Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kliima anduri rike? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1763)
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 17.01.12 21:58 Tsiteeri
Kliima anduri rike?



Selline probleem tekkinud, et alguses puhus ilusti. Mingil ajahetkel otsustas auto et puhub ainult sooja, ka LO asendis. Sai siis kapotialt üles otsitud kliima pisikesed mootorid ja ära puhastatud. Sees õhu suunamised töötavad ilusti ning nende mootorite kallale ei läinud.Pärast puhastamist hakkas tööle justkui nagu peaks, kuid pärast pikemat sõitu jälle puhub vaid kuuma. Sai uuesti lahti võetud kapotialt katted, hakkas uuesti toimetama. Kuid juba järgmise päeva keskpaigaks oli viga tagasi. Kliima ise näitab veakoodina anduri viga ka. Siit ka küsimus et kas viga võib olla külmjoodetes mis soojenenud autos hakkavad vigast andma või selle keskonsoolis asuva anduri viga? Ilmselt see andur tuleks ära vahetada kuid kas keegi oskab öelda kuidas ning kui palju uus võiks maksta? Aku olen ka maha võtnud ööpäevaks aga vigu ära see ei nullinud. Samuti proovisin enne mootorite puhastamist ka teist kliimaplokk kuid siis too andis samad vead ning ei käitunud kuidagi erinevalt. Olen pea kõik teemad kliimade kohta läbi lugenud ning see tundub olema suht levinud viga et kütab kõvasti või siis LO peal ainult jahutab, tahaks saada probleemile lõplikult jällile ning pärast paneks pildiseeria ka üles kui kellelgi teisel sama asja vaja ära teha.Auto on A6 C4 2.5tdi Q


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MadisT
huviline

Avatar


Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q C4 2,5 TDi-1996

postitati 18.01.12 09:50 Tsiteeri


Täpne veakood paluks.
Variante on mitmeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 18.01.12 11:41 Tsiteeri


Kliima veokoodid:
3,1
8,3
8,5
11,7
13,7
15,3
Lasin täna elektrikul kliimaploki külmjooted üle teha ning kontrollida kõik üle. Hetkel asi toimib aga selgub ilmselt jälle pikemal otsal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MadisT
huviline

Avatar


Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q C4 2,5 TDi-1996

postitati 18.01.12 12:39 Tsiteeri


Nende koodide järgi pakuks lambist praegu, et kusagilt ei saa toidet või maandust kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 19.01.12 10:58 Tsiteeri


Tulleks natuke pikemalt sõidust just, läks seade jälle lolliks ja kütab nii kuis jaksab ükskõik mis tempi peale paned. Kustkohast seda maandust või toidet otsida, mööda juhet lihtsalt minema hakata või on kuskilt kindel koht kust kohe ropsuga vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiitk
huviline



Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,4Q 2004

postitati 19.01.12 17:08 Tsiteeri


Kuidas sa neid mootoreid kapoti alt puhastasid? Kas sellisel moel nagu siinKas proovisid mootoreid kliima tagant pistikust käivitada? 08.5 tähendab küttetemperatuuri klappi reguleeriva mootori blokki siis ilmselt avatud asendis, mida vaatamata korduvatele katsetele ei õnnestu liikuma panna. Mustast pistikust paremalt teised klemmid- lase sinna 9V näiteks patareist. Kui mingit häält ei kuule, siis proovi 12 V näiteks elektridrelli akult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 19.01.12 19:27 Tsiteeri


Puhastuse tegin siit foorumist õpetuse järgi ning kõige esimese asjana üldse lasin vooluga kõik mootorid üle. Kõik töötasid ilusti ning sellepärast ajabki see asi mul juhtme kokku.Kõige esimesena tuli see siseanduri rikketeade, siis järgmisena see reguleerklapi asi, siis kohe lasin üle. Mootorites oli kõvasti mustust täis aga voolu peale lastes töötasid,puhastasin nüüdseks ära kuid viga tuleb sooja mootoriga tagasi alati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 31.01.12 19:45 Tsiteeri


Võtsin siis ükspäev kogu kammajaa ette ning lahkasin autot. Võtsin armatuurini kõik ära et kõik pistikud üle käia ning käisin ka salongis asuvad mootorid üle. Lahti ja puhtaks ära kõik. Vahetasin kapoti all olevad kaks mootorit omavahel ära ja kõik kokku tagasi. Hetkel näitab kliima veel veakoodiks 3.1. Teised veakoodid kadusid ära. Ei ole veel pikka otsa lasknud, aga linnas isegi suutis vahepeal vendid rahulikumaks ajada, mida ta enne kunagi ei teinud. Vaatasin ka temp andurit armatuuril, kuid väga ligi sellele ei saanud aga juhtmed võtsin lahti ja ühendasin uuesti. Kasutasin ka electro protect sprayid mis oli pistikute ühenduseks mõeldud. Kuidas tegelede edasi selle 3.1 koodiga ? Kui palju uus andur maksta võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
board
huviline



Registreerunud 12.12.04
Asukoht: Tallinn / Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4

postitati 26.04.12 18:34 Tsiteeri


Uskumatu.nii palju on lugeda nendest vigadest aga kuskilt ei loe välja täpselt mis ja miks viga oli. Ja siis seletavad kõik et loe foorumist. Pole midagi lugeda ju,Keegi täpset vastust ei oska öelda. Lihtsam on kohe öelda,et lõhu puha laiali,puhasta ära ja pane kokku tagasi,siis vaata edasi. Hehhhhhhhh Jama selle kliimaga ikka


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 26.04.12 20:47 Tsiteeri


Mul oli viga nii aeg ajalt kinni jäävas mootoris kojameeste mootori juures, aitas mootori asendamine sellega, mis sulgeb süsteem, kliima kobaka torust natuke maad kliima radika poole. Vahetasin need omavahel ära ning samalajal käisin üle ka salongi tempi anduri klemmid, võtsin korra lahti ja tagasi kokku. Siiani töötab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 27.04.12 04:53 Tsiteeri


Ma arvan, et selle sama juhendi järgi tasuks ka kindlasti õpetada arvutiga mootoritele õiged asendid selgeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.8% - SQL: 67.2%]