Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 B6 4.2 V8 manuaal (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3849)
stemn
huviline



Registreerunud 18.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.12 09:11 Tsiteeri
S4 B6 4.2 V8 manuaal



Tervitused!

Mõtlen praegu pingsalt Audi S4 B6 Avandi ostmise peale.

Olen välismaistest foorumistest lugenud, et paljudel probleeme mootori ketiga, nimelt tallad kuluvad ja vahetada ei raatsita kuna kallis lõbu, sest mootor tuleb selleks eemaldada(kett tulemüüri pool). Samuti pidavat keti ja taldade jne vahetus olema umb 1500€ lõbu. Teisalt kui hästi kestavad hoorattad ja sidurid antud jõu taga. Natuke pani mõtlema ka neliveo vahekastid ja diffrid, kui vastupidavad need on?
Kõik varuosad üsna kallid ja kui need head siis ei näeks ise ühtegi põhjust miks mitte osta. :)
Kas kellegil on kogemusi hooldusega ja kuidas meie teedel sillad vastu peavad V8 mootori raskusega?


Sten


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.12 09:30 Tsiteeri


Kasti, diffri ja sildadega ei pea Sa oma pead ilmselt väga palju vaevama. Küll aga kontrolli enne ostu arvutiga ära ketipingutid, ühe hind suurusjärgus 500€, lisaks töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 25.10.12 09:37 Tsiteeri


Sisuliselt on tegu sama mootoriga mis A6 ja A8 peal. Alates 2001 muutusid rihmad kettideks ja kolisid mootori taha. Hiljuti kahtlustasin samuti, et ketiliin vigane. Forsi remondipakkumine oli 1800.-, Revalis 2200.-. Samas Reval ei ole kunagi seda tööd veel teinud. Seega tüüpviga see siiski ei ole. Ka minul oli käivitamisel ketiliini kolina põhjuseks hoopis õlifiltri korpuse klapid. Klapp lihtsalt mingi hetk ei pea ja filter/korpus jookseb õlist tühjaks. Nüüd kui käivitad, siis esimesed 5-10 sek pumpab õlipump õli esmalt korpusse, alles seejärel saab õlituse kõik ülejäänu. Sellest ka käivitusel kolin. Filtri korpuse letihind Revalis 225.-

Mis puudutab sildasi, siis sama mootori raskuse all peavad kenasti vastu A6 ja A8. Ei usu, et S4 sild peaks kiiremini lagunema. Samas peaks ka S4 esitiivad ja kapott olema alumiiniumist, vähemalt A6 C6 4,2 mootoriga nii on. Seega ei usu, koormus sillale suurem kui näiteks 3,0 diisliga.

Neliveo vahekast, esi- ja tagadiffer on üldiselt väga vastupidavad asjad. Aga noh, manuaalkastiga on neid võimalik rohkem tappa kui automaadiga.

Kindlasti pole tegu mingi foocuse või golfiga. Igaks juhuks võiks 1000.- tagataskus olla. Samas emotsioon , mida see auto pakub, kaalub üles kõik muu.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 25.10.12 10:00 Tsiteeri


Kui põed et antud mudel on kallis üleval pidada, siis parem ära osta seda.

Sest see ka on nati kallim kui tavaseeria Audid pidada.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 25.10.12 10:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Samuti pidavat keti ja taldade jne vahetus olema umb 1500€ lõbu.


Juba korralikud 17 tollised suve- pluss talverehvid lähevad umbes sama palju.
Ilma nendeta sõidab see auto Eesti kliimas ainult otse :D
Pisut suuremad kulud on ka seoses pidurite ja õlikvaliteedi/kogustega, kui ökoliikuritega võrrelda.

Enne ostu kontrolliks kindlasti kõikvõimalikke mootori parameetreid, lisaks kettidele ka silindrite surveid, juba nimetatud õlitussüsteemi jms. Kindlasti on suurema stressi all nii sidur, esimeste käikude ülekanded kui ka veovõllid. Ökoautol tavaliselt nende olemasolu ei teadvustagi ...

Samas üks vähestest "uuematest" Audidest, kus veel võimalik saada võimas (bensu)mootor koos manuaalkastiga.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.10.12 10:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Igaks juhuks võiks 1000.- tagataskus olla.

+1.

Huvi pärast küsin, kas vaatasid seda B6-t, mis Tartus platsil müügil?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 25.10.12 10:07 Tsiteeri


Või äkki vaataks hoopis seda teist, mis pole platsil ?!?

PS. Minu arust on 1000 selgelt liiga vähe. Sellega jääd kohe bussipeatusesse :D
Kui ketid ei kolise, siis see ei tähenda, et auto või mootorit hooldama ei peaks.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 25.10.12 10:32 Tsiteeri


Kõik sõltub muidugi, et millega võrrelda. Nagu mainisin, siis Focus või Golf see pole. Samas hooldus kallim kindlasti pole kui 4,2 mootoriga A6 või A8. Pidurid suures joones samad, õlid ja filtrid samad. Mul viimane hooldus Revalis 163 000 oli ca 400.- Vahetati õli, õlifilter, salongiõhufilter, jahutusvedelik ja roolivõimuõli. See siis ca 30 000 läbisõidu peale. Õli muidugi peaks neil mootoritel 15 000 tagant vahetama. Samas elektroonika osas on ilmselt S4 isegi primitiivsem ja seega odavam remontida.

