Lehekülgi: 1 2 |
HT2012
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.19 04:56
|
|
|
K: kus ja mis hinnaga müüakse 3.0 diislitele tahmafiltreid
K: kus ja mis hinnaga müüakse 3.0 diislitele tahmafiltreid .
Oleks vaja bkn ,asb mootorile. Kas kuskil nn. B-osa ka tehakse jubavõi mis selle b-osa vastupidavus ka on?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.07.19 08:49
|
|
|
Täiesti mõttetu on seda reeglina vahetada, sest selle ummistumise põhjustavad tuksis pihustid või mõni muu rike.
Ehk siis esimese asjana on vaja need kõik korda teha ning seejärel alles tahmafiltrit vahetada, muidu on uus ka kohe manala teel.
Samuti ei näe ma BKN-l mitte mingisugust põhjust seda vahetada, sest BKN ja ASB mootorit toodeti tehasest ka ilma tahmafiltrita.
Selle võib ära võtta ning panna ilma tahmafiltrita tarkvara.
B-osad minu kogemuse järgi reeglina eriti hästi ei tööta.
|
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 11.07.19 14:38
|
|
|
Ma olen müünd B kati dpf. Tootjaid on erinevaid, kuid siiani minu müüdutest on vastu punnima hakkand and Toyota omad. Teistega probleeme ei ole olnud.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 12.07.19 06:10
|
|
|
Vaatasin, et Karla Auto pesed neid kuidagi. Ise väidavad, et "Pärast sellist puhastamist on filter kuni 100% uue vääriline."
Huvitav, kas sel on mingi tõepõhi ka all? LINK.
.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.07.19 07:17
|
|
|
Peale selle "pesemist" on see 100% romu vääriline.
See keraamika seal sees ei kannata vedelikku. Muutub lödiks.
Samuti, kui ikka filter 200 000 sõitnud, siis tavaliselt on see keraamika seal sees murenenud juba ning nagunii vajab filter vahetust...
|
|
|
|
lzv8q
huviline
Registreerunud 04.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Renault 21 turbo; Jeep Grand Cherokee; Peugeot 405 Mi16x4; Mazda RX-8; Audi Allroad 3,0 TFSI
|
postitati 12.07.19 09:55
|
|
|
Sai mõned aastad tagasi Laki autost naise Volvole ostetud BM tootja tahmafilter. Kolm aastat toiminus probleemideta. Samas auto sõidab 70% linnas
lühikesi otsi
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 12.07.19 10:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Peale selle "pesemist" on see 100% romu vääriline.
See keraamika seal sees ei kannata vedelikku. Muutub lödiks.
Samuti, kui ikka filter 200 000 sõitnud, siis tavaliselt on see keraamika seal sees murenenud juba ning nagunii vajab filter vahetust...
|
Vblla siis toimib mingite linnaautode peal, mis maanteed kunagi ei näegi? A`la Eesti Posti diiselkaubik, mis Tallinnas ainult foori taga seisabki ja
Tartus kunagi ei käi.
Ja 100 tuhande pealt ei aita enam mingi sundpõletus ka.
.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.07.19 13:56
|
|
|
Prj-ga 100% nõus, peale pesu on see filter kuu paariga täisa pees ja tuleb nagunii uus osta. Kes ei usu, vaadake oma auto torusid tagant kuu -paari
pärast peale pesu. Kellel raha tuulde meeldib loopida siis keelata ei saa.
B osade kogemus selline, et hind on kordi odavam, tuttava taksojuhi 13a. sarann sõidab 350 eurise uue b (uus a osa 2000 kanti) filtriga kolmandat
kuud, siiani probleeme pole. Kuna hinnas kajastub ka väärismetallide sisaldus filtris ma arvan, siis a osa kestvust oleks vist palju loota.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
HT2012
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.07.19 04:44
|
|
|
Oskab keegi siis kohti pakkuda kus neid müüakse/saada oleks ning mis ka toimiks , kuna googlest mingi vastuseid ei saa .
|
|
|
HT2012
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.07.19 04:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Täiesti mõttetu on seda reeglina vahetada, sest selle ummistumise põhjustavad tuksis pihustid või mõni muu rike.
Ehk siis esimese asjana on vaja need kõik korda teha ning seejärel alles tahmafiltrit vahetada, muidu on uus ka kohe manala teel.
Samuti ei näe ma BKN-l mitte mingisugust põhjust seda vahetada, sest BKN ja ASB mootorit toodeti tehasest ka ilma tahmafiltrita.
Selle võib ära võtta ning panna ilma tahmafiltrita tarkvara.
B-osad minu kogemuse järgi reeglina eriti hästi ei tööta. |
Masina kohta üv näeb ikka infot euro 4 DPF nagu on ka istmealusel sildil. Kus värvikood ning lisadekoodid jne.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.07.19 05:47
|
|
|
Asi on ju etteantud normis. Euro neli on 0,05 ja selle läbib KORRAS 132-171kw mootor vabalt ka ilma tahmakata. Kui mootor pole korras (pihustid jne.)
ei ole uuest filtrist kauaks rõõmu. Seega tuleb auto korda teha nagunii, vahet pole, kas paned tahmaka või mitte. Euro5 on kümme korda kangem norm ja
seal juba ilma tahmakata 0,005 ei saavuta.
