Lehekülgi: 1 .. 12 13 14 |
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 15.12.15 07:11
|
|
|
Värvitöödega siis sama nagu mulgi. Esimestel päevadel/nädalatel oli kõik nagu vinge, aga siis hakkas erinevatest kohtadest värvi küljest kukkuma. Kahju.
A nuh, kui kood olemas, siis saab seni tehnoseisu korda teha ja kõrvalt koguda. Nende vanakestega on enivei pikem protsess. Et mitte öelda lõpmatu.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 06.02.16 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Värvitöödega siis sama nagu mulgi. Esimestel päevadel/nädalatel oli kõik nagu vinge, aga siis hakkas erinevatest kohtadest värvi küljest kukkuma. Kahju.
A nuh, kui kood olemas, siis saab seni tehnoseisu korda teha ja kõrvalt koguda. Nende vanakestega on enivei pikem protsess. Et mitte öelda lõpmatu.
|
Eks minu auto puhul üritati vist ülejäänud autole hajutust teha seal kapoti peal selle koorumisega Kurb ongi see, et selle kogu "taastamise" käigus on ära varastatud bena luugi kleeps ja alarmi andur kapoti alt
(ei tea kas maalri kätetöö või korjas Eints omale varudesse kuskile, sest ise autot vahepeal ju ei näinud), samuti töötasid mõlemad esimesed
suunatuled pärast avariid ilusti, aga auto tagasi saades ei töötanud alguses kumbki. Tuleb välja, et keegi oli nii kangesti tulesid sikutanud seal, et
juhtmed olid klemmidest välja tõmmatud. Samuti on mootoripadjad alla andnud (Üle 1500 pöörde lõi keresse korraliku vibra sisse). Ühesõnaga
"taastamisega" väga rahul ei ole tegelikult... Lisaks otsin endiselt Ameerikast korralikku benaluuki kust kleepsu saaks Eks ma ise olin loll, et kindlustuse paberitele kohe alla kirjutasin kui autot
vaid pimedas nägin, nüüd jälle targem
(Näha on, et pärast värvimist pole see andur kunagi küljes olnud enam)
Lekkima on hakanud plokikaane tihend ja kohe nii hullusti, et kuu aja seismisega on auto all väike õliloik. Velgedel alustatud taastamisprotsessi, et
toon kapsliga sama oleks ja poleerisin ka randid üle. Palju ilusam kohe.
Lisaks kuna avarii näitas, et seda autot näha ega kuulda ei ole (politseile räägiti, et seisma jäädi alles kokkupõrke peale, varasemalt polnud ta
midagi kuulnud...), siis lisasin ka vähe paremad tuut tuutud:
Stange katted said ka vähe korralikumad kinnitused omale:
Sain õnneks Keveni käest ka kasutatud originaalklaasi koos uute liistudega ja see läheb varsti ette.
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 10.02.16 10:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: majanduskriizz
Kurb ongi see, et selle kogu "taastamise" käigus on ära varastatud bena luugi kleeps ja alarmi andur kapoti alt (ei tea kas maalri kätetöö või
korjas Eints omale varudesse kuskile, sest ise autot vahepeal ju ei näinud), samuti töötasid mõlemad esimesed suunatuled pärast avariid ilusti, aga
auto tagasi saades ei töötanud alguses kumbki. |
Seda varianti ma nüüd küll ei usu, et Eints sellised asjad endale lihtsalt tasku pistis, pigem on need ikka mujale jalutanud või kadunud.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 10.02.16 10:51
|
|
|
Ilmselt ongi see nii ja ega ei tahagi kedagi otseselt süüdistada, aga minu jaoks hetkel lihtsalt kadunud jupid ja lisakulu. Õnneks olen nüüdseks ka
midagi juba vaikselt tagasi ka saanud ja ei ole midagi suurt muret
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 17.04.16 12:46
|
|
|
Esiklaas läks ette, tihendit kaunistab ilus metallist liist kildudeks pudenenud plastiku asemel:
Vahetasin ära ka mootoripadjad (2xFEBI ja 1x AUDI) ja käigukastipadja (MAPCO). Kadusid ära ebaloomulikud vibrad mootori töös. Järgmisena võtsin ette
plokikaane tihendi vahetuse. Kaas käis Urmas Teearu juures, kus selle istepinda lihviti, klappide juhtpuksid ja sääretihendid vahetati ning klapid ja
pesad soveldati (jäid samad klapid). Halva jahutusvedeliku või vee tõttu on ka veekanalite servad kahjustunud. Peale purunenud tikkpoltide
eemaldamist, sai kõik jälle uute osadega kokku laduda.
Kokkuvõttes läks hunnik asju vahetusse: õlijahuti voolikud, metallist jahutusvedliku flantsi tihend, nukkvõlli ja väntvõlli simmerid, uus "käbi",
käbi polt, hammasrihm, uus alumine plastikust rihmakate, kõik uued tikkpoldid, seibid ja mutrid, sisse- ja väljalaske kõik tihendid, kolde ja toru
ühendusele samuti uus tihend, uued poldid ja mutrid, muidugi pk tihend ja uued poldid, uus tugi kahe kolde vahele ja viimaseks lühikese numbri jaoks
esistangele alus. Käigukasti patja vahetades avastasin, et ühe pooltelje sisemised poldid olid mõned puudu ja mõned suvalised poldid pandud, seega ka
need poldid said uued ostetud ja ära vahetatud. Kõik nimekirjas olevad asjad said ostetud Revalist või Audi Traditionist ja on VAG tehastes tehtud.
Siis vahetasin veel mootori õli ja filtri ning puhastasin ja määrisin antenni tööpinnad ka ära, et jälle normaalselt käiks. Lisaks käisid ka ukselukud
maha ja said puhastatud/määritud. Jahutusvedliku radikas sai samuti lapitud.
Tegin selleks aastaks ülevaatuse ja kindlustse ka ära ja olen autoga juba paar päeva sõitnud, väga mõnus on
LS 189 499
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 18.04.16 08:27
|
|
|
Olenemata teatud tagasilöökidest on auto ikkagi täiesti elujõus.
Kas mulle tundub või tagaklaasi liistude ring vajaks asendamist?
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 18.04.16 08:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: StS
Kas mulle tundub või tagaklaasi liistude ring vajaks asendamist? |
Noh eks ta ole sama hull kui esimene oli, sest auto kaua kuumas kliimas olnud. (sisuliselt ainult foolium alles ja plastik pealt ammu läinud) Seetõttu
meeldibki metallist liist rohkem, aga see on mingi järelturu toodang, mida on piisavalt raske leida, et ma seda praeguseks ära vahetanud ei ole.
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 18.04.16 17:24
|
|
|
Ja kuna üv punktis hakati vigisema, et esimesed parktuled on illegaalsed ja need tuleks ümber ehitada, siis kopeerin siia lõikeid (ja võtan
paberkandjal kaasa autosse kui keegi sinikuubedest hüppama hakkab) MKM 42. määrusest, Lisast 2:
Tsitaat: |
Kood 205. Seisutulelatern
Nõue: seisutulelaternat võib paigaldada M ja N kategooria sõidukile, mille pikkus ei
ületa 6 m ja laius ei ületa 2 m. Teistele sõidukitele on seisutulelaterna paigaldamine
keelatud. Kui seisutulelatern on paigaldatud, siis peab see vastama E-reegli nr 77 või
direktiivi 77/540/EMÜ nõuetele ja selle paigaldus peab vastama E-reegli nr 48 või
direktiivi 76/756/EMÜ nõuetele. Paigaldada võib kaks ettepoole valget valgust andvat
ja kaks tahapoole punast valgust andvat seisutulelaternat. Kui seisutuled on ühitatud
küljeääretulega või küljesuunatulega, siis peab nende tekitatud valgusvihu värvus
olema merevaigukollane.
|
Tsitaat: |
Grupp 2
Valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed
Kood 201. Üldnõuded valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmetele
2) võib kasutada ainult selle sõiduki variandi ehituses ettenähtud laternaid.
Maanteeamet võib põhjendatud juhtudel lubada kasutada teisele sõidukile ette nähtud
laternat tingimusel, et selle optiline element, lamp ja laterna paigaldus vastab
nõuetele. Latern peab olema koostatud selle ehituses ettenähtud optilisest elemendist,
lambist ja hajutiklaasist. Hajutiklaas peab olema pragudeta ning muude vigastusteta.
Peegeldi (reflektor) ei tohi olla tuhmunud või korrodeerunud;
12) kui sõiduki valmistaja on sõidukile paigaldanud valgustus- või
valgussignalisatsiooniseadmed, mille ehitus või paigutus ei täida koodides 202, 203,
207 - 216 või 222 toodud nõudeid või on koodis 207 toodud valgustusseadmed jätnud
paigaldamata, peab valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmetele esitatud nõuded
lugema täidetuks;
|
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 18.04.16 18:52
|
|
|
Samamoodi on kuubikumeestel pidevalt probleeme tumedate frankanidega. Ilmselt muud varianti polegi, kui paberihunnikut kaasas vedada.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 02.05.16 19:52
|
|
|
Uus õhufilter, vana oli liiva täis, esiklaas tihendusmassiga tehtud, kaassõitja poolne õõts kinni keeratud, tagatiib ära tuunitud: (tagumise klaasi
tihendi liistude vahetusega tegelen, ei ole neid üldse kerge vanasse tihendisse saada )
Üritasin katuseluugi kõrgust ka paika timmida. Oh üllatust, juhikud on pooleks Ilmselt tulevad asemele roostevabast korralikud tugevad variandid, vaatan hetkel erinevaid võimalusi... Muus osas liigub edukalt ja väga
erksalt, hetkeseisuga tundub, et isegi kütusekulu on nõksa väiksemaks läinud ja tagumiku dyno ütleb, et on nobedam kui varem.
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 02.05.16 20:06
|
|
|
Miks sa paned neid kleepse?
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 02.05.16 20:08
|
|
|
Mis eesmärki see VW klubi kleeps täidab?
|
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 20.06.16 10:16
|
|
|
Peaaegu kuu aega järjest on auto lihtsalt seisnud... aga alustame algusest.
Kuu aega tagasi sai autoga Lätis käidud ja koduteel otsustas veepumba rihmaseib, et tema läheb sõidu pealt puruks. Mootor sai veidi kuuma. Kuna koju
oli vaja saada, siis võtsid abivalmid noormehed audi sleppi ja hakkasime kesköö paiku Tartu poole liikuma. Tee peal tegime kahe autoga üle kitse hüpet
(või noh proovisime, sest kumbki autodest ei hüpanud enne kitse, kits seevastu põrutas autosid taevapoole küll -.-). Värvil pindmised kahjustused,
põhja alt mastiks maas ja üks summuti kinnitus täiesti pudruks tehtud, muus osas läks õnnelikult kui nii saab öelda. Edasi liikus auto treila peal
koju. Esimese asjana panin Audis tellimusse kohe plokikaanetihendi, uue paisupaagi ja selle korgi, uued kollektorite tihendid, nukkvõlli simmerlingi,
geneka rihma; klapikambrikaane tihendi tellisin Elringi oma seekord. Veepump läks SKFi oma, sest see oli ainus, mida oli metallist labadega saada.
Edasi järgnes kaane lihvimine (kõver ei olnud) ja plokikaanetihendi vahetus. Mahlad oli ikka veits segamini kloppinud... Õlivahetus ka uuesti,
Valvoline 10w40 poolsünt jälle ja Boschi filter seekord. Jahutussüsteem sai läbipesu ja sisse läks punane jahutusvedelik.
Enne reisi algust sai pandud ka uus aku Loxa Vlaster, sest 13 aastat on vist igapäevakasutuseks akule ikkagi liig Kuskil kogu selle kammajaa vahepeal vahetasin katuseluugi juhikud ka B4 omade
vastu välja, doonorluugi eest tänud Kevenile. Siiski ei hakanud hulluks minema mingi üübertugeva lahendusega ja siiani toimetab katuseluuk ideaalselt
Lõppkokkuvõtteks võib öelda, et auto sõidab jälle ja sõidab hästi
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 20.06.16 12:59
|
|
|
Peab meeldima!
Ole hea vaheta jahutusvedeliku ülevoolu voolik ka veel ära, siis väga eeskujulik kapoti alt.
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 21.06.16 09:00
|
|
|
Mõni teine oleks juba ammu viskanud selle auto nurka aga olude kiuste,oled sa suutnud sellest
kõigest üle olla.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 17.07.16 19:47
|
|
|
Nägin ka mingi aeg su audi ära, jääb hästi silma küll
|
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 03.09.16 19:41
|
|
|
Alustame heast:
Kunagi kuu aega tagasi sai käidud Audi esinduses sillastendis ja summuti püti kinnitust korrastamas. Augusti alguses oli pikemaid sõite vaja teha üle
Eesti ja kütusekulu tõmbas ikka 10-11L peale. Karm, aga selliselt mootori/kasti kombinatsioonilt paremat oodata pole ka mõtet. Kuna mure oli tulede
lüliti pärast, aga releesid ei tahtnud ka vahele panna, siis panin hoopiski LED esitule pirnid Valgustavad vingelt võrreldes halogeeniga ja ka valgusvihk ilusti paigas kõik. Lähikad 20w ja kauged 40w siis.
Kurvemast poolest lendas augusti keskpaiga poole plokikaane tihend, jälle, lampi. Sõitsin mööda Petra maanteed ja keerasin metsa vahele ära kui järsku
hakkas jahutusvedeliku tuli vilkuma ja suur aurupilv oli järgi. Mootor kuuma nagu ei saanud, detonatsiooni ei tundnud, ühesõnaga ei tea miks tihend
läks ja miks just nii. Igatahes rikkus tihend kaane ära, lasin selle jälle lihvida, kontrollisin ploki istepinna üle ja sirge kui nool. Egas midagi,
uued tihendid kolletele ja uus pk tihend, seekord payen, sest võimalik, et oli ka tihendi praak see. Hengsti mootoriõli filter ja kõige odavam õli
paariks päevaks sisse praegu. Pärast pikka seismist on nüüd kuskil veermikus ka mingid kuradima kolksud ja raksud hakanud käima vahepeal...
Esimesed kaks silindrit said jälle peamise valu ja sügava aurupuhastuse.
Kuna see pk tihendi teema ajas mu nii vihaseks, et ei tahtnud autoga kohe alguses üldse tegeleda, siis sai kõrvale toodud varuautoks ja talveks ka üks
B3 quattro, mis üldiselt korras aga vajab ikka paarist kohast tegemist ka.
Praeguseks kõik, peatse nägemiseni/lugemiseni.
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 03.09.16 20:01
|
|
|
Led tuled on tõesti ikka palju parema valgustusega aga, mis firma pirne ostsid ja palju maksid? Olen endalegi vaatanud, siis aga panin releed vahele
ja läks tunduvalt paremaks.
Jama, et jälle tihend otsad andis.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.16 07:36
|
|
|
Kuidas vastutulevatele juhtidele see valgus sobib? Valgus tundub nagu xenon võimsus.
|
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 04.09.16 07:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Kuidas vastutulevatele juhtidele see valgus sobib? Valgus tundub nagu xenon võimsus. |
Vastutulevad juhid pole siiani välja teinud, sest nagu ma ütlesin valgusvihk on sama nagu halogeenil ja mul on tuled õigesti reguleeritud, ehk ei
tohiks nagu üldse kedagi pimestada... Välja arvatud siis kui öösel üks taun mulle kadaka teel risti ette keeras ja ma täikad peale tõmbasin, siis
kattis küll kahe käega näo
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.16 07:51
|
|
|
See vihk võib õige olla aga valgustugevus on tugevam siis ka hajuvalgus (glare) häirivam, eriti tava reflektorite puhul. Kui kedagi ei häiri siis
super mod.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 12 13 14 |