Samas arvesta jah kõik muud kulud ka. Nagu öeldi, siis rehv on kallis. Hea 18" naast jääb 1000.- kanti. Ei tea palju see sind kotib, aga linna ja trassi keskmiseks kütusekuluks võid ka 15L arvestada.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.12 13:45 Tsiteeri


Tsitaat:

Ka minul oli käivitamisel ketiliini kolina põhjuseks hoopis õlifiltri korpuse klapid.


Kuidas seda kindlaks teha, kas just nimetatud jubin vahetust vajaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 25.10.12 14:10 Tsiteeri


Pole just ekspert, aga kui õieti aru sain, siis peaks eemaldamisel näha olema, et tühi on. Ehk Juks11 kommenteerib.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stemn
huviline



Registreerunud 18.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.12 09:02 Tsiteeri


Kütusekulu eriti ei koti, muidu säärast pilli ei vaataks.
Mulle pakub pinget pigem see eraisiku müügis olev pill mingi 10000 kandis. Väidetavalt revali ajalugu jne.
Aga üldiselt siin jutu järgi pole midagi hullu, tuleb ainult uurida üle need kohad mis säärastel masinatel kuluvad/retsitakse.

Kui kellegil veel mingit spetsiifilist infot siis olen tänulik. ;)

Sten


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.12 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stemn
Kütusekulu eriti ei koti, muidu säärast pilli ei vaataks.
Mulle pakub pinget pigem see eraisiku müügis olev pill mingi 10000 kandis. Väidetavalt revali ajalugu jne.
Aga üldiselt siin jutu järgi pole midagi hullu, tuleb ainult uurida üle need kohad mis säärastel masinatel kuluvad/retsitakse.

Kui kellegil veel mingit spetsiifilist infot siis olen tänulik. ;)

Sten


Kui valid võta see:http://www.auto24.ee/used/806473
Lähemalt võin rääkida telefonis:+37256663413


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raido171
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.13
Kasutaja on eemal

Auto: B6 S4 V8

postitati 10.01.14 13:45 Tsiteeri


Vana teema, aga kui vastupidav automaatkast on? Endal liiguvad ka väiksed ostu mõtted sellise kere s4 vastu. Ilmselgelt on Manualkasti odavam üleval pidada aga kui aut kast on vastupidav, siis võib ka aut kasti kaaluda. ;)

Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 10.01.14 13:54 Tsiteeri


Tiptronic on õige hoolduse korral samuti suhteliselt pommikindel ma eeldan. Kuid sellise auto valiks kindlasti manuaalina, vastasel juhul jääks nagu pool lõbu ära :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.14 11:41 Tsiteeri


Automaadi puhul tasuks õli selles vahetada, kui iga foori tagant põhjagaasiga ei stardi, siis ei tohiks temaga ka midagi erilist juhtuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 12.01.14 12:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Robinson
Tsitaat:
Algselt postitas: stemn
Kütusekulu eriti ei koti, muidu säärast pilli ei vaataks.
Mulle pakub pinget pigem see eraisiku müügis olev pill mingi 10000 kandis. Väidetavalt revali ajalugu jne.
Aga üldiselt siin jutu järgi pole midagi hullu, tuleb ainult uurida üle need kohad mis säärastel masinatel kuluvad/retsitakse.

Kui kellegil veel mingit spetsiifilist infot siis olen tänulik. ;)

Sten


Kui valid võta see:http://www.auto24.ee/used/806473
Lähemalt võin rääkida telefonis:+37256663413


Sellel on ls korralikult keritud. Üle 100k.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
llhh
huviline



Registreerunud 17.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 45 TDI 2018

postitati 12.01.14 13:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Igaks juhuks võiks 1000.- tagataskus olla.

+1.


1000EUR'iga ei tee selle auto juures küll midagi eriti ära... Endal läks B6 S4 ostujärgselt veel ligi 4-5K lisaks lisaks, seda kusjuures ilma kettide vahetuseta (seni pole õnneks vajadust olnud), küll aga käisin kõik ülejäänud vähegi hooldust vajavad sõlmed-detailid üle ja nüüd, pool aastat hiljem, saab öelda, et asi on lõpuks hea. Ilmselt muidugi inimeste definitsioon korras autost on erinev, kasvõi nt. sellest milline on nt. sellisele autole vääriline rehvivalik jpm, aga 1000EUR on sellise masina puhul pigem igakuine kulu (ok ok, väike liialdus) ;)

Infoks, et Audihoolduse hinnapakkumine ketimängu vahetusele oli 1.7K, Forss 2.1K... sai enne ostu igaks petteks hinda päritud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]