Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 2,0 103 kW DOHC mootor (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2014)
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 24.07.12 14:11 Tsiteeri
Audi 2,0 103 kW DOHC mootor



Tere,

Kuna varasemalt olen olnud Volkswageni kontserni ja USA-raua mees, siis tekkis küsimus pealkirjas kirjutatu mootori kohta. Nimelt, kas kõnealune mootor on mõistlik oma kuluosade & tüüpvigade poolest või laidavad audimehed seda totaalselt maha?

Täitsa mõistan, et kõik, mis kulub, hooldamist tahab, aga pean just silmas seda, et on sel mootoril mõni ebameeldiv tüüpviga või on ta muud moodi kapriisne?
Ja kui sellest juba foorumikeskkonnas varasemalt juttu olnud, siis palun mitte risti lüüa. Piisab mõnest lingist või muust materjalist, mis enne ostu kasuks tuleb. ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 24.07.12 14:37 Tsiteeri


Otsingut kasutades leiab nii mõndagi.
Selle lõiguga on üpris kenasti asi kokku võetud.
Lisaks juurde selle valetatud kütusekulu ka. Selle mootoriga ei toimu alla 4000 pöörde mitte midagi ja kui kurk lahti tehakse,siis mahub sinna ka järelikult midagi sisse. Autot eesmärgikohaselt kasutades on kindlasti janusem kui V6. Kui kavatsed aga Tartu trassil penskaritega koos bingot mängida, saab ehk isegi veidi ökomalt. Lisaks, selle mootori korralikult tööle panijaid on vähe ja jääb aina vähemaks. Lisaks juba eelpool mainitud varuosade kallidus.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=93875&page=1&highlight=2.0%20103#pid500930


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 24.07.12 21:19 Tsiteeri


Mulle tundus proovisõidu järgi, et see 103kw doch on uimasem, kui 85kw täis elektrooniline. 85kw isendil on minekut juba madalamatel pööretel, kuid 103kw peab pöördes hoidma, et midagi edasi liiguks.
85kw on lollikindlam ning kaasaegsem mootor. Võib-olla sattusin ma rikkis 103kw otsa, kuid ise eelistan 85.
Ise oman kahte 2.0 85kw isendit, üks Audi b4 ning teine Golf 3 GTI, mõlemad üsna nobedad ning möödasõidul hätta ei jää.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 24.07.12 21:20 Tsiteeri


103 ärkab ellu alles tõesti kuskil 4000 pöörde juures ja kütet ta armastab ka. Seega, kui ökopilli soovid vali diisel või 85kw. ;)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt_1
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: c4 2,0 103kw

postitati 24.07.12 22:07 Tsiteeri


Oman 100 C4 2,0 103kw juba 4 aastat.
Peale ostmist tehti mootorile pisiremonti ja sain normaalselt tööle alles 2a tagasi(õhuklapi asendi anduri rike, mis põhjustas tühikäigu pöörded 1100RPM).
Kütusekulu keskmine 8L/100km kohta ja kliimaga tuleb 10L/100km kohta.
Kolmandat käiku ikka pressin ohtramalt ja trassil saab 5 käiguga möödasõidud tehtud.
Sõidan 98 bensiiniga, sest sellega tundub kõvasti erksam võrreldes 95-ga.
Pritsepeaga mootorid on juba liiga vanad normaalselt toimimiseks ja sellel on veel lisaks süüde kah ajul juhtida andurite andmete alusel.
Küla diagnostikute hirm.

Vennal on A6 C4 2,0 85kw ja see on ikka natuke teravama minekuga.
Keskmine kütusekulu jääb 7L/100km kanti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 24.07.12 22:09 Tsiteeri


Ise sõitisn ka 98-ga, sest 95-ga kippus klõbisema ja minek oli uimasem.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 25.07.12 09:04 Tsiteeri


Tsitaat:
tänan, kes kaasa rääkisid. omasin ise ka äsja 85 kW mootorit, mis toimetas 5-k kepikasti otsas ning riputatud oli ta VW Vento aiste vahele. Selle mootori kohta ei tekkinud mul küll ühtegi nurinat, v.a sukad, mis asusid debiilse koha peal ja liigne lärmakus maanteesõidul.

jõudsin ka ise pöörduda eile igapäevaselt audidega tegeleva inimese poole ning soovitas C4 kere peal samuti eelistada mõnda muud mootorit kui seda 103 kilust. kinnitas ka tema eelpool öeldud meeste sõnu. :)

Tänan, kes kaasa rääkisid. Omasin ise ka äsja 85 kW mootorit, mis toimetas 5-k kepikasti otsas ning riputatud oli ta VW Vento aiste vahele. Selle mootori kohta ei tekkinud mul küll ühtegi nurinat, v.a sukad, mis asusid debiilse koha peal ja liigne lärmakus maanteesõidul.

Jõudsin ka ise pöörduda eile igapäevaselt Audidega tegeleva inimese poole ning soovitas C4 kere peal samuti eelistada mõnda muud mootorit kui seda 103 kilust. Kinnitas ka tema eelpool öeldud meeste sõnu. :)


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]