Teeta6
huviline
Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.13 17:41
|
|
|
Püsikiirusehoidja paigaldus
Tsitaat: |
kui keerluline on paigalada audi a6 2002a diisel, automaat püsikat ? kas kangi vahtus ja vag-com aktiveerida ?
|
Kui keeruline on paigalada audi a6 2002a automaat kastiga diislile püsikiirusehoidjat? Kas kangi vahetus ja vag-com -iga aktiveerida ?
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
AudiA4Avant
huviline
Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS3, Cabrio B4
|
postitati 04.06.13 17:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teeta6
kui keerluline on paigalada audi a6 2002a diisel, automaat püsikat ? kas kangi vahtus ja vag-com aktiveerida ? |
Peaaegu et nii lihtne see ongi. Kuid püsikiiruse hoidja vajab ka juhtmeid mida sa pead ajust vedama. Võta kasutajaga rocket ühendust ning temalt saad
vajaliku kangi ja juhtmestiku soetada koos paigalduse õpetusega.
|
|
|
|
Teeta6
huviline
Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.06.13 07:18
|
|
|
Kas leidub kusksil joonised või pilte juhtme vedamisest , et nagu kuhu mis juhe läheb kangil ?
|
|
|
AudiA4Avant
huviline
Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS3, Cabrio B4
|
postitati 23.06.13 13:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teeta6
Kas leidub kusksil joonised või pilte juhtme vedamisest , et nagu kuhu mis juhe läheb kangil ? |
Sul on kang olemas? Ning nüüd vaja lihtsalt juhtmed vedada?
|
|
|
|
dellu
huviline
Registreerunud 10.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.13 20:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiA4Avant
Tsitaat: | Algselt postitas: Teeta6
kui keerluline on paigalada audi a6 2002a diisel, automaat püsikat ? kas kangi vahtus ja vag-com aktiveerida ? |
Peaaegu et nii lihtne see ongi. Kuid püsikiiruse hoidja vajab ka juhtmeid mida sa pead ajust vedama. Võta kasutajaga rocket ühendust ning temalt saad
vajaliku kangi ja juhtmestiku soetada koos paigalduse õpetusega. |
Diislil ajust ei pea küll midagi vedama, on juba pistikutes aju karbis. Ehk sisuliselt küll jah tuleb ajust kangini kaabeldus vedada. Samuti on vaja
ka aktiveerida ajus. Tallinnas võin paigaldada ja kangi ka pakkuda.
Soodsad puksiirveod Eesti ja miks mitte ka Euroopa piires.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, VAG immodega seotud probleemide lahendamine, spidode vahetamine ja sellega seotud odonäitude
korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - tel 55 15 335
|
|
|
|
Teeta6
huviline
Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.13 21:01
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 15.09.13 20:32
|
|
|
Tõstaks teema üles jälle. Nimelt mure selline, et püsikas on peal, aga ei toimi ta millegi pärast. Auto siis 99a 2,5tdi A6. Vag com-iga vaadates ja
nuppu kangil liigutades väärtused muutuvad. ABS on korras. Oskab keegi midagi selle kohta kosta? Componendi real on G täht olemas.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 16.09.13 05:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aivor
Tõstaks teema üles jälle. Nimelt mure selline, et püsikas on peal, aga ei toimi ta millegi pärast. Auto siis 99a 2,5tdi A6. Vag com-iga vaadates ja
nuppu kangil liigutades väärtused muutuvad. ABS on korras. Oskab keegi midagi selle kohta kosta? Componendi real on G täht olemas.
|
Kas pidurit ja sidurit (manuaalkasti puhul) vajutades ka väärtused muutuvad. Igaks juhuks võid püsika uuesti aktiivseks kodeerida.
|
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 16.09.13 06:21
|
|
|
Automaat käigukast on. Ja pidurit vajutades väärtused muutuvad. Kahe astmeline see lüliti siis. Mis moodi see aktiveerimine käib?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 16.09.13 07:50
|
|
|
Kui komponendi real on G, siis ta on juba aktiveeritud.
Kõigepealt siis deaktiveerimine Login 16167 ja siis uuesti aktiveerimine 11463.
Kang "OFF" asendis ja peale igat operatsiooni süüde välja ja uuesti sisse.
|
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 16.09.13 11:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kui komponendi real on G, siis ta on juba aktiveeritud.
Kõigepealt siis deaktiveerimine Login 16167 ja siis uuesti aktiveerimine 11463.
Kang "OFF" asendis ja peale igat operatsiooni süüde välja ja uuesti sisse. |
See toiming sai tehtud. Kasu polnud midagi. Hiljuti vahetasin käigukasti koos ajuga. Kas see ei või midagi segada?
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 01.10.13 14:15
|
|
|
Kas keegi ELSA-st vaadata saaks, kus kohast mootori aju kiiruse signaali peaks saama? Nimelt ei saa mootori aju kiiruse signaali kätte.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.10.13 18:10
|
|
|
Üldiselt on valge sinise triibuga juhe, mis tuleb kelladeploki sinisest pistikust.
Spetsiaalse testriga võimalik ka väljundsignaali kontrollida, aga pigem on mõni juhe/kontakt/pistik katkenud või lühises. Eks põhjuseid võib olla
teisigi.
|
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 01.10.13 19:20
|
|
|
Tänud, homme vaatan üle. Pistikud mootori aju juurest vaatasin üle, need olid korras. Peab hakkama mööda juhet asja ajama.
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 02.10.13 08:29
|
|
|
Vedasin uue juhtme mootori ajusse. Nüüd aju näeb kiirust. Püsikas ikka ei toimi ja relee numbriga 323 hakkab plõksuma vastavalt kiirusele kiiremini.
Mida see relee üldse teeb? Uue juhtme vedasin selle pärast, et signa on nii karmilt paigaldatud, etpõhimõtteliselt võimatu on juhtmepuud lahti
harutada.
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 02.10.13 09:15
|
|
|
Sul on seal midagi vist täitsa valesti - enda masinale sai kodus püsikas lisatud ja ei ole siiani mingid releed vastavalt kiirusele plõksima hakanud
kuskil.
Vedasid ajusse uue juhtme?
Nagu juba eelnevalt mainiti - kiirusesignaal peaks ajusse jõudma ka ilma juhtme lisamata. Ajukarbis peaks olema pistik, kus kõik vajalikud otsad kangi
jaoks olemas - aju enda pistikule pole minu teada midagi vaja juurde pookida.
Ma sinu asemel ühendaks selle lisatud juhtme kiiremas korras lahti ennem, kui asi hapuks läheb. Jääb mulje, et sul keegi "tuumafüüsik" asja kallal
käinud ja midagi valesti teinud seal.
Enne selle juhtme lisamist aju ei näinud sõiduki kiirust?
Tsitaat: | Algselt postitas: aivor
Vedasin uue juhtme mootori ajusse. Nüüd aju näeb kiirust. Püsikas ikka ei toimi ja relee numbriga 323 hakkab plõksuma vastavalt kiirusele kiiremini.
Mida see relee üldse teeb? Uue juhtme vedasin selle pärast, et signa on nii karmilt paigaldatud, etpõhimõtteliselt võimatu on juhtmepuud lahti
harutada. |
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... 
|
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 02.10.13 10:14
|
|
|
Korras. Aju juures olid signa juhtmed. Hooletu mees kes neid paigaldas oli seal väikse apsu sisse teinud.
|
|
|
Mikk_P
huviline
Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 Avant
|
postitati 07.10.13 19:18
|
|
|
Siinpool ka küsimus püsikiirusehoidja kohta!
A4 B5 1996a. 1.6 74kw. Kas väiksema mootoritega mudelitel on ka juhtmed veetud või sellele püsikiirusehoidja paigaldamine on väga keeruline? Otsisin
foorumist aga seal on mootorikoodid jms, millest ma ei tea väga midagi. Ise eeldasin, et nagunii ei ole veetud aga täna avastasin juhuslikult, et
kompuutris saan seada piirkiiruse, mida ületades hakkab kompuutri real armatuuris põlema kollane hoiatustuli. Sealt ka tekkis mõte, et kas piirkiiruse
seadmine on kõikidel varustuses või äkki on minu isendil midagi juba tehtud? Signaali kiiruse kohta ta peab ju kuskilt saama...
Tänud vastajatele!
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 07.10.13 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mikk_P
Siinpool ka küsimus püsikiirusehoidja kohta!
A4 B5 1996a. 1.6 74kw. Kas väiksema mootoritega mudelitel on ka juhtmed veetud või sellele püsikiirusehoidja paigaldamine on väga keeruline? Otsisin
foorumist aga seal on mootorikoodid jms, millest ma ei tea väga midagi. Ise eeldasin, et nagunii ei ole veetud aga täna avastasin juhuslikult, et
kompuutris saan seada piirkiiruse, mida ületades hakkab kompuutri real armatuuris põlema kollane hoiatustuli. Sealt ka tekkis mõte, et kas piirkiiruse
seadmine on kõikidel varustuses või äkki on minu isendil midagi juba tehtud? Signaali kiiruse kohta ta peab ju kuskilt saama...
Tänud vastajatele! |
Sinul ilmselt trossiga gaas ja vanatüüpi vaakumiga süsteem püsikul seega, paar juhet on seal lihtsaim probleem ja kogu süsteemi paigaldus natuke
keerulisem, kui ainult kang. Kasuta otsingut vaakum püsikiirushoidja kohta. Mina sain tänu heale juhendile suht kiiresti paigaldusega ise hakkama,
midagi ületamatut seal pole.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.10.13 19:35
|
|
|
Elektrooniline kiirusesignaal on olemas enamikel autodel. Spidomeetri osuti taga ju trossi pole.
Mis aga vanematel bensukatel puudub, on elektrooniline gaasipedaal ja elektriline õhu- ehk gaasisiiber.
Püsikiirushoidja jaoks on siis vaja paigaldada pumbast, klappidest ja membraantõmmitsast koosnev vaakumsüsteem, mis mehhaaniliselt liigutab
gaasitrossi ehk imiteerib "juhi jalga."
|
|
|
|
Mikk_P
huviline
Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 Avant
|
postitati 07.10.13 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Elektrooniline kiirusesignaal on olemas enamikel autodel. Spidomeetri osuti taga ju trossi pole.
Mis aga vanematel bensukatel puudub, on elektrooniline gaasipedaal ja elektriline õhu- ehk gaasisiiber.
Püsikiirushoidja jaoks on siis vaja paigaldada pumbast, klappidest ja membraantõmmitsast koosnev vaakumsüsteem, mis mehhaaniliselt liigutab
gaasitrossi ehk imiteerib "juhi jalga." |
Tundub keeruline. Huvitav, kas keegi paigaldab ka nö täiskomplekti? Ja mis hinnaga?
Tänud!
|
|
|