Lehekülgi: 1 2 |
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 04.09.10 10:15
|
|
|
coupe quattro 20v - xxxx - Alunts
Kuna kasutaja otsustas oma auto teema ise "kustutada", siis jäi järgi selline kööbakas, mille tõstame siis endiste autode alla.
Huvitav, kuidas ARK neid reg. numbreid ikka väljastab . Ei jäta
mainimata, et ka SEE isend on samasuguse
kooslusega, mis kasutajale kirsa kuulub.
|
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 04.09.10 10:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Huvitav, kuidas ARK neid reg. numbreid ikka väljastab . Ei jäta
mainimata, et ka SEE isend on samasuguse
kooslusega, mis kasutajale kirsa kuulub. |
Karta on, et äkki ühest ja samast autoaiast pärit
Julmalt meeldib selle auto nina, võiks kerge kulm olla siis oleks veel süngem, aga b3-le on raske midagi viisakat sina aretada.
|
|
|
zack
|
postitati 04.09.10 10:58
|
|
|
Mõnus pill...kõige parem lisa ikka quattro ja 2.3 DOCH.
Aga see numbri värk on küll huvitav jah, kas tõesti kokkusattumus või...?
|
|
|
Alunts
huviline
Registreerunud 08.07.10
Asukoht: Järvamaa, Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: 318is
|
postitati 04.09.10 11:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Huvitav, kuidas ARK neid reg. numbreid ikka väljastab . Ei jäta
mainimata, et ka SEE isend on samasuguse
kooslusega, mis kasutajale kirsa kuulub. |
Heh, täitsa koomiline jah
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 04.09.10 11:16
|
|
|
Need 2 kupeed toodi koos samal ajal saksamaalt. 2006a. oktoobris kui ma ei eksi.
|
|
|
Alunts
huviline
Registreerunud 08.07.10
Asukoht: Järvamaa, Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: 318is
|
postitati 04.09.10 12:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kirsa
Need 2 kupeed toodi koos samal ajal saksamaalt. 2006a. oktoobris kui ma ei eksi. |
Võis nii olla küll , kutt kelle käest ostsin ütles et saksast toodud mingi see aeg.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 04.09.10 12:44
|
|
|
Heh. Ma just ka vaatasin, et Kirsa enda Coupe maha müünud. Mul oli ka kunagi just sama motoga 90 sedaan ja nii oleks tahtnud sinna juurde nelikvedu.
Nüüd see olemas pisut teisel kujul. Edu autoga, kena isend.
EDIT: Tsitaat: | Algselt postitas: kps
SEE isend on samasuguse kooslusega, mis
kasutajale kirsa kuulub. |
Hea pildi oled valinud võrdluse toomiseks, pidades just aastaaega silmas. Mina juba ootan Sry for OT
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Alunts
huviline
Registreerunud 08.07.10
Asukoht: Järvamaa, Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: 318is
|
postitati 04.09.10 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Heh. Ma just ka vaatasin, et Kirsa enda Coupe maha müünud. |
Mul oli esimene reaktsioon täpselt sama, aga igasugu detailid ei viidanud samale autole, lihtsalt number oli meeletult tuttav . Õnneks kaua piinlema ei pidanud, võtsin oma pildialbumi lahti ja selgus majas
.
No eks näha ole, kas õnnestub need kaks isendit korraga talvel jäärajale saada - saaks suht ainulaadseid kaadreid .
Aluntsile - tubli ost igal juhul |
Ostuga olen igati rahul, kui keegi tark mees mulle seletaks miks ta mul pärast 4000pööret nimodi teeb
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 04.09.10 18:36
|
|
|
Mis ta siis teeb peale 4k rpm?
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 04.09.10 22:26
|
|
|
Ma olen 99% kindel ,et ta mõtleb kuidas 4k pöörde juures 20 klappi lõpuks ellu ärkab.
Tuled on ise toonitud või treseri omad? Vist ise toonitud nagu ees?!
|
|
|
Alunts
huviline
Registreerunud 08.07.10
Asukoht: Järvamaa, Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: 318is
|
postitati 05.09.10 09:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Ma olen 99% kindel ,et ta mõtleb kuidas 4k pöörde juures 20 klappi lõpuks ellu ärkab.
Tuled on ise toonitud või treseri omad? Vist ise toonitud nagu ees?! |
Tuled ise toonitud jeop, Ei sellesmõttes et vastupidi see koht kus 20 klappi peaks ellu ärkama on kuskile ära kadunud, 1 käik kiirendad on kõik
korras, 2käik kuni 4000 pööret samuti kõik korras, kuid pärast seda on täpselt nagu siuke tunne er r5 saab r4 täpselt siuke tunne nagu viskaks 1
silindri tagant ära, nagu ulmelt poob kinni, siis vahepeal tuleb tagasi ning kaob uuesti ära, nimodi ta mul jõnksutab pärast 4000. Saa siis aru.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 05.09.10 09:29
|
|
|
Lihtsalt pakun, aga vb kilpkonna all võre/sõel tagurpidi topitud?