Guugel leidis 5 sekundiga midagi https://www.autodoc.ee/auto-osad/tahma_partiklifilter-10418/audi/a6/a6-avant-4f5-c6/19479-3-0-tdi-quattro
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 22.07.19 14:05
|
|
|
Kui mootor korras läbib ülevaatuse ilma tahmafiltrita nii Euro 5 kui ka Euro 6.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.07.19 15:40
|
|
|
Minul sama kogemus.
Kuni Euro 6 on üldiselt pea täiesti ükskõik, nii kaua kuni mingisugune boosti toru täiesti lahti pole ja pihustid enam-vähem kuidagi töötavad saab
läbi.
Euro 6 peab täiesti korras auto olema korras pihustitega.
Üldiselt on nii, et kui auto on korras ning tahmafilter hakkab lihtsalt oma elu ära elama, siis läheb pärast eemaldust ülevaatuselt läbi.
Kui aga tahmafilter on umbe läinud mingisuguse X probleemi pärast, mille tõttu mootor toodab kordades rohkem tahma kui peab, siis pole eemaldusest
üksi mingit kasu - tuleb probleemi juur korda teha (ja seejärel, kui keegi väga tahab võib ka B osa filtri alla panna).
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.07.19 16:10
|
|
|
Teate ju mõlemad väga hästi, et Eesti on ses suhtes arengumaa ja asi on mõõtevõimekuse taga, mitte et ilma tahmakata Euro5-e 0,005 PM välja puhuks.
Ma käisin oma Allroadiga hiljuti ülevaatusel ja näit oli 0,02 kuna seadme võimekusel on piir ja sisse pistetav lont määris mu auto puhta toru
seestpoolt hoopis. Seepärast pääsevad läbi veel ka ilma tahmakata korras
olevad euro5-d. Aga need asjad muutuvad, töötaja sõnul 2020a. Täitsa ime kohe, et Eesti polegi esirinnas seekord igasugu normide tagaajamisega. See
omakorda näitab, et saadakse aru inimeste tegelikust finantsvõimekusest suure edukuse kiidulaulu saatel.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 22.07.19 19:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Seepärast pääsevad läbi veel ka ilma tahmakata korras olevad euro5-d. Aga need asjad muutuvad, töötaja sõnul 2020a. |
Sai mõned nädalad tagasi, paar päeva loetud neid nõudeid/seadusi (ka neid mis ainult ametkondlikuks kasutuseks mõeldud), mille järgi ülevaatust
tehakse.
Kui neid punkte ülima püüdlikusega jälgida, siis oleks meil suht hõre liiklus tänaval.
Ja selle tahmaka kontrolli on üritatud juba ammu tööle saada, reaalsuses see ilmsel siiski niipea ei tule, kui just riik ise kõiki neid seadmeid ostma
ei hakka.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.07.19 21:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Aga need asjad muutuvad, töötaja sõnul 2020a. Täitsa ime kohe, et Eesti polegi esirinnas seekord igasugu normide tagaajamisega. See omakorda näitab,
et saadakse aru inimeste tegelikust finantsvõimekusest suure edukuse kiidulaulu saatel. |
Mingi aeg oli 2014, siis 2016, nüüd 2020.
Ma soovitan direktiive lugeda ka, mitte naised saunas jutt. Uuematel autodel ei ole enam kontrollitavad piirmäärad väiksemad, vaid võib asendada
kontrolli OBD testiga (Euro 5 ja üles kui ma ei eksi).
Näiteks Saksamaal ei mõõda keegi midagi uuematel autodel vaid tehakse OBD test.
See direktiiv on juba väga kaua olnud, see ei kohusta, vaid võimaldab ülevaatuse hõlbustamiseks OBD testi kasutada, muud midagi.
Meil on just raskem katkise autoga läbi saada, sest reaalselt mõõdetakse ka. Saksamaal kui on normaalselt asi maha kodeeritud on null probleemi
tahmava autoga läbi saada.
Samas, kuna seal on ilma DPF-ta autodel automaks väiksem, siis seal käivad sellised manipulatsioonid vähe teise paragrahvi alla.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.07.19 03:22
|
|
|
Täitsa ükskõik kuidas seda tehtaks, kas obd, mõõtmine või vatipulgaga kaapimine. Kuna seda ei tehta veel, siis näitab see riigi saamatust
pärisasjadega tegeleda ja kogu ilus keskkonna bla-blaa on üks BS. Mul on lihtsalt siiber tühjaks löödud plärisevatest ja haisvatest raibetest, millel
number ka tagant tahmane ja lumehelbed arvavad, et nii ongi lahe. No mida v...., kui lõugava lambo jaoks raha ei jagu siis sõida oma sisiseva
kärakaga. Politsei asi oleks tegelt need otse korduvale saata aga lihtsam on ju kuskil turvavöödest pilti teha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 23.07.19 06:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
... Mul on lihtsalt siiber tühjaks löödud plärisevatest ja haisvatest raibetest, millel number ka tagant tahmane ja lumehelbed arvavad, et nii ongi
lahe ... |
Sellega on äärmiselt raske mitte nõustuda, olen ise just sama asja peale mõelnud.
|
|
|
HT2012
huviline
Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.19 08:23
|
|
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.07.19 08:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mul on lihtsalt siiber tühjaks löödud plärisevatest ja haisvatest raibetest, millel number ka tagant tahmane ja lumehelbed arvavad, et nii ongi
lahe. |
Selle põhjuseid on kaks:
1. Võimalus ülevaatust osta mitteametlikult.
2. Ülevaatuste vahele jääv aeg - s.t. tahmav auto sõidab kuni 1a ringi, kuni liiklusest järgmisel ülevaatusel kõrvaldatakse.
Kui ikkagi ülalpool kirjeldatud olukord on, siis ei saa see auto 100% ülevaatuselt ametlikult läbi järgmine kord.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 01.08.19 17:40
|
|
|
Eks juba kord nii maailmas on kui tehakse mingi uus seadus siis leitakse ka "antibiootikum" sellele asjale
Ennast ei häiri, kas on või mitte tahmakas.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.08.19 17:44
|
|
|
Täpsemalt on seal eelnõus kirjas nii:
Tsitaat: | „§ 220. Mootorsõiduki või maastikusõiduki keskkonnaohtlikuks muutmine
(1) Mootorsõiduki heitmete saasteainesisalduse või müra vähendamise seadme või süsteemi eemaldamise või omavolilise muutmise eest karistatakse
rahatrahviga kuni 200 trahviühikut.
(2) Sama teo eest, kui selle on pannud toime juriidiline isik, –
karistatakse rahatrahviga kuni 13 000 eurot.“; |
Siin tekib aga väga palju küsimusi.
Esimene on sõna "omavoliline" - juriidilises mõttes on "Omavoli" valdaja nõusolekuta seadusvastaselt asja valduse rikkumine või valduse
äravõtmine.
Kui valdaja (auto omanik) töö tellib, siis justkui ei oleks midagi katki ja vastutab valdaja. Samas seal eelnõu kommentaarides on kirjas, et tahetakse
teenuse pakkumine lõpetada ettevõtete poolt. Miskit ei klapi.
Ma pole muidugi jurist aga ma saan sellest aru nii, et kui sa DPF-i eemaldad ja klient pole seda tellinud, siis on probleem.
Samas, mulle teeb palju rohkem muret see, et kui see seadus on nii debiilsel kujul, siis näiteks igasuguste autode ettevalmistus autospordiks (mitte
tänavale) teeb sust kohe väärtegija.
Kui garaa˛is oma enda auto pütti relaka sisse lööd, on sind võimalik selle eest trahvida. Ma ei tea kuidas on sellega, kui mingisuguse E-tähistega
aftermarket väljalaske paigaldad (a la milltek), et siis on ka vastutus selle pügala järgi.
Hetkel on asi reaalselt alles eelnõu staadiumis ning seda, mis juhtuma hakkab kui see jõustuma peaks saab teada alles siis, kui esimene selline trahv
on määratud ja kohus otsuse teeb.
Igal juhul saatis valitsus selle eelnõu mingisuguse 10lk kommentaaridega 21.06 tagasi. Küll mitte p. 220 kohta.
Kui nad selle "omavoliliselt" ära muudavad, siis ma näen seda, et asi läheb lihtsalt põranda alla, arvele tulevad "remonditööd" ning pärast
tagantjärgi on täiesti võimatu midagi tõestada.
Muideks, niimoodi on asi USA-s igasuguste väljalaskete ringiehitamisega ning kuigi seaduses on kirjas, et trahvitakse, siis reaalselt kellelegi trahvi
ei suudeta määrata, sest ei suudeta kas tõestada või on see liiga kulukas.
Ning lõppude lõpuks on Eestis "juriidilise isiku" tekitamine 5-10 minutit.
Mulle tundub see umbes nii, nagu see teema firma nimel olevate autodega, kus on mingisugused ulmelised kalkulatsioonid tehtud, kw-d jne ning isegi
maanteameti lehel märge, aga reaalselt lihtsalt ei ole maksuametil ressurssi, et sellist asja kontrollida. Kui ma maja aknast välja vaatan ja ümbruses
olevate ilusate autode reg. numbrid maanteametisse sisse löön, siis ca. poolel nendest on märge juures.
Seega selge on see, et midagi ei ole selge.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 02.08.19 07:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Eemaldatud tahmafilter võib pisarad silma tuua: |
Need suunamudijad hakkavad juba närvidele käima. Hakkavad juba arvama, ei tea mida.
Aga see tõmbas küll mõnusalt iseendale vee peale.
.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|