Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4, 2.0, tdi, 103kw, 2005 mure kolinaga mootoris. *lahendatud* (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 5276)
DaredevilPJ
huviline



Registreerunud 08.11.12
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.12 15:07 Tsiteeri
Audi A4, 2.0, tdi, 103kw, 2005 mure kolinaga mootoris. *lahendatud*



Tere!
Autoga on tekkinud probleem ja lootsin, et ehk leian siit sellele probleemile lahenduse:

Masin : Audi a4, S-line, 103 kw, 2.0 tdi, 2005a. automaat, esiveduline.

Probleem:
Nimelt tekib mootorisse (arvatavasti) jube kolin. TAVALISELT( kuid mitte alati) tekib see probleem kui masin on seisnud öö läbi maja ees. Nimelt siis kui mootor kylm, kuigi nyyd viimane kord tekkis see kolin sisse kui masina olin juba soojaks sõitnud ja sisseostudelt tagasi tulles käivitades. Sellel hetkel auto ei kiirenda korralikult ja salongis on tohutu värin! Kõrva järgi kuulda, siis see kolin nagu tuleks mootor tagumisest otsast. Kogu see kestab kuskil 5-15 minutit ja siis ÜHTÄKKI korraga see kaob ja auto toimib ilma mingite probleemideta.

Täna õnnestus kaa kogu see kolin video peale saada:

http://www.youtube.com/watch?v=hxfT_yEp2pQ&feature=youtu.be

Mis võib selle põhjuseks olla?

*EDIT
auto korras!
Kirjeldasin lahendust allpool ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Margus_H
huviline



Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: X5

postitati 08.11.12 16:18 Tsiteeri


Ei midagi isiklikku aga Miks diagnostikas pole käinud, katsetad kaua vastu peab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 08.11.12 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M.H
Ei midagi isiklikku aga Miks diagnostikas pole käinud, katsetad kaua vastu peab?


Sest see siin ju kõigile teada sensitiivide foorum, kus kõike ennustada osatakse ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DaredevilPJ
huviline



Registreerunud 08.11.12
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.12 18:08 Tsiteeri


unustasin mainida, et auto on käinud mitu korda diagnostikas ja sealt pole mingit errorit leitud. Alati kui töökotta jõudnud on masin töötanud ilma probleemideta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 08.11.12 18:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DaredevilPJ
unustasin mainida, et auto on käinud mitu korda diagnostikas ja sealt pole mingit errorit leitud. Alati kui töökotta jõudnud on masin töötanud ilma probleemideta.


Mine siis sinna kus ka korda tehakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.11.12 18:16 Tsiteeri


Videopelt on küll päris kole kolin. Selge on see, et midagi lendab varsti laiali. No veakoode mehaanilise rikkepuhul oleks narr loota. Imelik on see, et koguaeg kolinat ei ole? Pihusti lahti? Kss tuleb rohkem ülevalt või alt. Hooratas äkki nii puru? Video helist ei saa eriti midagi aru. Lase kuskil üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.12 21:23 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=55432


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 08.11.12 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=55432


Kui teaks teemaalgataja auto mootori koodi ja VIN koodi, siis selle info:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=112175&page=1&highlight=#pid586040
alusel oskaks täpsemalt selle õlipumba ja keti kohta öelda. Kuid ega seal palju variante pole.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 08.11.12 22:10 Tsiteeri


See ei ole õlipumba heli, hooratas samuti mitte. Videol 2.0 Tdi 8V mootor. Popsuv helistik viitab klapikambrikaane alusele probleemile.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=111430


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DaredevilPJ
huviline



Registreerunud 08.11.12
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.12 16:25 Tsiteeri


Tere taas!
Probleem leidis lahenduse - nukkvõll kulunud ja tõukurid ( olid vist nii eesti keeles) läbi ja lausa mõrades

Nukkvõll oli ikka väga kulunud ja ei päästnud muu enam kui vahetus.

Leidsin netist kaa veel yhe ingliskeelse lehe, kus seda sama probleemi kirjeldatakse koos piltide ja videotega( nagu videost kuulda siis tegi auto täpselt samasugust häält kui minu)
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/camshaft-inspection-replace-vw-tdi.htm

Igastahes auto töötab nüüd kui unelm!

