Lehekülgi: 1 2 3 |
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 08.12.13 15:45
|
|
|
Audi A4 B6 3.0Q - 2002 - KristjanL
Tere,
Varsti juba pea kuu aega oma esimest Audit omanud ja nüüd mõtlesin, et miks mitte teha ka AC'sse teema.
Audi valik tuli üldse üsna huvitavalt. Nimelt siiani olen enamus-ajast Hondaga sõitnud ja eesmärk oli saada omale uuem, kiirem, mugavam ja üldse
mõistlik auto. Valikus olid C5 A6 ja e46. Kuna aga C5'ed oma 1.8t mootoritega olid plangud ja e46'ed mõistliku summa eest täiesti pilbasteks aetud,
saigi hakatud vaatama ka B6 kerega isendeid. Käisin Auto24 kuulutuste peale mitmeid vaatamas, aga üks hullem, kui teine... Lõpuks tuli foorumi
ostuteema peale U2U kasutajalt kiire-lauri ning päev-kaks hiljem oligi see auto minu omanduses..
Autoks siis 2002 aasta A4, millel kõik 4 ratast teevad kaapsu 6 käigulise manuaalse lülitusega käigukasti ja 3liitrise kõikide kirutud alumiiniumist
V6 abil. Kokku arendab see 162kw. Läbisõiduks kogunenud 185tuhat ning algusest saati Eesti ajalooga auto.
Lisadest:
4x turvapadi, Kaldeandur, Mahuandur, ESP, 4x el. aknad, Püsikas, Elektriline ruloo tagaklaasil ja manuaalsed rulood tagaukstes, Poolnahk sportsisu
alcantaraga, Istmesoojendused, mõlema klaasi soojendused, Symphony 2 makk ja tehase sabvaafer.
3 nädalaga olen siit-sealt nokitsenud ning praeguseks tehtud tööde nimekiri on järgmine:
Õlivahetus- Liqui Moly Toptech 5w-30
Salongifilter
Õhufilter
Kütusefilter
Pidurihooldus
Tagant A4 ja 3.0 Quattro märgid maha võetud
Numbrialus tagant ära kaotatud
Tagumine parem ukselukk üle joodetud, lukk ei tuvastanud, et uks on lahti(külmjoode)
Talverehvid alla pandud
Varurattale terve rehv peale visatud..
Juhiistme seljatagune plastik korda tehtud ja kinni pandud
Stange keskmine iluvõre uus
Parem esituli uus
Vasak esituli poleeritud
Tagadiffri parem otsasimmer vahetatud
Tagadiffri õli vahetatud- Liqui Moly GL5 75w-90
Käsipiduri trossid vahetatud
Summuti resoka asemele otsetorud, soovitan kõigile, hääl läheb VÄGA heaks
Numbrituledesse takistitega ledid
S-line vedrud
Mis vajab veel minusilmis tegemist ? Liiga palju asju..
Juhi istme põhi korda teha- sain Laurilt teise istme õnneks kaasa
Lähituledesse Xenon
Uued udutuled ja nendesse korralikud H11 Led pirnid
Tagumisele kardinale ülemist kinnitust.. hetkel on keegi selle kipsikruvist teinud
Klaasriidest põhjakate teha
Taha luugile väike lip
Keretööd mõningased, paar kivitäket siin-seal
Ja kõige tähtsam- Halli käetuge on vaja !
Tungraud on ka puudu...
Kuna ise pole veel jõudnud pilte teha, siis panen paar müügikuulutuse pilti, loodan, et Kiire-Lauri ei pahanda.
Õhtuti võite mind ka ülemistel kohata, jutupuhumise vastu pole miskit
|
|
|
Michael
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F31
|
postitati 08.12.13 20:29
|
|
|
Väga ilus masin, sisu on eriti meeldiv!
Mis praeguste udutuledega katki on, klaasid karvased?
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 08.12.13 21:09
|
|
|
Udukatel on niiskus sees ja parempoolsel juba nõnda kaua, et reflektor on otsa saanud.
