Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rain573

 postitati 09.02.20 10:05
Kilomentraasi muutmisega saad muuta tuha kogust filtris. Ilmselt sellekohta pole väga muud vaja teadagi. Kui teha nii et anda mootorijuhtplokile teada, et uus filter on küljes aga tegelt on vana, siis juhtplok arvestab tuhka 0 ja sellepärast mõõdetakse shooti sellevõrra rohkem palju tuhka filtris on. Millegipärast arvataks, et see on lahendus. Tegelikult ei ole. Olen ka elustanud 400+ km autot. Jah, hakkas tööle. Töötab ilmselt mingi aeg aga realselt kui ikka 300tkm+ kellapeal on siis hakkab see eluiga läbi saama sellel asjal. Kui uus filter panna, siis ilmselt peaks remontima, vahetama ka muud komponendid, mis tahmafiltri korektset tööd mõjutavad. Natuke arvutades saavad enamus aru, et see on kosmos ja lihtsam see asi sealt eemaldada ;)
Jann

 postitati 09.02.20 05:38
Ei ole siin ainult läbisõit ega ka ladestunud tuha maht need asjad, millega i-le punkt panna. On veel palju muud. Seepärast ütleb ka esindus, et 180-200 000 km järel tuleb filtrit diagnoosida ja sealt edasi iga 30000 tagant uuesti. Piiri siin ei ole. Tuleb kõik vajalikud parameetrid läbi lapata ja alles siis saab midagi otsustada. Ja käituma peaks mõistlikult, lähtuvalt seisukorrast, mitte mingite paberite järgi. Olen ikka väga suure hunniku filtreid uuesti elule aidanud, alati ei pea uut ostma, vaid muud asjad tuleb korda teha ja sellega seoses saab ka filtri toimima. Kui vaja ja andmed lubavad, võib vabalt filtrile uue elu kirjutada ja sõidab veel 50-100 000, kulutamata 2500€ eest saab sellesama autoga kena eurotripi teha, kus filter end ka mõnusalt tunneb ja hästi toimima hakkab üldjuhul. Samas on ka olukordi, kus on minutiga selge, et ainuvõimalik lahendus on uus filter. Küll nähtud norm korras filtreid, autol 400-500K kellal.
teet82

 postitati 08.02.20 21:37
Kui ainult läbisõidu järgi, siis milleks seda tuhakogust üldse eraldi arvestada seal.. Ei saa linki panna siia, aga mingilt leedu lehelt leidsin PDF faili, mis tundub pärinevat Elsa-st või mingist workshop manualist, teemaks "Diesel particulate filter: reading out oil ash deposit volume", kuidas seda teha ODIS või VAS testriga, kriitilised kogused, millal vahetada jne.. Oleks nagu ametlik juhend ja läbisõidust ei mainita seal midagi, äkki on see siis lihtsalt filtri kontrolliks suvalisel hetkel.
Väidetavalt tekib see tuhk filtrisse lisanditest mootoriõlis ja kütuses, mootori kulumise jääkidest. Need on ju igal autol liiga erinevad, ei ainult läbisõidu järgi filtri eluiga määrata.
Rain573

 postitati 08.02.20 19:37
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Ladestunud tuhast niisama lahti ei saa, aitab ainult uus filter või siis läbipesu. Tuleb arvestada, et see võtab mingi osa filtri mahust enda alla ja tahma kogumiseks jääb vähem ruumi, selle arvelt tuleb autol tihedamini põletama hakata. Seda siis juhul, kui lihtsalt ära nullida see filter, ilma muud tegemata.
Pole näinud konkreetst selgitust, et kuidas auto seda tuha kogust arvestab. Arvatavasti ikkagi vasturõhu/ voolavuse põhjali, kui peale igat edukat põletamist on takistus jälle natuke suurem kui enne, siis auto paneb selle ladestunud tuha arvele. Ehk siis filter saab igal juhul mingil ajal täis, olenemata pihustite ja muu korrasolekust.

