Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 25.09.06 11:15
Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Kas visuaalselt (autot või auto pilte vaadates) on võimalik tiptronic ja multitronic kastil vahet ka teha?

Ikka.
Black Rabbit

 postitati 24.09.06 21:32
Tsitaat:
Algselt postitas: TT
A4 1,8T quattro Aut - Tiptronic
A4 1,8T Aut - Multitronic
Tõsi on, et Multitronic kastiga esineb probleeme palju (enamus autodel on see vahetatud juba gar. korras)

Kas visuaalselt (autot või auto pilte vaadates) on võimalik tiptronic ja multitronic kastil vahet ka teha?
Asi just selles, et paljud jätavad üldse märkimata, mis kastiga on tegu.
-indrek-

 postitati 20.06.06 12:05
Tsitaat:
Algselt postitas: TT
A4 1,8T quattro Aut - Tiptronic
A4 1,8T Aut - Multitronic
Tõsi on, et Multitronic kastiga esineb probleeme palju (enamus autodel on see vahetatud juba gar. korras)


nii... ja huvitav mis läbisõiduni/aastani tehasegarantii siis kestab ning kas peale garantii lõppu tuleb ise 120k välja käima?
TT

 postitati 20.06.06 11:05
A4 1,8T quattro Aut - Tiptronic
A4 1,8T Aut - Multitronic
Tõsi on, et Multitronic kastiga esineb probleeme palju (enamus autodel on see vahetatud juba gar. korras)
-indrek-

 postitati 20.06.06 05:59
Tsitaat:
Algselt postitas: slk270
Minu ettepanek teemaalgatajale oleks, et kõigepealt tasuks uurida väga tähelepanelikult audiklubi foorumit, sest kõikide esitatud küsimuste puhul on varasemalt arutletud väga detailselt.


Kusjuures uurisin vähemalt 3 tundi, enne kui suvatsesin teema algatada! Oli tõesti eraldi esisilla jutt, kuid see polnud minu küsimus v oli? Igatahes usun, et saan siit kindlasti asjalikemaid märkusi püstitatud teema ulatuses!
genekas

 postitati 20.06.06 00:31
üks tüüpprobleeme oli mingis konstruktsioonis (ei mäleta, kas mootori pikuti- või põigitiasetuse puhul), et turbole pealetulev õlitoru saab väljalaskekollektori vms juurest niipalju kuuma, et pigitub seest umbe ja siis on turbo kaputt...
Silver

 postitati 19.06.06 22:09
Minu ettepanek teemaalgatajale oleks, et kõigepealt tasuks uurida väga tähelepanelikult audiklubi foorumit, sest kõikide esitatud küsimuste puhul on varasemalt arutletud väga detailselt.
riio

 postitati 19.06.06 19:54
To: tonny..seda ma siis ilmselt mäletasingi...esimest versiooni...aga kuidas uuemal lood sillaga on..hea?
lukas

 postitati 19.06.06 18:57
tonny jutu kinnituseks ka üks alles arutatud teema selle krdi a4 esisilla kohta.
tarmo

 postitati 19.06.06 18:26
ot to riio:
esisild oli nõrgaks kohaks esimese gen a4-del (8D/B5,)
aga uuritakse järgmise kohta (8E/B6)
Joel

 postitati 19.06.06 18:17
Kõigepealt veendu, et kardaan pikkupidi põhja all on ;)

A4 on lihtne auto, probleeme oli päris esimeste 2,0 mootoritega. 1,8T on sissetöötatud värk, aga sildu, pidureid, vedelikulekkeid ja kliimaseadet tasub alati kontrollida...
riio

 postitati 19.06.06 15:38
Tsitaat:
Algselt postitas: riivz
Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Esisild nõrga võitu....ja kulukas remontida;)


Ei ole see nii kulukas midagi;)

No keskmisest audist ikke tunduvalt enam...jah egas ta kõige kallimaks ei lähe;) Ei tea kuidas viimase mudeliga aga selle vanema A4 oli see, et tuleb koos alum. kaigastega vahetada:o see hinna ülesse ajaski...tal vist nii naljalt vanu välja ei pressi;)
riivz

 postitati 19.06.06 14:43
Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Esisild nõrga võitu....ja kulukas remontida;)


Ei ole see nii kulukas midagi;)
samru

 postitati 19.06.06 14:35
Tsitaat:
Algselt postitas: -indrek-
huviorbiidil on hetkelt siis A4 1.8t aut ´01-'04. mis vahe on tiptronic'ul ja multitronicul? vastupidavus?? Kui palju leidub sellise mootoriga masinal nõrku kohti v tüüpvigasid?


Tiptronic ja multitronic on kaks täiesti erinevat käigukasti tüüpi - ühine on vaid see, et käikude vahetus on automaatne. Siin on üks link kus on näidatud multitroniku tööpõhimõte http://www.quattro.ru/about/multitronic.html
riio

 postitati 19.06.06 14:16
Esisild nõrga võitu....ja kulukas remontida;)
-indrek-

 postitati 19.06.06 14:06
huviorbiidil on hetkelt siis A4 1.8t aut ´01-'04. mis vahe on tiptronic'ul ja multitronicul? vastupidavus?? Kui palju leidub sellise mootoriga masinal nõrku kohti v tüüpvigasid?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.9% - SQL: 44.1%]