Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
aixx

 postitati 10.11.21 08:41
b8-l on Mootor (s.o pöördedj ja käigud), Rool ( kas kiire või normaalne), Vedrustus ( magnetic ride) ja Diferentsiaal ainult valikus. Mina kasutan dynamicut ainult ringrajal, default on comfort.
Miks, sest mootor läheb ilusasti pöördesse ka madalamalt, rool läheb mõttetult raskeks, vedrustus tänava jaoks ebainimlikult jäigaks ja sportdifri käitumisloogikast erinevates reziimides pole ma veel nelja aasta jooksul aru saanud.
Marek1

 postitati 10.11.21 08:16
Tsitaat:
Algselt postitas: wtf_
Kunagi leidsin ja panin oma auto teemasse C7 kohta sellise pildi:
http://riek.lagom.ee/pics/upload/2018/06/30/20180630150031-52d3ce29.png

Mul oli endal C7 kasutusel Individual, kus nt õhkvedrustus oli "dynamic" (madalam ka siis), mootor "auto" peal, ülejäänu suht kõik vast "dynamic" seades. Roolitunnetust katsetasin ikka erinevaid, aga ei mäleta viimast pikemat valikut.


Tänud.
wtf_

 postitati 09.11.21 22:10
Kunagi leidsin ja panin oma auto teemasse C7 kohta sellise pildi:
http://riek.lagom.ee/pics/upload/2018/06/30/20180630150031-52d3ce29.png

Mul oli endal C7 kasutusel Individual, kus nt õhkvedrustus oli "dynamic" (madalam ka siis), mootor "auto" peal, ülejäänu suht kõik vast "dynamic" seades. Roolitunnetust katsetasin ikka erinevaid, aga ei mäleta viimast pikemat valikut.
Marek1

 postitati 09.11.21 19:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Marek1
Kuna sellise valikuga esimene aut, siis veidike arusaamatu veel. Saan aru efficiency, comfort, dynamics ja individuali seadetest. Aga, mille poolest erineb see auto? Mis selle mõte on?


Juhend, lk. 123 on kõik ilusti kirjas. Lühidalt, käitub vastavalt sõidustiilile.


Kahjuks pole juhendit, eks tuleb käia esindusest läbi ja juhend koos lk. 123 endale soetada ;)
Käitub vastavalt sõidustiilile, ehk muudab käigukasti/mootori/rooli seadistust aga mitte vedrustust (tegu õhkvedrudtusega autoga)?
Jann

 postitati 09.11.21 16:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Marek1
Kuna sellise valikuga esimene aut, siis veidike arusaamatu veel. Saan aru efficiency, comfort, dynamics ja individuali seadetest. Aga, mille poolest erineb see auto? Mis selle mõte on?


Juhend, lk. 123 on kõik ilusti kirjas. Lühidalt, käitub vastavalt sõidustiilile.
Marek1

 postitati 09.11.21 15:52
Kuna sellise valikuga esimene aut, siis veidike arusaamatu veel. Saan aru efficiency, comfort, dynamics ja individuali seadetest. Aga, mille poolest erineb see auto? Mis selle mõte on?
HangOver

 postitati 22.03.21 11:36
Eelistan enamus customit ja seadeid comfort ja kui on ka õhkvedrustus siis on täpselt paras mitte liiga pehme.
Dynamicu peal on autol käiguvahetus liiga rahutu ja hakkab linnas ajudele käima käiguvahetustega.
Aga seatbelt tensioner on küll dynamicu peal ja steering ka.
Isiklik arvamus muidugi ainult.
afp

 postitati 21.03.21 16:18
Tsitaat:
seat belt tensioner on dynamicu peal

Seat belt tensioner on dynamicu peal.


Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
merchant

 postitati 21.03.21 13:03
Individual, enamus asju dynamic, käigukast auto.
Sten_K

 postitati 21.03.21 11:11
Mul individual, kus enamus seaded comfordis. Ainult "motor sound" on auto peal, sest tihti tekib vajadus käigukang alla tõmmata S-reziimile, siis annab parema effekti kuidagi, kui hääled mahlasemaks muutuvad.:D
Typhome

 postitati 20.03.21 19:02
Kasutan individuali, mille engine dynamic ja steering comfort.
Cari

 postitati 20.03.21 18:58
Ilmselt oleneb see ka palju mudelist ja aastast. C7 efficienciga näiteks "coastib" kui gaasi lahti lased (neutral käiguga). Mulle see ei istunud, sest ma tahan et auto pidurdaks kui gaasi ei anna (linnas). Igapäevaselt kasutan auto re˛iimi.
kaitams

 postitati 20.03.21 18:38
Tere,

Huvipärast tahtsin uurida, et mis "optionsiga" sina kasutad oma audiga sõites?
Efficiency, comfort, auto, dynamic või individual?
Ma olen tavaliselt sõitnud comfordiga, aga käikude vahetus ja minek on kuidagi uimane ja nüüd olen sõitnud viimasel ajal efficiency-ga ja tundub minek poole sujuvam kui ka käiguvahetus. Dynamic-uga ei meeldi kohe üldse sõita.. :D :D
Kas võib, siis nende kahe erinevus olla tuntav?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.5% - SQL: 52.5%]