Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Relee number 370 (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1670)
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 19.01.12 09:12 Tsiteeri
Relee number 370



Võttes kõrvalistuja poolt kindalaeka ära ning sealt vaiba all on kaks releed numbriga 370. Vasakpoolne neist klõpsib korralikult kui süüde sisse panna, pärast käivitamist klõpsub veel umbes 5sek ja siis jääb vakka. Lammarist proovisin kolme releed veel, mõni neist jäigi klõpsima ning mõni klõpsis 5sek asemel 3sek. Aga tahaksin teada mida see relee üldse juhib või teeb? Auto A6 C4 2,5tdi Quattro.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 19.01.12 09:28 Tsiteeri


370 on standartne elektromehhaaniline relee. Ilma tarkuseta dumb karbike, mis saab lülitus- ehk käsusignaali üldse kuskilt mujalt.
Ka lülitada võib ta erinevaid asju- nagu nägid, oli neid seal kaks tükki sama numbriga.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 19.01.12 10:56 Tsiteeri


Just sõidust tulles panin tähele naljakat asja, relee klõpsub ka väga madalate pööretega sõites. Eriti kui vahetad käigu kõrgemale ja siduri lahutades relee plõgistab kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 26.01.12 20:39 Tsiteeri


DIA diagnostikas öeldi et see relee peaks olema elektrilise kütteelemendi relee ning mul miskipärast ta ei lülitugi järgi. Kuna eelmine omanik vahetas just enne müümist salongiradikat, kas siis on võimalik, et ta jättis selle massijuhtme kuidagi korralikult kinnitamata, ning see ei anna ühendust? Kas sellele massijuhtmele mis seal soojenduse taga pidi olema, on väga keeruline ligi pääseda et seda kontrollida ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 26.01.12 20:43 Tsiteeri


See massijuhe jookseb keskkonsoolist taha istmeteni välja, niiet üsna jama on ligi pääseda küll.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 26.01.12 21:43 Tsiteeri


Küsin kohe ka selle ära , et kas sellest massijuhtmest võib olla ka minu kliima jama tekitatud? Auto hakkab ainult kuuma puhuma kui on soojenenud ning enne korda ei saa kui oled jälle lahti ühendanud klappi liigutava mootorit ümbritseva kraami ja siis hakkab ise uuesti kõik tööle ja toimib kuni jälle auto korralikult soojaks läheb. DIA-s öeldi et armatuuri all on korralikult signa paigaldajad pornot teinud, nii et ei imesta enam midagi mis seal olla võib, massijuhe võibolla vedeleb lihtsalt seal kuidagi vastu kere. Auto toodud välismaalt ning eelmisi omanike kontakte ei ole, et uurida ning nagunii sealt tõde ei tuleks ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 27.01.12 08:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Küsin kohe ka selle ära , et kas sellest massijuhtmest võib olla ka minu kliima jama tekitatud? Auto hakkab ainult kuuma puhuma kui on soojenenud ning enne korda ei saa kui oled jälle lahti ühendanud klappi liigutava mootorit ümbritseva kraami ja siis hakkab ise uuesti kõik tööle ja toimib kuni jälle auto korralikult soojaks läheb. DIA-s öeldi et armatuuri all on korralikult signa paigaldajad pornot teinud, nii et ei imesta enam midagi mis seal olla võib, massijuhe võibolla vedeleb lihtsalt seal kuidagi vastu kere. Auto toodud välismaalt ning eelmisi omanike kontakte ei ole, et uurida ning nagunii sealt tõde ei tuleks ka.


Klapimootorid kipuvad neil kinni jääma. Proovi nii: hoia all siseringluse nuppu ja samal ajal vajuta nool ülesse. Vasakpoolsele ekraanile peaks tulema 01, seejärel vajuta uuesti siseringluse nuppu ja vaata mis numbreid sulle kuvatakse. Kui mõni klapp streigib, jääb sinna kohe märk maha. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 27.01.12 08:37 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=105941

Mul teine teema selle kliima jama kohta ka. Mootorid on puhastatud ning teistkordsel lahtivõtmisel jõudsin sinnamaani, et kui juba nägin mootorit siis see liikus ilusti ja töötas. Klappidel ei ole mingit takistust ees ja liiguvad kergesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.9% - SQL: 75.1%]