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 30.12.13 13:20
|
|
|
Vahepealne uuendus, nimelt siit-sealt nokitsetud veel mõned asjad:
Tagumise ukse kardina ülemine kinnitus vahetatud.
Ostsin tunkraua ( originaal )
Juhiiste sadulsepa juures korda tehtud
Antennivõimendi korda tehtud
Nimelt antennivõimendi korda tegemiseks on vaja ainult kahte-kolme paberiklambrit.
Käib töö sedamoodi:
1. Laepolstri kõige tagumine pikk kate ära tõmmata- ainult tüüblid hoiavad
2. Pane raadio tööle ja sellise sageduse peale, mida muidu ei mänginud
3. Hakka näpuga vajutama võimendile, ühel hetkel muutub raadio levi 10x paremaks
4. Pane selle koha peale paberiklambrid.
Niipalju, kui ma lugesin, siis üldjuhul on probleem just selle koha peal, kus on "Germany" kirjas.. Ja nii ka minul
Lahendusest üks netist laenatud pilt, kuna ise ei viitsinud teha:
Ostes arvasin, et audil ongi nii kehva levi, aga näed- pidin pettuma. Nüüd on võimalik ka maal käies raadiot kuulata
Kuna aga sadulsepa juures oli iste terve nädala ja kogu selle aja oli akuklemm maas, siis on tekkinud järgmine anomaalia- Alarm hakkab ise tööle.
Probleemi põhjustajaks signa pasuna "varuaku", mis on lihtsalt otsa saanud. Selle DIY "uueks tegemine" juba nädala pärast
|
|
|
Ricky
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.13 13:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KristjanL
Vahepealne uuendus, nimelt siit-sealt nokitsetud veel mõned asjad:
Tagumise ukse kardina ülemine kinnitus vahetatud.
Ostsin tunkraua ( originaal )
Juhiiste sadulsepa juures korda tehtud
Antennivõimendi korda tehtud
Nimelt antennivõimendi korda tegemiseks on vaja ainult kahte-kolme paberiklambrit.
Käib töö sedamoodi:
1. Laepolstri kõige tagumine pikk kate ära tõmmata- ainult tüüblid hoiavad
2. Pane raadio tööle ja sellise sageduse peale, mida muidu ei mänginud
3. Hakka näpuga vajutama võimendile, ühel hetkel muutub raadio levi 10x paremaks
4. Pane selle koha peale paberiklambrid.
Niipalju, kui ma lugesin, siis üldjuhul on probleem just selle koha peal, kus on "Germany" kirjas.. Ja nii ka minul
Lahendusest üks netist laenatud pilt, kuna ise ei viitsinud teha:
Ostes arvasin, et audil ongi nii kehva levi, aga näed- pidin pettuma. Nüüd on võimalik ka maal käies raadiot kuulata
Kuna aga sadulsepa juures oli iste terve nädala ja kogu selle aja oli akuklemm maas, siis on tekkinud järgmine anomaalia- Alarm hakkab ise tööle.
Probleemi põhjustajaks signa pasuna "varuaku", mis on lihtsalt otsa saanud. Selle DIY "uueks tegemine" juba nädala pärast |
5 minutit peale seda posti jooksin välja enda oma uurima ja sain ka nüüd selle korda alguses arvasin, et lihtsalt elan pe/&e augus, et levi pole ja linnas mängib ilusti. Tänud jagamast (Y)
|
|
|
|
kiire-lauri
huviline
Registreerunud 30.07.06
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 3,0 Q
|
postitati 30.12.13 15:02
|
|
|
Kuidas iste jäi ?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.12.13 15:11
|
|
|
Kellegil huvi, siis pakkuda üks uuema tüübi orig. võimendi B6 sedaanile, millele klambreid pole enam vaja panna .
Targad Saksa onud tulid ühel õhtul kokku ja otsustasid, et aitab sellest kirjaklambritega ringi sõitmisest
|
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 30.12.13 15:32
|
|
|
Tore, kui kasulik sain olla
Tsitaat: | Algselt postitas: kiire-lauri
Kuidas iste jäi ? |
Oi, tere !