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.09.10 09:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
Lihtsalt pakun, aga vb kilpkonna all võre/sõel tagurpidi topitud? |
20V mootoril?
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 05.09.10 09:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
Lihtsalt pakun, aga vb kilpkonna all võre/sõel tagurpidi topitud? |
20V mootoril? |
Kas 20v on siis elektroonilised pihustid ja enam pole seda karuselliga lõdvikut? Ta ju 2.3 mitte 2.2T.
Sry, my bad: Siin pildil tõesti näha süsteem.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 05.09.10 13:30
|
|
|
Vaata see kollektori ja õhulugeja vaheline lõdvik kindlasti üle. Kakub sealt õhku vahele jne. Küünlajuhtmed ja küünlad oled üle vaadanud?
|
|
|
|
Mairold
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 13.04.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.10 18:13
|
|
|
Tere kursavend.
ei vahva auto on
Parim kooslus enne s2 soetamist
|
|
|
Alunts
huviline
Registreerunud 08.07.10
Asukoht: Järvamaa, Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: 318is
|
postitati 05.09.10 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Vaata see kollektori ja õhulugeja vaheline lõdvik kindlasti üle. Kakub sealt õhku vahele jne. Küünlajuhtmed ja küünlad oled üle vaadanud?
|
Täna siis uurisime ja puurisime kasutajaga -ivar- , üks vaakum voolik oli katki , kuid keerasime ka küünlad maha, ning küünlad olid nagu räigelt
õlised, eks siis kambrikaane tihend on otsa saanud, ning hakkab särtsu üle taguma, hüppasin siis kiiresti kasutaja Taistoo juurde, ja tellisime
vajalikud vidinad ära. Loodame et saab millalgi vea lahendatud.
Kuid tänud omaküla Audimeestele
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 06.09.10 14:54
|
|
|
Vaata ka nukkade vaheline kett ka juba üle, kui klapikambrikaas maas on. Minul hakkas too häält tegema, kui välja veninud oli. Ei maksnud ka miskit
minu mäletamist mööda. Praegu ei tea öelda.
|
|
|
|
Alunts
huviline
Registreerunud 08.07.10
Asukoht: Järvamaa, Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: 318is
|
postitati 06.09.10 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Vaata ka nukkade vaheline kett ka juba üle, kui klapikambrikaas maas on. Minul hakkas too häält tegema, kui välja veninud oli. Ei maksnud ka miskit
minu mäletamist mööda. Praegu ei tea öelda. |
Panen kõrvataha, suurimad aitümad sulle!
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 11.09.10 13:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Vaata ka nukkade vaheline kett ka juba üle, kui klapikambrikaas maas on. Minul hakkas too häält tegema, kui välja veninud oli. Ei maksnud ka miskit
minu mäletamist mööda. Praegu ei tea öelda. |
Võtsime just mootori laiali ja keti lõtk oli 0.5cm.
IMO on see natuke liiga palju!?
Igaljuhul masin jääb nädalaks garaazi seisma, kuna ketti pole täna ega homme kusagilt saada.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 11.09.10 16:51
|
|
|
Sry ei tea nii öelda, et kas see on norm. Minul oli asi nii hull, et klõbistas vastu klapikambrikaant pööretel. Ja kuna ma ise seda ei teinud, siis ei
näinud ka kui lõtv see mul seal oli. Ehk mõni 20V mees teab täpsemalt.
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 20.09.10 12:48
|
|
|
Sai see jube mootor eile kokku tagasi pandud
Nüüd võib öelda, et vana nuka kett oli ikka kulunud, kuna uuel polnud mingit lõtku.
Seega hammasrihm, juhtrullik, veepump, nuka kett, kambrikaane tihend said vahetatud + veel roolivõimu pumbal 1 tihend.
Aga midagi on ikka mäda, kuna 5000 rpm peal poob korra kinni ja üle selle tuleb jõud tagasi.
Ideid?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 20.09.10 15:41
|
|
|
Lõdvikud on terved kõik? Õhulugeja võib ka sellist pulli teha vist. Tore, et kokku saite
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 20.09.10 15:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Lõdvikud on terved kõik? Õhulugeja võib ka sellist pulli teha vist. Tore, et kokku saite |
Lõdvikud olid kõik okei.
Ise mõtlesin ka õhulugeja peale, aga on kellegil mingeid andmeid, mis näitajad peavad mõõtes olema?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |