Lõppsõna
Tegemata on jäänud viimane kokkuvõttev Audi A2 positus.
Audi A2 veeres tehasest välja 2002. aastal Saksamaal. WAUZZZ8ZX2N023244
1.4l bensiini mootor (55 kW) manuaal käigukast ja esisilla vedu.
Eestis ostes oli Audi 4 aasta vanune. Kasutust tuli kokku 12 aastat: 2006 lõpp kuni 2019 algus. Läbisõit tuli kokku u120 tuhat. 58 tuhat kuni 179
tuhat. See teeb keskm. läbisõit ainult 10th aastas. Tegemist oligi pere teise nn linnaautoga.
Müües oli Audi A2 17 aastane.
Keretöödest sai tehtud juhiuks, mis sai peale väiksemat külje kriipimist ülevärvitud. Meil õnnestus Audi hoida eemal suurematest plekimõlkimistest.
Selle aja sees sai ostetud ainult kahed lamellid ja suverehvid. Kuna auto igaaastane läbisõit oli ikkagi marginaalne, siis märkamatult aastad kerisid
aga rehvi muster ei kulunud. Lõpuks oligi lamellide olukord selline, kus rehv* oli amortiseerunud kuigi mustri sügavus oleks lubanud nendega liikluses
sõita. Samad grip oli viimastel aastatel null.
Kahed esimesed pidurikettad ja kolmed klotsid. Taga oli Audi A2 trummelpidurid ja neid sai vahetatud korra.
Kaks Varta akut. Süüteküünalde vahetus kolmel korral, välp 60th.
Kahel korral esimeste vedrude ja ühel korral amortide vahetus. Tagumised vedrud sai korra vahetatud.
Ühesõnaga nipet näpet vastavalt detailide väsimisele sai uuendatud. Ei miskit hullu ega erakorralist.
Kui väga tahta viriseda, siis lamda andur andis endast pidevalt märku läbi mootori tule armatuuril. Sõidumadusi see ei mõjutanud, kuid kollane
hoiatustuli põles piisavalt tihti.
Ja siis starter, mis vajas aeg-ajal järgi aitamist.
Eriliematest töödes sai tehtud ukse lukusti ja keskluku juhtploki vahetused.
Aastatel 2007 - 2012 käis auto klaasmajas ja alates 10. eluaastat Mooni tänava Forss ´is.
Kokkuvõttes oli see tore aeg. Kooslus nagu lamellid + tühimass 970kg + lumised/ märjad teed pakkusid piiritut sõidurõõmu.
*Nokian WR XL 215/40R17 talvine läbisõit ca20,000 ja kokku 8 hooaega.
|