks võtsin maha ka klapikambri kaaned. Veendusin, et ükski nookur jooksu pole panud. Seal kõik ilus ja korras. Püsika viga põhjustab ilmselt see, et mootori ajusse ei jõua kiiruse signaali. Äkki oskab keegi selle kohta midagi kosta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 25.09.13 19:25 Tsiteeri


Täna sõites, hakkas eelsüüte küünalde tuli vikuma. Jõudsin koju tagasi, panin juhtme taha. Veakoodid 01441 ja 01442. Minul ei mõjutanud see midagi. Googeldades on enamusel autot seisma jäänud sellise veaga. Kütet on ca pool paaki. Kustutasin vead ära ja tagasi nad ei tulnud. Nüüd ei teagi kas peaksin lihtsalt kontaktid üle vaatama, või paaki ka sukelduma. Pump tegi kunagi paagis veidi häält küll, kui kütte filtrit vahetasin. Pärast seda pole mingit erilist häält kuulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 26.09.13 20:38 Tsiteeri


Täna suutis auto mind teele jätta. Paagist pump välja ja oi oi mis seal oli. Pumba filter oli nagu silikoni täis. Õnneks annab seda lahti võtta ja puhastada. Filter sai puhtaks ja sõidab jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 02.10.13 14:17 Tsiteeri


Püsikiiruse hoidja sain siis täna lõpuks toimima. Jälle vähe paremuse poole. EGR-i panin ka igaks juhuks pimedaks. Kasutajale Rocket olen küll juba pudeli sees. Ta palju aidanud igasugu elektri murede lahendamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.13 14:23 Tsiteeri


Edu autoga! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 02.10.13 17:29 Tsiteeri


Njaa edu läheb vaja. Finantsi rohkem veel :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.13 18:04 Tsiteeri


Täpselt nii see on jah. Muidu tundub ju kobe masin! Kuidas endale meeldib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 02.10.13 21:23 Tsiteeri


Endale välimus meeldib. Sisu meeldib, aga kehv kast, kehv sild, muredega mootor ja pidevalt jamav elekter võtavad kohati isu ära. Aga ring hakkab peale saama. Äkki siis mingi aja kestab. Sõita on hea. Kui veel lund teeks siis elamus parem kindlasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 04.10.13 18:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivor
Vahetasin ära ka karterituulutuse filtri.


Mis ajendil/põhjusel vahetasid?
Kust filter pärit ja mis hinnaga?
Ilmselt filter originaal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 04.10.13 22:00 Tsiteeri


Igaks juhuks vahetasin selle ära. Paljud selle mootori õlilekked on sellest põhjustatud. Enne seda ajas karteri põhjavahelt õli läbi nii, et tilgad maas. Pärast selle vahetust pole enam leket täheldanud. Filtri sain tuttavalt. Oli üle jäänud kunagi. Minul oli sees ja läks sisse nn. riidest filter. Uuendus sellele on plastikust . Minul ajas mootor sinist suitsu välja hommikuti külmast peast. Mõtlesin, et äkki see filter kinni. Et äkki surve mootoris ja pressib õli klapisääretihendite vahelt silindrisse. EGR sai sama aeg pimedaks panna ja suits kadus. Nüüd ei teagi kumb asi aitas.

Link siis erinevustest ja tööst http://www.audi-sport.net/vb/diesel-forum/54242-replacing-crankcase-breather-2-5-v6-tdi-photos-description.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 05.10.13 06:13 Tsiteeri


Link otse ei toiminud, aga sain lehe avatud, olen seda ka varem näinud.
Hakkab endagi mootor vaikselt õli immitsema, nüüd viimase õlivahetusega oli tilk juba karteri õlivanni alla jõudnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 05.10.13 15:13 Tsiteeri


Täna polnud midagi teha. Võtsin õhulugeja maha ja puhastasin ära. Polnud nagu väga must. Panin kokku ja ei oodanud erilist vahet, aga võta näpust. Autol nagu uus elu. Minek paranes 10x, käigukast sai ka korda. Nüüd autoga lausa lust sõita. Enne tundus, et lugeja näidud olid korras. Siiski vist mitte. Igasugused käiguvahetuse anomaaliad kadusid. Möödasõidud on lust. Poleks uskunud, et selline väike asi nii palju mõjutab. Nüüd saan aru mis väändest selle mootori puhul räägitakse. Ise üliõnnelik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]