Lehekülgi: 1 2 |
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 27.01.12 15:20
|
|
|
Kahjuks pole mul õrna aimugi, et mis see kompu mugavus maksma minna võib? Kellad, kang ja juhtmed kokku?
Nägin netis müügil ka ühte 2.0E Avanti mis oli kahjuks aga automaat kastiga. Pole kahjuks automaadi vend aga palju need autmaadid muidu kütet rohkem
tarbivad, on vahe märkimisväärne?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 27.01.12 15:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: muumitroll
Kahjuks pole mul õrna aimugi, et mis see kompu mugavus maksma minna võib? Kellad, kang ja juhtmed kokku? |
See oleneb paljugi sellest, kui kaua viitsid otsida ja eks ole ka õnnel oma osa selles. Ise ma sain enda enda kellad, kangi ja juhtme krooni aja lõpul
700kr-ga ning kui ma vanad kellad ära müüsin, sain 350kr tagasi ning seega läks see minu jaoks maksma vaid 350kr. Ning kuna tegu oli veel üsnagi
haruldase minicheckiga kompuga, siis läks ikka väga hästi. Autocheckiga kompusid liigub aga rohkem ning seega peaks nad ka vähe soodsamad olema. Samas
olen aga kuulnud ka, et teised on ostnud kellad juba 60+ euriga ning sellele otsa kang, mis on oma 10-15€ ning kui lisada ka juhtmete hind, mida
müüakse ka siin samas foorumis 20€, siis kokkuvõttes on see summa päris krõbe. Ebays liiguvad asjad veelgi ulmelistemate hindadega, seega kui veidi
aega varuda ja varuosade rubriigil silma peal hoida, saab kindlasti tunduvalt odavamalt hakkama.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 27.01.12 15:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: muumitroll
Kahjuks pole mul õrna aimugi, et mis see kompu mugavus maksma minna võib? Kellad, kang ja juhtmed kokku?
Nägin netis müügil ka ühte 2.0E Avanti mis oli kahjuks aga automaat kastiga. Pole kahjuks automaadi vend aga palju need autmaadid muidu kütet rohkem
tarbivad, on vahe märkimisväärne? |
Nagu varemgi mainitud, siis 85kw manuaal sedaan võtab keskmiselt 8.5 liitrit sajale (tehaseandmetel) ja kiirendab sajani 11.8 sekundiga. Sama
mootoriga automaat sedaan aga võtab keskmiselt 9 liitrit sajale ja kiirendab sajani 13.3 sekundiga. Suht uimane on see vanakooli 4-käiguline
automaatkast. Vahe märkimisväärne pole, pool liitrit tehaseandmetel kõigest.
|
|
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 27.01.12 20:13
|
|
|
Uurisin telefoni teel seda 85kW masinat, millest siin teemas juttu alustasin ja ilmselt lähen seda Esmaspeäval vaatama. Vigadest rääkis niipalju, et
klapikambrikaane tihend pidi õrnalt lekkima, samas õli ei pidanud kaduma. Selle tihendi vahetus vist ei ole ka mingi probleem? Siis pidi veel vist ka
jahutussüsteemis kergelt õhk sees olema mille lubas välja lasta nüüd, õhk olevat tulnud kuna vahetas termostaadi ära lähipäevil, pidavat liiga leiget
puhuma salongis. Veermik ja mootor pidid täitsa ok olema. Kerged iluvead ja ka käsipidur pidi külmaga ühelt poolt peale jäma vahest. Rohkem nagu vigu
ei mäleta ja midagi märkimisväärset ei mainitud. Kütet pidi võtma 7-8 keskmiselt ja külmadega vb veidi rohkem.
Sõber näitas mulle ka veel sellist isendit: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=962859
Kahjuks veidi pelgan neid V6 mootoreid, muidu tundub väga korralik. Masin on muidu ka kauaaega müügis ka olnud, ei tea miks.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 27.01.12 20:51
|
|
|
Selge, küttekulu ka V6 mootoril palju suurem ikka. Nüüd tuli meelde ka, et üks viga oli veel, et ta tegi küll õliahetuse kuid ei ostnud sinna kõige
kallimat õli ja nüüd külmaga vahel kui käima paneb siis pidavat korra tõukuri klõbin läbi käima, aga vaid korraks, sellest veast ei oska ma aga midagi
arvata?
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 27.01.12 21:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: muumitroll
Selge, küttekulu ka V6 mootoril palju suurem ikka. Nüüd tuli meelde ka, et üks viga oli veel, et ta tegi küll õliahetuse kuid ei ostnud sinna kõige
kallimat õli ja nüüd külmaga vahel kui käima paneb siis pidavat korra tõukuri klõbin läbi käima, aga vaid korraks, sellest veast ei oska ma aga midagi
arvata? |
See pidi normaalne olema, et algul mõned sekundid klõbiseb, kuid enda autol pole küll seda tähele pannud ning ka mina kasutan küllaltki odavat, kuid
siiski 10w-40 poolsünteetilist õli. Odavuse konks on aga selles, et seda õli müüakse ka lahtisena suurtest 200l vaatidest ning usaldusväärse
firmapoolt Kunagi peaks küsima, mis tootja õliga tegu on, kuid siiamaani
unustanud.
