audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 17.01.12 21:58
|
|
|
Kliima anduri rike?
Selline probleem tekkinud, et alguses puhus ilusti. Mingil ajahetkel otsustas auto et puhub ainult sooja, ka LO asendis. Sai siis kapotialt üles
otsitud kliima pisikesed mootorid ja ära puhastatud. Sees õhu suunamised töötavad ilusti ning nende mootorite kallale ei läinud.Pärast puhastamist
hakkas tööle justkui nagu peaks, kuid pärast pikemat sõitu jälle puhub vaid kuuma. Sai uuesti lahti võetud kapotialt katted, hakkas uuesti toimetama.
Kuid juba järgmise päeva keskpaigaks oli viga tagasi. Kliima ise näitab veakoodina anduri viga ka. Siit ka küsimus et kas viga võib olla külmjoodetes
mis soojenenud autos hakkavad vigast andma või selle keskonsoolis asuva anduri viga? Ilmselt see andur tuleks ära vahetada kuid kas keegi oskab öelda
kuidas ning kui palju uus võiks maksta? Aku olen ka maha võtnud ööpäevaks aga vigu ära see ei nullinud. Samuti proovisin enne mootorite puhastamist ka
teist kliimaplokk kuid siis too andis samad vead ning ei käitunud kuidagi erinevalt. Olen pea kõik teemad kliimade kohta läbi lugenud ning see tundub
olema suht levinud viga et kütab kõvasti või siis LO peal ainult jahutab, tahaks saada probleemile lõplikult jällile ning pärast paneks pildiseeria ka
üles kui kellelgi teisel sama asja vaja ära teha.Auto on A6 C4 2.5tdi Q
|
|
|
MadisT
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q C4 2,5 TDi-1996
|
postitati 18.01.12 09:50
|
|
|
Täpne veakood paluks.
Variante on mitmeid.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 18.01.12 11:41
|
|
|
Kliima veokoodid:
3,1
8,3
8,5
11,7
13,7
15,3
Lasin täna elektrikul kliimaploki külmjooted üle teha ning kontrollida kõik üle. Hetkel asi toimib aga selgub ilmselt jälle pikemal otsal.
|
|
|
MadisT
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q C4 2,5 TDi-1996
|
postitati 18.01.12 12:39
|
|
|
Nende koodide järgi pakuks lambist praegu, et kusagilt ei saa toidet või maandust kätte.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 19.01.12 10:58
|
|
|
Tulleks natuke pikemalt sõidust just, läks seade jälle lolliks ja kütab nii kuis jaksab ükskõik mis tempi peale paned. Kustkohast seda maandust või
toidet otsida, mööda juhet lihtsalt minema hakata või on kuskilt kindel koht kust kohe ropsuga vaadata?
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 19.01.12 17:08
|
|
|
Kuidas sa neid mootoreid kapoti alt puhastasid? Kas sellisel moel nagu siinKas proovisid mootoreid kliima tagant pistikust käivitada? 08.5 tähendab küttetemperatuuri klappi reguleeriva mootori
blokki siis ilmselt avatud asendis, mida vaatamata korduvatele katsetele ei õnnestu liikuma panna. Mustast pistikust paremalt teised klemmid- lase
sinna 9V näiteks patareist. Kui mingit häält ei kuule, siis proovi 12 V näiteks elektridrelli akult.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 19.01.12 19:27
|
|
|
Puhastuse tegin siit foorumist õpetuse järgi ning kõige esimese asjana üldse lasin vooluga kõik mootorid üle. Kõik töötasid ilusti ning sellepärast
ajabki see asi mul juhtme kokku.Kõige esimesena tuli see siseanduri rikketeade, siis järgmisena see reguleerklapi asi, siis kohe lasin üle. Mootorites
oli kõvasti mustust täis aga voolu peale lastes töötasid,puhastasin nüüdseks ära kuid viga tuleb sooja mootoriga tagasi alati.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 31.01.12 19:45
|
|
|
Võtsin siis ükspäev kogu kammajaa ette ning lahkasin autot. Võtsin armatuurini kõik ära et kõik pistikud üle käia ning käisin ka salongis asuvad
mootorid üle. Lahti ja puhtaks ära kõik. Vahetasin kapoti all olevad kaks mootorit omavahel ära ja kõik kokku tagasi. Hetkel näitab kliima veel
veakoodiks 3.1. Teised veakoodid kadusid ära. Ei ole veel pikka otsa lasknud, aga linnas isegi suutis vahepeal vendid rahulikumaks ajada, mida ta enne
kunagi ei teinud. Vaatasin ka temp andurit armatuuril, kuid väga ligi sellele ei saanud aga juhtmed võtsin lahti ja ühendasin uuesti. Kasutasin ka
electro protect sprayid mis oli pistikute ühenduseks mõeldud. Kuidas tegelede edasi selle 3.1 koodiga ? Kui palju uus andur maksta võiks?
|
|
|
board
huviline
Registreerunud 12.12.04
Asukoht: Tallinn / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4
|
postitati 26.04.12 18:34
|
|
|
Uskumatu.nii palju on lugeda nendest vigadest aga kuskilt ei loe välja täpselt mis ja miks viga oli. Ja siis seletavad kõik et loe foorumist. Pole
midagi lugeda ju,Keegi täpset vastust ei oska öelda. Lihtsam on kohe öelda,et lõhu puha laiali,puhasta ära ja pane kokku tagasi,siis vaata edasi.
Hehhhhhhhh Jama selle kliimaga ikka
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 26.04.12 20:47
|
|
|
Mul oli viga nii aeg ajalt kinni jäävas mootoris kojameeste mootori juures, aitas mootori asendamine sellega, mis sulgeb süsteem, kliima kobaka torust
natuke maad kliima radika poole. Vahetasin need omavahel ära ning samalajal käisin üle ka salongi tempi anduri klemmid, võtsin korra lahti ja tagasi
kokku. Siiani töötab.
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 27.04.12 04:53
|
|
|
Ma arvan, et selle sama juhendi järgi tasuks ka kindlasti õpetada arvutiga mootoritele õiged asendid selgeks.
|
|
|
|