Iste jäi hea. Viisin küll sadulsepa juurde tegemisse, aga lõpuks pidin ise valmis tegema, kuna neil keevitust polnud. Seda sellel põhjusel, et
juhiistme alumisel osal oli välimine külgtoe tugiraud keevitustest täiesti lahti ja vale koha peal. Keevitasin selle õige koha peale ära. Teise istme
pealt võetud naha pesin ära ja tõmbasin sinna peale. Muidugi alles siis, kui iste koos ja autos oli, mõtlesin, et oleks pidanud teise istme pealt ka
soojenduse elemendid ümber tõstma, aga see jääb nüüd järgmist korda ootama.
Samuti sai iste ka ilusaks tehtud ziletti ja liivapaberi abiga- sadulsepa õpetussõnade järgi.
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 31.12.13 15:30
|
|
|
Selle aasta sees sai üks viga veel parandatud- nimelt kojamehed ei töötanud päris nii nagu peaks.
Kui kojamehed olid varraste otsa nii pandud, et nad ilusti peidus oleks(nagu peab), siis jätsid nad piilari juurest ca 15cm laiuse jupi pühkimata.
Et nad piilari juurest normaalselt pühiks, siis olid nad reguleeritud nõnda kõrgele, et salongist oli mõlemat kojameest näha..
Sai siis kojameestel kate maha võetud ja leitud 2 viga:
* Kojameeste mootori kinnituse ainuke polt oli täiesti lahti
* Kojameeste vardaid liigutav mehhanism oli installitud ca 15kraadi oma õigest kohast mööda.
Illustreeriv pilt juurde :
Kõik vardad ja poldid paika pandud ja nüüd auto poole ilusam- kojamehed ei irvita poole klaasi peal ja piilari äärest pühib ilusti puhtaks !
Teile aga ilusat vana lõppu ja veel paremat uue algust !
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 14.01.14 17:24
|
|
|
Täna sai autole külge pandud Maroli.ee lehelt ostetud Canbus 4300K xenonid, sest maantee sõitu palju ja lähikad võiks olla võimalikult head. Valgus on
ilus valge ja näitavad ülihästi, võrreldes tavalise h7'mega.
Eile sai natukene pidurite kallal nokitsetud, sest käsipidur tahtis jälle peale jääda. Lõppes asi sellega, et vasak tross sai läbi pestud ja määret
täis aetud ning vasak support sai uued mansetid ning kolbki sai uuenduskuuri osaliseks
Väike pilt kah eilsest üritusest:
|
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a
|
postitati 16.01.14 16:21
|
|
|
Kena ja korralik auto, katsutud ja lähedalt nähtud.
Vähemalt on omanik hoolas ja hoiab asjad korras.
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 18.01.14 13:49
|
|
|
Tänase igava päeva puhul sai korralik pesu, sisu puhastus ja nahahooldus tehtud
Õige käetugi sai ka külge pandud.
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 30.04.14 20:05
|
|
|
Vahepeal väiksed uuendused.
Hammasrihm, veepump ja termostaat uued @ 186tuhat km, veepumbal oli ka leke...
Summuti lekke kõrvaldasin- kollektori ja katalüsaatori ühenduse kõik 3 mutrit oli eelmine sepp lahti jätnud ja sealt vilises mõnuga läbi
Käigukasti alune kate ostetud
Madaldusvedrude komplekt, tegu siis tehasemadaldusega mis on mõeldud 2liitrise esiveduse B6 jaoks, aga istus ideaalselt..
Tagumised piduriklotsid uued, nende kohta siis selline fakt, et 1-1 samad honda accordiga.
Kõik 4 amorti uued, sest madadusega andsid vanad kohe endast märku
Powerledid ja canbus takistid udutuledesse
Uus karteripõhi, sest vanast sain jagu ja Mobile 3000 5w30 õli..
Külastatud sai ka Avalaksu ning esimest korda tulede järgi sõites sain ajaks 15.2, mis peaks selle mootori kohta täitsa arvestatav olema.
Ahjaa, summuti sai ka väikse tuuningu, nimelt originaal pihlakad sai vähe suuremate vastu vahetatud
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 30.04.14 20:11
|
|
|
Heh, tuttavaga joonele pandud. Hoidsid audi lippu kõrgel?