Läbisõidu järgi käib see! Ja ilmselgelt ei tohiks nullida midagi kui vana filter on küljes.
teet82

 postitati 08.02.20 18:47
Ladestunud tuhast niisama lahti ei saa, aitab ainult uus filter või siis läbipesu. Tuleb arvestada, et see võtab mingi osa filtri mahust enda alla ja tahma kogumiseks jääb vähem ruumi, selle arvelt tuleb autol tihedamini põletama hakata. Seda siis juhul, kui lihtsalt ära nullida see filter, ilma muud tegemata.
Pole näinud konkreetst selgitust, et kuidas auto seda tuha kogust arvestab. Arvatavasti ikkagi vasturõhu/ voolavuse põhjali, kui peale igat edukat põletamist on takistus jälle natuke suurem kui enne, siis auto paneb selle ladestunud tuha arvele. Ehk siis filter saab igal juhul mingil ajal täis, olenemata pihustite ja muu korrasolekust.
jaiks

 postitati 08.02.20 17:10
Ei, seda küll, ma enne ei sügele kuhugi, kui mõne tule või vile põlema lööb. Aasta või paar veel vast hooleta, kui korralikult põletused toimuvad. Ei tasu vist näputada ja uurida kõike, on muretum elada. Esimene filtriga auto, siis igasugu küsimusi tekkinud peas.
Jann

 postitati 08.02.20 16:19
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
No selge siis, tuleb varsti siis sellega ka jändama hakata. Uus on ilmselt 2000-2500 eurot, on keegi b osa ka silmanud kusagil?


Võta rahulikult, midagi ei pea sa kohe vahetama hakkama.
Typhome

 postitati 08.02.20 15:28
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Täiesti mõttetu on seda reeglina vahetada, sest selle ummistumise põhjustavad tuksis pihustid või mõni muu rike.
Ehk siis esimese asjana on vaja need kõik korda teha ning seejärel alles tahmafiltrit vahetada, muidu on uus ka kohe manala teel.

Samuti ei näe ma BKN-l mitte mingisugust põhjust seda vahetada, sest BKN ja ASB mootorit toodeti tehasest ka ilma tahmafiltrita.
Selle võib ära võtta ning panna ilma tahmafiltrita tarkvara.

B-osad minu kogemuse järgi reeglina eriti hästi ei tööta.

https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=185634
jaiks

 postitati 08.02.20 14:37
No selge siis, tuleb varsti siis sellega ka jändama hakata. Uus on ilmselt 2000-2500 eurot, on keegi b osa ka silmanud kusagil?
teet82

 postitati 07.02.20 19:49
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Kasutan võimslust nõu küsida, kas on näidud veel okeid?
https://www.upload.ee/thumb/11093611/20200207_203620.jpg
3.0 tdi 180kw 270000km.


Nagu eespool kirjutasin, siis sõltuvalt mootorikoodist on ametlikult ette nähtud filtri vahetus kas 0.36 või 0.46 liitri tuhakoguse juures, pole just palju puudu sellest. Kuidas keegi edasi nipitab seal, see on iseasi, aga ette on nähtud vahetus.

See ei pruugi muidugi 100% tõele vastata, aga kui teha lihtsad arvutused, siis 100tkm kohta on filtris 0.12liitrit tuhka ja umbes 300tkm juures on see täis, juhul kui normiks on 0.36 sellel autol.
Typhome

 postitati 07.02.20 19:36
https://i.imgur.com/LAi53Ob.jpg
jaiks

 postitati 07.02.20 19:35
Kasutan võimslust nõu küsida, kas on näidud veel okeid?
https://www.upload.ee/thumb/11093611/20200207_203620.jpg
3.0 tdi 180kw 270000km.
Raika

 postitati 07.02.20 17:32
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kirjutan ka siia teemasse, sest veakood enam-vähem sama: 5585 ja P242F
Autoks A4 B8 CGKA mootriga, läbisõit natuke alla 300tkm. Iseeneset auto sõidab hästi, aga see veakood on aktiivne. Arvestuslik ja mõõdetud tahmakogus 13g ümber, tuhakogus 0,4 liitrit. Ei leidnud kriitilist tuhakogust täpselt sellele mootorile, aga mingi lehe põhjal on see kolme tähega V6 mootoritel 0,46 liitrit ja nelja tähega mootoritel 0,36 liitrit. Ehk siis filtri arvestuslik eluiga täis lihtsalt?

