kaitams
huviline
Registreerunud 14.07.20
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4
|
postitati 20.03.21 17:38
|
|
|
Audi drive select
Tere,
Huvipärast tahtsin uurida, et mis "optionsiga" sina kasutad oma audiga sõites?
Efficiency, comfort, auto, dynamic või individual?
Ma olen tavaliselt sõitnud comfordiga, aga käikude vahetus ja minek on kuidagi uimane ja nüüd olen sõitnud viimasel ajal efficiency-ga ja tundub minek
poole sujuvam kui ka käiguvahetus. Dynamic-uga ei meeldi kohe üldse sõita..
Kas võib, siis nende kahe erinevus olla tuntav?
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 20.03.21 17:58
|
|
|
Ilmselt oleneb see ka palju mudelist ja aastast. C7 efficienciga näiteks "coastib" kui gaasi lahti lased (neutral käiguga). Mulle see ei istunud,
sest ma tahan et auto pidurdaks kui gaasi ei anna (linnas). Igapäevaselt kasutan auto re˛iimi.
|
|
|
Typhome
|
postitati 20.03.21 18:02
|
|
|
Kasutan individuali, mille engine dynamic ja steering comfort.
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 21.03.21 10:11
|
|
|
Mul individual, kus enamus seaded comfordis. Ainult "motor sound" on auto peal, sest tihti tekib vajadus käigukang alla tõmmata S-reziimile, siis
annab parema effekti kuidagi, kui hääled mahlasemaks muutuvad.
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 21.03.21 12:03
|
|
|
Individual, enamus asju dynamic, käigukast auto.
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.21 15:18
|
|
|
Tsitaat: | seat belt tensioner on dynamicu peal |
Seat belt tensioner on dynamicu peal.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise!
Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 22.03.21 10:36
|
|
|
Eelistan enamus customit ja seadeid comfort ja kui on ka õhkvedrustus siis on täpselt paras mitte liiga pehme.
Dynamicu peal on autol käiguvahetus liiga rahutu ja hakkab linnas ajudele käima käiguvahetustega.
Aga seatbelt tensioner on küll dynamicu peal ja steering ka.
Isiklik arvamus muidugi ainult.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Marek1
huviline
Registreerunud 20.04.04
Asukoht: Aruküla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2012 & VW Passat 2011
|
postitati 09.11.21 14:52
|
|
|
Kuna sellise valikuga esimene aut, siis veidike arusaamatu veel. Saan aru efficiency, comfort, dynamics ja individuali seadetest. Aga, mille poolest
erineb see auto? Mis selle mõte on?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.11.21 15:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek1
Kuna sellise valikuga esimene aut, siis veidike arusaamatu veel. Saan aru efficiency, comfort, dynamics ja individuali seadetest. Aga, mille poolest
erineb see auto? Mis selle mõte on? |
Juhend, lk. 123 on kõik ilusti kirjas. Lühidalt, käitub vastavalt sõidustiilile.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Marek1
huviline
Registreerunud 20.04.04
Asukoht: Aruküla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2012 & VW Passat 2011
|
postitati 09.11.21 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek1
Kuna sellise valikuga esimene aut, siis veidike arusaamatu veel. Saan aru efficiency, comfort, dynamics ja individuali seadetest. Aga, mille poolest
erineb see auto? Mis selle mõte on? |
Juhend, lk. 123 on kõik ilusti kirjas. Lühidalt, käitub vastavalt sõidustiilile. |
Kahjuks pole juhendit, eks tuleb käia esindusest läbi ja juhend koos lk. 123 endale soetada
Käitub vastavalt sõidustiilile, ehk muudab käigukasti/mootori/rooli seadistust aga mitte vedrustust (tegu õhkvedrudtusega autoga)?
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 09.11.21 21:10
|
|
|
Kunagi leidsin ja panin oma auto teemasse C7 kohta sellise pildi:
Mul oli endal C7 kasutusel Individual, kus nt õhkvedrustus oli "dynamic" (madalam ka siis), mootor "auto" peal, ülejäänu suht kõik vast
"dynamic" seades. Roolitunnetust katsetasin ikka erinevaid, aga ei mäleta viimast pikemat valikut.
|
|
|
Marek1
huviline
Registreerunud 20.04.04
Asukoht: Aruküla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2012 & VW Passat 2011
|
postitati 10.11.21 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wtf_
Kunagi leidsin ja panin oma auto teemasse C7 kohta sellise pildi:
http://riek.lagom.ee/pics/upload/2018/06/30/20180630150031-52d3ce29.png
Mul oli endal C7 kasutusel Individual, kus nt õhkvedrustus oli "dynamic" (madalam ka siis), mootor "auto" peal, ülejäänu suht kõik vast
"dynamic" seades. Roolitunnetust katsetasin ikka erinevaid, aga ei mäleta viimast pikemat valikut. |
Tänud.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.21 07:41
|
|
|
b8-l on Mootor (s.o pöördedj ja käigud), Rool ( kas kiire või normaalne), Vedrustus ( magnetic ride) ja Diferentsiaal ainult valikus. Mina kasutan
dynamicut ainult ringrajal, default on comfort.
Miks, sest mootor läheb ilusasti pöördesse ka madalamalt, rool läheb mõttetult raskeks, vedrustus tänava jaoks ebainimlikult jäigaks ja sportdifri
käitumisloogikast erinevates reziimides pole ma veel nelja aasta jooksul aru saanud.
|
|
|