Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: a4 b5 püsikiirusehoidja (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2352)
-Sten-
huviline



Registreerunud 06.09.09
Asukoht: saue
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.11 20:25 Tsiteeri
a4 b5 püsikiirusehoidja



a4 98 a 1,6. Kas püsikiirusehoidja jaoks on tehases juba juhtmestik ja muu möll veetud enamjaolt? või peab kogu kupatuse ise vedama kui tahan püsikiirusehoidjat panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 16.10.11 20:44 Tsiteeri


Ei ole juhtmestikku veetud. Tõenäoliselt pead leidma terve elektromehhaanilise vaakumsüsteemi sellise mootoriga autole, kuna gaasipedaal on trossiga ja kiirust ainult elektrooniliselt reguleerida ei õnnestu.

Mootorikoodi järgi saat siit piiluda:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=91496


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priit467
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.06
Asukoht: Kuressaare-Reval
Kasutaja on eemal

Auto: a6 1999 1,8T

postitati 20.10.11 09:58 Tsiteeri


Sul on vaja aju, juhtmestikku, vaakumpumpa, vaakumklappi mis tõmbab trosselit, voolikuid ja pedaalide lüliteid + skeem ja ongi vist kõik;)


Kui on diagnostikat teha vaja siis saan aidata,teen seda Kuressaare Revalis
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-Sten-
huviline



Registreerunud 06.09.09
Asukoht: saue
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.11 23:18 Tsiteeri


Tsitaat:
yhesõnaga kergem on uus auto osta millel on see juba olemas:P

Ühesõnaga: kergem on uus auto osta, millel on see juba olemas. :P


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 29.10.11 05:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -Sten-
yhesõnaga kergem on uus auto osta millel on see juba olemas:P


Eks see ole ikka inimeses kinni, mõni müüb juba õlivahetuse keerukuse pärast maha, teine aga teeb näiteks bensukast diisliks või vastupidi. Muidu neid püsika komplekte müüakse siin foorumis ka tervikuna, sai isegi üks soetatud b4-le, paigaldamises ei tundu minu jaoks midagi keerulist, seda enam, et minu komplektil on juhtmed pistikud komplektis ja asjad omavahel juba ostes ühendatud, eks näis, kui reaalse paigaldamiseni jõuan, muidu b5-l b4-ga peaaegu identne süsteem. Ega see püsikuga b5-e ostmine nii lihtne polegi, polnud sel ajal eriti populaarne lisa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.8% - SQL: 73.2%]