Samas, kui ise nokitsed ja nagu ma aru saan, oskad ka nii mõndagi, siis võimalik ju alati need hüdrotõukurid koos klapisääre tihenditega ära vahetada.
Arvestades seda, et niikuinii võtad klapikambrikaane maha, siis miks mitte ka juba sealt sügavamale sukelduda arvestades seda, et jupid on antud autol
odavad. Kui finants lubab, siis soovitaks need ära teha, siis hiljem võid rahulikult kilomeetreid nautida Arvatavasti ka endal sama töö suvel ees...
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.01.12 21:17
|
|
|
Kas b4 v6 müüv Mati Pöld pole fooumis figureeriv Äss?
Pole tegelikult seal v6-l peljata eriti midagi, seda enam, et vastavad protseduurid mootori hoolduse näol on juba tehtud, mis jätab esialgu omajagu
euroseid rahakotti vöi pangaarvele.
Piltidel igati sile ja viisaka olemisega isend, mida selle raha eest soetada vöiks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 27.01.12 22:36
|
|
|
Endalegi tundub väga viisakas ja väga ilusa väljanägemisega isend kuid just sellepräast tundub ka asi natukene kahtlane, et auto nii hea välja näeb ja
lisadega korralik auto aga nii odav?
Ise veel mootorit lahti pole võtnud, kuid ilmselt poleks seegi mingi prolbeem. Mis muidu tõukurite remondiks vaja lahti võtta on? Ilmselt saaks selle
tööga ka rihmavahetuse tehtud? Peaks ju rihma maha võtma, nukkvlli maha ja kuidagi sealtkaudu?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 28.01.12 08:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Kas b4 v6 müüv Mati Pöld pole fooumis figureeriv Äss?
Pole tegelikult seal v6-l peljata eriti midagi, seda enam, et vastavad protseduurid mootori hoolduse näol on juba tehtud, mis jätab esialgu omajagu
euroseid rahakotti vöi pangaarvele.
Piltidel igati sile ja viisaka olemisega isend, mida selle raha eest soetada vöiks. |
On küll Äss. Iseenesest korras V6 on väga mõnus asi, hea väändega, mõnusa häälega. Nelikvedu on boonuseks. Ise valiks just selle, kui peaks valima kas
suht plank esiveoline R4 või siis see V6 quattro. Kütusekulu ei ole just PALJU suurem, väike vahe on neil. Aga samas suurem mootor, igati normaalne on
suurem kulu kah. Võrdluseks võiks tuua, et 2.0 85kw Coupe võtab keskmiselt 8, 2.6V6 110kw quattro A4 sedaan võttis keskmiselt 9. Seda suvel. Talvel
ilmselt oleks see keskmine 10 kandis. Selles osas suurt vahet ei tule. Õlivahetus on veits kallim, V6-le läheb teda rohkem, ka rihmavahetus on mahukam
töö, kuna nina tuleb laiali kiskuda (pole ruumi lihtsalt), samas R4 kapoti all on ruumi lahedalt. Õlist veel- ma pole ühelegi oma autole kõige
kallimat õli sisse ostnud ja pole olnud ka klõbinaid...
Ässa pakutav masin on hea pakkumine küll- hooldused tehtud (see raha jääb sul kohe alles), lisasid on ka B4 kohta hästi (el aknad, konditsioneer,
el.katuseluuk, mõnus väike ja kuradi kallis S-i rool...). Oleks vaja praegu odavama otsa masinat, siis see B4 seal enam kaua ei seisaks Soe soovitus- võta Ässaga ühendust, mine vaata see V6 üle ja võta ära.
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 28.01.12 08:54
|
|
|
Eelnevalt jäi täiesti kahesilmavahele, et see v6 on quattro No sellise
rahaeest võtaks ka mina loomulikult selle v6 quattro, kuna 4 vedu kaalub kõik need kallimad hooldused ja keerukamad putitamised ülesse + tõesti on tal
ka nendest 3st kõige ilusam välimus ning kõige enam lisasi...
Oleks endaoma ostmata jätnud, siis kindlasti läheks ka ise antud isendit vaatama, kuid nüüd olenevalt finantsist vaatan sügisel uue isendi poole või
ootan veel ühe aasta lisaks.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 28.01.12 09:05
|
|
|
Aga üks asi tundub imelik selle auto juures. Nimelt V6-d on pikkade tuledega ning all stanges on siis udukad ja suunad, aga sellel on tavalise R4/R5
välimusega nina. Sees tundub ka udukate nupp olemas olevat. Muidugi on võimalik need ka hiljem uuesti külge panna, aga miks need küll tavaliste vastu
on vahetatud jätab õhku küsimuse.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 28.01.12 09:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Aga üks asi tundub imelik selle auto juures. Nimelt V6-d on pikkade tuledega ning all stanges on siis udukad ja suunad, aga sellel on tavalise R4/R5
välimusega nina. Sees tundub ka udukate nupp olemas olevat. Muidugi on võimalik need ka hiljem uuesti külge panna, aga miks need küll tavaliste vastu
on vahetatud jätab õhku küsimuse. |
Kusjuures jäi endalegi see silma, kuid ilmselt on see auto saanud kunagi esiotsa laksu ja pole uusi tulesid saanud...variante võib sadu olla. Kõige
lihtsam on ilmselt müüja käest järgi küsida Samas ei pruugi ka tema teada
seda, kui auto on näiteks Euroopast toodud juba sellisena. Iseenesest mind see ei segaks, sest miski muu selle kere küljes ei viita mootorile. Nina
ongi neil ainuke asi, mille järgi vahet teha, kas on R4/R5 või V6 kapoti all.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 28.01.12 09:30
|
|
|
Ega jah, ta võis juba sellisena siia Eestisse jõuda. Üks asi hakkas veel silma, võib-olla pilt moonutab ning ainult mulle tundub nii, aga parem ratas
ei tundu täpselt keskel olevat. Kuna ise olen sellist asja kaks korda ka oma silmaga näinud, siis seepärast see ka mu tähelepanu köitis.
Enda nähtud vaated:
Esimene pilt
Teine pilt
|
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 28.01.12 12:25
|
|
|
Millegi pärast ta odav on ja loodan, et saab ka ausalt teada miks ta nii odav on. Vaatama võiks minna küll.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.01.12 12:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: muumitroll
Millegi pärast ta odav on ja loodan, et saab ka ausalt teada miks ta nii odav on. Vaatama võiks minna küll. |
Igaljuhul viska vöi visake pilk peale jne.
Vahet pole, et kas tegu on visuaalselt sileda ja odava autoga, sileda-keskmise vöi iluvigade-kallima hinnaga autoga, soigumist jätkub igaljuhul.
Isiklikult näide, kus eelmine auto oli tehniliselt ja välimuselt igati korras, ikka leidus pöhjus vingumiseks.
Nüüd välimuselt kannatada saanud, kuid nelikvedu omav isend ja ikka pole rahul , jälle leiab pöhjuse ähkimiseks.
Kokkuvötvalt: ideaali on praktiliselt vöimatu saada!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 31.01.12 00:18
|
|
|
Nonii, sai siis ära toodud täna üks B4. Kahjuks küll mitte Avant kuid olen esimest korda oma auto ostuga väga rahul. Auto tundub aus ja oli oma hinda
väärt küll. Väga sile ja puhas auto. Küll leidsin juba paar viga millega tuleks tegeleda aga pole midagi hullu. Nimelt tagumine rattalaager on ilmselt
peetis kuna seda müksates ratas liigub sissepoole, nagu loks sees vms. Ka sõites tegi vahepeal mingit vilinat teatud kalde all kuid kadus koheselt
linnast välja jõudes. Kahjuks proovisõitu tehes see viga ei ilmnenud ja see oli ka ainuke ratas mida ma jalaga ei toksanud järgminekord olen targem. Teine viga on siis, et tühikäigu mootor ka ei tee
oma tööd ilmselt korralikult kuna pöörded on umbes 1000 tühikäigul ja vahest sidurit lahutades korra lööb 1400 peale ja kohe alla tagasi. Tühikäigu
mootorilt juhtme eemaldamisel auto välja ei surnud vaid jäi käima kuid madalatel pööretel. Siis on ilmselt tühikäigu mootoris asi? Õlikorgi all oli ka
korrosiooni kuid mulle öeldi teadjamatelt, et see võib sellest olla, et autot pole soojaks sõidetud korralikult vaid lihtsalt vahest tiirutatud
lühikesi otsi. Auto olevat pikalt külamdega seisnud ka.
Auto ise siis selline



Sain ka küttekulust juba mingit aimu ja tunduvalt meeldivam kui 2.2 turbo küttekulu Maanteel umbkaudselt tuli 6-7l sajale. Pöörded olid 90km/h 2200 ja 100km/h umbes 2400.
Autol peaksid ilmselt ees olema udutuled kuid selles stanges neid ei ole, salongis on lüliti küll. Lisasi autol väga pole aga endale väga meeldib.
Lihtne, mugav ja soliidne.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 31.01.12 08:27
|
|
|
Tee sellest masinast siis teema kah juba Kena sile aparaat muidu jah. Aga
udukad võivad tal olla ju ka põhitule sees, nagu B5-l. Või eksin? Teadjamad mehed võiks kommenteerida seda.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 31.01.12 08:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tee sellest masinast siis teema kah juba Kena sile aparaat muidu jah. Aga
udukad võivad tal olla ju ka põhitule sees, nagu B5-l. Või eksin? Teadjamad mehed võiks kommenteerida seda. |
Vist mitte!
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
|
Lehekülgi: 1 2 |