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 30.04.14 20:15
|
|
|
Ksenooni cayenne GTS'il läks start vähe nihu ja ajaks sai ta 15,3.. seega mina olin täpselt 0,1 võrra nobedam.
Teise sõidu tegin civic type-r'iga ning siis oli minu ajaks 15,4 ning civicul 15,6
|
|
|
zander91
postitusõiguseta
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b7 3.0Q
|
postitati 01.05.14 08:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KristjanL
Tänase igava päeva puhul sai korralik pesu, sisu puhastus ja nahahooldus tehtud
Õige käetugi sai ka külge pandud.
|
Miks poolikult värvitud alumine osa?
Muidu igati hea minekuga masin.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.05.14 09:37
|
|
|
Vaatasin tehnilistest andmetest järgi, et kas tõesti suht hea minekuga masin, mul oli nagu miskit teisti meeles, aga võta näpust, alla 7 sekundi
sajani on tolle aja masina kohta väga hea tulemus, leidsin ka põhjuse, miks mul teisiti meeles oli, nimelt kui endale pereautot vaatasin, siis ainult
automaati ja tiptronicu andmed sama mootoriga on ikka naeruväärsed manuaaliga võrreldes
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 01.05.14 10:07
|
|
|
Tehasest on ta tulnud värvimata alumise osaga, pole jõudnud sellega veel tegeleda, aga varsti on kõik kerevärvi
Tehnilised andmed on ainult 5 käigulise manuaali kohta sellel mootoril(6,9sek sajani). Mõõtsin ükskord huvipärast ära ja sain enda 6käigulise kastiga
6,5sek kanti, 2 käiguga läheb gps'i pealt 103ni.
|
|
|
zander91
postitusõiguseta
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b7 3.0Q
|
postitati 01.05.14 10:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KristjanL
Tehasest on ta tulnud värvimata alumise osaga, pole jõudnud sellega veel tegeleda, aga varsti on kõik kerevärvi
Tehnilised andmed on ainult 5 käigulise manuaali kohta sellel mootoril(6,9sek sajani). Mõõtsin ükskord huvipärast ära ja sain enda 6käigulise kastiga
6,5sek kanti, 2 käiguga läheb gps'i pealt 103ni. |
Olgu, mul fwd multotronic ja tehas näitab 6,8 sajani.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 01.05.14 20:07
|
|
|
Üks küsimus. Täpselt sajaga mnt-l liigeldes kui kõrgel pöörded on sellel autol?
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.05.14 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Üks küsimus. Täpselt sajaga mnt-l liigeldes kui kõrgel pöörded on sellel autol? |
Tehaseandmete järgi minimaalselt 2708 1/3 p/min http://www.autoweek.nl/auto/22839/audi-a4-30-5v-quattro
Ehk päris kõrgel.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
zander91
postitusõiguseta
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b7 3.0Q
|
postitati 02.05.14 04:15
|
|
|
Teema omanikul 6 manuaal aga sinul testis 5 ne nagu aru sain.
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 02.05.14 05:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Üks küsimus. Täpselt sajaga mnt-l liigeldes kui kõrgel pöörded on sellel autol? |
100peal umbes 2700-2800 pööret.. üsna mõttetu kuues käik Kütusekulu
sealjuures näitab 7,5-8l
120 peal on 3100
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.05.14 05:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KristjanL
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Üks küsimus. Täpselt sajaga mnt-l liigeldes kui kõrgel pöörded on sellel autol? |
100peal umbes 2700-2800 pööret.. üsna mõttetu kuues käik Kütusekulu
sealjuures näitab 7,5-8l
120 peal on 3100 |
Ongi kuuene jah, minu toodud andmed olid tõesti viiese kohta, huvitav, et siis pöörded ikka sama kõrged nagu viiesega? Aga ses mõttes, et need asjad
on siiski jäigalt seotud, et kui 100 juures on 2700-2800 p/min vahel (ja 0 juures on 0 p/min), siis 120 peal on 3240-3360 vahel p/min.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |