Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Püsikiirusehoidja paigaldus (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4655)
Teeta6
huviline



Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 17:41 Tsiteeri
Püsikiirusehoidja paigaldus



Tsitaat:

kui keerluline on paigalada audi a6 2002a diisel, automaat püsikat ? kas kangi vahtus ja vag-com aktiveerida ?


Kui keeruline on paigalada audi a6 2002a automaat kastiga diislile püsikiirusehoidjat? Kas kangi vahetus ja vag-com -iga aktiveerida ?

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiA4Avant
huviline



Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS3, Cabrio B4

postitati 04.06.13 17:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teeta6
kui keerluline on paigalada audi a6 2002a diisel, automaat püsikat ? kas kangi vahtus ja vag-com aktiveerida ?

Peaaegu et nii lihtne see ongi. Kuid püsikiiruse hoidja vajab ka juhtmeid mida sa pead ajust vedama. Võta kasutajaga rocket ühendust ning temalt saad vajaliku kangi ja juhtmestiku soetada koos paigalduse õpetusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teeta6
huviline



Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.06.13 07:18 Tsiteeri


Kas leidub kusksil joonised või pilte juhtme vedamisest , et nagu kuhu mis juhe läheb kangil ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiA4Avant
huviline



Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS3, Cabrio B4

postitati 23.06.13 13:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teeta6
Kas leidub kusksil joonised või pilte juhtme vedamisest , et nagu kuhu mis juhe läheb kangil ?

Sul on kang olemas? Ning nüüd vaja lihtsalt juhtmed vedada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dellu
huviline



Registreerunud 10.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.13 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA4Avant
Tsitaat:
Algselt postitas: Teeta6
kui keerluline on paigalada audi a6 2002a diisel, automaat püsikat ? kas kangi vahtus ja vag-com aktiveerida ?

Peaaegu et nii lihtne see ongi. Kuid püsikiiruse hoidja vajab ka juhtmeid mida sa pead ajust vedama. Võta kasutajaga rocket ühendust ning temalt saad vajaliku kangi ja juhtmestiku soetada koos paigalduse õpetusega.

Diislil ajust ei pea küll midagi vedama, on juba pistikutes aju karbis. Ehk sisuliselt küll jah tuleb ajust kangini kaabeldus vedada. Samuti on vaja ka aktiveerida ajus. Tallinnas võin paigaldada ja kangi ka pakkuda.


Soodsad puksiirveod Eesti ja miks mitte ka Euroopa piires.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, VAG immodega seotud probleemide lahendamine, spidode vahetamine ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - tel 55 15 335
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teeta6
huviline



Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.13 21:01 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 15.09.13 20:32 Tsiteeri


Tõstaks teema üles jälle. Nimelt mure selline, et püsikas on peal, aga ei toimi ta millegi pärast. Auto siis 99a 2,5tdi A6. Vag com-iga vaadates ja nuppu kangil liigutades väärtused muutuvad. ABS on korras. Oskab keegi midagi selle kohta kosta? Componendi real on G täht olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 16.09.13 05:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivor
Tõstaks teema üles jälle. Nimelt mure selline, et püsikas on peal, aga ei toimi ta millegi pärast. Auto siis 99a 2,5tdi A6. Vag com-iga vaadates ja nuppu kangil liigutades väärtused muutuvad. ABS on korras. Oskab keegi midagi selle kohta kosta? Componendi real on G täht olemas.


Kas pidurit ja sidurit (manuaalkasti puhul) vajutades ka väärtused muutuvad. Igaks juhuks võid püsika uuesti aktiivseks kodeerida.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 16.09.13 06:21 Tsiteeri


Automaat käigukast on. Ja pidurit vajutades väärtused muutuvad. Kahe astmeline see lüliti siis. Mis moodi see aktiveerimine käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 16.09.13 07:50 Tsiteeri


Kui komponendi real on G, siis ta on juba aktiveeritud.
Kõigepealt siis deaktiveerimine Login 16167 ja siis uuesti aktiveerimine 11463.

Kang "OFF" asendis ja peale igat operatsiooni süüde välja ja uuesti sisse.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 16.09.13 11:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kui komponendi real on G, siis ta on juba aktiveeritud.
Kõigepealt siis deaktiveerimine Login 16167 ja siis uuesti aktiveerimine 11463.

Kang "OFF" asendis ja peale igat operatsiooni süüde välja ja uuesti sisse.


See toiming sai tehtud. Kasu polnud midagi. Hiljuti vahetasin käigukasti koos ajuga. Kas see ei või midagi segada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 01.10.13 14:15 Tsiteeri


Kas keegi ELSA-st vaadata saaks, kus kohast mootori aju kiiruse signaali peaks saama? Nimelt ei saa mootori aju kiiruse signaali kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 01.10.13 18:10 Tsiteeri


Üldiselt on valge sinise triibuga juhe, mis tuleb kelladeploki sinisest pistikust.
Spetsiaalse testriga võimalik ka väljundsignaali kontrollida, aga pigem on mõni juhe/kontakt/pistik katkenud või lühises. Eks põhjuseid võib olla teisigi.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 01.10.13 19:20 Tsiteeri


Tänud, homme vaatan üle. Pistikud mootori aju juurest vaatasin üle, need olid korras. Peab hakkama mööda juhet asja ajama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 02.10.13 08:29 Tsiteeri


Vedasin uue juhtme mootori ajusse. Nüüd aju näeb kiirust. Püsikas ikka ei toimi ja relee numbriga 323 hakkab plõksuma vastavalt kiirusele kiiremini. Mida see relee üldse teeb? Uue juhtme vedasin selle pärast, et signa on nii karmilt paigaldatud, etpõhimõtteliselt võimatu on juhtmepuud lahti harutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 02.10.13 09:15 Tsiteeri


Sul on seal midagi vist täitsa valesti - enda masinale sai kodus püsikas lisatud ja ei ole siiani mingid releed vastavalt kiirusele plõksima hakanud kuskil.

Vedasid ajusse uue juhtme?

Nagu juba eelnevalt mainiti - kiirusesignaal peaks ajusse jõudma ka ilma juhtme lisamata. Ajukarbis peaks olema pistik, kus kõik vajalikud otsad kangi jaoks olemas - aju enda pistikule pole minu teada midagi vaja juurde pookida.

Ma sinu asemel ühendaks selle lisatud juhtme kiiremas korras lahti ennem, kui asi hapuks läheb. Jääb mulje, et sul keegi "tuumafüüsik" asja kallal käinud ja midagi valesti teinud seal.

Enne selle juhtme lisamist aju ei näinud sõiduki kiirust?

Tsitaat:
Algselt postitas: aivor
Vedasin uue juhtme mootori ajusse. Nüüd aju näeb kiirust. Püsikas ikka ei toimi ja relee numbriga 323 hakkab plõksuma vastavalt kiirusele kiiremini. Mida see relee üldse teeb? Uue juhtme vedasin selle pärast, et signa on nii karmilt paigaldatud, etpõhimõtteliselt võimatu on juhtmepuud lahti harutada.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 02.10.13 10:14 Tsiteeri


Korras. Aju juures olid signa juhtmed. Hooletu mees kes neid paigaldas oli seal väikse apsu sisse teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mikk_P
huviline



Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 Avant

postitati 07.10.13 19:18 Tsiteeri


Siinpool ka küsimus püsikiirusehoidja kohta!

A4 B5 1996a. 1.6 74kw. Kas väiksema mootoritega mudelitel on ka juhtmed veetud või sellele püsikiirusehoidja paigaldamine on väga keeruline? Otsisin foorumist aga seal on mootorikoodid jms, millest ma ei tea väga midagi. Ise eeldasin, et nagunii ei ole veetud aga täna avastasin juhuslikult, et kompuutris saan seada piirkiiruse, mida ületades hakkab kompuutri real armatuuris põlema kollane hoiatustuli. Sealt ka tekkis mõte, et kas piirkiiruse seadmine on kõikidel varustuses või äkki on minu isendil midagi juba tehtud? Signaali kiiruse kohta ta peab ju kuskilt saama...

Tänud vastajatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 07.10.13 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mikk_P
Siinpool ka küsimus püsikiirusehoidja kohta!

A4 B5 1996a. 1.6 74kw. Kas väiksema mootoritega mudelitel on ka juhtmed veetud või sellele püsikiirusehoidja paigaldamine on väga keeruline? Otsisin foorumist aga seal on mootorikoodid jms, millest ma ei tea väga midagi. Ise eeldasin, et nagunii ei ole veetud aga täna avastasin juhuslikult, et kompuutris saan seada piirkiiruse, mida ületades hakkab kompuutri real armatuuris põlema kollane hoiatustuli. Sealt ka tekkis mõte, et kas piirkiiruse seadmine on kõikidel varustuses või äkki on minu isendil midagi juba tehtud? Signaali kiiruse kohta ta peab ju kuskilt saama...

Tänud vastajatele!

Sinul ilmselt trossiga gaas ja vanatüüpi vaakumiga süsteem püsikul seega, paar juhet on seal lihtsaim probleem ja kogu süsteemi paigaldus natuke keerulisem, kui ainult kang. Kasuta otsingut vaakum püsikiirushoidja kohta. Mina sain tänu heale juhendile suht kiiresti paigaldusega ise hakkama, midagi ületamatut seal pole.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 07.10.13 19:35 Tsiteeri


Elektrooniline kiirusesignaal on olemas enamikel autodel. Spidomeetri osuti taga ju trossi pole.
Mis aga vanematel bensukatel puudub, on elektrooniline gaasipedaal ja elektriline õhu- ehk gaasisiiber.

Püsikiirushoidja jaoks on siis vaja paigaldada pumbast, klappidest ja membraantõmmitsast koosnev vaakumsüsteem, mis mehhaaniliselt liigutab gaasitrossi ehk imiteerib "juhi jalga."


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mikk_P
huviline



Registreerunud 03.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 Avant

postitati 07.10.13 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Elektrooniline kiirusesignaal on olemas enamikel autodel. Spidomeetri osuti taga ju trossi pole.
Mis aga vanematel bensukatel puudub, on elektrooniline gaasipedaal ja elektriline õhu- ehk gaasisiiber.

Püsikiirushoidja jaoks on siis vaja paigaldada pumbast, klappidest ja membraantõmmitsast koosnev vaakumsüsteem, mis mehhaaniliselt liigutab gaasitrossi ehk imiteerib "juhi jalga."


Tundub keeruline. Huvitav, kas keegi paigaldab ka nö täiskomplekti? Ja mis hinnaga?

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.6% - SQL: 62.4%]