Loodan, et kellegil on tulevikus sellest teemast kasu ja leiab ka oma probleemile lahenduse ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 09.12.12 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DaredevilPJ
Tere taas!
Probleem leidis lahenduse - nukkvõll kulunud ja tõukurid ( olid vist nii eesti keeles) läbi ja lausa mõrades

Nukkvõll oli ikka väga kulunud ja ei päästnud muu enam kui vahetus.

Leidsin netist kaa veel yhe ingliskeelse lehe, kus seda sama probleemi kirjeldatakse koos piltide ja videotega( nagu videost kuulda siis tegi auto täpselt samasugust häält kui minu)
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/camshaft-inspection-replace-vw-tdi.htm

Igastahes auto töötab nüüd kui unelm!

Loodan, et kellegil on tulevikus sellest teemast kasu ja leiab ka oma probleemile lahenduse ;)

Tavaliselt seda põhjustab vale õli kasutamine või siis väga suur läbisõit. Panid ika uue ja õige õli ka sisse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MargoP
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.17
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A4 B7

postitati 07.01.18 10:16 Tsiteeri


Endal arvatavasti ka nukkvõlli ja sinna juurde kuuluva vahetus ees...

Klapikambrikaane poltide lahti keeramisel, tuli uhe poldiga kaasa ka plokikaane sees olev keere. Arvatavasti eelmine "mekanik" poldi üle keeranud vms.

Keerme taastamiseks kasutasin sellist komplekti (M6x1,0) ja keermeliimi.
https://cache.osta.ee/iv2/auctions/1_1_34494699.jpg

Uus kaas peale ja poldid 10Nm kinni.

See selleks. :D

Keermestamise käigus jäi silma, et nookurite võllide otstest puudu alumiiniumist korgid/punnid/pimedad. :(
Ja pole aimugi, mis ajast neid seal enam pole.

Pildid laenatud.

http://www.myturbodiesel.com/attachments/rocker-gallery-plug-jpg.3638/
http://pics.tdiclub.com/data/5335/medium/PD_Rocker_Shaft_Galley_Plug_Fix_001.jpg

Nende puudumine arvatavasti aitab kaasa kulumisele.

Siin ka juttu sellel teemal: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=454860

Kes millega need korgid asendanud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.18 11:04 Tsiteeri


Viidatud teemas ju isegi juttu, et vanadest nukapaku poltidest saab ideaalse läbimõõduga pimedad sinna lõigata.
Nukapaku poldid pead niiikuinii ära vahetama, sest need on "torque-to-yield" ehk pingutatud voolavuspiirini ja seega jäädavalt deformeerunud.

See pime on nii lolli läbimõõduga (6komamidagi), et kuskilt letist selliseid raske leida.

PS:
Loctite laagriliim on ka paika fikseerimiseks abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 07.01.18 11:48 Tsiteeri


Mina keevitasin oma autol need punni augud kinni ja juba 3a nii sõitnud.
Need klapikambri kaane poldi keermed tulevad kergelt maha . Enda vanal kaanel lasin kõik helicoilidega asendada ja lõpuks tuli ka 1 pihustit kinni hoidva poldi keere maha mis sai samuti nii taastatud. Ilmselt need kaaned on nii pehmed ,et keermed ei taha sees püsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 07.01.18 14:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MargoP
Keermestamise käigus jäi silma, et nookurite võllide otstest puudu alumiiniumist korgid/punnid/pimedad. :(
Ja pole aimugi, mis ajast neid seal enam pole.

Kes millega need korgid asendanud on?


Need punnid peavad seal olema tõesti, muidu jookseb õli otstest välja ja tõenäoliselt tekib mõnes vajalikus kohas õlitusel nälg.
Sobib sinna ka ideaalselt tõmbneet, mida saab vajadusel lihtsasti välja puurida.
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Need klapikambri kaane poldi keermed tulevad kergelt maha . Enda vanal kaanel lasin kõik helicoilidega asendada ja lõpuks tuli ka 1 pihustit kinni hoidva poldi keere maha mis sai samuti nii taastatud. Ilmselt need kaaned on nii pehmed ,et keermed ei taha sees püsida.

Pigem enamik õmblustöökodasid ei tea misasi on dünamomeetriline võti, kasutusoskusest pole mõtet rääkidagi.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]