Lisaks siis ei taha mootor hästi töötemperatuuri hoida, viskab vahel drosselklapi viga, õli oli 1,5liitrit üle normi jne..

Ja kas saab siis põletada hiina kaabliga või mitte, youtubes keegi põletas 12.12 versiooniga 2014 Q7-l, aga võib-olla see oli siis mingi originaal versioon.


Enne pead drosseli ja temperatuuri korda saama, muidu on suht tühi töö, isegi kui mingi ime läbi ta põletama saad selliste vigadega. Hiina kaabli võimekust ei oska hinnata. Orig. V2 laseb kõikidele DPF-iga audidele tule otsa panna, C8-t pole saanud proovida ;)


Enne pead drosseli ja temperatuuri korda saama :) Enne ei lasegi teha.
teet82

 postitati 07.02.20 16:58
Auto toonud inimsed ise mainisid, et õli liiga palju sees, võib-olla nad ise valasid üle normi. Sai välja lastud puhtasse kanistrisse ja tuli 8,5 liitrit, õlivahetuse normiks näitab 6,9 liitrit sellele mootorile. Auto omanik on ise välismaal ja ütles telefoni teel, et äkki eelmine vahetaja ei saanud kõike kätte, arvatavsti siis imeti välja ülevalt. Varrast vist polnud üldse selle mootoril, ainult ekraanilt ja 7 liitrit uut õli jäigi natuke alla maksimumi, kõik klapib, 2.7 mootor on see.

Aga kas seal on vaja üldse sundpõletust teha praegu, veakood vist pigem sellest "oil ash volume" suurest kogusest ja filtri eluiga täis, seda põletamisega ei muuda? Igal juhul sai proovitud ja ütles "Aborted - Safety reasons" peale gaasipedaali vajutamist, kas siis hiina kaabli pärast või selle suure tuhakoguse pärast. Tahmakogus ise ju väike, sellega ei lase äkki tehagi veel.

Auto toodi muudel põhjustel ja midagi sõites valesti ei tundu, viimasest regeneratsioonist oli arvuti järgi möödas vist 130km, lihtsalt see veakood ei kao ära. Erilist infot ka pole eelneva kohta, õige omanik välismaal, keegi sugulane toob jne..
jõuvanker

 postitati 07.02.20 14:07
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kirjutan ka siia teemasse, sest veakood enam-vähem sama: 5585 ja P242F
Autoks A4 B8 CGKA mootriga, läbisõit natuke alla 300tkm. Iseeneset auto sõidab hästi, aga see veakood on aktiivne. Arvestuslik ja mõõdetud tahmakogus 13g ümber, tuhakogus 0,4 liitrit. Ei leidnud kriitilist tuhakogust täpselt sellele mootorile, aga mingi lehe põhjal on see kolme tähega V6 mootoritel 0,46 liitrit ja nelja tähega mootoritel 0,36 liitrit. Ehk siis filtri arvestuslik eluiga täis lihtsalt?

Lisaks siis ei taha mootor hästi töötemperatuuri hoida, viskab vahel drosselklapi viga, õli oli 1,5liitrit üle normi jne..

Ja kas saab siis põletada hiina kaabliga või mitte, youtubes keegi põletas 12.12 versiooniga 2014 Q7-l, aga võib-olla see oli siis mingi originaal versioon.


Kui nii tublisti õli üle normi ,siis viitab, et masin on üritanud põletada, kuid tõenäoliselt lühikesed otsad ja protsess poolikuks jäänud. Diislit palju õli hulgas = õli määrimisomadused suht 0.
Kõigepealt vaheta mootoris õli + filter, siis tegele drosseliga jms ning alles siis sundpõletus peale.
Ehksiis, selle vana õliga ära palun hakka sundpõletama, lõhub liialt mootorit.
Jann

 postitati 07.02.20 13:25
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kirjutan ka siia teemasse, sest veakood enam-vähem sama: 5585 ja P242F
Autoks A4 B8 CGKA mootriga, läbisõit natuke alla 300tkm. Iseeneset auto sõidab hästi, aga see veakood on aktiivne. Arvestuslik ja mõõdetud tahmakogus 13g ümber, tuhakogus 0,4 liitrit. Ei leidnud kriitilist tuhakogust täpselt sellele mootorile, aga mingi lehe põhjal on see kolme tähega V6 mootoritel 0,46 liitrit ja nelja tähega mootoritel 0,36 liitrit. Ehk siis filtri arvestuslik eluiga täis lihtsalt?

Lisaks siis ei taha mootor hästi töötemperatuuri hoida, viskab vahel drosselklapi viga, õli oli 1,5liitrit üle normi jne..

Ja kas saab siis põletada hiina kaabliga või mitte, youtubes keegi põletas 12.12 versiooniga 2014 Q7-l, aga võib-olla see oli siis mingi originaal versioon.


Enne pead drosseli ja temperatuuri korda saama, muidu on suht tühi töö, isegi kui mingi ime läbi ta põletama saad selliste vigadega. Hiina kaabli võimekust ei oska hinnata. Orig. V2 laseb kõikidele DPF-iga audidele tule otsa panna, C8-t pole saanud proovida ;)
teet82

 postitati 07.02.20 11:29
Kirjutan ka siia teemasse, sest veakood enam-vähem sama: 5585 ja P242F
Autoks A4 B8 CGKA mootriga, läbisõit natuke alla 300tkm. Iseeneset auto sõidab hästi, aga see veakood on aktiivne. Arvestuslik ja mõõdetud tahmakogus 13g ümber, tuhakogus 0,4 liitrit. Ei leidnud kriitilist tuhakogust täpselt sellele mootorile, aga mingi lehe põhjal on see kolme tähega V6 mootoritel 0,46 liitrit ja nelja tähega mootoritel 0,36 liitrit. Ehk siis filtri arvestuslik eluiga täis lihtsalt?

Lisaks siis ei taha mootor hästi töötemperatuuri hoida, viskab vahel drosselklapi viga, õli oli 1,5liitrit üle normi jne..

Ja kas saab siis põletada hiina kaabliga või mitte, youtubes keegi põletas 12.12 versiooniga 2014 Q7-l, aga võib-olla see oli siis mingi originaal versioon.
Jann

 postitati 30.07.18 06:32
Tsitaat:
Algselt postitas: karvass
Eestis ikka olin ise reisil ära. Viskas filtri märgi ette .Vaja puhastamist aga naine ei teinud seda ja jama kääes.


Kui Eesti ajalooga siis ilmselgelt 280K filter surnud.
karvass

 postitati 30.07.18 05:54
Eestis ikka olin ise reisil ära. Viskas filtri märgi ette .Vaja puhastamist aga naine ei teinud seda ja jama kääes.
Jann

 postitati 30.07.18 04:11
Palju tegelt sõitnud on ja kus riigis enamjaolt? Võimalik, et ladestunud tuha kogus on hoopis limiidi ületanud ja põletamine ei aita. Tihti nii ongi ja kui tõesti näidud igati head, võib filtrile teise võimaluse anda.
mike1

 postitati 29.07.18 20:17
Saan aidata.
karvass

 postitati 29.07.18 17:55
AudiA6 C6 4F2 3.0 2007 171 kw DPF sundpõletuse teeks.Tallinn kiire.

1 Fault Found:
009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
P242F - 001 - Restricted/Clogged - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 283207 km
Time Indication: 0
Date: 2018.07.29
Time: 14:49:11

Freeze Frame:
RPM: 1386 /min
(no units): 197.4
(no units): 21.0
(no units): 4.0
Temperature: 230.1°C
Absolute Pres.: 20.4 mbar
Pressure: 0 mbar






Karel
karel.kala@mail.ee
53737663

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 76.3% - SQL: 23.7%]